Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.
Ik ben gek op cijfertjes, dus het is niet altijd goed voor mijn cijfertjes als ik verlies, dat haalt ook een beetje de fun eruit.
Uit pure frustratie heb ik gisteravond een controller kapot gegooid, ik snapte gewoon NIET waarom ik niet meer kon winnen.
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef Revje1 het volgende:
Voor mensen die Fifa 11 voor de PS3 willen kopen. Ik heb hier nog een exemplaar liggen.
Deze is nog niet gebruikt en zit ook nog helemaal in het plastic. Voor 40 euro inclusief verzenden mag tie weg.
Pm maar als er interesse is.
Hoe doe je dat scoutenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef Sinnie het volgende:
Nogmaals voor jou:
We hebben al gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo
5-1 Chelski - Inter![]()
Zoals hier boven al gevraagd is, en is er eigenlijk wel iets van 'personeel' oid. in fifa 11? Ik kan helemaal niks vinden mbt. tot personeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Is gewoon i 7 i ronaldoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen komquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.
Maar zo boos dat ik echt iets kapot gooide ben ik niet geweest. Maar 'godverdomme' of 'tering' komt er regelmatig uit bij mij
Heb ik ook hoor. Ik krijg er bij mij de counter instelling er maar niet uit. Ik weet precies hoe ik wil spelen, steekballen over de flanken, man voorbij en naar binnen gaan en afleggen. Maar ik kan dat gewoon niet want ik ga altijd dwars door het midden. Krijg het er maar niet uit bij mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen kom
Je hebt het over FIFA 10?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |