Staat ergens tussen de zoekopties als je naar spelers zoekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waar vind je die terug?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42141056quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Toch vind ik niet heel veel verander tov fifa10.
Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.
Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.
Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
Nee, semi-pro is lekker realistisch. Win je elke wedstrijd met meer dan 10 doelpunten verschilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef noobr het volgende:
Ik speel op semi proMaar niet omdat ik proffesioneel niet aan kan, maar proffesioneel vind ik echt fucking onrealistisch, had er een paar potjes mee gespeeld, ik kwam een aantal keer alleen voor de keep schiet ik van redelijk dichtbij keihard richting de kruising en dan houd de keeper de bal tegen
![]()
Dat is echt nep die keepers met een onmenselijk reactie vermogen.
In het echt heb je natuurlijk veel vaker te maken met kleine foutjes en vertragingen in het spel, maar dat zou een voetbalspel gewoon onspeelbaar maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef noobr het volgende:
Nee, weet ik![]()
Maar dat vind ik wel realistischer dan professioneel hoor, qua spel dan, niet qua uitslag natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Manager Mode man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
Ja, dat doe ik ook maar vind het niet zo leukquote:
slapstick doelpuntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Wat ik vooral mis is entourage en dergelijke. Met Fifa 10 heb ik 't nog wel gedaan in het begin maar een hele tijd later toch live gekocht en dat is gewoon een stuk interessanter, alsmede duizendmaal frustrerender maar dat hoort gewoon bij voetbal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
4 wedstrijden die werden gecancelt... allemaal stond ik voor of gelijk, en nota bene de 5e die ik met 0-2 verlies - gaat wel door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik wordt steeds afgemeld bij EAHeb nog geen wedstrijd uit kunnen spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |