abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87486345
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Je hebt het over FIFA 10?
Nee, bij transfers staat scouten. Tenminste, op de pc.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:46:48 #152
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87486953
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,

heb hem inmiddels ook

Meteen naar Engels commentaar

hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in

aaaaaaagh
:')
Ja Nederlands is nu echt dramatisch met dat gelul over tackles.
Voorgaande jaren had ik ook iets van.... hmm nee dit klopt niet, maar dit jaar is het ronduit storend.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87487020
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

de pc versie van 11 lijkt me een directe port van Fifa10 op de consoles...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:09:23 #154
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87487416
Het commentaar heb ik inderdaad na de eerste wedstrijd op Engels gezet, net als iedereen die ik ken die het spel ook speelt :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87488542
Ik heb hem nu een weekje voor de xbox 360 en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Hiervoor heb ik vanaf +- 2003 alleen maar PES gedaan, maar de laatste edities vielen me zo tegen dat ik ben overgestapt.

Ik zit nu in maart 2011 met de manager carriere op niveau professioneel, ben begonnen bij Nottingham Forest en sta net voor Burnley eerste in de championship (moet minimaal 2e worden van het bestuur). Ik speel nu 4-4-2 waarbij ik tussen middenveld en verdediging blijf tikken totdat er ruimte ontstaat, meestal op de flanken. Daar heb twee snelle flankspelers die makkelijk langs een back kunnen komen om een voorzet te geven.

Ook staan de aanvallers op scherp en kan ik soms een van hen vrij voor de keeper zetten met een een-tweetje of een steekpass vanuit het middenveld: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42114812

De gameplay was op het begin wel wennen. Je kan niet zoals met PES de hele tijd met de bal rennen, want de eerste tegenstander die je tegenkomt pakt dan meteen de bal af. Er is echt een goede actie of een trucje nodig om langs iemand te komen. Dat maakt het wel een stuk realistischer. Het valt me wel tegen dat ik nog nooit met een afstandsschot heb gescoord. Meestal wordt een schot geblokt en als het schot wel door de verdediging komt is het vaak een rollertje net langs de paal of een enorme afzwaaier. Misschien ligt het aan het niveau van de spelers, misschien komt het doordat ik meestal zonder LB (geplaatst schot) schiet. Iemand tips misschien?

Ik ben nog niet online begonnen, dat durf ik nog niet aan met mijn fifa skills :P maar ik ben wal van plan om binnenkort online te beginnen.
pi_87491103
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Mindstate het volgende:
Dat Live Season, staat dat dan ook ingeschakeld bij de gewone 1 vs 1 klassementsmatches online?
Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.

Je kunt ze wel makkelijk spotten omdat de teamrating vaak veel hoger is dan normaal. Als je een Chelsea team met rating 84+ ziet dan weet je hoe laat het is.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:20:57 #157
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87491148
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb hem nu een weekje voor de xbox 360 en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Hiervoor heb ik vanaf +- 2003 alleen maar PES gedaan, maar de laatste edities vielen me zo tegen dat ik ben overgestapt.

Ik zit nu in maart 2011 met de manager carriere op niveau professioneel, ben begonnen bij Nottingham Forest en sta net voor Burnley eerste in de championship (moet minimaal 2e worden van het bestuur). Ik speel nu 4-4-2 waarbij ik tussen middenveld en verdediging blijf tikken totdat er ruimte ontstaat, meestal op de flanken. Daar heb twee snelle flankspelers die makkelijk langs een back kunnen komen om een voorzet te geven.

Ook staan de aanvallers op scherp en kan ik soms een van hen vrij voor de keeper zetten met een een-tweetje of een steekpass vanuit het middenveld: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42114812

De gameplay was op het begin wel wennen. Je kan niet zoals met PES de hele tijd met de bal rennen, want de eerste tegenstander die je tegenkomt pakt dan meteen de bal af. Er is echt een goede actie of een trucje nodig om langs iemand te komen. Dat maakt het wel een stuk realistischer. Het valt me wel tegen dat ik nog nooit met een afstandsschot heb gescoord. Meestal wordt een schot geblokt en als het schot wel door de verdediging komt is het vaak een rollertje net langs de paal of een enorme afzwaaier. Misschien ligt het aan het niveau van de spelers, misschien komt het doordat ik meestal zonder LB (geplaatst schot) schiet. Iemand tips misschien?

Ik ben nog niet online begonnen, dat durf ik nog niet aan met mijn fifa skills :P maar ik ben wal van plan om binnenkort online te beginnen.
Met schieten moet je niet teveel richten.. Meestal is 'recht' naar het doel + je aanloophoek genoeg om 'm mooi 'n hoek in te laten zwaaien. Je moet bijvoorbeeld niet helemaal naar boven richten, zoals bij PES wel kan. ;)
pi_87491178
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:19 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.
Dat is wel triest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87491529
Kom ik binnen 10 minuten 2 - 0 voor met Ajax op Madrid, verbreekt de connectie :(
Assassin stabs you in your back.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:39:24 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87491644
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_87491799
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.
Volgens mij filter je met die optie de volgens de scout onhaalbare spelers uit je zoekresultaat
pi_87491936
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is wel triest.
Aan de andere kant, als jij of Classic XI of World XI instelt als favoriet team, kun je ook ranked spelen, alleen heb je dan een AEK athene shirt :') Compenseert voldoende met die live season gasten.
pi_87491966
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Assassin92 het volgende:
Kom ik binnen 10 minuten 2 - 0 voor met Ajax op Madrid, verbreekt de connectie :(
Jep heb ik dus ook nog steeds.

Echter, hoe komt dat de 1 daar wel last van heeft en de ander niet, zelfs onderling tussen de PS3 eigenaren zit daar zelfs verschil tussen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:52:38 #164
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_87492036
Waar blijven spelers die je op je verlanglijstje zet?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:58:38 #165
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87492205
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar blijven spelers die je op je verlanglijstje zet?
Je verlanglijst. :')
pi_87492433
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,

heb hem inmiddels ook

Meteen naar Engels commentaar

hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in

aaaaaaagh
Heb nog nooit Nederlands commentaar ingesteld :P
pi_87492818
Heeft iemand de wii versie van fifa 11?
pi_87492906
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Dat niet, maar er zit 1 heel vet ding in!

Indoor! Dat daar nog niemand over begonnen was, indoor mis ik enorm in de volwassen versies op de xbox en ps3!

Even los van de graphics
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:22:31 #169
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87493039
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Ja. Ik denk dat er vast wel iemand is die de wii versie van Fifa 11 heeft.
pi_87493540
Toch vind ik niet heel veel verander tov fifa10.

Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.

Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.

Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:39:50 #171
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87493741
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:

Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.

Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.

Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..
pi_87493826
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
De nieuwe ‘’physical’’ animaties maken het al een compleet ander spel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87493854
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..
Ik vind gewoon dat keepers te vaak wereldreddingen maken. Met name op schoten vanaf randje 16.

En de korte hoek is niet realistisch. In het echt is het meestal 50/50.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:56:56 #174
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_87494396
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:58 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Je verlanglijst. :')
:')

En waar vind je die terug?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_87494563
Ik ben net twee duels voor het eind van het seizoen kampioen geworden omdat Burnley opeens maar 4 punten uit 7 wedstrijden haalde.

Zelf win ik nu bijna alle wedstrijden en hou ik eigenlijk altijd een clean sheet. Vooral het rondtikken begint echt lekker te lopen. Eerst was het vooral afwachten tot een teamgenoot in de ruimte liep, nu start ik zelf ook aanvallen op door een-tweetjes in te zetten of ruimte te maken met loopacties. Net had ik deze counteraanval die echt soepeltjes liep, beetje jammer dat het schot net mist: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42126256

Ff afwachten of het ook in de Premiership zo makkelijk gaat, misschien wordt het tijd om naar een hoger niveau over te stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')