Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Je wordt gemistquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe![]()
ff tvp
werkwerkdrukdruk
failpostquote:
wokquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe![]()
ff tvp
werkwerkdrukdruk
Ja, ik dacht al, waar is wok nou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wordt gemist![]()
![]()
@suikertaartje Wat voor kleurtjes zou je willen, en het is zo gedaan joh
Sneller dan behangen
Sodemieter!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil graag van dat heel opvallende behang in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo (1e hit, niet dit motief, niet die kleur, maar wel dat drukke)
Ik houd er wel van ja, en dit zou van mij ook best mogen, maar ik denk niet dat ik die kleur erdoor krijg bij Adoquote:
wut?quote:
eerste na die zaadkoning toch joh huilerdquote:
Ik word er al onrustig van als ik het ziequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Ik zou zoiets ook best in de woonkamer willen, op 1 muur, maar dat gaat m ook niet worden denk ik.
[ afbeelding ]
Deze ofzo
Ik vind het mooi maar niet in mijn huis zeg maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd er wel van ja, en dit zou van mij ook best mogen, maar ik denk niet dat ik die kleur erdoor krijg bij Ado
Maar sowieso, wel zoiets dus. En dat duurt nog wel een kwart eeuw wsVoorlopig moeten we eerst de badkamer maar eens afmaken...
Ik vind petrol echt een hele mooie kleur, het is niet koud zoals gewoon blauw, en en is ook niet zo ontzettend groen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, waar is wok nou?
Hmm..ik denk een blauw of groentint![]()
Hoewel dat wel weer een beetje koud kan lijken in de winter...dus ik ben er nog niet helemaal uit.
Het wordt dan ook maar 1 muur hoor, de rest is gewoon zacht wit.
De vorige was al een paar dagen open hoor.quote:
ik ben ook fan van petrol, maar dat vind ik denk ik een beetje donker op een muur..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind petrol echt een hele mooie kleur, het is niet koud zoals gewoon blauw, en en is ook niet zo ontzettend groen...
Ik hou niet zo van groen
Friemelquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef friemelaar het volgende:
Zijn er trouwens koffie leuten die uit Vlissingen komen ?
In V&A heb ik deze vraag geplaatst
DMquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige was al een paar dagen open hoor.
Maar hier ook even een snelle post, nu weer werkwerkwerk.
marijkequote:
goeiemorgen Marijkequote:
Oef nee ik vind jadegroen niet mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ook fan van petrol, maar dat vind ik denk ik een beetje donker op een muur..
en ik bedoel ook geen groen-groen, meer jadegroen bijvoorbeeld
Morgen GFquote:
Morgen LLquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen Marijke![]()
[..]
Oef nee ik vind jadegroen niet mooi
als jij petrol doet op de ene muur en voor de rest wit of creme valt dat donkere niet echt op hoor.
Onze muur was ook superdonkergrijs, maar door dat het plafond wit is en de andere muren enzo valt het wel mee
Op de plinten na is het klaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen GF![]()
[..]
Morgen LL![]()
Alles gelukt met klussen?
En ik vind donkere kleuren zelf ook niet erg, als het inderdaad maar 1 muur is... Ik heb zelf donker bosbessenpaars op 1 slaapkamermuur en op 1 muur in de keuken, en vind dat wel kunnenMaar dat is natuurlijk persoonlijk
Guten Morgen liebe Marijkequote:
Dat krijg ik er hier ook niet door hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
Oef nee ik vind jadegroen niet mooi
als jij petrol doet op de ene muur en voor de rest wit of creme valt dat donkere niet echt op hoor.
Onze muur was ook superdonkergrijs, maar door dat het plafond wit is en de andere muren enzo valt het wel mee
quote:
Lief meisje!quote:
Guten Morgen Liebchenquote:
Wordt dat nieuw of hangt die er alquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat krijg ik er hier ook niet door hoor
Wat wel gelukt is is deze voor op de kamer van Thijs:
[ afbeelding ]
Het gaat om de kleur op de muur, lieffiequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wordt dat nieuw of hangt die er alWant dan heb ik em gewoon niet onthouden
Ohquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat om de kleur op de muur, lieffie
Fha!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef Fha het volgende:
Woah dat behang!!![]()
waar koop ik dat?
helluh
Mag ik al weer bijna slapen?
fhaquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef Fha het volgende:
Woah dat behang!!![]()
waar koop ik dat?
helluh
Mag ik al weer bijna slapen?
quote:
laters lovelyquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Fha
Ik moet alweer naar school![]()
tot later lieffies
Succes en tot later!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Fha
Ik moet alweer naar school![]()
tot later lieffies
Balen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:18 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hardly
en de warme choco uit de automaat is nog op ook
Kan niet wachten tot ik thuis ben..
Hoe is daar?
GF![]()
Ll![]()
succes!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
op de muur?
gewoon schrobbaar spachtelputz![]()
kan je nog in kleur mengen ook
Jaaaaa. koffie. Want ook duf. Heb al 2 bakken 48-uurskoffie opquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen![]()
Koffie, lekkerIk ben echt duf
Marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel
En helaas ken ik niemand in Vlissingen... Maar zijn daar geen youthhostels oid waar ie betaalbaar terecht kan?
De aloude jeugdherbergen, soort hotel, maar dan goedkoper (kamers kunnen wel gedeeld zijn met vreemden)quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Ik ken dat concept van youthhostels niet![]()
Wie weet of die daar zitten.........![]()
eerst maar ff afwachten of er (zinnige) reacties komen
Ik ga zo koffie maken en ontbijtenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa. koffie. Want ook duf. Heb al 2 bakken 48-uurskoffie op![]()
. Of, nouja, wannabe-48-uurskoffie.
Wat MPG zegt. Is vaak spotgoedkoop alleen lever je daar wat privacy voor in doordat je vaak op slaapzalen of gedeelde kamers slaaptquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
In Domburg hebben ze er eentjequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Dan heeft je zus mooi behangquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word er al onrustig van als ik het zie![]()
Mijn zus heeft behang met zo'n motoiefje en dan echt in een kleur...![]()
Staat heel tof, maar ik zou er gek van worden
Edit: zij heeft gewoon echt dat behang van je tweede plaatje volgens mij![]()
Ja hoor, tuurlijkquote:Nederlandse werknemers houden er opvallende (eet)gewoontes op na, die met name tijdens lunchtijd op kantoor de kop op steken. Zo schamen mannen zich voor hun bekertje chocolademelk en gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen.
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan heeft je zus mooi behang
Ik vind het echt heel mooi. Ligt wel ook aan je huis, bij mn moeder bv, zou het geen gezicht zijn.
(Die heeft heeeeeel veel spulletjes staan, beeldjes, maskers, planten, overals planken en dingen aan de muurDat werkt niet met ook nog van dat drukke behang. Nu hebben ze dit tegen de muur:
[ afbeelding ]
Gewoon zo, zonder iets erop en dat gaat zelfs in dat huis... Alleen wel donker, maar goed, ze moeten het zelf weten
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?quote:
Veel mensen hebben dat in huis, maar niet als wanddecoratiequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.
maar dan als dakplaten boven stukwerk, gipsplaten leidingen en isolatie
blijkbaar jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?
Wat een stom onderzoek toch weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijkbaar ja![]()
http://www.nu.nl/werk-en-(...)h-chocolademelk.html
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?quote:
woowquote:
ja gisterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?
jaaaa knuffeeeeen![]()
![]()
hij doet hetquote:
ah, je krijgt dezelfde muur als jbquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
krijg je een nieuw huis?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
Woohooquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesje vind mij zoooo lief dat hij bij mij komt wonenquote:
Wait... Whut...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeeeeeel langquote:
Enfermerelquote:
* Fha gniffeltquote:
Zo met beton enzo?quote:
Dat lijkt me soms best lastigquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij doet het![]()
vaak moeten ze me uitleggen wat het doet want ik ben behoorlijk kleurenblind
Wokjequote:
Mooi zo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
Na drie koppen wannabe-48-uurskoffie begin ik enigszins wakker te worden.
Hoe is het daar?
Fhatje!quote:
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonquote:
We krijgen een koude winter met veel bijbehorend vorstverletquote:
Oh zo heb ik ook eens "Hoi, zin in aids?" gesmst toen ik bier wilde gaan drinken met een goeie vriendinquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonIk wilde mijn mama smsen dat ik nog steeds hoofdpijn heb, maar hij maakte er van "ik heb nog steeds hoertje". Dat zag ik niet dus ik krijg van mijn mama terug; "dat is pas een goeie besteding van je stufi.."
![]()
Maar gaat wel hoorToe aan weekend
AHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonIk wilde mijn mama smsen dat ik nog steeds hoofdpijn heb, maar hij maakte er van "ik heb nog steeds hoertje". Dat zag ik niet dus ik krijg van mijn mama terug; "dat is pas een goeie besteding van je stufi.."
![]()
Gaat de goede kant op dus. En inderdaad, rustig opbouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi zo!
Joah, wel goed! Gaat steeds iets beter. Ga deze week nog 2x4 uur werken en volgende week 4x4 uur, kijken hoe dat gaat. Mn zorgcoördinator wilde me al gelijk mn eigen kamer geven volgende week, maar dat doe ik niet, dan ga ik echt weer teveel doen, en dan weet ik zeker dat ik weer ga overbelasten omdat mn spieren nog niet opgebouwd zijn, daar ga ik straks pas mee beginnen... Dus ja. Ik houd maar aan dat het beter te langzaam kan gaan dan te snelJammer dan voor mn werk...
mwoa, daar heeft fles niet zo een last van.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
We krijgen een koude winter met veel bijbehorend vorstverlet...
Yup.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dus. En inderdaad, rustig opbouwen. Jouw eigen gezondheid staat voorop, en je baas heeft er niets aan als je nu dingen forceert en daardoor straks wéér thuiszit.
Heel knap van je dat je dat zelf inzietquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
Mooi zo!
Joah, wel goed! Gaat steeds iets beter. Ga deze week nog 2x4 uur werken en volgende week 4x4 uur, kijken hoe dat gaat. Mn zorgcoördinator wilde me al gelijk mn eigen kamer geven volgende week, maar dat doe ik niet, dan ga ik echt weer teveel doen, en dan weet ik zeker dat ik weer ga overbelasten omdat mn spieren nog niet opgebouwd zijn, daar ga ik straks pas mee beginnen... Dus ja. Ik houd maar aan dat het beter te langzaam kan gaan dan te snelJammer dan voor mn werk...
De mijne kent hoer juist nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Weheheh die is ook mooi jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh zo heb ik ook eens "Hoi, zin in aids?" gesmst toen ik bier wilde gaan drinken met een goeie vriendin![]()
t9 sukt.
Soms heeft mama best humorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
AHAHAHAHAHAALOL!
Geweldig. xD Mooie reactie van je moeder ook
![]()
Mooi zo!
Haha jaIk ook
Nouja, ik hoef alleen nog morgen en donderdag te werken
Ik heb ook T9 op mn wildfire. Echt zooo nutteloos. Je hebt gewoone en qwerty toetsenbord wat omhoog komt, maar je kan dus predictive text aanzetten. FUCKING onhandig.![]()
Weekend gevierdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.gelukkig wel. Voor mn gevoel té rustig aan, maar dat is dan juist het goede tempo xD
Daarom.. Eigen gezondheid eerst!Precies. Daar heb ik ook geen zin in. Komt wel goed, het heeft alleen tijd nodig. En over 6 weken gaat het iig al een heel stuk beter
Wat heb je gedaan dat je zo moe bent vandaag btw?
op zich wel handig, maar hij komt steeds met engelse woordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAALOL!
Geweldig. xD Mooie reactie van je moeder ook
![]()
Mooi zo!
Haha jaIk ook
Nouja, ik hoef alleen nog morgen en donderdag te werken
Ik heb ook T9 op mn wildfire. Echt zooo nutteloos. Je hebt gewoone en qwerty toetsenbord wat omhoog komt, maar je kan dus predictive text aanzetten. FUCKING onhandig.![]()
Ja, nouja, dat duurt ook even hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel knap van je dat je dat zelf inzietIk zou geloof ik te eigenwijs zijn
![]()
Maar goed, ik heb dan wel Ado die me tegen zou houden nu
[..]
De mijne kent hoer juist nietIk wilde typen dat ik als hoer op pad zou gaan en toen werd het hier.
Okee, dat klinkt fout![]()
Echt geweldigquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh die is ook mooi ja![]()
[..]
Soms heeft mama best humor![]()
Oh ik vind het wel tofMet een vriend heb ik ook een tijd alleen maar met t9 gesmst zonder te verbeteren
Soms echt moeilijk om dan nog te snappen wat iemand bedoeld
Ah.quote:
Ja precies, bij mij ook, want ik heb mn foon in het Engels staan. Veel makkelijkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op zich wel handig, maar hij komt steeds met engelse woorden
Bij mij staat alles dus op Nederlands, en NOG komt die voorspellende tekst met engelse woordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies, bij mij ook, want ik heb mn foon in het Engels staan. Veel makkelijker
Voorbeeld!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben dol op goede aanbiedingen in supermarkten als je dingen echt nodig hebt![]()
C1000 euroknallersquote:
Oh. Das een beetje jammer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij staat alles dus op Nederlands, en NOG komt die voorspellende tekst met engelse woorden
Enfer!quote:
Lekker is dat he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C1000 euroknallersHad geen wasverzachter meer, nu 1 euro per fles ipv 1.80
Dus heb nu weer een voorraadje. En Quorn (ja ik eet wel eens vegetarisch
) ipv 2.30 1 euro per bakje
Dus meteen wat ingevroren
En vandaag nog een doos gratis appie pizza's scoren
Kortom: lekker alle voorraden een beetje voordelig aanvullen
Luiersquote:
Hey Marijk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!Ik las dat je weer rustig je werk aan het opbouwen bent, wat fijn
Ja heerlijkquote:
Het is hier wat wazig, maar gaat welquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!Hoe ist?
Jaaaa. Gelukkig wel. Tenminste, ik moet het gewoon doen en zeggen, anders gaan ze me te snel aan het werk zetten
O... GMTA dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Toek heeft het druk:
Internetstoring treft honderdduizend KPN-klanten
Wellicht mijn man ook danquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Toek heeft het druk:
Internetstoring treft honderdduizend KPN-klanten
Wazig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk kan daar echt heel erg blij mee zijn
Vooral omdat ik dan weer lekker maanden voort kan qua crackers en beschuiten enzo (die waren ook in de aanbieding
)
[..]
Het is hier wat wazig, maar gaat wel![]()
Ja precies, goed je grenzen aangeven! Anders heb je er straks meer ellende van![]()
Ja, dat wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.Maar het was wel een heel leuk weekend?
Zoheequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Vrijdag vrijwilliger gespeeld en daarna wat bokbiertjes gedronken met vrienden, zaterdag gewerkt van 6.30 tot 16.00, daarna eten, douchen, afscheidsfeest van een vriend die voor n jaar naar Australië gaat, daarna nog de stad in (want 90s disco in 't café waar we vaak heen gaan) met een een vriendin, 4.00 thuis.
Zondagochtend gezwommen (8.25 tot 10.25) en 's middags lui geweest.
90's discoquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Vrijdag vrijwilliger gespeeld en daarna wat bokbiertjes gedronken met vrienden, zaterdag gewerkt van 6.30 tot 16.00, daarna eten, douchen, afscheidsfeest van een vriend die voor n jaar naar Australië gaat, daarna nog de stad in (want 90s disco in 't café waar we vaak heen gaan) met een een vriendin, 4.00 thuis.
Zondagochtend gezwommen (8.25 tot 10.25) en 's middags lui geweest.
Jaquote:
Je schendt mijn patentquote:
Rotte Damquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg.. Die TJD, bij welke vestiging zit die dan eigenlijk?
Maakt niet uit, alle ballen op Toekquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg.. Die TJD, bij welke vestiging zit die dan eigenlijk?
Aw, ok.quote:
Neuh, de mijne zijn gericht op Grunnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alle ballen op Toek
heel goedquote:
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wellicht mijn man ook dan![]()
Alhoewel hij het zakelijke netwerk beheert, ik weet niet of dat hier ook het geval is
[..]
Wazig?Hoe dat zo?
Daarom.![]()
OMG OMG OMG OMGquote:
Ik had bier opquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofd
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
heel goedik vorige week zaterdag
![]()
![]()
@Marijke: oeh dat zijn inderdaad lekkere aanbiedingen jaIk kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofd
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
Als je al die lijken nou vannacht gewoon even in de IJssel dumpt. Dat zou al opschietenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past![]()
das best veelquote:
graag gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best veel
Wij hebben er gewoon 1, en een vriesvakje.
Dankzij jullie niet vergeten het gehakt eruit te halen
Wil jij van de week nog pizza eten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
heel goedik vorige week zaterdag
![]()
![]()
@Marijke: oeh dat zijn inderdaad lekkere aanbiedingen jaIk kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Legitiem excuusquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je al die lijken nou vannacht gewoon even in de IJssel dumpt. Dat zou al opschieten
Ik heb eentje met 4 ladenquote:
Gelukkig heb ik geen ADHDquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HerkenbaarTenminste, mn man heeft ADHD en daar zie ik het ook regelmatig bij
We waren van het weekend bij vrienden en die hebben ook allebei AD(H)D, na een avondje heb ik het ook echt wel weer gehad
Graag gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best veel
Wij hebben er gewoon 1, en een vriesvakje.
Dankzij jullie niet vergeten het gehakt eruit te halen
xD Ja, snap ik.. Logisch, heeft iedereen wel eens!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb eentje met 4 ladenErfenis van m'n oma
![]()
Maar wat ben ik blij met die vriezer
[..]
Gelukkig heb ik geen ADHDTenminste, niet dat ik weet
Maar ik heb gewoon wat veel aan m'n hoofd en denk/pieker weer veel
En dan heb ik dat....
Ik kan me voorstellen dat je na een avond inderdaad wel "verzadigt" bent
Zo een kleintje die in de koelkast zitquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil jij van de week nog pizza eten?Kan gratis namelijk
Twee stuks, dus of je hebt in je eentje genoeg of je deelt met Henry
Ik hou van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Henry is er alleen vanavond
en fles...!!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja preciesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ja, snap ik.. Logisch, heeft iedereen wel eens!
Haha ja xD Echt wel. Ik zei het ook later tegen mn man, maar hij heeft dat (natuurlijk) helemaal niet door en vindt het normaal, want zo is hij ookHaha.
Ik ook van jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een kleintje die in de koelkast zitIk heb geen ruimte voor een grote koelkast, laat staan voor een normale vriezer
en ja.. dat is soms best kut inderdaad haha
Als ik er een brood in wil douwen zit hij vol namelijk..
[..]
Ik hou van jou![]()
Henry is er alleen vanavond
en fles...!!
en tandpastaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fha! D'r staan in datzelfde topic ook kortingsbonnen (50%) voor oa rijst, Patak curry sauzen en nog wat dingetjesDus doe er je voordeel mee
![]()
En de anderen hier mogen natuurlijk ook
Jaaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook van jou![]()
En eet smakelijk
EN balen... De rest van de week is ie dus in Grunn?
Ja, precies.. Goed van hem!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesGrappig is dat ja
Mijn broertje heeft ook adhd, maar die voelt het nu wat meer en vermijdt dan ook drukke situaties waarin ie overprikkeld wordt. Erg prettig
Ipv rondjes rennen weglopen
![]()
[..]
Ik ook van jou![]()
En eet smakelijk
EN balen... De rest van de week is ie dus in Grunn?
Bellen hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
Jij. "batskoning"quote:
Zo hard is het niet nodig, vind het gewoon raar dat dat nog niet aangepast isquote:
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
He GF!quote:
chips verraad ik mezelfquote:
marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
quote:
quote:
ik had het kunnen wetenquote:
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
Ahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzo) maar dank je
sodimmquote:
kan je uitbouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk eens wat is er toch een herrie hier achter![]()
zijn ze een heel stuk bos aan het rooien
quote:
quote:
en nog meer flappen tellen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
= nog meer personeel, ik zoek nog watquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
en uitgevenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
= nog meer personeel, ik zoek nog wat
Gelukkig heb jij geen root accesquote:
Nope, ik heb speciale softwarequote:
Je vindt me leuk hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef Fha het volgende:
jemig Fles
Ik word raar aangekeken omdat slappe lach
(of zou het zijn omdat ik al bijna twee uur een boek zit te lezen?
)
dan moeten we je maar hackenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
eerst deze afmaken: plek 17quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we je maar hacken
quote:
die van mij is compatible. En ik heb root-accessquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
laters flesquote:
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap jullie niet
Hoe dom.
Ik vond de manege echt leuk gisteren, wil eigenlijk wel paardrijles als er weer werk is
K ook, kunnen we misschien samen (denk t niet trouwens) en ik wil leren tennissen en dan samen met Ado
En op toneel, maar dat wordt samen nogal veel denk ik. A wil ook toneel, en allebei op zwemles, het wordt nog eens een hoop rondrijden hier
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)Root is onder Linux degene die alles kan en mag op een systeem, dus dat is niet iedereen
Dus mounten en niet iedereen mag dat bij mij
Snappie?
Zo, een hoop wensen dus voor de komende tijdLekker
Interestingquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
Daarom licht ik het even toequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termen![]()
Soberzoquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Er zijn trouwens briljante reiser grapjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.
quote:Login: reiser
Password:
$ touch wife
touch: access denied
$ sudo touch wife
password:
touch: access denied
$ echo "wtf?"
wtf?
$ ps -aux | grep wife
wife 14589
$ sudo kill -9 14589
mv body /dev/hills/body
Some time later:
Login: cops
Password:
$ locate body
body not found
$ sudo usermod -g felon reiser
$ sudo updatedb
$ locate body /dev/hills/body
Oeh, beter!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Enfermera het volgende:
Ik was even naar de fysio
Heb 2 oefeningen meegekregen om mn spieren te ontspannen zeg maar, volgende week krijg ik echt oefeningen om mn spieren op te bouwenNiiiice
Nu wel spierpijn trouwensDamn, mn arm tintelt ook goed. Nja. Gaat wel weer over
Ja, is altijd zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, beter!![]()
Wel balen van je armHopen dat het snel weer minder is
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn trouwens briljante reiser grapjesIk zoek de meest toffe die ik ooit was tegen gekomen nog, maar deze is ook erg leuk
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn trouwens briljante reiser grapjesIk zoek de meest toffe die ik ooit was tegen gekomen nog, maar deze is ook erg leuk
[..]FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar vond ie de pagina niet eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Interesting![]()
En een andere browser? Doet ie daar hetzelfde?
Ik vind het wel een interessant onderwerp.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, voor wie nog geïnteresseerd is: http://bit.ly/a38oQA dit is een aflevering van Zembla te zien over 'de ADHD-hype'. Bizar hoor.![]()
Oe, wil ik ook wel eens kijken. Is trouwens niet alleen AD(H)D,maar nog wel een aantal van die modeziektes waar ik me zorgen om maak soms.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interessant onderwerp.
Ik ga me er eens in verdiepen, want zelfs over mijn oudste krijg ik ook steeds die stempel gedrukt.
Is het zeker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interessant onderwerp.
Ik ga me er eens in verdiepen, want zelfs over mijn oudste krijg ik ook steeds die stempel gedrukt.
Ja idd... echt hequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, wil ik ook wel eens kijken. Is trouwens niet alleen AD(H)D,maar nog wel een aantal van die modeziektes waar ik me zorgen om maak soms.
Mijn kind is druk en heeft moeite zich te concentreren, maar als mensen zeggen dat ze ADHD heeft (heb t weleens gehoord) lach ik ze uit
Borderline, ADHD, autisme...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:24 schreef Giertje het volgende:
wat ik vooral tegenkom is de groei van borderliners
Die drie inderdaad, dat wordt ook genoemd in zembla, ook bij kinderen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Borderline, ADHD, autisme...
autisme en adhd kom ik niet zovaak tegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moooiii!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo staan onze roosjes erbij vandaag. Geen bladeren meer zowat, maar wel bloemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, echt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het zo leuk dat ze nu voor de tweede keer in t jaar in bloei staan
Nu koken, is nog best veel werk
staan er mooi bij JBquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo staan onze roosjes erbij vandaag. Geen bladeren meer zowat, maar wel bloemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Borderline kan niet eens gediagnosticeerd worden bij kinderen. Dus dan heb je sowieso met een kwakzalver te maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Die drie inderdaad, dat wordt ook genoemd in zembla, ook bij kinderen.
Dat doet één van mijn hortensia's ook!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh ik ben ook vet raarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot zo ver waarheidquote:
Autisme verbaast me niet echt, doordat er nu niet meer alleen aan "klassiek" autisme wordt gedacht. Tegenwoordig kunnen ze dat beter testen dan vroeger, dus dan is het ook niet zo gek dat de mensen die ze vroeger geen diagnose konden geven nu wel een diagnose kunnen geven. Dat is tenminste wat ik heb ervaren binnen mijn eigen familiequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die drie inderdaad, dat wordt ook genoemd in zembla, ook bij kinderen.
Stamppotquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
Eet smakelijk broekkie![]()
Volgens mij heb ik de pan te snel op het vuur gezetmeneer is nog niet thuis maar zo te ruiken kan ik wel al zo beginnen met stampen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
Eet smakelijk broekkie![]()
Volgens mij heb ik de pan te snel op het vuur gezetmeneer is nog niet thuis maar zo te ruiken kan ik wel al zo beginnen met stampen
Kewlquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik ben ook vet raar![]()
Ik heb dat ook, allemaal, en nog wel wat meer. Aspergesnogwat ook en zo.
En gillles de godvertourette
smakelijk ferbquote:
quote:
Smakelijk Ferbjequote:
True, de diagnosen zijn echter wel ruimer inmiddels. Nou is dat bij autisme een ander verhaal, dat is weer een ander soort stoornis, maar idd, het kan door die verruiming juist ook wel een voordeel zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Autisme verbaast me niet echt, doordat er nu niet meer alleen aan "klassiek" autisme wordt gedacht. Tegenwoordig kunnen ze dat beter testen dan vroeger, dus dan is het ook niet zo gek dat de mensen die ze vroeger geen diagnose konden geven nu wel een diagnose kunnen geven. Dat is tenminste wat ik heb ervaren binnen mijn eigen familie
We wisten dat er altijd al iets mis was met mijn broertje. Hij schreef in spiegelbeeld, legde verbanden niet (als we vroegen of ie z'n jas wilde aantrekken ging ie naar de wcquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True, de diagnosen zijn echter wel ruimer inmiddels. Nou is dat bij autisme een ander verhaal, dat is weer een ander soort stoornis, maar idd, het kan door die verruiming juist ook wel een voordeel zijnMn man heeft ook ADHD en dat is echt niet een misdiagnose
Tof van de keukenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Héeeeehj, bij mij word nu de keuken uitgebouwd, en iedere morgen komt de vaste aannemer even een half-uurtje eerder bij ons, om nog even een bakje [2 eigenlijk] mee te drinken, en even een leuk gesprekje te voeren over van alles en nog wat![]()
hetzelfde om half tien en kwart over elf trouwens
Komt goed schatjequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik haat stand by dienst![]()
nu al 2 keer gebeld
en dan moet ik ook nog koken tussendoor![]()
Wees blij dat het niet vaker wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
nu al 2 keer gebeld
ik hoop hetquote:
kan niet want 2 keer een uur plus laat van de zaak is eehm.. nuquote:
ik heb niks gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
nu al 2 keer gebeld
dat is niet goedquote:
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We wisten dat er altijd al iets mis was met mijn broertje. Hij schreef in spiegelbeeld, legde verbanden niet (als we vroegen of ie z'n jas wilde aantrekken ging ie naar de wcdat soort dingen, tot grote frustratie van hem natuurlijk, hij zei ook altijd 'ik hoor jullie wel, maar versta jullie niet') en nog een hoop andere dingen in zijn gedrag. Toen ie een jaar of 10 was zag m'n moeder een docu over autisme en herkende een hoop gedrag. Dus naar de huisarts en de eerste reactie was (da's nu zo'n 16 jaar geleden) 'maar E praat toch? dus dan kan het ook geen autisme zijn'. Terwijl hij wel klassiek autisme heeft, maar dan niet de spraak teruggang (gelukkig). En zo is het balletje aan het rollen gekomen en bleek mijn vader PDD-NOS te hebben en die heeft ook ontzettend veel baat bij meds en bepaalde trainingen gehad. Mijn vader was altijd al een beetje anders, maar op zijn 50e ofzo is dus de officiële diagnose gekomen
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga etenFijne avond allemaal
![]()
@Enfer: ja maar als ik dan pas begin met koken eten we zo laat en allebei honguuuur![]()
eet ze Fhaquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga etenFijne avond allemaal
![]()
@Enfer: ja maar als ik dan pas begin met koken eten we zo laat en allebei honguuuur![]()
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, echt?Gaaf!
Ja? Wat ga je koken dan?
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematiequote:
Een gevalletje extra krokant dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematie
Natuurlijk is dat pijnlijk, je houdt van hem en dan wil je alle goeds voor iemandquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!Uiteindelijk.
Ja, de ADHD van mijn man komt zeker weten van zijn moeder, en daarna van zijn opa. Maar zijn moeder ziet dat echt totaaaaaal niet. Zo jammer.Voor mn man helemaal, hij heeft nu ook therapie omdat hij een lastige jeugd heeft gehad ook met z'n moeder, en omdat we zooooveel dingen bij haar zien die gewoon terug te voeren zijn op haar AD(H)D. En ze ziet het gewoon niet.. En hij krijgt ook geen erkenning voor de dingen die hij moeilijk heeft gevonden. Bijv. nu dat zijn zusje erg een voorkeursbehandeling krijgt van zijn moeder en hij bijna geen aandacht, bedankjes of liefde lijkt te krijgen, alleen op haar manier. Pijnlijk om te zien vind ik dat.
an moet je ze een pilletje tegen de hoofdpijn gevenquote:
gevalletje prukkebak dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematie
Ik ben zeker blij met de diagnose van m'n vader, vergeleken met vroeger is het nu echt een enorm relaxte ventquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!Uiteindelijk.
Ja, de ADHD van mijn man komt zeker weten van zijn moeder, en daarna van zijn opa. Maar zijn moeder ziet dat echt totaaaaaal niet. Zo jammer.Voor mn man helemaal, hij heeft nu ook therapie omdat hij een lastige jeugd heeft gehad ook met z'n moeder, en omdat we zooooveel dingen bij haar zien die gewoon terug te voeren zijn op haar AD(H)D. En ze ziet het gewoon niet.. En hij krijgt ook geen erkenning voor de dingen die hij moeilijk heeft gevonden. Bijv. nu dat zijn zusje erg een voorkeursbehandeling krijgt van zijn moeder en hij bijna geen aandacht, bedankjes of liefde lijkt te krijgen, alleen op haar manier. Pijnlijk om te zien vind ik dat.
Jlopt, vind ik ook.. En een wonderpil is er voor geen enkele aandoening. Je moet er ook mee leren omgaan. Sommige mensen zitten alleen vastgeroest in hun slachtofferrol, en dat is ook heel lastig om uit te komen. Geen excuus, maar wel een lastige situatie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.
(Aardappels, courgette, paprika, aubergine en gehakt zit erin)
Het is ook niet persé negatief, dat aandoeningen eerder een diagnose krijgen, maar soms vind ik het wat ver gaan. Ook de autisme-dingen. En ik vind dat mensen zich soms te gemakkelijk verschuilen achter het een of ander: Ja, maar ik heb dit of dat, dus ik kan er niets aan doen.
Maar goed, dat is geen reden om te roepen dat het maar gewoon niet meer moet gebeuren, die diagnoses.
(En ik ken twee mensen die dat doen, Ja, maar ik heb borderline, ik kan er niets aan doen... en vervolgens totaal geen hulp willen of wat dan ook. En een jongen met autisme die alles daarop gooit. Das om moe van te worden soms...)
Ja, idd..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat pijnlijk, je houdt van hem en dan wil je alle goeds voor iemand![]()
En dan niet erover kunnen praten, maakt het helemaal moeilijk... Laten gaan is dan je enige optie en dat is gewoon helemaal niet zo gemakkelijk als mensen roepen.voor je man.
Ja, iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zeker blij met de diagnose van m'n vader, vergeleken met vroeger is het nu echt een enorm relaxte vent
Ja dat zijn moeilijke dingen... Vooral als je daar niet bij de persoon om wie het gaat terecht kunt en al helemaal als het je moeder is
Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld in het geval van mijn broertje had hij veel eerder de juiste begeleiding kunnen krijgen waardoor hij een minder rotte periode zou hebben gehad zeg maar... En mijn ouders hebben er altijd alles aan gedaan om hem zelf zo zelfstandig mogelijk te maken (tot waar dat mogelijk isquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.
(Aardappels, courgette, paprika, aubergine en gehakt zit erin)
Het is ook niet persé negatief, dat aandoeningen eerder een diagnose krijgen, maar soms vind ik het wat ver gaan. Ook de autisme-dingen. En ik vind dat mensen zich soms te gemakkelijk verschuilen achter het een of ander: Ja, maar ik heb dit of dat, dus ik kan er niets aan doen.
Maar goed, dat is geen reden om te roepen dat het maar gewoon niet meer moet gebeuren, die diagnoses.
(En ik ken twee mensen die dat doen, Ja, maar ik heb borderline, ik kan er niets aan doen... en vervolgens totaal geen hulp willen of wat dan ook. En een jongen met autisme die alles daarop gooit. Das om moe van te worden soms...)
Ik hoop voor je vriend dat ie ondanks dat z'n moeder niet meewerkt er toch uitkomtquote:
ferbquote:
skitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef skitzin het volgende:
Hooooi ben ik weer![]()
Terug van weg geweest
Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest even mn leven op orde stellen![]()
En was het lekker?quote:
Hey Skitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef skitzin het volgende:
Hooooi ben ik weer![]()
Terug van weg geweest
Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest even mn leven op orde stellen![]()
Hey LLquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allen![]()
* LovelyLady kopje thee zetten gaat
Ja, dat komt wel goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriend dat ie ondanks dat z'n moeder niet meewerkt er toch uitkomt
lovelyquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allen![]()
* LovelyLady kopje thee zetten gaat
smakelijk enferquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.![]()
Thanks
Ik ben zuurkoolstamppot eten![]()
Eetsequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.![]()
Thanks
Ik ben zuurkoolstamppot eten![]()
Yup, en hoe is het daar geworden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi GF, ik ga eerst koffie drinken daarna thee... ik voel me niet zo tof
Hoi Trevweer hard gewerkt vandaag?
Smakelijk eten Enfermerel![]()
Hoi skitz, terug van weggeweest zei je? Hoelang ben je weggeweest?
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi GF, ik ga eerst koffie drinken daarna thee... ik voel me niet zo tof
Hoi Trevweer hard gewerkt vandaag?
Smakelijk eten Enfermerel![]()
Hoi skitz, terug van weggeweest zei je? Hoelang ben je weggeweest?
Meh dat zijn de mindere leuke dingen... en het zal ook nog wel een tijdje duren voor je alles op orde hebt. In ieder geval welkom terug dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?
Lag in scheiding met mn (nu) ex
ja mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, en hoe is het daar geworden?
ik hoop er nu wel eindelijk mee klaar te zijn hoor hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh dat zijn de mindere leuke dingen... en het zal ook nog wel een tijdje duren voor je alles op orde hebt. In ieder geval welkom terug dan maar![]()
Ik kom hier sinds een maand of 3 ? misschien wel langer maar dat weet ik niet
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?
Lag in scheiding met mn (nu) ex
quote:
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend volquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn![]()
, dan toch maar eens een keertje gaan kijken
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef skitzin het volgende:
ik hoop er nu wel eindelijk mee klaar te zijn hoor haha
Hey flash![]()
wat voor een pizza?quote:
Doe je goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend vol
Dus je zal het met de foto's moeten doen![]()
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik sprak alleen mijn ervaring uit
Ik heb gelukkig nu wel al mn huis en alles over kunnen zetten, en ze is het huis al uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend vol
Dus je zal het met de foto's moeten doen![]()
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik sprak alleen mijn ervaring uit
een nu nog hete pizza, dus tot zoooooooooooooooooooooooooquote:
Zeg dan ook niet scheidingquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nu wel al mn huis en alles over kunnen zetten, en ze is het huis al uit
we waren gelukkig niet getrouwd dus dat scheelt
denk dat het meeste al geweest isnu de sexy buurvrouw versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |