Tof van de keukenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Héeeeehj, bij mij word nu de keuken uitgebouwd, en iedere morgen komt de vaste aannemer even een half-uurtje eerder bij ons, om nog even een bakje [2 eigenlijk] mee te drinken, en even een leuk gesprekje te voeren over van alles en nog wat![]()
hetzelfde om half tien en kwart over elf trouwens
Komt goed schatjequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik haat stand by dienst![]()
nu al 2 keer gebeld
en dan moet ik ook nog koken tussendoor![]()
Wees blij dat het niet vaker wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
nu al 2 keer gebeld
ik hoop hetquote:
kan niet want 2 keer een uur plus laat van de zaak is eehm.. nuquote:
ik heb niks gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
nu al 2 keer gebeld
dat is niet goedquote:
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We wisten dat er altijd al iets mis was met mijn broertje. Hij schreef in spiegelbeeld, legde verbanden niet (als we vroegen of ie z'n jas wilde aantrekken ging ie naar de wcdat soort dingen, tot grote frustratie van hem natuurlijk, hij zei ook altijd 'ik hoor jullie wel, maar versta jullie niet') en nog een hoop andere dingen in zijn gedrag. Toen ie een jaar of 10 was zag m'n moeder een docu over autisme en herkende een hoop gedrag. Dus naar de huisarts en de eerste reactie was (da's nu zo'n 16 jaar geleden) 'maar E praat toch? dus dan kan het ook geen autisme zijn'. Terwijl hij wel klassiek autisme heeft, maar dan niet de spraak teruggang (gelukkig). En zo is het balletje aan het rollen gekomen en bleek mijn vader PDD-NOS te hebben en die heeft ook ontzettend veel baat bij meds en bepaalde trainingen gehad. Mijn vader was altijd al een beetje anders, maar op zijn 50e ofzo is dus de officiële diagnose gekomen
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga etenFijne avond allemaal
![]()
@Enfer: ja maar als ik dan pas begin met koken eten we zo laat en allebei honguuuur![]()
eet ze Fhaquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga etenFijne avond allemaal
![]()
@Enfer: ja maar als ik dan pas begin met koken eten we zo laat en allebei honguuuur![]()
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, echt?Gaaf!
Ja? Wat ga je koken dan?
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematiequote:
Een gevalletje extra krokant dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematie
Natuurlijk is dat pijnlijk, je houdt van hem en dan wil je alle goeds voor iemandquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!Uiteindelijk.
Ja, de ADHD van mijn man komt zeker weten van zijn moeder, en daarna van zijn opa. Maar zijn moeder ziet dat echt totaaaaaal niet. Zo jammer.Voor mn man helemaal, hij heeft nu ook therapie omdat hij een lastige jeugd heeft gehad ook met z'n moeder, en omdat we zooooveel dingen bij haar zien die gewoon terug te voeren zijn op haar AD(H)D. En ze ziet het gewoon niet.. En hij krijgt ook geen erkenning voor de dingen die hij moeilijk heeft gevonden. Bijv. nu dat zijn zusje erg een voorkeursbehandeling krijgt van zijn moeder en hij bijna geen aandacht, bedankjes of liefde lijkt te krijgen, alleen op haar manier. Pijnlijk om te zien vind ik dat.
an moet je ze een pilletje tegen de hoofdpijn gevenquote:
gevalletje prukkebak dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, er was iets naast gevallen en dat is nu voorbij het stadium van crematie
Ik ben zeker blij met de diagnose van m'n vader, vergeleken met vroeger is het nu echt een enorm relaxte ventquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaa precies.... Apart he. Jeetje, maar wat fijn dat er dan zoveel duidelijkheid is gekomen!Uiteindelijk.
Ja, de ADHD van mijn man komt zeker weten van zijn moeder, en daarna van zijn opa. Maar zijn moeder ziet dat echt totaaaaaal niet. Zo jammer.Voor mn man helemaal, hij heeft nu ook therapie omdat hij een lastige jeugd heeft gehad ook met z'n moeder, en omdat we zooooveel dingen bij haar zien die gewoon terug te voeren zijn op haar AD(H)D. En ze ziet het gewoon niet.. En hij krijgt ook geen erkenning voor de dingen die hij moeilijk heeft gevonden. Bijv. nu dat zijn zusje erg een voorkeursbehandeling krijgt van zijn moeder en hij bijna geen aandacht, bedankjes of liefde lijkt te krijgen, alleen op haar manier. Pijnlijk om te zien vind ik dat.
Jlopt, vind ik ook.. En een wonderpil is er voor geen enkele aandoening. Je moet er ook mee leren omgaan. Sommige mensen zitten alleen vastgeroest in hun slachtofferrol, en dat is ook heel lastig om uit te komen. Geen excuus, maar wel een lastige situatie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.
(Aardappels, courgette, paprika, aubergine en gehakt zit erin)
Het is ook niet persé negatief, dat aandoeningen eerder een diagnose krijgen, maar soms vind ik het wat ver gaan. Ook de autisme-dingen. En ik vind dat mensen zich soms te gemakkelijk verschuilen achter het een of ander: Ja, maar ik heb dit of dat, dus ik kan er niets aan doen.
Maar goed, dat is geen reden om te roepen dat het maar gewoon niet meer moet gebeuren, die diagnoses.
(En ik ken twee mensen die dat doen, Ja, maar ik heb borderline, ik kan er niets aan doen... en vervolgens totaal geen hulp willen of wat dan ook. En een jongen met autisme die alles daarop gooit. Das om moe van te worden soms...)
Ja, idd..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat pijnlijk, je houdt van hem en dan wil je alle goeds voor iemand![]()
En dan niet erover kunnen praten, maakt het helemaal moeilijk... Laten gaan is dan je enige optie en dat is gewoon helemaal niet zo gemakkelijk als mensen roepen.voor je man.
Ja, iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zeker blij met de diagnose van m'n vader, vergeleken met vroeger is het nu echt een enorm relaxte vent
Ja dat zijn moeilijke dingen... Vooral als je daar niet bij de persoon om wie het gaat terecht kunt en al helemaal als het je moeder is
Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld in het geval van mijn broertje had hij veel eerder de juiste begeleiding kunnen krijgen waardoor hij een minder rotte periode zou hebben gehad zeg maar... En mijn ouders hebben er altijd alles aan gedaan om hem zelf zo zelfstandig mogelijk te maken (tot waar dat mogelijk isquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ovenschotel, maar was redelijk wat snij- en schilwerk.
(Aardappels, courgette, paprika, aubergine en gehakt zit erin)
Het is ook niet persé negatief, dat aandoeningen eerder een diagnose krijgen, maar soms vind ik het wat ver gaan. Ook de autisme-dingen. En ik vind dat mensen zich soms te gemakkelijk verschuilen achter het een of ander: Ja, maar ik heb dit of dat, dus ik kan er niets aan doen.
Maar goed, dat is geen reden om te roepen dat het maar gewoon niet meer moet gebeuren, die diagnoses.
(En ik ken twee mensen die dat doen, Ja, maar ik heb borderline, ik kan er niets aan doen... en vervolgens totaal geen hulp willen of wat dan ook. En een jongen met autisme die alles daarop gooit. Das om moe van te worden soms...)
Ik hoop voor je vriend dat ie ondanks dat z'n moeder niet meewerkt er toch uitkomtquote:
ferbquote:
skitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef skitzin het volgende:
Hooooi ben ik weer![]()
Terug van weg geweest
Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest even mn leven op orde stellen![]()
En was het lekker?quote:
Hey Skitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef skitzin het volgende:
Hooooi ben ik weer![]()
Terug van weg geweest
Sorry dat het zo lang duurde maar ik moest even mn leven op orde stellen![]()
Hey LLquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allen![]()
* LovelyLady kopje thee zetten gaat
Ja, dat komt wel goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriend dat ie ondanks dat z'n moeder niet meewerkt er toch uitkomt
lovelyquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond allen![]()
* LovelyLady kopje thee zetten gaat
smakelijk enferquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.![]()
Thanks
Ik ben zuurkoolstamppot eten![]()
Eetsequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel goed.![]()
Thanks
Ik ben zuurkoolstamppot eten![]()
Yup, en hoe is het daar geworden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi GF, ik ga eerst koffie drinken daarna thee... ik voel me niet zo tof
Hoi Trevweer hard gewerkt vandaag?
Smakelijk eten Enfermerel![]()
Hoi skitz, terug van weggeweest zei je? Hoelang ben je weggeweest?
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi GF, ik ga eerst koffie drinken daarna thee... ik voel me niet zo tof
Hoi Trevweer hard gewerkt vandaag?
Smakelijk eten Enfermerel![]()
Hoi skitz, terug van weggeweest zei je? Hoelang ben je weggeweest?
Meh dat zijn de mindere leuke dingen... en het zal ook nog wel een tijdje duren voor je alles op orde hebt. In ieder geval welkom terug dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?
Lag in scheiding met mn (nu) ex
ja mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, en hoe is het daar geworden?
ik hoop er nu wel eindelijk mee klaar te zijn hoor hahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meh dat zijn de mindere leuke dingen... en het zal ook nog wel een tijdje duren voor je alles op orde hebt. In ieder geval welkom terug dan maar![]()
Ik kom hier sinds een maand of 3 ? misschien wel langer maar dat weet ik niet
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Pffooeehh te lang... wat zal het zijn 3-4maanden?
Lag in scheiding met mn (nu) ex
quote:
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend volquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn![]()
, dan toch maar eens een keertje gaan kijken
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef skitzin het volgende:
ik hoop er nu wel eindelijk mee klaar te zijn hoor haha
Hey flash![]()
wat voor een pizza?quote:
Doe je goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend vol
Dus je zal het met de foto's moeten doen![]()
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik sprak alleen mijn ervaring uit
Ik heb gelukkig nu wel al mn huis en alles over kunnen zetten, en ze is het huis al uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voorlopig zit ik tot 2011 elk weekend vol
Dus je zal het met de foto's moeten doen![]()
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik sprak alleen mijn ervaring uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |