Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Je wordt gemistquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe![]()
ff tvp
werkwerkdrukdruk
failpostquote:
wokquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe![]()
ff tvp
werkwerkdrukdruk
Ja, ik dacht al, waar is wok nou?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wordt gemist![]()
![]()
@suikertaartje Wat voor kleurtjes zou je willen, en het is zo gedaan joh
Sneller dan behangen
Sodemieter!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil graag van dat heel opvallende behang in de slaapkamer
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo (1e hit, niet dit motief, niet die kleur, maar wel dat drukke)
Ik houd er wel van ja, en dit zou van mij ook best mogen, maar ik denk niet dat ik die kleur erdoor krijg bij Adoquote:
wut?quote:
eerste na die zaadkoning toch joh huilerdquote:
Ik word er al onrustig van als ik het ziequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Ik zou zoiets ook best in de woonkamer willen, op 1 muur, maar dat gaat m ook niet worden denk ik.
[ afbeelding ]
Deze ofzo
Ik vind het mooi maar niet in mijn huis zeg maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd er wel van ja, en dit zou van mij ook best mogen, maar ik denk niet dat ik die kleur erdoor krijg bij Ado
Maar sowieso, wel zoiets dus. En dat duurt nog wel een kwart eeuw wsVoorlopig moeten we eerst de badkamer maar eens afmaken...
Ik vind petrol echt een hele mooie kleur, het is niet koud zoals gewoon blauw, en en is ook niet zo ontzettend groen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, waar is wok nou?
Hmm..ik denk een blauw of groentint![]()
Hoewel dat wel weer een beetje koud kan lijken in de winter...dus ik ben er nog niet helemaal uit.
Het wordt dan ook maar 1 muur hoor, de rest is gewoon zacht wit.
De vorige was al een paar dagen open hoor.quote:
ik ben ook fan van petrol, maar dat vind ik denk ik een beetje donker op een muur..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind petrol echt een hele mooie kleur, het is niet koud zoals gewoon blauw, en en is ook niet zo ontzettend groen...
Ik hou niet zo van groen
Friemelquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef friemelaar het volgende:
Zijn er trouwens koffie leuten die uit Vlissingen komen ?
In V&A heb ik deze vraag geplaatst
DMquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige was al een paar dagen open hoor.
Maar hier ook even een snelle post, nu weer werkwerkwerk.
marijkequote:
goeiemorgen Marijkequote:
Oef nee ik vind jadegroen niet mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ook fan van petrol, maar dat vind ik denk ik een beetje donker op een muur..
en ik bedoel ook geen groen-groen, meer jadegroen bijvoorbeeld
Morgen GFquote:
Morgen LLquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen Marijke![]()
[..]
Oef nee ik vind jadegroen niet mooi
als jij petrol doet op de ene muur en voor de rest wit of creme valt dat donkere niet echt op hoor.
Onze muur was ook superdonkergrijs, maar door dat het plafond wit is en de andere muren enzo valt het wel mee
Op de plinten na is het klaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen GF![]()
[..]
Morgen LL![]()
Alles gelukt met klussen?
En ik vind donkere kleuren zelf ook niet erg, als het inderdaad maar 1 muur is... Ik heb zelf donker bosbessenpaars op 1 slaapkamermuur en op 1 muur in de keuken, en vind dat wel kunnenMaar dat is natuurlijk persoonlijk
Guten Morgen liebe Marijkequote:
Dat krijg ik er hier ook niet door hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
Oef nee ik vind jadegroen niet mooi
als jij petrol doet op de ene muur en voor de rest wit of creme valt dat donkere niet echt op hoor.
Onze muur was ook superdonkergrijs, maar door dat het plafond wit is en de andere muren enzo valt het wel mee
quote:
Lief meisje!quote:
Guten Morgen Liebchenquote:
Wordt dat nieuw of hangt die er alquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat krijg ik er hier ook niet door hoor
Wat wel gelukt is is deze voor op de kamer van Thijs:
[ afbeelding ]
Het gaat om de kleur op de muur, lieffiequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wordt dat nieuw of hangt die er alWant dan heb ik em gewoon niet onthouden
Ohquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat om de kleur op de muur, lieffie
Fha!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef Fha het volgende:
Woah dat behang!!![]()
waar koop ik dat?
helluh
Mag ik al weer bijna slapen?
fhaquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef Fha het volgende:
Woah dat behang!!![]()
waar koop ik dat?
helluh
Mag ik al weer bijna slapen?
quote:
laters lovelyquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Fha
Ik moet alweer naar school![]()
tot later lieffies
Succes en tot later!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Fha
Ik moet alweer naar school![]()
tot later lieffies
Balen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:18 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hardly
en de warme choco uit de automaat is nog op ook
Kan niet wachten tot ik thuis ben..
Hoe is daar?
GF![]()
Ll![]()
succes!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
op de muur?
gewoon schrobbaar spachtelputz![]()
kan je nog in kleur mengen ook
Jaaaaa. koffie. Want ook duf. Heb al 2 bakken 48-uurskoffie opquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen![]()
Koffie, lekkerIk ben echt duf
Marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel
En helaas ken ik niemand in Vlissingen... Maar zijn daar geen youthhostels oid waar ie betaalbaar terecht kan?
De aloude jeugdherbergen, soort hotel, maar dan goedkoper (kamers kunnen wel gedeeld zijn met vreemden)quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Ik ken dat concept van youthhostels niet![]()
Wie weet of die daar zitten.........![]()
eerst maar ff afwachten of er (zinnige) reacties komen
Ik ga zo koffie maken en ontbijtenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa. koffie. Want ook duf. Heb al 2 bakken 48-uurskoffie op![]()
. Of, nouja, wannabe-48-uurskoffie.
Wat MPG zegt. Is vaak spotgoedkoop alleen lever je daar wat privacy voor in doordat je vaak op slaapzalen of gedeelde kamers slaaptquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
In Domburg hebben ze er eentjequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Dan heeft je zus mooi behangquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word er al onrustig van als ik het zie![]()
Mijn zus heeft behang met zo'n motoiefje en dan echt in een kleur...![]()
Staat heel tof, maar ik zou er gek van worden
Edit: zij heeft gewoon echt dat behang van je tweede plaatje volgens mij![]()
Ja hoor, tuurlijkquote:Nederlandse werknemers houden er opvallende (eet)gewoontes op na, die met name tijdens lunchtijd op kantoor de kop op steken. Zo schamen mannen zich voor hun bekertje chocolademelk en gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen.
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan heeft je zus mooi behang
Ik vind het echt heel mooi. Ligt wel ook aan je huis, bij mn moeder bv, zou het geen gezicht zijn.
(Die heeft heeeeeel veel spulletjes staan, beeldjes, maskers, planten, overals planken en dingen aan de muurDat werkt niet met ook nog van dat drukke behang. Nu hebben ze dit tegen de muur:
[ afbeelding ]
Gewoon zo, zonder iets erop en dat gaat zelfs in dat huis... Alleen wel donker, maar goed, ze moeten het zelf weten
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?quote:
Veel mensen hebben dat in huis, maar niet als wanddecoratiequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.
maar dan als dakplaten boven stukwerk, gipsplaten leidingen en isolatie
blijkbaar jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?
Wat een stom onderzoek toch weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijkbaar ja![]()
http://www.nu.nl/werk-en-(...)h-chocolademelk.html
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?quote:
woowquote:
ja gisterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?
jaaaa knuffeeeeen![]()
![]()
hij doet hetquote:
ah, je krijgt dezelfde muur als jbquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
krijg je een nieuw huis?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
Woohooquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesje vind mij zoooo lief dat hij bij mij komt wonenquote:
Wait... Whut...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeeeeeel langquote:
Enfermerelquote:
* Fha gniffeltquote:
Zo met beton enzo?quote:
Dat lijkt me soms best lastigquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij doet het![]()
vaak moeten ze me uitleggen wat het doet want ik ben behoorlijk kleurenblind
Wokjequote:
Mooi zo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
Na drie koppen wannabe-48-uurskoffie begin ik enigszins wakker te worden.
Hoe is het daar?
Fhatje!quote:
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonquote:
We krijgen een koude winter met veel bijbehorend vorstverletquote:
Oh zo heb ik ook eens "Hoi, zin in aids?" gesmst toen ik bier wilde gaan drinken met een goeie vriendinquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonIk wilde mijn mama smsen dat ik nog steeds hoofdpijn heb, maar hij maakte er van "ik heb nog steeds hoertje". Dat zag ik niet dus ik krijg van mijn mama terug; "dat is pas een goeie besteding van je stufi.."
![]()
Maar gaat wel hoorToe aan weekend
AHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb even de slappe lach om het woordenboek van mijn telefoonIk wilde mijn mama smsen dat ik nog steeds hoofdpijn heb, maar hij maakte er van "ik heb nog steeds hoertje". Dat zag ik niet dus ik krijg van mijn mama terug; "dat is pas een goeie besteding van je stufi.."
![]()
Gaat de goede kant op dus. En inderdaad, rustig opbouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi zo!
Joah, wel goed! Gaat steeds iets beter. Ga deze week nog 2x4 uur werken en volgende week 4x4 uur, kijken hoe dat gaat. Mn zorgcoördinator wilde me al gelijk mn eigen kamer geven volgende week, maar dat doe ik niet, dan ga ik echt weer teveel doen, en dan weet ik zeker dat ik weer ga overbelasten omdat mn spieren nog niet opgebouwd zijn, daar ga ik straks pas mee beginnen... Dus ja. Ik houd maar aan dat het beter te langzaam kan gaan dan te snelJammer dan voor mn werk...
mwoa, daar heeft fles niet zo een last van.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
We krijgen een koude winter met veel bijbehorend vorstverlet...
Yup.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dus. En inderdaad, rustig opbouwen. Jouw eigen gezondheid staat voorop, en je baas heeft er niets aan als je nu dingen forceert en daardoor straks wéér thuiszit.
Heel knap van je dat je dat zelf inzietquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
Mooi zo!
Joah, wel goed! Gaat steeds iets beter. Ga deze week nog 2x4 uur werken en volgende week 4x4 uur, kijken hoe dat gaat. Mn zorgcoördinator wilde me al gelijk mn eigen kamer geven volgende week, maar dat doe ik niet, dan ga ik echt weer teveel doen, en dan weet ik zeker dat ik weer ga overbelasten omdat mn spieren nog niet opgebouwd zijn, daar ga ik straks pas mee beginnen... Dus ja. Ik houd maar aan dat het beter te langzaam kan gaan dan te snelJammer dan voor mn werk...
De mijne kent hoer juist nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Weheheh die is ook mooi jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh zo heb ik ook eens "Hoi, zin in aids?" gesmst toen ik bier wilde gaan drinken met een goeie vriendin![]()
t9 sukt.
Soms heeft mama best humorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
AHAHAHAHAHAALOL!
Geweldig. xD Mooie reactie van je moeder ook
![]()
Mooi zo!
Haha jaIk ook
Nouja, ik hoef alleen nog morgen en donderdag te werken
Ik heb ook T9 op mn wildfire. Echt zooo nutteloos. Je hebt gewoone en qwerty toetsenbord wat omhoog komt, maar je kan dus predictive text aanzetten. FUCKING onhandig.![]()
Weekend gevierdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.gelukkig wel. Voor mn gevoel té rustig aan, maar dat is dan juist het goede tempo xD
Daarom.. Eigen gezondheid eerst!Precies. Daar heb ik ook geen zin in. Komt wel goed, het heeft alleen tijd nodig. En over 6 weken gaat het iig al een heel stuk beter
Wat heb je gedaan dat je zo moe bent vandaag btw?
op zich wel handig, maar hij komt steeds met engelse woordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAALOL!
Geweldig. xD Mooie reactie van je moeder ook
![]()
Mooi zo!
Haha jaIk ook
Nouja, ik hoef alleen nog morgen en donderdag te werken
Ik heb ook T9 op mn wildfire. Echt zooo nutteloos. Je hebt gewoone en qwerty toetsenbord wat omhoog komt, maar je kan dus predictive text aanzetten. FUCKING onhandig.![]()
Ja, nouja, dat duurt ook even hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel knap van je dat je dat zelf inzietIk zou geloof ik te eigenwijs zijn
![]()
Maar goed, ik heb dan wel Ado die me tegen zou houden nu
[..]
De mijne kent hoer juist nietIk wilde typen dat ik als hoer op pad zou gaan en toen werd het hier.
Okee, dat klinkt fout![]()
Echt geweldigquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh die is ook mooi ja![]()
[..]
Soms heeft mama best humor![]()
Oh ik vind het wel tofMet een vriend heb ik ook een tijd alleen maar met t9 gesmst zonder te verbeteren
Soms echt moeilijk om dan nog te snappen wat iemand bedoeld
Ah.quote:
Ja precies, bij mij ook, want ik heb mn foon in het Engels staan. Veel makkelijkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op zich wel handig, maar hij komt steeds met engelse woorden
Bij mij staat alles dus op Nederlands, en NOG komt die voorspellende tekst met engelse woordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies, bij mij ook, want ik heb mn foon in het Engels staan. Veel makkelijker
Voorbeeld!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben dol op goede aanbiedingen in supermarkten als je dingen echt nodig hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |