Dan heeft je zus mooi behangquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word er al onrustig van als ik het zie![]()
Mijn zus heeft behang met zo'n motoiefje en dan echt in een kleur...![]()
Staat heel tof, maar ik zou er gek van worden
Edit: zij heeft gewoon echt dat behang van je tweede plaatje volgens mij![]()
Ja hoor, tuurlijkquote:Nederlandse werknemers houden er opvallende (eet)gewoontes op na, die met name tijdens lunchtijd op kantoor de kop op steken. Zo schamen mannen zich voor hun bekertje chocolademelk en gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen.
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan heeft je zus mooi behang
Ik vind het echt heel mooi. Ligt wel ook aan je huis, bij mn moeder bv, zou het geen gezicht zijn.
(Die heeft heeeeeel veel spulletjes staan, beeldjes, maskers, planten, overals planken en dingen aan de muurDat werkt niet met ook nog van dat drukke behang. Nu hebben ze dit tegen de muur:
[ afbeelding ]
Gewoon zo, zonder iets erop en dat gaat zelfs in dat huis... Alleen wel donker, maar goed, ze moeten het zelf weten
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?quote:
Veel mensen hebben dat in huis, maar niet als wanddecoratiequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is OSB plaat, dat heb ik ook in mijn huis.
maar dan als dakplaten boven stukwerk, gipsplaten leidingen en isolatie
blijkbaar jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gedragen vrouwen zich alsof ze schoenen gaan kopen? Hoe is dat dan precies? Lang treuzelen en uitzoeken?
Wat een stom onderzoek toch weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
blijkbaar ja![]()
http://www.nu.nl/werk-en-(...)h-chocolademelk.html
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?quote:
woowquote:
ja gisterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe is het met je huis? Of ben je niet meer geweest?
jaaaa knuffeeeeen![]()
![]()
hij doet hetquote:
ah, je krijgt dezelfde muur als jbquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
krijg je een nieuw huis?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gisterende vloer ligt er al en er staan allemaal houten dingsels omhoog te staan
Woohooquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesje vind mij zoooo lief dat hij bij mij komt wonenquote:
Wait... Whut...quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heeeeeeeeeeeeel langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |