Bellen hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
Jij. "batskoning"quote:
Zo hard is het niet nodig, vind het gewoon raar dat dat nog niet aangepast isquote:
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
He GF!quote:
chips verraad ik mezelfquote:
marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
quote:
quote:
ik had het kunnen wetenquote:
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
Ahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzo) maar dank je
sodimmquote:
kan je uitbouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk eens wat is er toch een herrie hier achter![]()
zijn ze een heel stuk bos aan het rooien
quote:
quote:
en nog meer flappen tellen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
= nog meer personeel, ik zoek nog watquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
en uitgevenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
= nog meer personeel, ik zoek nog wat
Gelukkig heb jij geen root accesquote:
Nope, ik heb speciale softwarequote:
Je vindt me leuk hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef Fha het volgende:
jemig Fles
Ik word raar aangekeken omdat slappe lach
(of zou het zijn omdat ik al bijna twee uur een boek zit te lezen?
)
dan moeten we je maar hackenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
eerst deze afmaken: plek 17quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we je maar hacken
quote:
die van mij is compatible. En ik heb root-accessquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
laters flesquote:
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap jullie niet
Hoe dom.
Ik vond de manege echt leuk gisteren, wil eigenlijk wel paardrijles als er weer werk is
K ook, kunnen we misschien samen (denk t niet trouwens) en ik wil leren tennissen en dan samen met Ado
En op toneel, maar dat wordt samen nogal veel denk ik. A wil ook toneel, en allebei op zwemles, het wordt nog eens een hoop rondrijden hier
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)Root is onder Linux degene die alles kan en mag op een systeem, dus dat is niet iedereen
Dus mounten en niet iedereen mag dat bij mij
Snappie?
Zo, een hoop wensen dus voor de komende tijdLekker
Interestingquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
Daarom licht ik het even toequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termen![]()
Soberzoquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Er zijn trouwens briljante reiser grapjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.
quote:Login: reiser
Password:
$ touch wife
touch: access denied
$ sudo touch wife
password:
touch: access denied
$ echo "wtf?"
wtf?
$ ps -aux | grep wife
wife 14589
$ sudo kill -9 14589
mv body /dev/hills/body
Some time later:
Login: cops
Password:
$ locate body
body not found
$ sudo usermod -g felon reiser
$ sudo updatedb
$ locate body /dev/hills/body
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |