C1000 euroknallersquote:
Oh. Das een beetje jammer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij staat alles dus op Nederlands, en NOG komt die voorspellende tekst met engelse woorden
Enfer!quote:
Lekker is dat he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C1000 euroknallersHad geen wasverzachter meer, nu 1 euro per fles ipv 1.80
Dus heb nu weer een voorraadje. En Quorn (ja ik eet wel eens vegetarisch
) ipv 2.30 1 euro per bakje
Dus meteen wat ingevroren
En vandaag nog een doos gratis appie pizza's scoren
Kortom: lekker alle voorraden een beetje voordelig aanvullen
Luiersquote:
Hey Marijk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!Ik las dat je weer rustig je werk aan het opbouwen bent, wat fijn
Ja heerlijkquote:
Het is hier wat wazig, maar gaat welquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey Marijk!Hoe ist?
Jaaaa. Gelukkig wel. Tenminste, ik moet het gewoon doen en zeggen, anders gaan ze me te snel aan het werk zetten
O... GMTA dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Toek heeft het druk:
Internetstoring treft honderdduizend KPN-klanten
Wellicht mijn man ook danquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
Toek heeft het druk:
Internetstoring treft honderdduizend KPN-klanten
Wazig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkIk kan daar echt heel erg blij mee zijn
Vooral omdat ik dan weer lekker maanden voort kan qua crackers en beschuiten enzo (die waren ook in de aanbieding
)
[..]
Het is hier wat wazig, maar gaat wel![]()
Ja precies, goed je grenzen aangeven! Anders heb je er straks meer ellende van![]()
Ja, dat wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.Maar het was wel een heel leuk weekend?
Zoheequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Vrijdag vrijwilliger gespeeld en daarna wat bokbiertjes gedronken met vrienden, zaterdag gewerkt van 6.30 tot 16.00, daarna eten, douchen, afscheidsfeest van een vriend die voor n jaar naar Australië gaat, daarna nog de stad in (want 90s disco in 't café waar we vaak heen gaan) met een een vriendin, 4.00 thuis.
Zondagochtend gezwommen (8.25 tot 10.25) en 's middags lui geweest.
90's discoquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Vrijdag vrijwilliger gespeeld en daarna wat bokbiertjes gedronken met vrienden, zaterdag gewerkt van 6.30 tot 16.00, daarna eten, douchen, afscheidsfeest van een vriend die voor n jaar naar Australië gaat, daarna nog de stad in (want 90s disco in 't café waar we vaak heen gaan) met een een vriendin, 4.00 thuis.
Zondagochtend gezwommen (8.25 tot 10.25) en 's middags lui geweest.
Jaquote:
Je schendt mijn patentquote:
Rotte Damquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg.. Die TJD, bij welke vestiging zit die dan eigenlijk?
Maakt niet uit, alle ballen op Toekquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg.. Die TJD, bij welke vestiging zit die dan eigenlijk?
Aw, ok.quote:
Neuh, de mijne zijn gericht op Grunnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alle ballen op Toek
heel goedquote:
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wellicht mijn man ook dan![]()
Alhoewel hij het zakelijke netwerk beheert, ik weet niet of dat hier ook het geval is
[..]
Wazig?Hoe dat zo?
Daarom.![]()
OMG OMG OMG OMGquote:
Ik had bier opquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofd
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
heel goedik vorige week zaterdag
![]()
![]()
@Marijke: oeh dat zijn inderdaad lekkere aanbiedingen jaIk kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben gewoon een beetje druk in m'n hoofd
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
Als je al die lijken nou vannacht gewoon even in de IJssel dumpt. Dat zou al opschietenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past![]()
das best veelquote:
graag gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best veel
Wij hebben er gewoon 1, en een vriesvakje.
Dankzij jullie niet vergeten het gehakt eruit te halen
Wil jij van de week nog pizza eten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
heel goedik vorige week zaterdag
![]()
![]()
@Marijke: oeh dat zijn inderdaad lekkere aanbiedingen jaIk kan niet wachten tot ik ooit een vriezer heb waar ook daadwerkelijk iets in past
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Legitiem excuusquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je al die lijken nou vannacht gewoon even in de IJssel dumpt. Dat zou al opschieten
Ik heb eentje met 4 ladenquote:
Gelukkig heb ik geen ADHDquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HerkenbaarTenminste, mn man heeft ADHD en daar zie ik het ook regelmatig bij
We waren van het weekend bij vrienden en die hebben ook allebei AD(H)D, na een avondje heb ik het ook echt wel weer gehad
Graag gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das best veel
Wij hebben er gewoon 1, en een vriesvakje.
Dankzij jullie niet vergeten het gehakt eruit te halen
xD Ja, snap ik.. Logisch, heeft iedereen wel eens!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb eentje met 4 ladenErfenis van m'n oma
![]()
Maar wat ben ik blij met die vriezer
[..]
Gelukkig heb ik geen ADHDTenminste, niet dat ik weet
Maar ik heb gewoon wat veel aan m'n hoofd en denk/pieker weer veel
En dan heb ik dat....
Ik kan me voorstellen dat je na een avond inderdaad wel "verzadigt" bent
Zo een kleintje die in de koelkast zitquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil jij van de week nog pizza eten?Kan gratis namelijk
Twee stuks, dus of je hebt in je eentje genoeg of je deelt met Henry
Ik hou van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Henry is er alleen vanavond
en fles...!!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja preciesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ja, snap ik.. Logisch, heeft iedereen wel eens!
Haha ja xD Echt wel. Ik zei het ook later tegen mn man, maar hij heeft dat (natuurlijk) helemaal niet door en vindt het normaal, want zo is hij ookHaha.
Ik ook van jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een kleintje die in de koelkast zitIk heb geen ruimte voor een grote koelkast, laat staan voor een normale vriezer
en ja.. dat is soms best kut inderdaad haha
Als ik er een brood in wil douwen zit hij vol namelijk..
[..]
Ik hou van jou![]()
Henry is er alleen vanavond
en fles...!!
en tandpastaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fha! D'r staan in datzelfde topic ook kortingsbonnen (50%) voor oa rijst, Patak curry sauzen en nog wat dingetjesDus doe er je voordeel mee
![]()
En de anderen hier mogen natuurlijk ook
Jaaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook van jou![]()
En eet smakelijk
EN balen... De rest van de week is ie dus in Grunn?
Ja, precies.. Goed van hem!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesGrappig is dat ja
Mijn broertje heeft ook adhd, maar die voelt het nu wat meer en vermijdt dan ook drukke situaties waarin ie overprikkeld wordt. Erg prettig
Ipv rondjes rennen weglopen
![]()
[..]
Ik ook van jou![]()
En eet smakelijk
EN balen... De rest van de week is ie dus in Grunn?
Bellen hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
Jij. "batskoning"quote:
Zo hard is het niet nodig, vind het gewoon raar dat dat nog niet aangepast isquote:
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de site van school staat gewoon nog steeds de schoolgids van 2009/2010.. Ik wil de vakanties noteren
He GF!quote:
chips verraad ik mezelfquote:
marijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
quote:
quote:
ik had het kunnen wetenquote:
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
[..]
He GF!![]()
Ahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die kloppen nooit helemaal, een aantal vakanties mogen zelf ingevuld worden en dat doen ze dan ook (+ er zijn altijd studiedagen enzo) maar dank je
sodimmquote:
kan je uitbouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk eens wat is er toch een herrie hier achter![]()
zijn ze een heel stuk bos aan het rooien
quote:
quote:
en nog meer flappen tellen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
= nog meer personeel, ik zoek nog watquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog groter is nog meer werk
en uitgevenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
= nog meer personeel, ik zoek nog wat
Gelukkig heb jij geen root accesquote:
Nope, ik heb speciale softwarequote:
Je vindt me leuk hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef Fha het volgende:
jemig Fles
Ik word raar aangekeken omdat slappe lach
(of zou het zijn omdat ik al bijna twee uur een boek zit te lezen?
)
dan moeten we je maar hackenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
eerst deze afmaken: plek 17quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we je maar hacken
quote:
die van mij is compatible. En ik heb root-accessquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, ik heb speciale software![]()
laters flesquote:
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap jullie niet
Hoe dom.
Ik vond de manege echt leuk gisteren, wil eigenlijk wel paardrijles als er weer werk is
K ook, kunnen we misschien samen (denk t niet trouwens) en ik wil leren tennissen en dan samen met Ado
En op toneel, maar dat wordt samen nogal veel denk ik. A wil ook toneel, en allebei op zwemles, het wordt nog eens een hoop rondrijden hier
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mounten is aansluiten, als jij je stick in de pc stopt dan mount je (windows doet dat automatisch)Root is onder Linux degene die alles kan en mag op een systeem, dus dat is niet iedereen
Dus mounten en niet iedereen mag dat bij mij
Snappie?
Zo, een hoop wensen dus voor de komende tijdLekker
Interestingquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
Daarom licht ik het even toequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had wel in de gaten dat het over sex ging, ik kom alleen niet zo ver met die termen![]()
Soberzoquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik wil een formulier invullen bij werk.nl, Krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]Dat is dus het formulier wat ik in zou moeten vullen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt eraan welk formaat en of je het juiste wachtwoord hebtReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Er zijn trouwens briljante reiser grapjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ReiserFS. En ik heb het root wachtwoord.
quote:Login: reiser
Password:
$ touch wife
touch: access denied
$ sudo touch wife
password:
touch: access denied
$ echo "wtf?"
wtf?
$ ps -aux | grep wife
wife 14589
$ sudo kill -9 14589
mv body /dev/hills/body
Some time later:
Login: cops
Password:
$ locate body
body not found
$ sudo usermod -g felon reiser
$ sudo updatedb
$ locate body /dev/hills/body
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |