Borderline kan niet eens gediagnosticeerd worden bij kinderen. Dus dan heb je sowieso met een kwakzalver te maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Die drie inderdaad, dat wordt ook genoemd in zembla, ook bij kinderen.
Dat doet één van mijn hortensia's ook!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo staan onze roosjes erbij vandaag. Geen bladeren meer zowat, maar wel bloemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh ik ben ook vet raarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Borderline, ADHD, autisme...
Tot zo ver waarheidquote:
Autisme verbaast me niet echt, doordat er nu niet meer alleen aan "klassiek" autisme wordt gedacht. Tegenwoordig kunnen ze dat beter testen dan vroeger, dus dan is het ook niet zo gek dat de mensen die ze vroeger geen diagnose konden geven nu wel een diagnose kunnen geven. Dat is tenminste wat ik heb ervaren binnen mijn eigen familiequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die drie inderdaad, dat wordt ook genoemd in zembla, ook bij kinderen.
Stamppotquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
Eet smakelijk broekkie![]()
Volgens mij heb ik de pan te snel op het vuur gezetmeneer is nog niet thuis maar zo te ruiken kan ik wel al zo beginnen met stampen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
Eet smakelijk broekkie![]()
Volgens mij heb ik de pan te snel op het vuur gezetmeneer is nog niet thuis maar zo te ruiken kan ik wel al zo beginnen met stampen
Kewlquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ik ben ook vet raar![]()
Ik heb dat ook, allemaal, en nog wel wat meer. Aspergesnogwat ook en zo.
En gillles de godvertourette
smakelijk ferbquote:
quote:
Smakelijk Ferbjequote:
True, de diagnosen zijn echter wel ruimer inmiddels. Nou is dat bij autisme een ander verhaal, dat is weer een ander soort stoornis, maar idd, het kan door die verruiming juist ook wel een voordeel zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Autisme verbaast me niet echt, doordat er nu niet meer alleen aan "klassiek" autisme wordt gedacht. Tegenwoordig kunnen ze dat beter testen dan vroeger, dus dan is het ook niet zo gek dat de mensen die ze vroeger geen diagnose konden geven nu wel een diagnose kunnen geven. Dat is tenminste wat ik heb ervaren binnen mijn eigen familie
We wisten dat er altijd al iets mis was met mijn broertje. Hij schreef in spiegelbeeld, legde verbanden niet (als we vroegen of ie z'n jas wilde aantrekken ging ie naar de wcquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True, de diagnosen zijn echter wel ruimer inmiddels. Nou is dat bij autisme een ander verhaal, dat is weer een ander soort stoornis, maar idd, het kan door die verruiming juist ook wel een voordeel zijnMn man heeft ook ADHD en dat is echt niet een misdiagnose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |