Dat had ik nou ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:54 schreef rena het volgende:
Dat dochtertje van Tina Fey is echt onwijs schattigLijkt precies op haar moeder.
Hoe dat kind erbij hangtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez met Gia Francesca
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat een beetje professioneel fotograaf wel weet hoe je een baby leuk op de foto krijgtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez met Gia Francesca
[ afbeelding ]
Heb zelf meer het idee dat ze eerst de lieve slaapfoto's op de buik hebben gemaakt, dat Mario haar optilde en dat ze dus bleef slapen, maak ook regelmatig babyfoto's en echt apart dat newborns op de meest vreemde manieren heerlijk kunnen slapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een beetje professioneel fotograaf wel weet hoe je een baby leuk op de foto krijgt
Het kan aan mij liggen, maar ik zie Birdman en Lil Wayne, en voor zover ik kan vinden zijn dat geen vader en zoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef ukga het volgende:
Birdman a.k.a. Baby met zijn zoon
[ afbeelding ]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie Birdman en Lil Wayne, en voor zover ik kan vinden zijn dat geen vader en zoon
nooit geweten, heb nooit echt bewust iets van die 2 gehoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.
waarom denk dat al die numers heten; like father like son, stuntin like my daddy, etc?
Zij hebben allemaal zo'n prachtig blanke huid! Marcia houdt die kinderen ook echt weg van de zon, en terecht.quote:
dat is toch niet officieel, birdman is zijn mentorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.
Ik moest ook hardop lachenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Saphia het volgende:
Whoehahahaha die koppies, priceless!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wou k ook zeggen iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nahla is prachtig. Dat kind van Mario Lopez lijkt wel.... dood.
Cutequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef kvd het volgende:
Seraphina is niet zo dol op schaapjes
[ afbeelding ]
Breckin Meyer (oa Roadtrip) en Caitlin
[ afbeelding ]
Nog meer pompoenen...Stella McDermott
[ afbeelding ]
....en Liam McDermott (met gelakte nageltjes?)
[ afbeelding ]
....en Heidi, Lena en Lou
[ afbeelding ]
Cindy Crawford, Kaia en vriendinnetje
[ afbeelding ]
Jerry O'Connell, Josh Duhamel, Dolly (grijs broekje) en Charlie
[ afbeelding ]
en zo'n papa wil ik ook wel, Hugh Jackman en Ava...
[ afbeelding ]
....en met Oscar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik vind vooral Lou echt adorable! Alleen heet d'r zus Leni, niet Lena
Mooie meid. Nu moet mams alleen even bij de plastisch chirurg wegblijven, ziet er niet helemaal natuurlijk meer uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef emss het volgende:
Heather Locklear/Ava
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtkind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef emss het volgende:
Heather Locklear/Ava
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dat dacht ik ook meteenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
zouden ook vriend en vriendin kunnen zijn
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
Kon Jennifer Lopez niet iets moederlijker kijken?
quote:De krullebol is denk ik het meisje.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef Smikke het volgende:
Weet iemand wie Max en wie Emme is op de foto's? (Bij gebrek aan roze en blauw zie ik het sexeverschil niet.) Wat een goddelijke bos krullen heeft één van beide kindjes.
quote:Ook alweer zo groot geworden, wat een lekker meiskeOp zaterdag 23 oktober 2010 13:42 schreef kvd het volgende:
Satyana heeft wat te knabbelen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:54 schreef emss het volgende:
Die Coco lijkt helemaal niet op Coco. is het geen ander kindje?
quote:Haha, 3 keer dezelfde pruilbakkesOp maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef rena het volgende:
Reese Witherspoon en Ava en Deacon
[ afbeelding ]
quote:Oeh die linkse lijkt echt op zijn paps.Op maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef emss het volgende:
Beckham Boys
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Nee, dat is juist degene die zo op Victoria lijkt, check het biggetjesneusje en de donkerbruine ogenOp maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh die linkse lijkt echt op zijn paps.
quote:Ik vind het echt Mini Keckham.Op maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist degene die zo op Victoria lijkt, check het biggetjesneusje en de donkerbruine ogen
Alleen het mondje is van David.
quote:Heb je de Caricebril nog gezien?
quote:Ja, ik moest een beetje wenen, maar die kiendjes maken alles goed.
quote:Pittig kortOp maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik moest een beetje wenen, maar die kiendjes maken alles goed.Wat klinkt ik pittig nu.
quote:Jammer dat ik haar zo op 23 had geschatOp woensdag 27 oktober 2010 10:13 schreef emss het volgende:
Ava Sambora viert haar 13e (!) verjaardag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Richie
[ afbeelding ]
quote:Minimaal,tjeeee wat ziet die meid er oud uit,ik heb ook een dochter van 13 maar die ziet er ook uit als 13(al hoopt zij dat ze er als 15 uit zietOp woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar zo op 23 had geschat![]()
Wat een droppie is Seraphina, ze wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:57 schreef rena het volgende:
Jennifer Garner & Seraphina
[ afbeelding ]
Ik herken Tori helemaal nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:45 schreef kvd het volgende:
Het wordt weer eens tijd
Familie Spelling - McDermott
[ afbeelding ]
En die schoenen ookquote:
Wowquote:Op maandag 1 november 2010 09:03 schreef kvd het volgende:
De Hannigan-Denisofs als poppen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik krijg bij die Scott Disick altijd zo'n American Psycho vibe. En dat is niet positief![]()
Deze dus:
[ afbeelding ]
Oh wat een mooie fotoquote:
Dit is het geloof ik: http://www.mrbonespumpkinpatch.com/ Pompoengedoe is hetquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben altijd zo benieuwd naar de setting van dat pompoenen-met-stro-gebeuren. T heeft met Halloween te maken, dat snap ik. Maar verder? Is het een soort markt waar je je kostuum kan uitzoeken? Is het overal of komen al die celebs toevallig daar?
het is op meerdere plekken, oa bij de mensen van 'little people, big world', die zijn daar een groot gedeelte van het jaar mee bezig, hebben er ook een heel 'themapark'-achtig iets bijquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben altijd zo benieuwd naar de setting van dat pompoenen-met-stro-gebeuren. T heeft met Halloween te maken, dat snap ik. Maar verder? Is het een soort markt waar je je kostuum kan uitzoeken? Is het overal of komen al die celebs toevallig daar?
een mevrouw die in 'spannende films' heeft gespeeld, waarin ze weinig tot geen kleren aanhad en niet zo heel veel tekst had (tenzij kreunen tekst is, dan had ze het wel veelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Wie is Jenna Jameson?
Dat linkerkind is wel mooi zeg![]()
En wat leuk, de familie van Naleigh is meer Aziatisch dan blank![]()
Ik moet zo lachen om dit soort tafereeltjes, gewoon met z'n allen op de stepquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:23 schreef kvd het volgende:
Julian en Shepherd Seinfield (van Jerry)
Een groot gedeelte van de familie Jackman
[ afbeelding ]
Doet Naleigh nou 'kiekeboe' met haar neefje?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:21 schreef emss het volgende:
Jenna Jameson
[ afbeelding ]
Katherine Heigl met Naleigh en nog meer familie (moeder, 2 neefjes, nichtje, zus)
[ afbeelding ]
Ah gos wat een poppetjequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ròisìn Murphy en Clodagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee wie het zijn maar zij stoot Harlow van de 1e plaatsquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ròisìn Murphy en Clodagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roìsìn is zangeres en fashion iconquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie het zijn maar zij stoot Harlow van de 1e plaats![]()
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladenquote:
Echt wel hoor, ze zat eerst jarenlang in Moloko, feestband bij uitstekquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladen
Zangeres van Moloko.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladen
Ah, Moloko ken ik wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt wel hoor, ze zat eerst jarenlang in Moloko, feestband bij uitstek![]()
Deze ken je wel:
En haar solo muziek wordt ook bij heel veel dingen gebruikt, ik hoorde t zondag nog bij de Pfaffs
Nou zij dusquote:
Het lijkt wel alsof dat kind een super groot hoofd heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
was deze al voorbij gekomen? de kids van anouk (oudste drie met postman, baby met dox):
[ afbeelding ]
Ik vind het middelste zoontje ook erg schattig. De oudste 3 zitten ook in de clip van For bitter or worse.quote:
En Grey's Anatomy! Daar komt haar muziek regelmatig voorbij.quote:En haar solo muziek wordt ook bij heel veel dingen gebruikt, ik hoorde t zondag nog bij de Pfaffs
Oh dat kijk ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef emss het volgende:
[..]
En Grey's Anatomy! Daar komt haar muziek regelmatig voorbij.
Ik vind haar sprekend op Little princess van Oh oh Cherso lijkenquote:
Die heeft sterke genen.. zowel de meisjes als de zoon lijken precies op hun vader..quote:Op woensdag 17 november 2010 07:52 schreef rena het volgende:
Anthony Edwards (ER) met zijn kinderen:
[ afbeelding ]
Wat een koppie met lang haar toch kan doenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Sunday Roast was echt een lelijke baby maar nu vind ik dr leuk
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem dr al dr hele leven Sunday Roast hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:04 schreef kvd het volgende:
Koter zonder celeb....Emma van Jan Smit
[ afbeelding ]
Als Cher in de 60 is, hoe oud is de moeder dan? Oh ja die is natuurlijk ook op alle kanten gelift in d'r koppiequote:
83. En ze heeft ongetwijfeld wat laten doen, maar vind haar er wel natuurlijker uitzien dan Cher.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Cher in de 60 is, hoe oud is de moeder dan? Oh ja die is natuurlijk ook op alle kanten gelift in d'r koppie
Ahquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
83. En ze heeft ongetwijfeld wat laten doen, maar vind haar er wel natuurlijker uitzien dan Cher.
Bono past echt met die blik in het onflatteuze topicquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die foto is echt hilarisch! Die Bono lijkt wel op een... even denken ... kabouter ofzo
"Wat Rihanna kan, kan ik beter"quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef kvd het volgende:
The Smiths (ik snap Willows stijl nog steeds niet)
Ik zag ze laatst bij Oprah en die oudste is idd heel rustig en relaxt, leuke jongenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef emss het volgende:
Deze Smith vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
Nou, die is ook leuk groot geworden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef emss het volgende:
Deze Smith vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
Hockeyclubspulquote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef SEMTEX het volgende:
Daniëlle O. met spruiten:
[ afbeelding ]
Wat een jongensoutfit die eerstequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:25 schreef Turbomuis het volgende:
Nikkie Plessen met Jolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zeg dat wel, tis maar goed dat Jolie echt een meisjesmeisjesnaam isquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een jongensoutfit die eerste
"ik heb een dochter gekregen, maar eigenlijk wilde ik een engels straatschoffie uit de 19e eeuw"quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een jongensoutfit die eerste
Nou hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
"ik heb een dochter gekregen, maar eigenlijk wilde ik een engels straatschoffie uit de 19e eeuw"
Ik vind de naam ook niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel, tis maar goed dat Jolie echt een meisjesmeisjesnaam is
Ah Jolie vind ik wel heel leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de naam ook niks.Als ze het tenminste op z'n Frans uitspreekt. Leuk voor in Frankrijk, maar niet in Nederland. Net als dat ik ook niet van Giovanni, Salvatore en Allessandro hou als je in NL woont ipv Italië.
Ja die ken ik van jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Jolie vind ik wel heel leuk.
Ik ken een Am Bul die zo heet, das zooooooo schattig
quote:
Wat een leuke fotoquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat weer beter met Michael Douglas en daarom was-ie erop uit met zijn kids:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat weer beter met Michael Douglas en daarom was-ie erop uit met zijn kids:
[ afbeelding ]
En dat uit één foto, best knap.quote:Op zondag 28 november 2010 11:51 schreef Smikke het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)m1fzrxlao84l_700.jpg
Tenzij Jolie net een serieuze wind gelaten heeft, vind ik het een nep-lol-moment.![]()
Net of ze geen contact met haar kindje heeft. Hier komt kind-Jolie echt als gadget over.
Misgeschoten.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat uit één foto, best knap.
Ze zouden je een programma moeten geven.
Muzikaal hoogstandjequote:
Djiesus, hoe oud is dat kind?!quote:
Doe mij er ook maar zo èènquote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
Kingston modepopje Rossdale.
[ afbeelding ]
Afgrijselijkquote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
10quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Djiesus, hoe oud is dat kind?!
Is zijn haar nou weer geblondeerd?quote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is net 1 maand 10 jaar oud, als Wiki kloptquote:Op zondag 28 november 2010 16:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wauw..... Ik snap echt niet dat je dit als ouders goed vindt, laat staan aanmoedigt!!!!!
Doet ze leuk.quote:
Wat een leuke (gezins)foto zo met die "figuurtjes" in het middenquote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Richie & spruiten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder de naam te bekijken dacht ik dat het er eentje van Britney wasquote:
die twee zal je niet gauw in mijn posts vinden, ik boycot ze een beetjequote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos die mini Harper op de grote stoelWat een muppie
En het jochie van Lance Armstrong lijkt op de papa
[..]
Zonder de naam te bekijken dacht ik dat het er eentje van Britney wasMaar dan met een beetje pokon
Die grote ogen van Jasminequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:26 schreef kvd het volgende:
Nigel Barker, Jack en Jasmine
[ afbeelding ]
Ik moest als eerste lachen; mama in d'r playboy bikini en dan dat jochie erbijquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die van Kendra is toch ook best cute hoor
Haha, dat dacht ik ook meteen toen ik het zagquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Jurk het volgende:
Wat houdt Ellemieke Sergio lief vast aan z'n vetrolletje
Die Jezebel vind ik zo grappig sinds ik haar bij Peter van der Vorst gezien hebquote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Johnny Heitinga, Charlotte Heitinga en evenbeeld van haar moeder:
[ afbeelding ]
Het is net de vader en ik vind het zo'n lamlulquote:
Nope, Peter Smulders had erbij gezet dat het zijn zoon was.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Is inderdaad z'n kleinzoon denk ik..
Dat is toch zijn kleinzoon? Kind van van Bommel.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:36 schreef koekii het volgende:
Erg leuke foto's. Wel grappig om te zien dat Bert van Marwijk nog een jong zoontje heeft
Dat denk ik ook. Hij is nog steeds getrouwd met zijn jeugdliefde. Natuurlijk kan je op oudere leeftijd ook een kind krijgen maar hier lijkt het mij logischer dat het om zijn kleinkind gaat.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat is toch zijn kleinzoon? Kind van van Bommel.
Ik ben nu in de war, is Billy een meisje?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war, is Billy een meisje?
Ah okequote:
Die combi van een lange jas en grote laarzenquote:
Die laarzen van z'n jongste zoonquote:Op donderdag 9 december 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die laarzen van zijn vriendin/vrouw.![]()
Ik wou het net zeggen. Hoezeer ik de eigen stijl van mijn kinderen waardeer, ik trek de streep bij Bieber-haar. Beetje sneu wel voor Slash, een Bieber look a likequote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef hexje het volgende:
Wist niet dat Slash de vader van Justin Bieber is.
Oh die tweeling van J-Loquote:
Zou haar nooit meer herkennen als dochter van Reesequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef emss het volgende:
Ik vond Ava altijd als 2 druppels water op haar moeder lijken, maar nu is er eens een keer een echt goede foto van haar, en lijkt ze ook best wel op Ryan!
[ afbeelding ]
Dat ze Gary sloeg is ook maar 1 keer gebeurd.quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef rena het volgende:
Ik word altijd heel erg naar van dat programma als ik er wel eens langszap, die Amber is echt compleet gestoord.. Heel hard schreeuwen en ruzie maken waar dat kleine meisje bij is, en ze slaat die Gary dus ook gewoon keihard. Goede omgeving om in op te groeien voor dat kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |