Haha, dat dacht ik ook meteen toen ik het zagquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Jurk het volgende:
Wat houdt Ellemieke Sergio lief vast aan z'n vetrolletje
Die Jezebel vind ik zo grappig sinds ik haar bij Peter van der Vorst gezien hebquote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Johnny Heitinga, Charlotte Heitinga en evenbeeld van haar moeder:
[ afbeelding ]
Het is net de vader en ik vind het zo'n lamlulquote:
Nope, Peter Smulders had erbij gezet dat het zijn zoon was.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Is inderdaad z'n kleinzoon denk ik..
Dat is toch zijn kleinzoon? Kind van van Bommel.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:36 schreef koekii het volgende:
Erg leuke foto's. Wel grappig om te zien dat Bert van Marwijk nog een jong zoontje heeft
Dat denk ik ook. Hij is nog steeds getrouwd met zijn jeugdliefde. Natuurlijk kan je op oudere leeftijd ook een kind krijgen maar hier lijkt het mij logischer dat het om zijn kleinkind gaat.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat is toch zijn kleinzoon? Kind van van Bommel.
Ik ben nu in de war, is Billy een meisje?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war, is Billy een meisje?
Ah okequote:
Die combi van een lange jas en grote laarzenquote:
Die laarzen van z'n jongste zoonquote:Op donderdag 9 december 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die laarzen van zijn vriendin/vrouw.![]()
Ik wou het net zeggen. Hoezeer ik de eigen stijl van mijn kinderen waardeer, ik trek de streep bij Bieber-haar. Beetje sneu wel voor Slash, een Bieber look a likequote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef hexje het volgende:
Wist niet dat Slash de vader van Justin Bieber is.
Oh die tweeling van J-Loquote:
Zou haar nooit meer herkennen als dochter van Reesequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef emss het volgende:
Ik vond Ava altijd als 2 druppels water op haar moeder lijken, maar nu is er eens een keer een echt goede foto van haar, en lijkt ze ook best wel op Ryan!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |