Ah gos wat een poppetjequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ròisìn Murphy en Clodagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee wie het zijn maar zij stoot Harlow van de 1e plaatsquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ròisìn Murphy en Clodagh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roìsìn is zangeres en fashion iconquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie het zijn maar zij stoot Harlow van de 1e plaats![]()
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladenquote:
Echt wel hoor, ze zat eerst jarenlang in Moloko, feestband bij uitstekquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladen
Zangeres van Moloko.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Niet een heel bekende dan zeker, ik heb nog nooit van haar gehoord en ik lees toch wel aardig wat modebladen
Ah, Moloko ken ik wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt wel hoor, ze zat eerst jarenlang in Moloko, feestband bij uitstek![]()
Deze ken je wel:
En haar solo muziek wordt ook bij heel veel dingen gebruikt, ik hoorde t zondag nog bij de Pfaffs
Nou zij dusquote:
Het lijkt wel alsof dat kind een super groot hoofd heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
was deze al voorbij gekomen? de kids van anouk (oudste drie met postman, baby met dox):
[ afbeelding ]
Ik vind het middelste zoontje ook erg schattig. De oudste 3 zitten ook in de clip van For bitter or worse.quote:
En Grey's Anatomy! Daar komt haar muziek regelmatig voorbij.quote:En haar solo muziek wordt ook bij heel veel dingen gebruikt, ik hoorde t zondag nog bij de Pfaffs
Oh dat kijk ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef emss het volgende:
[..]
En Grey's Anatomy! Daar komt haar muziek regelmatig voorbij.
Ik vind haar sprekend op Little princess van Oh oh Cherso lijkenquote:
Die heeft sterke genen.. zowel de meisjes als de zoon lijken precies op hun vader..quote:Op woensdag 17 november 2010 07:52 schreef rena het volgende:
Anthony Edwards (ER) met zijn kinderen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |