Wat een leuke fotoquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat weer beter met Michael Douglas en daarom was-ie erop uit met zijn kids:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat weer beter met Michael Douglas en daarom was-ie erop uit met zijn kids:
[ afbeelding ]
En dat uit één foto, best knap.quote:Op zondag 28 november 2010 11:51 schreef Smikke het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)m1fzrxlao84l_700.jpg
Tenzij Jolie net een serieuze wind gelaten heeft, vind ik het een nep-lol-moment.![]()
Net of ze geen contact met haar kindje heeft. Hier komt kind-Jolie echt als gadget over.
Misgeschoten.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat uit één foto, best knap.
Ze zouden je een programma moeten geven.
Muzikaal hoogstandjequote:
Djiesus, hoe oud is dat kind?!quote:
Doe mij er ook maar zo èènquote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
Kingston modepopje Rossdale.
[ afbeelding ]
Afgrijselijkquote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
10quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Djiesus, hoe oud is dat kind?!
Is zijn haar nou weer geblondeerd?quote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is net 1 maand 10 jaar oud, als Wiki kloptquote:Op zondag 28 november 2010 16:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wauw..... Ik snap echt niet dat je dit als ouders goed vindt, laat staan aanmoedigt!!!!!
Doet ze leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |