Dat had ik nou ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:54 schreef rena het volgende:
Dat dochtertje van Tina Fey is echt onwijs schattigLijkt precies op haar moeder.
Hoe dat kind erbij hangtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez met Gia Francesca
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat een beetje professioneel fotograaf wel weet hoe je een baby leuk op de foto krijgtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez met Gia Francesca
[ afbeelding ]
Heb zelf meer het idee dat ze eerst de lieve slaapfoto's op de buik hebben gemaakt, dat Mario haar optilde en dat ze dus bleef slapen, maak ook regelmatig babyfoto's en echt apart dat newborns op de meest vreemde manieren heerlijk kunnen slapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een beetje professioneel fotograaf wel weet hoe je een baby leuk op de foto krijgt
Het kan aan mij liggen, maar ik zie Birdman en Lil Wayne, en voor zover ik kan vinden zijn dat geen vader en zoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef ukga het volgende:
Birdman a.k.a. Baby met zijn zoon
[ afbeelding ]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie Birdman en Lil Wayne, en voor zover ik kan vinden zijn dat geen vader en zoon
nooit geweten, heb nooit echt bewust iets van die 2 gehoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.
waarom denk dat al die numers heten; like father like son, stuntin like my daddy, etc?
Zij hebben allemaal zo'n prachtig blanke huid! Marcia houdt die kinderen ook echt weg van de zon, en terecht.quote:
dat is toch niet officieel, birdman is zijn mentorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan jou. Birdman heeft Lil wayne geadopteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |