Wat een koppie met lang haar toch kan doenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Sunday Roast was echt een lelijke baby maar nu vind ik dr leuk
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem dr al dr hele leven Sunday Roast hoor
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:04 schreef kvd het volgende:
Koter zonder celeb....Emma van Jan Smit
[ afbeelding ]
Als Cher in de 60 is, hoe oud is de moeder dan? Oh ja die is natuurlijk ook op alle kanten gelift in d'r koppiequote:
83. En ze heeft ongetwijfeld wat laten doen, maar vind haar er wel natuurlijker uitzien dan Cher.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Cher in de 60 is, hoe oud is de moeder dan? Oh ja die is natuurlijk ook op alle kanten gelift in d'r koppie
Ahquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
83. En ze heeft ongetwijfeld wat laten doen, maar vind haar er wel natuurlijker uitzien dan Cher.
Bono past echt met die blik in het onflatteuze topicquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die foto is echt hilarisch! Die Bono lijkt wel op een... even denken ... kabouter ofzo
"Wat Rihanna kan, kan ik beter"quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef kvd het volgende:
The Smiths (ik snap Willows stijl nog steeds niet)
Ik zag ze laatst bij Oprah en die oudste is idd heel rustig en relaxt, leuke jongenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef emss het volgende:
Deze Smith vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
Nou, die is ook leuk groot geworden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef emss het volgende:
Deze Smith vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
Hockeyclubspulquote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef SEMTEX het volgende:
Daniëlle O. met spruiten:
[ afbeelding ]
Wat een jongensoutfit die eerstequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:25 schreef Turbomuis het volgende:
Nikkie Plessen met Jolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zeg dat wel, tis maar goed dat Jolie echt een meisjesmeisjesnaam isquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een jongensoutfit die eerste
"ik heb een dochter gekregen, maar eigenlijk wilde ik een engels straatschoffie uit de 19e eeuw"quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een jongensoutfit die eerste
Nou hè?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
"ik heb een dochter gekregen, maar eigenlijk wilde ik een engels straatschoffie uit de 19e eeuw"
Ik vind de naam ook niks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel, tis maar goed dat Jolie echt een meisjesmeisjesnaam is
Ah Jolie vind ik wel heel leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de naam ook niks.Als ze het tenminste op z'n Frans uitspreekt. Leuk voor in Frankrijk, maar niet in Nederland. Net als dat ik ook niet van Giovanni, Salvatore en Allessandro hou als je in NL woont ipv Italië.
Ja die ken ik van jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Jolie vind ik wel heel leuk.
Ik ken een Am Bul die zo heet, das zooooooo schattig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |