Ik zou niet weten waarom niet! Vooral als je ook bruine tas hebt oids!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef progje het volgende:
een zwart jurkje met hele donker bruine laarzen kan toch welHet waren mijn enige laarzen zonder hak.. Was zo bang dat ik enorm zere voeten zou krijgen als het zou blijken dat we de hele tijd moeten staan
Zo'n omatrolley?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet! Vooral als je ook bruine tas hebt oids!
Boodschaptijd! Ik wil zo'n tas met wielen
Echt ja? Nog met m'n neef of niet? Ik zie er een beetje brakker uit, had ik maar normalere kleren aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen! Dan was je het dus wel! Ik heb je zien rennen.. Goed gedaan man.
.
ja ik vond het ook prima kunnen en mijn vriend ook maar toch nog twijfelen hequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet! Vooral als je ook bruine tas hebt oids!
Boodschaptijd! Ik wil zo'n tas met wielen
Ik weet niet hoe je neef eruit ziet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:42 schreef neen het volgende:
[..]
Echt ja? Nog met m'n neef of niet? Ik zie er een beetje brakker uit, had ik maar normalere kleren aan
Middagdutjes![]()
Nou, de tijden staan erop en ik heb niet gehaald wat ik wilde en dat was zeker niet een onhaalbaar doelmaarja, voorbereiding slecht en gisteren veel sapjes.
Wel mooi vlak gelopen maar dus veel te langzaam.
Is er niemand die een cadeautje (kruidnootjes) verdiend?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik eet anderhalve dag geen snoep/koek en het is uiteraard het enige waar ik aan kan denken. Dat, plus dat er een kilozak kruidnoten in mn kast ligt.
Oeh, dat is altijd moeilijk. Zorgen dat je niks aan snoepgoed in huis hebt scheelt al een hele hoop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik eet anderhalve dag geen snoep/koek en het is uiteraard het enige waar ik aan kan denken. Dat, plus dat er een kilozak kruidnoten in mn kast ligt.
Ik kan je niet helpen, ik heb al helemáál geen idee wat het isquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop vast want ik snap niet 100% wat cummulatieve penetratie is
Heb je weer een fietser aan de haak geslagen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:05 schreef _Calimero_ het volgende:
heerlijk gefietst,mooie combi ook als je het druk hebt: én gesport én tijd met het vriendje doorgebracht![]()
(jaja, ik kan ook nog wel andere manieren bedenken om dat te doen)
het boek legt het niet echt uit..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ik heb al helemáál geen idee wat het is
Het boek laat ruimte voor eigen interpretatie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
cummulatief is opgeteld.. verder kom ik niet. en het boek legt het niet uit. klote boek.
en googlen levert niets op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
cummulatief is opgeteld.. verder kom ik niet. en het boek legt het niet uit. klote boek.
Het is gelukkig het enige dat er nog in huis is. Heb er maar een apart plankje voor gemaakt in mn kast, met spullen die even niet meer mogen zodat ik er niet steeds tegenaan loopquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, dat is altijd moeilijk. Zorgen dat je niks aan snoepgoed in huis hebt scheelt al een hele hoop!
Lief, thanks voor 't aanbod. Maar heb maar even voor de ignore mode gekozen wat betreft alle depri gedachten. Want kop in 't zand steken is natuurlijk nog altijd de beste oplossing.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey waarom haal je je post weg? Wil je ergens over praten? (PM?)
Nee, ik heb het andersom gedaan: Ik ben bezig een fietser van deze te makenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je weer een fietser aan de haak geslagen?
Google is your friend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wat knap dat je dat kanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is gelukkig het enige dat er nog in huis is. Heb er maar een apart plankje voor gemaakt in mn kast, met spullen die even niet meer mogen zodat ik er niet steeds tegenaan loop. Het is dat ik binnen een dag al resultaat heb (kg eraf. zal wel vocht door het zooi eten geweest zijn), maar dit hou ik nooit langer dan een week vol (wat ook niet hoeft, over een week ga ik weer brood/volkoren producten eten en hoop ik de kruidnootjes nog steeds te negeren).
Nou, ik moet nog maar zien of ik het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Slim, slim!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb het andersom gedaan: Ik ben bezig een fietser van deze te makenDit was zijn tweede keer op de racefiets en dat ging prima
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef j.t het volgende:
Zoo, terug enzo. En net ff op de bank gelezen. We zijn niet naar het Drents-Friese Wald gegaan. We zijn iets ervoor beland.
We gingen even een kerje bezoeken in Wijnjewoud, waar een vriend van de meneer begraven ligt. En bij de kerk stonden looproutes door het bos en langs heide. Dus hebben we dat gedaan. Iets van 5 of 6 km ofzo.
Heb hele mooie foto's (met mobiel) gemaakt van paddenstoelen
Oh, ik krijg er gelijk zo'n gezellig en kneuterig herfstgevoel van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nee..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en googlen levert niets op?
mijn lijstje van vandaag was dan wel behoorlijk prut, maar qua kcal valt het iig nog meemijn avondeten vanavond wordt salade nicoise
yum
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou vandaag niet, of zie jij het staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:48:05 ]
Receptje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Siral het volgende:
Ik heb een chocolade cake gebakkenmet 50% minder vet!
Is zo'n kant en klaar pak, waar je alleen maar 200 ml waterbij hoeft toe te voegen HAHA.quote:
Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebtquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Is zo'n kant en klaar pak, waar je alleen maar 200 ml waterbij hoeft toe te voegen HAHA.
Ik ben benieuwd of het smaakt
Ja klopt, is ook veel leuker, maar dit stond nog in de kast, dus ik dacht laat ik het maar gebruiken ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebt.
Brownies die nog vochtig zijn vanbinnen. Helemaal als je daarvoor een uur bezig bent geweest met chocolade smelten en nootjes hakken
.
Thnx! Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopenquote:
Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook last vanquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Bijna 20 km, sodeju. Maar dan is je lijstje wel karig
.
lijkt me prima hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?
Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja..quote:
Ik weet 'n hoop niet vandaag, maar wel dat jouw lijstje zeker niet teveel was, XM! Ik zat ook eerder te denken dat er nog wel iets bij mocht. Lekkere groenten ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja...
Tijdens het lopen (18 fucking kilometers!) 1 pakje koekjes, 1 boterham (1!) en 1 banaan. Ik had toch op z'n minst 3 boterhammen weggewerkt, hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Morgen mag ik weer hardlopen en daar heb ik al sinds gisteravond zin in.
Ik heb zo'n neppe, zo'n carnavalsoutfit. En die moet ik binnenkort weer aan voor een héél fout feestjequote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
En nu ben ik op zoek naar een dirndl. Ik wil een nieuwe en die mag niet meer dan ¤ 40 kosten. WEns me succes
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.
Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vandaag aan alle voordelen zitten denken die het huis dat ik wil me gaan opleverenwaaronder: hardlopen! Want dan woon ik 1 straat van het bosje af waar ik ook altijd met Ozzie ga wandelen
![]()
En even ver van een supermarkt als nuen en en en....
zuuuuuuucht.
Nee, ik ben nu aan het lezen en straks ga ik Penoza kijken. Hopelijk zit de loopwoede er morgen nog in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
vik, waarom ga je nu niet lopen dan? Kan toch?
En, Duuf en ik hebben de Milk Break gedeeld, dus samen 1 pakje.
Ik kan het niet helemaal alleen betalen, dus als het nog niet verkocht is en mijn bod geaccepteerd wordt, dan moeten we gaan kijken wat er mogelijk is (dus dat mijn ouders een schenking doen, ze mij geld lenen of dat ze borg staan of misschien dat zij het kopen en ik het van hen huur).quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch?
Morgen ga ik kijken naar een huisje! Ik zal maar een nette broek aandoen
Doe jij het? Doe ik het ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aargh, ik moet nog een halve opdracht maken voor morgen, het is te simpel voor woorden, en ik kan mezelf er maar niet toe zetten..
Die blauwe is inderdaad leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vooral de blauwe
Ze hoeven niet per se met groen dus? Ik wil er ook 1quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vooral de blauwe
Oktoberfestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Blurred86 het volgende:
hehe wat XM zegt!![]()
naar wat voor gelegenheid draag je zoiets? (themafeestjes oid uitgesloten)
ja maar daarnaast nog iets? of draag je het echt alleen maar 1x per jaar?quote:
Gotver. Ik heb de kinderen naar bed gebracht en nu is de blauwe uitverkochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink is die blauwe van de C&A?!!!
#t Is ook niet voor normaal, maar voor het Octoberfestquote:
Dit vind ik toch wel de minst ergequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind deze cuteeeee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal![]()
Aaah! Snugger (zover was ik dus nog nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
Haha, die naam van de webshop. Ik las hem aanelkaar op z'n Duits: koenda. Ik tik hem in, C und ADOH!
Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijnquote:Jammer van de blauwe Tink. Misschien morgenvroeg aangevud ala H&M??
Waar ging het over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe vind ik ooit een boek terug waar ik de titel niet meer van weet? Nou![]()
Maria: wat cute
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]--> "wat is cumulatieve penetratie" & tadaaa!
(ik heb wel imba google-skills, daar sta ik om bekend)
Uitleg:Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal
[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:50:57 ]
HA, die had ik idd ook uitgezochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: samenvatting van waar het overgaat in google intikken?![]()
Wat betreft dirndls: ik vind deze wel wat
Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Zo hee, die Dirndl's zijn wel teuer!
ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe vind ik ooit een boek terug waar ik de titel niet meer van weet? Nou![]()
Dan stinkt mijn hele huisquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?
(voorbeeldje: Ik zoek een boek. ).
En ik kijk over aan balkonrand naar beneden, in het echt heb ik wel een hoofd.quote:poefweg!
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.
Het speelde zich af in 1800-1900 denk ik? Zo ongeveer. Rijke, rare familie in Engeland die in een groot huis wonen, hoofdpersonage is een jongen die graag een vrouw wilt zijn. Zoiets. Ik dacht dat de Auteur Will heette maar dat weet ik niet zeker. Als ik 'key, travestite, love, family' intyp komt dat er niet uit in ieder geval. Shit.
Euh nopequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overheen gelezen. Thnx. Geen kinderboek denk ik
.
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef sigme het volgende:Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijn
).
Ja, maar de Duitse dirndl's zijn veel mooierquote:
Daar heb je inderdaad wat aan gemistquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik ook gvd hier niet een half uur... mis je Merel
Ja in het buitenland wordt C&A ook vaak gezien als heel hip, terwijl het bij ons zo'n winkel is waar je liever niet in gezien wordtquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.
Links voor jou of links voor de kijker?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links betekent dat je nog vrij bent, rechts betekent getrouwd/bezet.
O links dus! Of rechts als er veel vervelende mannen zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Voor jezelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef neen het volgende:
[..]
Links voor jou of links voor de kijker?
Misschien nog een bakje yoghurt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Chicolate het volgende:
O/L: gebakken ei (3xmaatS) met 2 plakjes 30+ kaas
T: 3 blokjes kaas, 4 gehaktballetjes, 2 druiven
D: broccoli met pangafilet + yofresh
T: gehaktballetje, 25 druiven
Te weinig, maar echt geen zin meer in kaas/nootjes/vlees/ei vanavond. Misschien dat ik nog een tomaat/komkommer weg ga werken, maar daarmee wordt het dagtotaal niet veel hoger. Ben ook veel te laat opgestaan om genoeg te eten.
Ohja, ik heb nog kwark! Dat is een goede optie ja. Met bramenquote:
Ja, weggooien. Of houden voor als je gaat klussen. Of te lang niet hebt gewassenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ook een optiequote:
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, hebben jullie dat gezien net bij do you think you can danceIk had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij toneel, dans of muziek.
Ja, wegdoen. Je stoort je er toch alleen maar aan als je het aanhebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Swietje het volgende:
Mijn buik is vol. Mijn feestje is afgelopen. Ik ben moe.
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef neen het volgende:
O Ewelina misschien heeft m'n moeder ze ook nog wel, alleen denk ik niet dat ze die jaren heeft maar goed. Ik probeer haar deze week wel een keer te bereiken. Dat tijdschrift moet ze iig (gehad) hebben.
Ik kan me ook vergissen trouwens.
Allemaal rond etenstijd en niet zoveel mensen, maar ja het was wel gezellig...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?
Die hele oude heeft ze sowieso niet maar misschien wat van in de 80's. Misschien is alles wel weg gegooid ook. Ze zijn van alles aan het opruimen en weggooien, er is immers ruimte nodig nu iedereen het huis uit is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.
Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkelquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was je onderwerp ook alweer Ewelina? Is dit een interessant boek?
Edit: laat maar. plaatje plakken lukt niet
Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkel
Consumentencultuur in de DDR, ik wil het gaan toespitsen op mode. Dat tijdschrift werd vergeleken met de westerse Vogue en ik zit me nu af te vragen of het bijdroeg aan westerse cultuuroverdracht.
Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestortquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968
Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel etenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestort![]()
En diepvriesspinazie broccoli!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel eten
Die foto is anderhalf jaar oud hè. Nu ben ik echt dikkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de benen van Merelwow! (lang leve mod-powers
)
Is het al elf uur?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop vast want ik snap niet 100% wat cummulatieve penetratie is
Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik jou maar niet met een links gestrikte dirndl ziequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?
Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gekookt ei
L: half stokbrood met oude kaas
T: tomatensap
D: salade met gerookte kip
T: cappuccino, glas witte wijn, halve zak Thai Chilichips, peerijsje![]()
sport: uur en kwartier wandelen, ik doe uniekhoorn na
Blijf je nu ook wakker tot 12 uur?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:
Wat voor huisje is het Puff?
NOG EVEN EN DAN BEN IK JARIGNooit meer tiener...
Jaha, pas maar op, de aftakeling gaat beginnen! Het is afgrijselijk, maar het wentquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:
Wat voor huisje is het Puff?
NOG EVEN EN DAN BEN IK JARIGNooit meer tiener...
Mooi boek he!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
'Een schitterend gebrek' uit.
Zucht.
En nu ga ik in een nieuw boek beginnen en dan slapen.
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blijf je nu ook wakker tot 12 uur?
groentenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed hoor! Inderdaad prachtig![]()
Die van mij is dat niet:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen kipkerrie
T: 2 reepjes bonbonbloc
T: zeker 5 biscuitjes
D: stoofvlees met groenten en aardappel, glaasje rode wijn
T: halve meloen
T: handje m&M's
Heel mooi lijstje inderdaad!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, PRACHTIG al zeg ik het zelf
O: 3x speltbrood (2x kipfilet 1x jam)
L: salade romainesla, olijven, komkommer, tomaten, geitenkaas, vegaburger met pepersaus
T: 4 dadels, appel
D: penne met zalmroomsaus, erwtjes en daarbij veldsla met cherrytomaatjes en pijnboopitten, stuk ciabatta
T: trosje druiven
Yeah![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed hoor! Inderdaad prachtig![]()
Die van mij is dat niet:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen kipkerrie
T: 2 reepjes bonbonbloc
T: zeker 5 biscuitjes
D: stoofvlees met groenten en aardappel, glaasje rode wijn
T: halve meloen
T: handje m&M's
Vroeger hadden we ook kippen. Je leert in elk geval waar je vlees vandaan komt. Zal het bv ook nooit weggooien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet niet hoe ik in dit topic kwam
ik dachtkip
lief
maar zo heb je toch sowieso al geen trek meer in kip?
Kip! (Bresse vs standaard) houden, slachten, en opeten.
Ik heb liever die kip dan die uit de Albert Heijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet niet hoe ik in dit topic kwam
ik dachtkip
lief
maar zo heb je toch sowieso al geen trek meer in kip?
Kip! (Bresse vs standaard) houden, slachten, en opeten.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb liever helemaal geen kip.
^^quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeeeeeeej SwietjeHappy Bday!!
nu voel ik me echt oud met me 30quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef Swietje het volgende:
Ahhhhww dankje!!!![]()
![]()
![]()
Nu kan ik eindelijk gaan slapen!!!
20
er stonden genoeg waarschuwingen bovenaan het topic zodat mensen met een tere ziel niet per ongeluk gekwetst zouden worden...quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik las dus echt alleen maarkip
![]()
Voortaan iets beter lezen
Ja hoor, lief dat je het vraagt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte gefeliciteerd Swietje
Mini..... gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ook altijdquote:
is er al meer nieuws over je status en zulks??quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja hoor, lief dat je het vraagt.
Gewoon geen romkoms meer kijken zonder man in de buurt.
Moet je nu al gaan werken? Brr, vroeg!
Als het vriest lijkt het me zeker tijd voor een winterjas!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
het vriest hier. Jakkiebah wat was het koud vanmorgen. Bijna tijd voor de winterjas!
Welnee het is 9 uur geweest!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!
KeelpijnDe jaarlijkse oktoberverkoudheid zit er weer aan te komen *snrfff*
Gefeliciteeeeerrrrrd Swietje!!![]()
![]()
![]()
Zou het te vroeg zijn om de makelaar al te bellen?
Hoe komt dat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Swietje!.
Mijn omg-ik-voel-me-geweldig-bui is voorbij, geloof ik. Voel me sinds gister ineens waardeloos en stom. Fijn zeg, vrouw zijn.
Deadlinestress.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
aanleiding? hormonen? zomaar?
herkenbaar op beide puntenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deadlinestress.. Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.
En volgens mij ben ik verliefd en dat vind ik eng.
Thanks for asking, Cali. Je bent een lieverd..
nee man, doen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!
KeelpijnDe jaarlijkse oktoberverkoudheid zit er weer aan te komen *snrfff*
Gefeliciteeeeerrrrrd Swietje!!![]()
![]()
![]()
Zou het te vroeg zijn om de makelaar al te bellen?
Heel veel mensen denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:50 schreef neen het volgende:
Wie vraagt zich ook wel eens af waarom je eigenlijk bestaat?
Oh ja?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jouw weekend lijkt op mijn weekend Phaidra!
Aww, dat is naar! Doorbreek de impasse en ga aan het werk! Hop!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deadlinestress.. Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.
En volgens mij ben ik verliefd en dat vind ik eng.
Thanks for asking, Cali. Je bent een lieverd..
Fijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles is inmiddels ingeleverd. 't Had beter gekund, maar goed.
Ja, autootje op het oog, waarschijnlijk vanmiddag nog een 2e proefritje makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[
[..]
Oh ja?![]()
Ik heb wel gelezen dat je 18 km (!!) hebt gewandeld, maar verder weet ik het niet! Vertel!
Doet je lijf het nog een beetje trouwens?
Wat tof!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren was trouwens de mooiste dag: we hebben ons met 5 vrienden verkleed en zijn als debielen verkleed een zelfgemaakte cheque van 265 euro gaan aanbieden bij een vriendin wiens meubels allemaal zijn gejat toen ze op reis was en die nu dus blut en zonder meubels op kamers woont.
Maandag had ik een mailtje gestuurd naar iedereen met het idee van een inzamelingsactie, en zaterdag stond er 265 euro op de rekening![]()
Van in totaal 22 mensen, echt zo cool
Ze wist echt niet wat ze zag![]()
En wie bepaalt er wie er in gaat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het ziet er supermooi uit!![]()
![]()
![]()
Fijn balkon,ruime slaapkamer,
nette keuken,
mooie badkamer.
![]()
Enige probleem... Zes kijkers!
Ja ik voelde me ook helemaal goed deze week als we eraan bezig warenquote:
Op welke plek sta jij?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het ziet er supermooi uit!![]()
![]()
![]()
Fijn balkon,ruime slaapkamer,
nette keuken,
mooie badkamer.
![]()
Enige probleem... Zes kijkers!
Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammerquote:
Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammer.
Precies! Hiervoor doe je nou precies de goeie studiequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..
*boks*quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel mij echt een huisvrouwtje/schoonmaakmiep
Bleh
Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat zou ik ook denken ja! Vrijdag is er ook een bezichtiging voor een leuk huis, maar ik kan het vast niet maken naar elk huis te gaan terwijl ik nog stage heb.
Kan ik inderdaad wel doen. Of mn tijd compenseren, zoals ik vandaag doe, vind ik ook prima.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.
Da's tof en een stuk leuker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb kaartjes!. Yaaaaaaaaaaaaaaaaay! Van een ander, niet van die handelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |