abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:17:51 #1
331 Merel
Be here now.
pi_87386706

Het vorige deel: Slank #1205 - met styling goeroes

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87386818
Haha wat grappig, ik keek even op dieetweb. En toen zag ik dat ik sinds 23-12-2009, 5 cm ben gegroeid, en dat ik 0,5 kilo boven mn streef van toen zit. (heb er 1 kg onder gezeten)
Striving to be more than average.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:24:09 #3
331 Merel
Be here now.
pi_87386865
Ik word alleen maar dikker heb ik het idee :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:25:37 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87386898
Hoi :W.

Ik ben weer klaar met m'n voorbereidingen *O*. Lekker gevoel geeft dat.
Nu verder in 'Een schitterend gebrek' O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87386905
Hoi.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:29:39 #6
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87386984
oh een dutje, dat lijkt me fijn O+
maar geen tijd voor en ik weet dat als ik nu een dutje doe dat ik dan vanavond weer niet kan slapen }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87386987
een zwart jurkje met hele donker bruine laarzen kan toch wel :? Het waren mijn enige laarzen zonder hak.. Was zo bang dat ik enorm zere voeten zou krijgen als het zou blijken dat we de hele tijd moeten staan :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87387018
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:34:38 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87387122
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef progje het volgende:
een zwart jurkje met hele donker bruine laarzen kan toch wel :? Het waren mijn enige laarzen zonder hak.. Was zo bang dat ik enorm zere voeten zou krijgen als het zou blijken dat we de hele tijd moeten staan :P
Ik zou niet weten waarom niet! Vooral als je ook bruine tas hebt oids!

Boodschaptijd! Ik wil zo'n tas met wielen _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87387200
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo'n omatrolley? :D Zo een wil ik ook _O-
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87387218
Neen! Dan was je het dus wel! Ik heb je zien rennen. 8-) . Goed gedaan man. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87387359
geen dutjes doen fatties, sporten en afvallen!
the pleasure - the privilege is mine
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:42:50 #13
236335 neen
schone schijn
pi_87387385
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neen! Dan was je het dus wel! Ik heb je zien rennen. 8-) . Goed gedaan man. ^O^ .
Echt ja? Nog met m'n neef of niet? Ik zie er een beetje brakker uit, had ik maar normalere kleren aan :P

Middagdutjes O+

Nou, de tijden staan erop en ik heb niet gehaald wat ik wilde en dat was zeker niet een onhaalbaar doel :{ maarja, voorbereiding slecht en gisteren veel sapjes.
Wel mooi vlak gelopen maar dus veel te langzaam.
het lijkt niet wat het is
pi_87387387
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ja ik vond het ook prima kunnen en mijn vriend ook maar toch nog twijfelen he :@

komt ook omdat ik dus echt niemand ken bij dat benefiet concert
pi_87387433
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:42 schreef neen het volgende:

[..]

Echt ja? Nog met m'n neef of niet? Ik zie er een beetje brakker uit, had ik maar normalere kleren aan :P

Middagdutjes O+

Nou, de tijden staan erop en ik heb niet gehaald wat ik wilde en dat was zeker niet een onhaalbaar doel :{ maarja, voorbereiding slecht en gisteren veel sapjes.
Wel mooi vlak gelopen maar dus veel te langzaam.
Ik weet niet hoe je neef eruit ziet. :+.

Je kwam echt heel dicht bij me langs en je keek zelfs nog om en ik wilde nog 'neen' roepen maar dat durfde ik niet. :'). Stond op de kruising Herestraat/Zuiderdiep.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:56:36 #16
236335 neen
schone schijn
pi_87387781
O nee, toen had ik hem al geloosd. Tot aan het sterrenbos liep ik naast hem te kletsen en omkijken naar alle mooie vrouwen natuurlijk.

Nu loop ik naar de weijert, ook dat nog.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:05:08 #17
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87387996
heerlijk gefietst,mooie combi ook als je het druk hebt: én gesport én tijd met het vriendje doorgebracht :+

(jaja, ik kan ook nog wel andere manieren bedenken om dat te doen oO< )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_87388123
Ik eet anderhalve dag geen snoep/koek en het is uiteraard het enige waar ik aan kan denken :'). Dat, plus dat er een kilozak kruidnoten in mn kast ligt.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:15:59 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87388307
Hey wat goed zeg, neen! ^O^. Mijn ex-zwager heeft hem ook gelopen. Ben benieuwd hoe die het er van af gebracht heeft :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87388319
Ik loop vast want ik snap een begrip niet -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:47:09 ]
pi_87388335
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik eet anderhalve dag geen snoep/koek en het is uiteraard het enige waar ik aan kan denken :'). Dat, plus dat er een kilozak kruidnoten in mn kast ligt.
Is er niemand die een cadeautje (kruidnootjes) verdiend?
Soms heb ik dat ook, na een tijd slecht doen en dan weer netjes eten. Ik kan wakker liggen over en dromen van koekjes en taartjes :') .
pi_87388338
:W Lekker op een terrasje geluncht vanmiddag, laatste keer van het jaar vrees ik ;( En toen toch maar naar de IKEA geweest voor een pan met deksel (en uiteraard weer veel meer gekocht :') ) Dus als het goed is kunnen we om een uur of acht, half negen aan tafel _O-

O: 2 kaiserbroodjes, 1 met jam en 1 met cervelaat, beker melk
T: banaan
S: fitness
L: meergranen triangelbroodje met krabsalade en avocado (aan beide kanten belegd)
T: appel met kaneel
D: :9~ draadjesvlees :9~ , aardappelpuree en sperzieboontjes
T: crème brûlée :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87388367
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Oeh, dat is altijd moeilijk. Zorgen dat je niks aan snoepgoed in huis hebt scheelt al een hele hoop!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87388381
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop vast want ik snap niet 100% wat cummulatieve penetratie is -O-
Ik kan je niet helpen, ik heb al helemáál geen idee wat het is :')
pi_87388389
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:05 schreef _Calimero_ het volgende:
heerlijk gefietst,mooie combi ook als je het druk hebt: én gesport én tijd met het vriendje doorgebracht :+

(jaja, ik kan ook nog wel andere manieren bedenken om dat te doen oO< )
Heb je weer een fietser aan de haak geslagen? :7
pi_87388416
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan je niet helpen, ik heb al helemáál geen idee wat het is :')
het boek legt het niet echt uit..

[ Bericht 6% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:47:29 ]
pi_87388539
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

cummulatief is opgeteld.. verder kom ik niet. en het boek legt het niet uit. klote boek.
Het boek laat ruimte voor eigen interpretatie? :+
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:23:00 #28
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87388545
quote:

[..]

cummulatief is opgeteld.. verder kom ik niet. en het boek legt het niet uit. klote boek.
en googlen levert niets op?

mijn lijstje van vandaag was dan wel behoorlijk prut, maar qua kcal valt het iig nog mee :) mijn avondeten vanavond wordt salade nicoise :Y) yum
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:34:15 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87388927
ik heb ook maar een dutje gedaan. 20 minuten maar, maar nu ben ik nog brak..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87389069
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, dat is altijd moeilijk. Zorgen dat je niks aan snoepgoed in huis hebt scheelt al een hele hoop!
Het is gelukkig het enige dat er nog in huis is. Heb er maar een apart plankje voor gemaakt in mn kast, met spullen die even niet meer mogen zodat ik er niet steeds tegenaan loop :'). Het is dat ik binnen een dag al resultaat heb (kg eraf. zal wel vocht door het zooi eten geweest zijn), maar dit hou ik nooit langer dan een week vol (wat ook niet hoeft, over een week ga ik weer brood/volkoren producten eten en hoop ik de kruidnootjes nog steeds te negeren).
pi_87389282
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hey waarom haal je je post weg? Wil je ergens over praten? (PM?)
Lief, thanks voor 't aanbod. Maar heb maar even voor de ignore mode gekozen wat betreft alle depri gedachten. Want kop in 't zand steken is natuurlijk nog altijd de beste oplossing. ;)
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:45:37 #32
277802 _Calimero_
pi_87389300
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je weer een fietser aan de haak geslagen? :7
Nee, ik heb het andersom gedaan: Ik ben bezig een fietser van deze te maken >:) Dit was zijn tweede keer op de racefiets en dat ging prima w/
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:46:05 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87389319
quote:

[..]

Google is your friend.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:46:50 #34
277802 _Calimero_
pi_87389353
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het is gelukkig het enige dat er nog in huis is. Heb er maar een apart plankje voor gemaakt in mn kast, met spullen die even niet meer mogen zodat ik er niet steeds tegenaan loop :'). Het is dat ik binnen een dag al resultaat heb (kg eraf. zal wel vocht door het zooi eten geweest zijn), maar dit hou ik nooit langer dan een week vol (wat ook niet hoeft, over een week ga ik weer brood/volkoren producten eten en hoop ik de kruidnootjes nog steeds te negeren).
wat knap dat je dat kan :o
pi_87389514
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

wat knap dat je dat kan :o
Nou, ik moet nog maar zien of ik het kan :P. Alleen mn voedsel nu is wel een beetje ... eentonig en inspiratieloos. Nog erger dan toen ik vooral snoep en koek at. Nu is het met name kaas, ei, vlees, vis, nootjes (maar niet teveel wegens buikpijn) en groente. Als ik vegetarier was geweest zou ik leven op nootjes en groente :').
pi_87389561
pi_87390165
Zoo, terug enzo. En net ff op de bank gelezen. We zijn niet naar het Drents-Friese Wald gegaan. We zijn iets ervoor beland.
We gingen even een kerje bezoeken in Wijnjewoud, waar een vriend van de meneer begraven ligt. En bij de kerk stonden looproutes door het bos en langs heide. Dus hebben we dat gedaan. Iets van 5 of 6 km ofzo.
Heb hele mooie foto's (met mobiel) gemaakt van paddenstoelen 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87390233
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nee, ik heb het andersom gedaan: Ik ben bezig een fietser van deze te maken >:) Dit was zijn tweede keer op de racefiets en dat ging prima w/
Slim, slim! :D
pi_87390263
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef j.t het volgende:
Zoo, terug enzo. En net ff op de bank gelezen. We zijn niet naar het Drents-Friese Wald gegaan. We zijn iets ervoor beland.
We gingen even een kerje bezoeken in Wijnjewoud, waar een vriend van de meneer begraven ligt. En bij de kerk stonden looproutes door het bos en langs heide. Dus hebben we dat gedaan. Iets van 5 of 6 km ofzo.
Heb hele mooie foto's (met mobiel) gemaakt van paddenstoelen 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik krijg er gelijk zo'n gezellig en kneuterig herfstgevoel van! O+
pi_87390269
wauw die saxofonist van marco borsato is echt geweldig om naar te luisteren!
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:33:45 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87390818
O hai!

O: bak havermoutpap
L: punt appeltaart met slagroom
S? B?: 18 km wandelen *)
T: 1 liga milkbreak (tijdens wandelen)
T: 1 boterham pasta (idem)
T: 1 banaantje (idem)
D: sate in het lokale eetcafe / restaurant

En nu ben ik moe, maar heel trots dat ik het heb gered!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87390859
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

en googlen levert niets op?

mijn lijstje van vandaag was dan wel behoorlijk prut, maar qua kcal valt het iig nog mee :) mijn avondeten vanavond wordt salade nicoise :Y) yum
Nee..
pi_87390885
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Google is your friend.
Nou vandaag niet, of zie jij het staan?
pi_87390933
Pfffff net een beetje een aanvaring met een projectgroeplid gehad

[ Bericht 50% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:47:50 ]
pi_87390950
Geweldig, XM! *O*.
pi_87391042
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

SPOILER
pi_87391095
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
Dank je wel!

[ Bericht 5% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:48:05 ]
pi_87391123
Ik heb een chocolade cake gebakken :D met 50% minder vet!
pi_87391165
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Siral het volgende:
Ik heb een chocolade cake gebakken :D met 50% minder vet!
Receptje? O-)
pi_87391182
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Receptje? O-)
Is zo'n kant en klaar pak, waar je alleen maar 200 ml waterbij hoeft toe te voegen HAHA.
Ik ben benieuwd of het smaakt ):O
pi_87391237
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef Siral het volgende:

[..]

Is zo'n kant en klaar pak, waar je alleen maar 200 ml waterbij hoeft toe te voegen HAHA.
Ik ben benieuwd of het smaakt ):O
Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebt :P.

Brownies die nog vochtig zijn vanbinnen O+. Helemaal als je daarvoor een uur bezig bent geweest met chocolade smelten en nootjes hakken :9.
pi_87391257
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebt :P.

Brownies die nog vochtig zijn vanbinnen O+. Helemaal als je daarvoor een uur bezig bent geweest met chocolade smelten en nootjes hakken :9.
Ja klopt, is ook veel leuker, maar dit stond nog in de kast, dus ik dacht laat ik het maar gebruiken ook :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:48:42 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87391279
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geweldig, XM! *O*.
Thnx! Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen :')!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:48:49 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87391280
quote:

[..]

Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:49:22 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87391290
Bijna 20 km, sodeju _O_. Maar dan is je lijstje wel karig :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_87391322
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.
Ja daar had ik ook last van

[ Bericht 9% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:48:31 ]
pi_87391349
Lijstje:

O:1 zaans mini bolletje met kipfilet, 1 zaans mini bolletje met chocolade hagelslag.
L: 1 snee notenbrood met 48+ kaas, banaan.
D: 2 opscheplepels gebakken aardappeltjes, 1 gebakken hamburger met uitjes, 3 grote opschep lepels bloemkool.
T: voor straks, eigen gebakken chocoladecake! :D.

Het is niet veel soeps m'n lijstje, best weinig, maar ik heb ook de hele dag niks gedaan.
Lees; laat uit bed en de rest van de dag achter de computer gezeten = geen honger.
pi_87391370
Niet zo lekker gegeten, kant en klare aardappel gratin??

[ Bericht 86% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:48:56 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:52:24 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87391372
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Bijna 20 km, sodeju _O_. Maar dan is je lijstje wel karig :@.
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?
pi_87391384
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

lijkt me prima hoor :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:53:03 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87391387
Ja Chico, een omatrolley! :D En sterke dame die de pepernoten weet te weerstaan, goed zo! :7

Cali ook puik bezig met haar fietsende mister 8-)

En de rennende neenmans! _O_

En ik zie j.t.'s foto niet :o Ik wil ook een kneuterig herfstgevoel, dat is fijn O+

En XM, 18 km :o _O_

Ennnn een lijstje!

O: cocopops met melk (harhar nu is het op)
L: volkorenbroodkaastosti
T: aardbei-trifle uit de supermarkt! best wel lekker :o
T: klein blokje echte futsj O+
D: hopelijk linzen met rijst, ui en spekjes :P
T: nog even drankje doen met wat mensen, denk sap.

Voor weekend wel prima! En de komende dagen eet ik ook lekker :9 In willekeurige volgorde: naanbroodpizzaatjes, gevulde portobello's met lamsgehakt, spinazie, paprika, mozzarella en tomaat en dan nog een dag courgette gevuld met o.a. huttenkase, ham en geraspte kaas.

Oven O+

Tevens: smileyfestijn.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:55:04 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87391442
Daglijstje
o. boterham met zalm en boterham met vlokken
s. 25 minuten stepper + 5 minuten gewichten
l. 2 opscheplepels brocolli + 2 opscheplepels worteltjes + 3 opscheplepels in stukjes gesneden varkenslapjes in spek-ui-roomsaus + 2 knödel + 3 profiterolles
s. 6 km heen en terugfietsen
t. 0.5 liter alcoholvrijbier + paar handjes tortillachips
d. halve bak (chinees) groente in rode currysaus
t. 2 bonbons

En nu ben ik op zoek naar een dirndl. Ik wil een nieuwe en die mag niet meer dan ¤ 40 kosten. WEns me succes :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:55:20 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87391450
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef Siral het volgende:

[..]

lijkt me prima hoor :)
Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja.. :@.
pi_87391460
:|W }:| :X }:| }:| }:| :|W o|O :(

[ Bericht 16% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:50:00 ]
pi_87391606
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja.. :@.
Ik weet 'n hoop niet vandaag, maar wel dat jouw lijstje zeker niet teveel was, XM! Ik zat ook eerder te denken dat er nog wel iets bij mocht. Lekkere groenten ofzo. ;)
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:04:09 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87391730
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tijdens het lopen (18 fucking kilometers!) 1 pakje koekjes, 1 boterham (1!) en 1 banaan. Ik had toch op z'n minst 3 boterhammen weggewerkt, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:05:03 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87391763
Morgen mag ik weer hardlopen en daar heb ik al sinds gisteravond zin in :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:06:10 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87391799
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Morgen mag ik weer hardlopen en daar heb ik al sinds gisteravond zin in :').
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.
pi_87391836
En ik ben ook alleen maar aan het eten nu ik geen koffie en alcohol meer drink }:|

Morgen weer kickboksen, dat scheelt misschien.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:07:34 #70
331 Merel
Be here now.
pi_87391841
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef Tinkepink het volgende:

En nu ben ik op zoek naar een dirndl. Ik wil een nieuwe en die mag niet meer dan ¤ 40 kosten. WEns me succes :')
Ik heb zo'n neppe, zo'n carnavalsoutfit. En die moet ik binnenkort weer aan voor een héél fout feestje :D Maar als jij ergens goedkope tegenkomt houd ik me ook aanbevolen!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:08:15 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87391866
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.
:D!

vik, waarom ga je nu niet lopen dan? Kan toch?

En, Duuf en ik hebben de Milk Break gedeeld, dus samen 1 pakje.
pi_87391914
Ik heb vandaag aan alle voordelen zitten denken die het huis dat ik wil me gaan opleveren :9 waaronder: hardlopen! Want dan woon ik 1 straat van het bosje af waar ik ook altijd met Ozzie ga wandelen O+
En even ver van een supermarkt als nu O+ en en en en.... oO< zuuuuuuucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87392118
Ik ga maar slapen of zo -O-
pi_87392176
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vandaag aan alle voordelen zitten denken die het huis dat ik wil me gaan opleveren :9 waaronder: hardlopen! Want dan woon ik 1 straat van het bosje af waar ik ook altijd met Ozzie ga wandelen O+
En even ver van een supermarkt als nu O+ en en en en.... oO< zuuuuuuucht.
Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch? *O*
Morgen ga ik kijken naar een huisje! Ik zal maar een nette broek aandoen :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:17:23 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87392207
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D!

vik, waarom ga je nu niet lopen dan? Kan toch?

En, Duuf en ik hebben de Milk Break gedeeld, dus samen 1 pakje.
Nee, ik ben nu aan het lezen en straks ga ik Penoza kijken. Hopelijk zit de loopwoede er morgen nog in.

Ik weet niet of het van het lopen komt, maar ik heb zoveel energie ineens. Gisteravond ben ik pas na twaalven gaan slapen, terwijl ik normaal rond 22 uur al moe ben.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:17:54 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87392228
Oeh bosjes dichtbij zijn wel motiverend, Syrena :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:18:22 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87392243
Oh ja, nog een reden om nu niet meer te gaan: het is aan het donkeren en er is geen verlichting in het bos hier.
Niet meer actief op Fok!
pi_87392392
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch? *O*
Morgen ga ik kijken naar een huisje! Ik zal maar een nette broek aandoen :P
Ik kan het niet helemaal alleen betalen, dus als het nog niet verkocht is en mijn bod geaccepteerd wordt, dan moeten we gaan kijken wat er mogelijk is (dus dat mijn ouders een schenking doen, ze mij geld lenen of dat ze borg staan of misschien dat zij het kopen en ik het van hen huur).

Ik kan zelf nog spaargeld inzetten, in principe hoeft er voorlopig aan het huis niks te gebeuren qua nieuwe keuken & badkamer, maar mijn spaargeld alleen is niet genoeg.

Maar goed, eerst maar eens kijken of het niet al weg is oO< (dan ga ik echt ff brullen vrees ik :') )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87392489
Aargh, ik moet nog een halve opdracht maken voor morgen, het is te simpel voor woorden, en ik kan mezelf er maar niet toe zetten. :N .
pi_87392506
Oh d'r zit nu een vrouw naast me met een klein meisje op haar schoot en die ruikt zo lekker naar klein kindje O+
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:30:37 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87392684
Neen! *O* goed man!
XM *O* 18 km, heerlijk!
Swietje, heb je al visite? Alvast gefeliciteerd iig! :*

j.t. Wijnjewoude, wat leuk, daar ben ik geboren en getogen...

Wij zijn net terug van chinees buffet, was weer heerlijk...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87392727
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aargh, ik moet nog een halve opdracht maken voor morgen, het is te simpel voor woorden, en ik kan mezelf er maar niet toe zetten. :N .
Doe jij het? Doe ik het ook!

Aaaaaaah, ik vind het stom dat ik de laatste tijd zo boos/chagrijnig ben. En niet eens op mijzelf, maar op andere mensen :o
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:35:03 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87392827
definitief lijstje:

O: havermout, banaan, lijnzaad
S: half uur 'hardlopen' (intervaltraining samen met iemand die pas net met hardlopen is begonnen, stelde dus niet zoveel voor..)
L: geroosterde boterham met beetje fritessaus en gebakken ei, stuk bbq chicken pizza +koffie met melk
T: klein swirl hoorntje chocolade/vanille ijs
T: salmiakdropjes (10 ofzo)
D: salade nicoise :9
T: meer dropjes (geen idee hoeveel, te veel iig }:|)
pi_87393011
Wat leuk Uniek! Het was erg pittoresk naturig enzo :D

Mijn lijstje:

O: 1,5 tosti
S: 75 min gelopen
T: halve calippo, half uitdeelzakje chips, jus d'orange
D: broccoli met kaassaus, aardappelkroketjes uit oven en 1,5 pangafilet .. nom

Dat was het tot dusver. Als er iets bij komt is het een wrap kipfilet

Niet fantastisch, maar iig tevreden over S ... aangezien ik dat haast niet meer doe.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:43:13 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87393102
KIjk nou

En dan vooral de blauwe O+
pi_87393131
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die blauwe is inderdaad leuk! O+
pi_87393352
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze hoeven niet per se met groen dus? Ik wil er ook 1 :D voor je weet maar nooit oO< Alleen heb ik niet zo veel borst..
pi_87393414
Tink is die blauwe van de C&A :D?!!!
pi_87393495
Ik vind deze cuteeeee
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:54:02 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87393506
Sorry Tink, maar... afschuwelijk :D :').
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:55:12 #91
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87393558
hehe wat XM zegt! :D

naar wat voor gelegenheid draag je zoiets? (themafeestjes oid uitgesloten)
pi_87393562
Tink :D
pi_87393631
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Blurred86 het volgende:
hehe wat XM zegt! :D

naar wat voor gelegenheid draag je zoiets? (themafeestjes oid uitgesloten)
Oktoberfest :P?!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:57:56 #94
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87393658
ik ben misselijk van de dropjes ;(

zóveel waren het er nou toch ook weer niet :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:59:10 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87393715
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oktoberfest :P?!!
ja maar daarnaast nog iets? of draag je het echt alleen maar 1x per jaar?
pi_87393964
Hier staan de tenten voor de Oktoberfeesten alweer klaar :{ Eind deze week barst het los.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:06:43 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87394058
Baha die jurkjes! Voor een ehhh hoe heette zo'n ding, dirndl? vind ik de blauwe idd wel gaaf! :D

Shiny: O+ Naw! Ik had net ook zo'n kneuterig glimlach momentje - zaten bij de supermarkt twee oude vrouwtjes op een bankje, een zwarte mevrouw en een blanke mevrouw, rimpels te vergelijken en te giechelen _O- O+ "Oh but on this part of my face I got more wrinkles than you have on both your cheeks! :D " -- "Ohhh *giggle*"

En yay, mn linzen-met-rijst prutje is gelukt! Moest een beetje klooien omdat deze linzen niet geweekt moesten dus was koken --> rijst erbij --> verder koken, en een beetje gokken met waterhoeveelheden :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:08:31 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87394132
Vind die blauwe wel leuk...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:22:54 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87394781
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink is die blauwe van de C&A :D?!!!
Gotver. Ik heb de kinderen naar bed gebracht en nu is de blauwe uitverkocht :X Kan wel janken, want het gebeurt neit vaak dat ik verliefd word op een kledingstuk.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:23:58 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87394831
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Tink, maar... afschuwelijk :D :').
#t Is ook niet voor normaal, maar voor het Octoberfest :D Je gaat toch ook niet in een galajurk de straat op of naar je werk :D
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:25:57 #101
236335 neen
schone schijn
pi_87394926
M'n oma zei dat ik groot was, ik zeg dik ja. Maar goed ze had haar brio niet op vandaar, wel weer heerlijk gegeten natuurlijk :9
pi_87394932
Haha, die naam van de webshop. Ik las hem aanelkaar op z'n Duits: koenda. Ik tik hem in, C und A :D DOH!
Jammer van de blauwe Tink. Misschien morgenvroeg aangevud ala H&M??
pi_87394977
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind deze cuteeeee
[ afbeelding ]
Dit vind ik toch wel de minst erge :P.

Ik had een lijstje moeten maken met mensen die ik nog moet mailen, mn mailbox is veel te vol met ingeleverde opdrachten waardoor ik een beetje de weg kwijtraak :'). Geloof dat ik nu wel bijna alles heb (op 1 mailtje na dat ik niet durf, vraag om toegang tot een bepaald vak).
pi_87395141
quote:

[..]

Google O+ --> "wat is cumulatieve penetratie" & tadaaa! :P (ik heb wel imba google-skills, daar sta ik om bekend)

Uitleg:
SPOILER
En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal :*
pi_87395260
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
Haha, die naam van de webshop. Ik las hem aanelkaar op z'n Duits: koenda. Ik tik hem in, C und A :D DOH!
Aaah! Snugger (zover was ik dus nog niet :+) .
quote:
Jammer van de blauwe Tink. Misschien morgenvroeg aangevud ala H&M??
Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijn ;)).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:32:48 #106
331 Merel
Be here now.
pi_87395282
Waarom verkopen ze dat soort dingen niet bij de NL'se C&A, ik wil oooook voor m'n hele foute Nederlandse oktoberfestfeestje!!
pi_87395353
Ik denk trouwens dat ik wat maatpak bij ga bestellen. De pakkenboer heeft me de boekjes met stoffenstaaltjes toegestuurd, dus dan kan ik thuis keus maken en bestelling doorgeven, is dat niet sjiek? Pak en extra broek, misschien pak en 2 extra broeken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87395663
Hoe vind ik ooit een boek terug waar ik de titel niet meer van weet? Nou :{

Maria: wat cute O+
pi_87395708
pi_87395732
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:

Maria: wat cute O+
Waar ging het over?

Zo hee, die Dirndl's zijn wel teuer! :o
pi_87395761
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Google O+ --> "wat is cumulatieve penetratie" & tadaaa! :P (ik heb wel imba google-skills, daar sta ik om bekend)

Uitleg:
SPOILER
En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal :*
Dank u O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:50:57 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:42:44 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87395785
Shiny: samenvatting van waar het overgaat in google intikken? :o

Wat betreft dirndls: ik vind deze wel wat 8-)
pi_87395803
Ik zie de Tefal ActiFri reclame en denk: OHH, in mijn nieuwe huis kan ik frituren, want dat heeft een gesloten keuken 8-)
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:43:49 #115
236335 neen
schone schijn
pi_87395829
Je kan overal frituren.
pi_87395854
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: samenvatting van waar het overgaat in google intikken? :o

Wat betreft dirndls: ik vind deze wel wat 8-)
HA, die had ik idd ook uitgezocht :) Hij is er alleen nog in 46 }:|
pi_87395933
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waar ging het over?

Zo hee, die Dirndl's zijn wel teuer! :o
Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.

Het speelde zich af in 1800-1900 denk ik? Zo ongeveer. Rijke, rare familie in Engeland die in een groot huis wonen, hoofdpersonage is een jongen die graag een vrouw wilt zijn. Zoiets. Ik dacht dat de Auteur Will heette maar dat weet ik niet zeker. Als ik 'key, travestite, love, family' intyp komt dat er niet uit in ieder geval. Shit.
pi_87395954
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:

ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?

(voorbeeldje: Ik zoek een boek. ).
pi_87395979
Deze is ook leuk
pi_87395986
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:43 schreef neen het volgende:
Je kan overal frituren.
Dan stinkt mijn hele huis ;( Toen ik nog samenwoonde frituurden we op het balkon, maar dat is me teveel gedoe. Bovendien is m'n ex een keer met pan en al op het balkon gevallen (er lag ijs, dat had ik gezegd, maar het leek net alsof het alleen nat was, maar het was dus spekglad, hij stapt met 1 voet naar buiten en klettert zo neer :X heeft nog weken last van zijn pols gehad en ik was heeeeeeel blij dat de pan niet gloeiendheet was). De vetvlekken zitten er nu nog, niet weg te krijgen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:47:04 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87395989
sigme :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:48:03 #122
236335 neen
schone schijn
pi_87396026
Is er niet zon topic voor? Bij films wel, toen vond ik met een vage beschrijving een film die ik nog eens wilde zien.
pi_87396030
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?

(voorbeeldje: Ik zoek een boek. ).
:')
thnx.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:55:47 #124
331 Merel
Be here now.
pi_87396391
Kijk nou wat een charmante Merel-in-dirndl-tijdens-carnaval-foto ik terugvond! :')

quote:
poefweg!
En ik kijk over aan balkonrand naar beneden, in het echt heb ik wel een hoofd.

[edit]
En een zwart boxertje aan, zie ik nu opeens :o Maar even in een quote dan, dan haal ik 'm straks weer weg :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Merel op 10-10-2010 21:03:41 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:55:58 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87396401
Waar ging het over dan shiny?
pi_87396419
Nice hoor :9~
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:56:47 #127
331 Merel
Be here now.
pi_87396432
Hij is iets meer upskirt dan ik me herinnerde :D
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:57:25 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87396458
Charmant Merel :Y)
pi_87396462
Deze zijn ook leuk.

pi_87396465
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ging het over dan shiny?
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.

Het speelde zich af in 1800-1900 denk ik? Zo ongeveer. Rijke, rare familie in Engeland die in een groot huis wonen, hoofdpersonage is een jongen die graag een vrouw wilt zijn. Zoiets. Ik dacht dat de Auteur Will heette maar dat weet ik niet zeker. Als ik 'key, travestite, love, family' intyp komt dat er niet uit in ieder geval. Shit.
pi_87396493
Sexy hoor
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:58:46 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87396516
Overheen gelezen :o. Thnx. Geen kinderboek denk ik :').
pi_87396530
Dat was echt het grootste thema, die jongen die in die tijd een vrouw wilde zijn, uiteindelijk ook in jurken rond liep, met snor :P
pi_87396556
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overheen gelezen :o. Thnx. Geen kinderboek denk ik :').
Euh nope ;)
pi_87396833
Whehehe, die nieuwe Palm-reclame _O-
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:06:50 #136
236335 neen
schone schijn
pi_87396938
Roostersites die niet werken, helemaal toppie joppie.
pi_87396964
Tink heb je op marktplaats gekeken?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:08:59 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87397076
ik wil ook shmecksay merel zien maar mn internet was zo sloom dattie niet laadde en nou is ie weg :') ;( PM? O-)
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:11:13 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87397191
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef sigme het volgende:Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijn ;)).
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:12:09 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87397248
Kijk ik ook gvd hier niet een half uur... mis je Merel :9
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:13:07 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87397287
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef _aurum_ het volgende:
Tink heb je op marktplaats gekeken?
Ja, maar de Duitse dirndl's zijn veel mooier :+ Mijn dirndl's van de afgelopen jaren (1 gele jaren #70 vintagejurk en een rood-witte) heb ik van ebay, maar nu wilde ik een glanzende O+
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:13:39 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87397321
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik ook gvd hier niet een half uur... mis je Merel :9
Daar heb je inderdaad wat aan gemist :Y Prachtige benen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:13:59 #143
236335 neen
schone schijn
pi_87397341
Marktplatze.de
pi_87397599
zo! Gezellig bij schoonouders geweest O+ was leuk, en lekker gekookt en gegeten. Schoonmoeders is helemaal opgezwollen van de prednison en zulks -O- maar toen we er aan kwamen waren ze weg! :o even een blokje wandelen. Niet ver, gewoon even om 't huizenblok heen, maar tóch! _O_

nu nog even essay schrijven en lezen :o :W
Ja doei.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:21:06 #145
331 Merel
Be here now.
pi_87397710
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.
Ja in het buitenland wordt C&A ook vaak gezien als heel hip, terwijl het bij ons zo'n winkel is waar je liever niet in gezien wordt :o

Dames jullie hebben niks gemist hoor! Gewoon een kort rokje :D
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:21:47 #146
331 Merel
Be here now.
pi_87397743
MoBlo wat fijn dat het ondanks de prednison toch wel lijkt je gaan met je schoonmoeder! :*
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:22:40 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87397801
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links betekent dat je nog vrij bent, rechts betekent getrouwd/bezet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:23:29 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87397847
Fijn dat het beter gaat met je schoonmoeder moblo.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:24:06 #149
236335 neen
schone schijn
pi_87397884
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links voor jou of links voor de kijker?
pi_87397887
quote:
O links dus! Of rechts als er veel vervelende mannen zijn :P!
pi_87397980
Zoooooo, net mijn eten op :')

Maar mijn eerste keer draadjesvlees is goed gelukt!! O+ O+

Oh en even een adviesvraagje: Ik wil zowel het vlees, de groente (sperziebonen) en de aardappelpuree die ik over heb voor morgen bewaren (dan maak ik er een ovengerecht van). Wat moet in de koelkast, de aardappelpuree? Of de rest ook?
pi_87398024
O/L: gebakken ei (3xmaatS) met 2 plakjes 30+ kaas
T: 3 blokjes kaas, 4 gehaktballetjes, 2 druiven
D: broccoli met pangafilet + yofresh
T: gehaktballetje, 25 druiven

Te weinig, maar echt geen zin meer in kaas/nootjes/vlees/ei vanavond :@. Misschien dat ik nog een tomaat/komkommer weg ga werken, maar daarmee wordt het dagtotaal niet veel hoger. Ben ook veel te laat opgestaan om genoeg te eten.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:27:49 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87398100
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef neen het volgende:

[..]

Links voor jou of links voor de kijker?
Voor jezelf.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:28:15 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87398137
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Chicolate het volgende:
O/L: gebakken ei (3xmaatS) met 2 plakjes 30+ kaas
T: 3 blokjes kaas, 4 gehaktballetjes, 2 druiven
D: broccoli met pangafilet + yofresh
T: gehaktballetje, 25 druiven

Te weinig, maar echt geen zin meer in kaas/nootjes/vlees/ei vanavond :@. Misschien dat ik nog een tomaat/komkommer weg ga werken, maar daarmee wordt het dagtotaal niet veel hoger. Ben ook veel te laat opgestaan om genoeg te eten.
Misschien nog een bakje yoghurt?
pi_87398181
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien nog een bakje yoghurt?
Ohja, ik heb nog kwark! Dat is een goede optie ja. Met bramen :9.
pi_87398199
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
pi_87398433
Hoop dat Swietje het gezellig heeft :)

Oh en heb morgen een kamerbezichtiging trouwens *)
pi_87398443
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ja, weggooien. Of houden voor als je gaat klussen. Of te lang niet hebt gewassen :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:35:02 #159
236335 neen
schone schijn
pi_87398561
Of als poetsdoek gebruiken
pi_87398606
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef neen het volgende:
Ook een optie B-)

Ik heb nog twee rode wijn op, trouwens :7
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:36:04 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87398621
Wow, hebben jullie dat gezien net bij do you think you can dance :o Ik had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij toneel, dans of muziek.
pi_87398638
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, hebben jullie dat gezien net bij do you think you can dance :o Ik had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij toneel, dans of muziek.
Prachtig inderdaad O+
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:36:44 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87398658
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja, wegdoen. Je stoort je er toch alleen maar aan als je het aanhebt.
pi_87398826
Mijn buik is vol. Mijn feestje is afgelopen. Ik ben moe. :O
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87398828
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef neen het volgende:
Ja dat doe ik
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:40:06 #166
236335 neen
schone schijn
pi_87398831
Lijstje dan maar ofzo:
O: bolletje babi ketjap
T: aspirine
L: gekookt eitje, 2 broodjes, 3 bekers melk
T: water
D: rijst gedoe
T: 2 koffie
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:41:27 #167
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87398911
Fijn feestje gehad Swietje?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:42:11 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87398951
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Swietje het volgende:
Mijn buik is vol. Mijn feestje is afgelopen. Ik ben moe. :O
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:44:07 #169
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87399039
zo :O nu heb ik het lang genoeg volgehouden: ik vind het laat genoeg om te gaan slapen :') truste allemaal!
pi_87399069
Nou, ik heb gevonden dat er een aantal Sibylles op de duitse ebay staan. Alleen als ze 15,- per stuk zijn excl verzendkosten gaat dat een dure grap worden. }:|
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:47:15 #171
236335 neen
schone schijn
pi_87399224
O Ewelina misschien heeft m'n moeder ze ook nog wel, alleen denk ik niet dat ze die jaren heeft maar goed. Ik probeer haar deze week wel een keer te bereiken. Dat tijdschrift moet ze iig (gehad) hebben.

Ik kan me ook vergissen trouwens.
pi_87399332
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef neen het volgende:
O Ewelina misschien heeft m'n moeder ze ook nog wel, alleen denk ik niet dat ze die jaren heeft maar goed. Ik probeer haar deze week wel een keer te bereiken. Dat tijdschrift moet ze iig (gehad) hebben.

Ik kan me ook vergissen trouwens.
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.
pi_87399409
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?
Allemaal rond etenstijd en niet zoveel mensen, maar ja het was wel gezellig...
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:52:59 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87399526
Fijn Swietje...
Fijne verjaardag morgen meid!

Ik moet ook slapen maar heb nog niet zoveel zin :')
Moet nog douchen enzo ook nog en de wekker gaat om 4.45 :P
pi_87399570
Zo zat ik er vanmiddag bij in de tuin :P

korte broek en blote armen 8-)

[ Bericht 15% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:51:40 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:55:38 #176
236335 neen
schone schijn
pi_87399659
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.
Die hele oude heeft ze sowieso niet maar misschien wat van in de 80's. Misschien is alles wel weg gegooid ook. Ze zijn van alles aan het opruimen en weggooien, er is immers ruimte nodig nu iedereen het huis uit is.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:56:32 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87399714
Wat was je onderwerp ook alweer Ewelina? Is dit een interessant boek?
Edit: laat maar. plaatje plakken lukt niet
pi_87399817
Wat grappig die dirndls!
Grenzeloos verliefd was niet zo'n drama als ik gehoopt had -O- .
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:58:51 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87399863
Heb net een halve zak chips leeggegeten :{ Hoop dat ik snel weer normaal ga doen }:|
pi_87399990
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was je onderwerp ook alweer Ewelina? Is dit een interessant boek?
Edit: laat maar. plaatje plakken lukt niet
Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkel ;)

Consumentencultuur in de DDR, ik wil het gaan toespitsen op mode. Dat tijdschrift werd vergeleken met de westerse Vogue en ik zit me nu af te vragen of het bijdroeg aan westerse cultuuroverdracht en evt de 2e feministische golf...(alleen nog even opzoeken of die ook wel in de DDR was).

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 10-10-2010 22:06:27 ]
pi_87400025
zo! Essay is nu écht goed op weg, eindelijk :9

Gelukkig hoeft hij pas de 25e af te zijn en is dit allemaal tussentijds werk. Morgen krijg ik weer commentaar *O*
Ja doei.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:03:25 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87400121
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkel ;)

Consumentencultuur in de DDR, ik wil het gaan toespitsen op mode. Dat tijdschrift werd vergeleken met de westerse Vogue en ik zit me nu af te vragen of het bijdroeg aan westerse cultuuroverdracht.
Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968
pi_87400159
Lijstje:

O/L: 1 boterham met knakworstjes en mosterd
T: halve punt zwitserse roomvlaai
T: handje chips
T: handje kruidnoten
T: handje Japanse mix
D: 1 wit bolletje tartaar, 1 wit bolletje filet american, 1 wit bolletje boerenmetworst + 1 kom zelfgemaakte groentesoep
T: cappuccino + halve punt zwitserse roomvlaai
T: verse sinaasappelsap
pi_87400263
oh, en de benen van Merel O+ wow! (lang leve mod-powers O-) )

en lijstje:

O/L: 3 boterhammen
T: 2 krackers met smeerworst
T: 2 knackebrod met pindakaas
T: wat tomaat met mascarpone en mozarella
D: kipfilet gevuld met een mix van basilicum, sjalot, knoflook, mozarella en gedroogde tomaat met tomaat-mascarpone-limoen-risotto

en nu veel thee :)
Ja doei.
pi_87400303
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968
Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestort ;) :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:11:18 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87400541
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestort ;) :{
Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel eten :P
pi_87400673
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel eten :P
En diepvriesspinazie broccoli!
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:32:53 #188
331 Merel
Be here now.
pi_87401657
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de benen van Merel O+ wow! (lang leve mod-powers O-) )

Die foto is anderhalf jaar oud hè. Nu ben ik echt dikker :( :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:35:04 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87401754
'Een schitterend gebrek' uit.
Zucht O+.

En nu ga ik in een nieuw boek beginnen en dan slapen :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_87402197
Definitief lijstje:

O: 1,5 tosti (heul laat uit bed)
S: 75 min lopen
T: halve calippo en half uitdeel zakje chips, jus dorange
D: broccoli met kaassaus, aardappelkroketjes uit oven en 1,5 pangafilet
T: 1 wrap kipfilet en 1 kale wrap

Op naar morgen! Weer te werk, weer ritme.

Hoofdpijn, auw, auw ... }:| ik ga te bed! :W
  Vis een optie? zondag 10 oktober 2010 @ 22:52:39 #191
70532 loveli
N
pi_87402506
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop vast want ik snap niet 100% wat cummulatieve penetratie is -O-
Is het al elf uur?
crap in = crap out
pi_87402607
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Is het al elf uur?
Het wordt steeds vroeger :P!!
  Vis een optie? zondag 10 oktober 2010 @ 23:00:01 #193
70532 loveli
N
pi_87402808
Nog snel even een lijstje voor elven:

O: yoghurt met hagelslag
L: 4 boterhammen roomboter met rookvlees
S: hinkelen
T: appeltaart + slagroom + koekje bij de thee
T: kersenvlaai met italian coffee
D: iets met kip en creme fraiche.

Morgen doe ik weer normaal.

Edit: voor elven faal :')
crap in = crap out
pi_87402969
quote:
Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?

Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gekookt ei
L: half stokbrood met oude kaas
T: tomatensap
D: salade met gerookte kip
T: cappuccino, glas witte wijn, halve zak Thai Chilichips, peerijsje :9

sport: uur en kwartier wandelen, ik doe uniekhoorn na :7
  Vis een optie? zondag 10 oktober 2010 @ 23:07:25 #195
70532 loveli
N
pi_87403114
Upskirt van Merel staat er niet meer -O-
crap in = crap out
pi_87403128
Op elf is ook goed toch?
Heb de zenuwen voor die woningbezichtiging morgen :@ . Het voelt als hospiteren en dat heb ik 3 keer gedaan en 3 keer gefaald :') .
pi_87403238
Wat voor huisje is het Puff?

NOG EVEN EN DAN BEN IK JARIG :') Nooit meer tiener... :')
pi_87403326
(raar) lijstje

o 2 boterhammen met pindakaas
t 2 boterhammen met pindakaas
l 2 boterhammen met sandwichspread
t 2 boterhammen met sandwichspread
d kippensoep (over van gisteren, kippenbouillon met vermicelli basically)
t 1 boterham pindakaas, 1 boterham sandwichspread

Even bijlezen, en dan naar bed: hopen dat de griep verdwijnt, en mijn stem terugkeert vannacht.
pi_87403460
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?

Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gekookt ei
L: half stokbrood met oude kaas
T: tomatensap
D: salade met gerookte kip
T: cappuccino, glas witte wijn, halve zak Thai Chilichips, peerijsje :9

sport: uur en kwartier wandelen, ik doe uniekhoorn na :7
Als ik jou maar niet met een links gestrikte dirndl zie oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:52:03 ]
pi_87403467
Ik heb nu het gevoel dat ik zonder een dirndl niet compleet ben ;(!

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:28:03 ]
pi_87403642
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:

Blijf je nu ook wakker tot 12 uur? :P
pi_87403827
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:

Jaha, pas maar op, de aftakeling gaat beginnen! Het is afgrijselijk, maar het went :+ .
Een tweekamerappartementje :) . Nu zit ik er zo op te hopen dat het echt niet tegen moet vallen hoor :P .
pi_87403980
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
'Een schitterend gebrek' uit.
Zucht O+.

En nu ga ik in een nieuw boek beginnen en dan slapen :W.
Mooi boek he!

Ik had een leuke dag O+.

Boodschappen gedaan, gestofzuigd, mooie laarsjes gekocht via marktplaats waar ik wel op kan lopen denk ik, ter vervanging van de prachtige waar ik niet goed op ga kunnen lopen, naar Ewelina geweest (foto komt morgen), lekker geluncht, met vriendinnetje naar naar kunstenaarscommunity geweest, daar lekker gegeten, en toen hier thee gedronken en film gekeken.

O+
pi_87403988
Dirndl O+
pi_87404025
Lijstje, PRACHTIG al zeg ik het zelf

O: 3x speltbrood (2x kipfilet 1x jam)
L: salade romainesla, olijven, komkommer, tomaten, geitenkaas, vegaburger met pepersaus
T: 4 dadels, appel
D: penne met zalmroomsaus, erwtjes en daarbij veldsla met cherrytomaatjes en pijnboopitten, stuk ciabatta
T: trosje druiven :)

Yeah 8-)
  Vis een optie? zondag 10 oktober 2010 @ 23:35:10 #206
70532 loveli
N
pi_87404086
vier-op-rij blok!
crap in = crap out
pi_87404130
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Blijf je nu ook wakker tot 12 uur? :P
Ja :@ :')
pi_87404143
Ik vind kleding wassen maar een vervelende bezigheid! Nou ja het drogen, neemt zo veel plaats in!!
pi_87404229
Goed hoor! Inderdaad prachtig ^O^
Die van mij is dat niet:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen kipkerrie
T: 2 reepjes bonbonbloc
T: zeker 5 biscuitjes
D: stoofvlees met groenten en aardappel, glaasje rode wijn
T: halve meloen
T: handje m&M's
pi_87404283
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is dat niet:
groenten ^O^!!!
pi_87404288
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef Perruche het volgende:
Lijstje, PRACHTIG al zeg ik het zelf

O: 3x speltbrood (2x kipfilet 1x jam)
L: salade romainesla, olijven, komkommer, tomaten, geitenkaas, vegaburger met pepersaus
T: 4 dadels, appel
D: penne met zalmroomsaus, erwtjes en daarbij veldsla met cherrytomaatjes en pijnboopitten, stuk ciabatta
T: trosje druiven :)

Yeah 8-)
Heel mooi lijstje inderdaad!
pi_87404423
Ik weet niet hoe ik in dit topic kwam

ik dacht O+kip O+ lief

maar zo heb je toch sowieso al geen trek meer in kip :o?

Kip! (Bresse vs standaard) houden, slachten, en opeten.
pi_87404439
Ik las dus echt alleen maar O+ kip O+

Voortaan iets beter lezen :')
pi_87404492
:r
pi_87404540
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:35 schreef loveli het volgende:
vier-op-rij blok!
:'(
pi_87404591
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij is dat niet:

^O^
pi_87404754
Zo is het inderdaad beter ja! Morgen doe ik weer netjes.
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

ik dacht O+kip O+ lief

Vroeger hadden we ook kippen. Je leert in elk geval waar je vlees vandaan komt. Zal het bv ook nooit weggooien.
Die beesten hebben een beter leven dan in de bioindustrie.
pi_87404858
quote:

ik dacht O+kip O+ lief

Ik heb liever die kip dan die uit de Albert Heijn.
pi_87404945
Ik heb liever helemaal geen kip.
pi_87404983
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb liever helemaal geen kip.
:D
pi_87405051
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
voor mezelf :P
pi_87405064
Jeeeeeeej Swietje *O* Happy Bday!!
  Vis een optie? maandag 11 oktober 2010 @ 00:04:34 #223
70532 loveli
N
pi_87405115
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeeeeeeej Swietje *O* Happy Bday!!
^^
crap in = crap out
pi_87405170
Thnx! O+
pi_87405213
Fijne verjaardag!
pi_87405261
Van harte gefeliciteerd Swietje, maak er 'n mooie dag van!
pi_87405365
Happy Birthday toooo Swietje, Happy Birthday toooo Swietje, Happy Birthday, Happy Birthday, Happy Birthday toooo Swietje *O*
pi_87405369
Truste :W Veel plezier morgen!!!!
pi_87405442
Swietje gefeliciteerd :*
pi_87405472
Ahhhhww dankje!!! *O* O+ *O*

Nu kan ik eindelijk gaan slapen!!!

O+ 20 O+
pi_87405530
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef Swietje het volgende:
Ahhhhww dankje!!! *O* O+ *O*

Nu kan ik eindelijk gaan slapen!!!

O+ 20 O+
nu voel ik me echt oud met me 30 ;)

Maar slaap lekker 20 jarige! :*
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:36:15 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87406016
Gefeliciteerd en trusten swietjeeee!! *O* *O* *zingt mee met Perruche*
pi_87406213
quote:
Ik las dus echt alleen maar O+ kip O+

Voortaan iets beter lezen :')
er stonden genoeg waarschuwingen bovenaan het topic zodat mensen met een tere ziel niet per ongeluk gekwetst zouden worden... :) :P

Swietje: Gefeliciteerd!! :*

Boek voor de helft uit, nu slapen en morgenochtend de resterende 150 lezen :o :z :W
Ja doei.
pi_87407726
Gefeliciteerd Swietje! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87407758
Damn, ik zat net gewoon bijna te janken bij een romkom. :o (Filmavond, Letters to Juliet.)
Wie ben ik en wat heb ik met mezelf gedaan? :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 05:04:51 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87407802
Van harte gefeliciteerd Swietje *O*

Mini..... gaat het?
pi_87407812
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 05:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte gefeliciteerd Swietje *O*

Mini..... gaat het?
Ja hoor, lief dat je het vraagt. :)
Gewoon geen romkoms meer kijken zonder man in de buurt. :+

Moet je nu al gaan werken? Brr, vroeg!
pi_87408014
mogge! :z
Ja doei.
  maandag 11 oktober 2010 @ 07:07:15 #239
331 Merel
Be here now.
pi_87408028
Goeiemorgen! :)

Iemand nieuwsgierig naar hoe ik nu woon? M'n appartement staat te huur, inclusief foto's op de website van de verhuurmakelaar. Heel gek om je eigen huis zo te zien :D Wie wil moet maar PM'en :)
pi_87408085
O-) :W

:@ ik had heel eng over je gedroomd Merel! :o ;(
SPOILER
Ja doei.
  maandag 11 oktober 2010 @ 07:35:35 #241
331 Merel
Be here now.
pi_87408144
Waarom ging ik nou weer dood? :D Ik hoop niet dat je voorspellende gaven hebt... :o ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 07:39:12 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87408163
Mogge!

Feli Swietje *O*. Je hebt een nieuwe voordeur!

Oh, en volgens mij moet ik hoorbaar gekraakt hebben bij het opstaan :'). Auw.
pi_87408164
je had iets met slangengif gedronken ofzo -O-

maar heel stiekem was je ook een soort bekende nederlander, dus toen kwam 't ook op t nieuws.. :') en nee, ik denk niet dat ik voorspellende gaven heb.... hoop ik :')
Ja doei.
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:00:32 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87408283
Gefeliciteerd Swietje! *O*.
Nachtwacht is ook jarig :9. Z'n laatste jaar als twintiger :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87408297
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:36 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ja :@ :')
Ik ook altijd :D. Gefeliciteerd *O*

Heel onrustig geslapen ;( en geen idee waarom.
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:08:08 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87408326
gefeliciteerd Swietje! *O*

doe mij maar een PM Merel, lijkt me leuk om te zien!

ik ben na 1 weekje gezond doen nu weer terug op mijn normale gewicht 8-) het superslechte eten dit weekend heeft dus niet zo'n invloed gehad, valt me mee!
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:08:18 #247
236335 neen
schone schijn
pi_87408331
Slecht slapen check ja, dingen afvragen enzo. Nou ja, deze week alcoholvrij proberen, woensdag eerste feestje dus de eerste 2 dagen red ik sowieso.
2 week is misschien beter maar als ik even naar Engeland ga, ga ik wel een biertje drinken.
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:08:46 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87408334
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 05:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja hoor, lief dat je het vraagt. :)
Gewoon geen romkoms meer kijken zonder man in de buurt. :+

Moet je nu al gaan werken? Brr, vroeg!
is er al meer nieuws over je status en zulks??

Swiet, gefeliciteerd!
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:10:16 #249
236335 neen
schone schijn
pi_87408346
Swietje is jarig op de coming out dag 2010 :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:11:00 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87408350
Nou, ontbijt gaat niet lukken, voel ik al wel. Neem wel een appel mee om de dag door te komen tot de lunchpauze.
Niet meer actief op Fok!
pi_87408553
Goedemorgen! :s)
* MevrouwPuff is helemaal hyper voor iets waarvan niet eens zeker is of het wat is... :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:37:04 #252
236335 neen
schone schijn
pi_87408578
Ach voorpret van een nieuwe woning zoeken is ook al leuk ha, of het nu wat wordt of niet.

Veel kijkplezier iig woningkijkers.
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:42:24 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87408638
het vriest hier. Jakkiebah wat was het koud vanmorgen. Bijna tijd voor de winterjas!
pi_87408808
Gefeliciteerd Swietje & Nachtwacht *O*

Vik, ben je wat ziekjes? :*

Puff, veel succes met bezichtigen!

En goedemorgen voor iedereen :P . Ik heb een leuk druk weekend gehad, vrijdag naar de Efteling geweest, zaterdag auto's gekeken (niets gevonden) en op een terrasje geluncht, zondag gewandeld. Het was zo fijn weer O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:59:14 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87408899
Jouw weekend lijkt op mijn weekend Phaidra! :D
pi_87409050
Morning! Heeeeeerlijk geslapen, ook rare dromen gehad. Nu lekker ontbijten O+

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
het vriest hier. Jakkiebah wat was het koud vanmorgen. Bijna tijd voor de winterjas!
Als het vriest lijkt het me zeker tijd voor een winterjas!!
pi_87409201
Moggels!
Keelpijn :( De jaarlijkse oktoberverkoudheid zit er weer aan te komen *snrfff*

Gefeliciteeeeerrrrrd Swietje!! *O* *O* *O*

Zou het te vroeg zijn om de makelaar al te bellen? oO<
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:23:34 #258
277802 _Calimero_
pi_87409344
Goedemorgen!

Een felicitatie voor Swietje en Nachtwacht *O*

Merel,ik wil ook wel een PM over je huidige huis, ben benieuwd!

De Musical (we will rock you) was erg leuk! het verhaal was een beetje ehh fantasievol in elk geval, maar de muziek, wauw! Ik wil ook zo goed kunnen zingen :D

Vandaag mijn laatste dag op mijn huidige werk!
pi_87409353

Mijn omg-ik-voel-me-geweldig-bui is voorbij, geloof ik. Voel me sinds gister ineens waardeloos en stom. Fijn zeg, vrouw zijn.
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:24:02 #260
277802 _Calimero_
pi_87409357
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!

Welnee het is 9 uur geweest!

Beterschap, veel vitamientjes en goed slapen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:24:28 #261
277802 _Calimero_
pi_87409365
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

Mijn omg-ik-voel-me-geweldig-bui is voorbij, geloof ik. Voel me sinds gister ineens waardeloos en stom. Fijn zeg, vrouw zijn.
Hoe komt dat?
aanleiding? hormonen? zomaar?

:*
pi_87409449
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
aanleiding? hormonen? zomaar?

:*
Deadlinestress. :'). Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.

En volgens mij ben ik verliefd en dat vind ik eng.

Thanks for asking, Cali. Je bent een lieverd. :*.
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:36:45 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87409588
Goeiemorgen c_/

Hm, lekkere emotie-rollercoaster DaD... :{
En die deadlinestress komt me bekend voor trouwens, ik lijd daar ook eeuwig aan :')
pi_87409592
Goedemorgen.

Gefeli Swietje! *O*

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: volkoren boterham met houmous
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: volle yoghurt
T: volkoren boterham met houmous
D: onbekend
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:37:16 #265
277802 _Calimero_
pi_87409597
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Deadlinestress. :'). Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.

herkenbaar op beide punten :o

Dat laatste is ook eng, maar nog veel meer leuk en fijn dan dat het eng is *;
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:44:05 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87409709
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!

nee man, doen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:45:38 #267
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87409732
planning voor vandaag:
O: yoghurt met muesli, banaan en aardbei
T: banaan
L: restje kippesoep met wortel en bleekselderij met wat brood
T: chocoladekoekje
T: indien trek, wasa cracker
D: pasta met pesto, parmezaanse kaas en wat groenvoer
T: iets lekkers.

Als het zo blijft ben ik tevreden!
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:50:50 #268
236335 neen
schone schijn
pi_87409844
Wie vraagt zich ook wel eens af waarom je eigenlijk bestaat?
pi_87409893
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:50 schreef neen het volgende:
Wie vraagt zich ook wel eens af waarom je eigenlijk bestaat?
Heel veel mensen denk ik :Y ik wel :)
pi_87409899
In een filosofische bui neen?

Maar ja, ik vraag 't me wel eens af ja.

Gefeliciteerd Swietje :*
pi_87409923
Ben echt benieuwd of die kamer iets is! Het zou zo fijn zijn O+
Weer lekker in m'n eigen stad O+
pi_87409936
[
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jouw weekend lijkt op mijn weekend Phaidra! :D
Oh ja? :D
Ik heb wel gelezen dat je 18 km (!!) hebt gewandeld, maar verder weet ik het niet! Vertel!
Doet je lijf het nog een beetje trouwens?

[ Bericht 36% gewijzigd door Phaidra op 11-10-2010 09:59:34 (foute quote, niet helemaal wakker...) ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87409995
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Aww, dat is naar! Doorbreek de impasse en ga aan het werk! Hop!
Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, ik ken het wel...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87410049
Alles is inmiddels ingeleverd. 't Had beter gekund, maar goed.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:03:55 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87410118
^O^

En Swietje gefeliciteerd!!! Heb even in sneltreinvaart dit topic bijgelezen.

Syrena, Puff en Merel: spannend met die huizen!!

Dit weekend heb ik ook wat lopen klussen weer en ik weet nu heel zeker dat ik de verrotte vloerbedekking (nog van de vorige bewoner) uit de gang wil hebben, ben t helemaal zat :{w Dus nu nadenken over kleurtjes O+
pi_87410166
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles is inmiddels ingeleverd. 't Had beter gekund, maar goed.
Fijn! ^O^
En de meeste dingen kunnen altijd wel beter, de vraag is alleen hoeveel de investering je waard is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87410180
Makelaar gebeld! Kortingsregeling gaat 'm niet worden (je moet al huren van de woningvereniging en/of al in de gemeente wonen ;( ). Ik ben iig wél starter, dus ik maak nog een kans. Vrijdag ga ik kijken.

Vrijdag pas :'( :'( :'( *in gedachten hele stoet Steinse paupers met veel kinderen ziet die allemaal op mijn huis azen* :'( Zucht. Waarom kun je niet solliciteren op een huis? "Ik ben heel rustig en stil en netjes" *)
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:09:00 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87410216
Gisteren was trouwens de mooiste dag: we hebben ons met 5 vrienden verkleed en zijn als debielen verkleed een zelfgemaakte cheque van 265 euro gaan aanbieden bij een vriendin wiens meubels allemaal zijn gejat toen ze op reis was en die nu dus blut en zonder meubels op kamers woont.

Maandag had ik een mailtje gestuurd naar iedereen met het idee van een inzamelingsactie, en zaterdag stond er 265 euro op de rekening :o _O_ Van in totaal 22 mensen, echt zo cool O+

Ze wist echt niet wat ze zag :D O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:13:14 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87410297
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[
[..]

Oh ja? :D
Ik heb wel gelezen dat je 18 km (!!) hebt gewandeld, maar verder weet ik het niet! Vertel!
Doet je lijf het nog een beetje trouwens?
Ja, autootje op het oog, waarschijnlijk vanmiddag nog een 2e proefritje maken :).

Lijf houdt het verrassend goed! :o Denk echt dat mn beenspieren meer kunnen hebben dankzij de RPM. Ik voel mn lijf wel, maar echt veel minder dan dat ik 2 jr geleden zou hebben gehad na zo'n wandeling. Hell, dan zou ik 18 km niet eens redden :N.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:16:09 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87410345
18 km, dat red ik denk ik ook niet hoor :o ver!

Begrijp ik nou goed dat neen de 4 mijl in Groningen heeft gelopen? Knap hoor! ^O^
Lijkt me zo'n hel :X :')
pi_87410438
Het ziet er supermooi uit! O+ O+ O+
Fijn balkon, *O* ruime slaapkamer, *O* nette keuken, *O* mooie badkamer. *O*
Enige probleem... Zes kijkers!
-O-
pi_87410448
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren was trouwens de mooiste dag: we hebben ons met 5 vrienden verkleed en zijn als debielen verkleed een zelfgemaakte cheque van 265 euro gaan aanbieden bij een vriendin wiens meubels allemaal zijn gejat toen ze op reis was en die nu dus blut en zonder meubels op kamers woont.

Maandag had ik een mailtje gestuurd naar iedereen met het idee van een inzamelingsactie, en zaterdag stond er 265 euro op de rekening :o _O_ Van in totaal 22 mensen, echt zo cool O+

Ze wist echt niet wat ze zag :D O+
Wat tof!!!!
pi_87410489
Ooooh, ik duim voor alle potentiële huisjes! *O*.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:25:51 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87410573
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
-O-
En wie bepaalt er wie er in gaat?

Wie weet zijn 3 van de 6 wel gewoon even gaan kijken, om wat te oriënteren?
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:26:52 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87410608
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat tof!!!!
Ja ik voelde me ook helemaal goed deze week als we eraan bezig waren O+
En ik moest natuurlijk gelijk janken toen ze de cheque kreeg :')
  Vis een optie? maandag 11 oktober 2010 @ 10:27:09 #286
70532 loveli
N
pi_87410618
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
-O-
Op welke plek sta jij?
crap in = crap out
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:34:03 #287
277802 _Calimero_
pi_87410766
Spannend Puf!!
Hoeveelste ben jij?en wanneer weet je of je het mag hebben?
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:38:52 #288
277802 _Calimero_
pi_87410879
Oeff, mogelijk binnenkort aan de slag met een sporter die depressieve klachten heeft én een sportster die een periode van veel blessures heeft gehad en mentale begeleiding wil.
:o spannend hoor allemaal :Y
pi_87410976
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Op welke plek sta jij?
Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammer :') .
  Vis een optie? maandag 11 oktober 2010 @ 10:44:55 #290
70532 loveli
N
pi_87411043
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammer :') .
Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..
crap in = crap out
pi_87411127
Bedankt voor alle felicitaties O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:51:04 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87411209
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef Swietje het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties O+
Ja *O* Gefeliciteerd *O* Veel geluk en liefde gewenst!
pi_87411211
Dat zou ik ook denken ja! Vrijdag is er ook een bezichtiging voor een leuk huis, maar ik kan het vast niet maken naar elk huis te gaan terwijl ik nog stage heb.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:51:17 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87411214
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..
Precies! Hiervoor doe je nou precies de goeie studie ^O^
pi_87411240
Ik voel mij echt een huisvrouwtje/schoonmaakmiep

Bleh
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:54:09 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87411308
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel mij echt een huisvrouwtje/schoonmaakmiep

Bleh
*boks*
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:55:29 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87411355
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat zou ik ook denken ja! Vrijdag is er ook een bezichtiging voor een leuk huis, maar ik kan het vast niet maken naar elk huis te gaan terwijl ik nog stage heb.
Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.
pi_87411461
woei. Geen 8 zoals gewoonlijk, maar wel een 6.5 voor het verdoemde essay. Geen herkansing! :9
Ja doei.
pi_87411570
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.
Kan ik inderdaad wel doen. Of mn tijd compenseren, zoals ik vandaag doe, vind ik ook prima.
Die van vrijdag heeft namelijk cv :P
pi_87411958
Ik heb kaartjes! *O*. Yaaaaaaaaaaaaaaaaay! Van een ander, niet van die handelaar.
  Vis een optie? maandag 11 oktober 2010 @ 11:18:53 #301
70532 loveli
N
pi_87412020
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb kaartjes! *O*. Yaaaaaaaaaaaaaaaaay! Van een ander, niet van die handelaar.
Da's tof en een stuk leuker!
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')