Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebtquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Is zo'n kant en klaar pak, waar je alleen maar 200 ml waterbij hoeft toe te voegen HAHA.
Ik ben benieuwd of het smaakt
Ja klopt, is ook veel leuker, maar dit stond nog in de kast, dus ik dacht laat ik het maar gebruiken ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah jammer, cake bakken is veel leuker als je er echt werk aan hebt.
Brownies die nog vochtig zijn vanbinnen. Helemaal als je daarvoor een uur bezig bent geweest met chocolade smelten en nootjes hakken
.
Thnx! Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopenquote:
Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou vandaag niet, of zie jij het staan?
Ja daar had ik ook last vanquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar mijn firewall houdt me tegen naar die site te gaan. En je kunt ook nog op de Engelse term googlen natuurlijk. Als iets een keer niet (goed) in mijn boek uitgelegd stond, vond ik het 9 van de 10 keer wel op internet.
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Bijna 20 km, sodeju. Maar dan is je lijstje wel karig
.
lijkt me prima hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?
Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja..quote:
Ik weet 'n hoop niet vandaag, maar wel dat jouw lijstje zeker niet teveel was, XM! Ik zat ook eerder te denken dat er nog wel iets bij mocht. Lekkere groenten ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond 't ook eerder teveel dan te weinig ja...
Tijdens het lopen (18 fucking kilometers!) 1 pakje koekjes, 1 boterham (1!) en 1 banaan. Ik had toch op z'n minst 3 boterhammen weggewerkt, hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly? Met dikke punt appeltaart en sate met frietjes en saus enzo?
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Morgen mag ik weer hardlopen en daar heb ik al sinds gisteravond zin in.
Ik heb zo'n neppe, zo'n carnavalsoutfit. En die moet ik binnenkort weer aan voor een héél fout feestjequote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
En nu ben ik op zoek naar een dirndl. Ik wil een nieuwe en die mag niet meer dan ¤ 40 kosten. WEns me succes
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Viking gedaan.
Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vandaag aan alle voordelen zitten denken die het huis dat ik wil me gaan opleverenwaaronder: hardlopen! Want dan woon ik 1 straat van het bosje af waar ik ook altijd met Ozzie ga wandelen
![]()
En even ver van een supermarkt als nuen en en en....
zuuuuuuucht.
Nee, ik ben nu aan het lezen en straks ga ik Penoza kijken. Hopelijk zit de loopwoede er morgen nog in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
vik, waarom ga je nu niet lopen dan? Kan toch?
En, Duuf en ik hebben de Milk Break gedeeld, dus samen 1 pakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |