Ik kan het niet helemaal alleen betalen, dus als het nog niet verkocht is en mijn bod geaccepteerd wordt, dan moeten we gaan kijken wat er mogelijk is (dus dat mijn ouders een schenking doen, ze mij geld lenen of dat ze borg staan of misschien dat zij het kopen en ik het van hen huur).quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan je het betalen? Gaan ervoor dan toch?
Morgen ga ik kijken naar een huisje! Ik zal maar een nette broek aandoen
Doe jij het? Doe ik het ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aargh, ik moet nog een halve opdracht maken voor morgen, het is te simpel voor woorden, en ik kan mezelf er maar niet toe zetten..
Die blauwe is inderdaad leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vooral de blauwe
Ze hoeven niet per se met groen dus? Ik wil er ook 1quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
KIjk nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vooral de blauwe
Oktoberfestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Blurred86 het volgende:
hehe wat XM zegt!![]()
naar wat voor gelegenheid draag je zoiets? (themafeestjes oid uitgesloten)
ja maar daarnaast nog iets? of draag je het echt alleen maar 1x per jaar?quote:
Gotver. Ik heb de kinderen naar bed gebracht en nu is de blauwe uitverkochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tink is die blauwe van de C&A?!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |