Ik heb het tentamen op z'n vroegst 1 november, maar ik ben pas op 3/66 van de sommen (vandaag begonnen) dus ik wil nog wel graag op 11/66 komen vandaag!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah kan je nu niet naar de opening van iets?
17.00- Bert vd Veenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grazie bellas!![]()
Ik ben er ook best wel blij mee!
PF: ik weet niks meer van wiskundeHet het zsm achter me gelaten na het vwo
![]()
Goed initiatief zeg, Progje!Komt er ook toffe muziek?
Aaahwquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het erg treurig dat ik vandaag mijn verjaardag vier en dat er om half 4 's middags nog geen visite is.
Ben je jarig? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het erg treurig dat ik vandaag mijn verjaardag vier en dat er om half 4 's middags nog geen visite is.
Ik wilde het ook niet vieren, precies om die reden, maar ja m'n ouders vonden 't nodig..quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh Swietje![]()
Misschien komen ze vanavond allemaal in 1 keer!
Om dit soort redenen vier ik eigenlijk nooit m'n verjaardag, omdat ik bang ben dat ik eigenlijk heel onpopulair ben
wow, wat goed, Neen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef neen het volgende:
4 mijl hard gelopen zonder pauze, runkeeper kapte met tracken dus de tijd weet ik niet maar dat komt nog wel op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |