Als het vriest lijkt het me zeker tijd voor een winterjas!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef AKnynke het volgende:
het vriest hier. Jakkiebah wat was het koud vanmorgen. Bijna tijd voor de winterjas!
Welnee het is 9 uur geweest!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!
KeelpijnDe jaarlijkse oktoberverkoudheid zit er weer aan te komen *snrfff*
Gefeliciteeeeerrrrrd Swietje!!![]()
![]()
![]()
Zou het te vroeg zijn om de makelaar al te bellen?
Hoe komt dat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Swietje!.
Mijn omg-ik-voel-me-geweldig-bui is voorbij, geloof ik. Voel me sinds gister ineens waardeloos en stom. Fijn zeg, vrouw zijn.
Deadlinestress.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
aanleiding? hormonen? zomaar?
herkenbaar op beide puntenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deadlinestress.. Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.
En volgens mij ben ik verliefd en dat vind ik eng.
Thanks for asking, Cali. Je bent een lieverd..
nee man, doen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Syrena het volgende:
Moggels!
KeelpijnDe jaarlijkse oktoberverkoudheid zit er weer aan te komen *snrfff*
Gefeliciteeeeerrrrrd Swietje!!![]()
![]()
![]()
Zou het te vroeg zijn om de makelaar al te bellen?
Heel veel mensen denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:50 schreef neen het volgende:
Wie vraagt zich ook wel eens af waarom je eigenlijk bestaat?
Oh ja?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jouw weekend lijkt op mijn weekend Phaidra!
Aww, dat is naar! Doorbreek de impasse en ga aan het werk! Hop!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deadlinestress.. Dan wéét ik dat ik aan de slag moet maar kan ik mezelf er niet toe zetten. En omdat ik niets doe voel ik me stom. En omdat ik me stom voel ga ik niet aan de slag. Ad infinitum.
En volgens mij ben ik verliefd en dat vind ik eng.
Thanks for asking, Cali. Je bent een lieverd..
Fijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles is inmiddels ingeleverd. 't Had beter gekund, maar goed.
Ja, autootje op het oog, waarschijnlijk vanmiddag nog een 2e proefritje makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[
[..]
Oh ja?![]()
Ik heb wel gelezen dat je 18 km (!!) hebt gewandeld, maar verder weet ik het niet! Vertel!
Doet je lijf het nog een beetje trouwens?
Wat tof!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren was trouwens de mooiste dag: we hebben ons met 5 vrienden verkleed en zijn als debielen verkleed een zelfgemaakte cheque van 265 euro gaan aanbieden bij een vriendin wiens meubels allemaal zijn gejat toen ze op reis was en die nu dus blut en zonder meubels op kamers woont.
Maandag had ik een mailtje gestuurd naar iedereen met het idee van een inzamelingsactie, en zaterdag stond er 265 euro op de rekening![]()
Van in totaal 22 mensen, echt zo cool
Ze wist echt niet wat ze zag![]()
En wie bepaalt er wie er in gaat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het ziet er supermooi uit!![]()
![]()
![]()
Fijn balkon,ruime slaapkamer,
nette keuken,
mooie badkamer.
![]()
Enige probleem... Zes kijkers!
Ja ik voelde me ook helemaal goed deze week als we eraan bezig warenquote:
Op welke plek sta jij?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het ziet er supermooi uit!![]()
![]()
![]()
Fijn balkon,ruime slaapkamer,
nette keuken,
mooie badkamer.
![]()
Enige probleem... Zes kijkers!
Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammerquote:
Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe ze dat precies regelen weet ik niet, maar het gebeurt op uiterlijk ('netheid'), jaaropgaaf en contract. Zaten geen slonzen bij, dat is jammer.
Precies! Hiervoor doe je nou precies de goeie studiequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Nette rustige vrouw, goede opleiding, keurige baan... Op papier en op het eerste gezicht een ideale huurder..
*boks*quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel mij echt een huisvrouwtje/schoonmaakmiep
Bleh
Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat zou ik ook denken ja! Vrijdag is er ook een bezichtiging voor een leuk huis, maar ik kan het vast niet maken naar elk huis te gaan terwijl ik nog stage heb.
Kan ik inderdaad wel doen. Of mn tijd compenseren, zoals ik vandaag doe, vind ik ook prima.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook tijdens je stage heb je volgens mij recht op vrije dagen. Ik zou even het gesprek met je leidinggevende aangaan, de situatie uitleggen en bekijken hoe hij/zij hierin staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |