Dit vind ik toch wel de minst ergequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind deze cuteeeee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou vandaag niet, of zie jij het staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal![]()
Aaah! Snugger (zover was ik dus nog nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
Haha, die naam van de webshop. Ik las hem aanelkaar op z'n Duits: koenda. Ik tik hem in, C und ADOH!
Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijnquote:Jammer van de blauwe Tink. Misschien morgenvroeg aangevud ala H&M??
Waar ging het over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe vind ik ooit een boek terug waar ik de titel niet meer van weet? Nou![]()
Maria: wat cute
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]--> "wat is cumulatieve penetratie" & tadaaa!
(ik heb wel imba google-skills, daar sta ik om bekend)
Uitleg:Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik film kijken bij vrienden. Doei allemaal
[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-10-2010 23:50:57 ]
HA, die had ik idd ook uitgezochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny: samenvatting van waar het overgaat in google intikken?![]()
Wat betreft dirndls: ik vind deze wel wat
Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Zo hee, die Dirndl's zijn wel teuer!
ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe vind ik ooit een boek terug waar ik de titel niet meer van weet? Nou![]()
Dan stinkt mijn hele huisquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
ik zou een grote online community inschakelen. Maar ja, waar vind je zo iets?
(voorbeeldje: Ik zoek een boek. ).
En ik kijk over aan balkonrand naar beneden, in het echt heb ik wel een hoofd.quote:poefweg!
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij had de titel iets met 'key' erin.
Het speelde zich af in 1800-1900 denk ik? Zo ongeveer. Rijke, rare familie in Engeland die in een groot huis wonen, hoofdpersonage is een jongen die graag een vrouw wilt zijn. Zoiets. Ik dacht dat de Auteur Will heette maar dat weet ik niet zeker. Als ik 'key, travestite, love, family' intyp komt dat er niet uit in ieder geval. Shit.
Euh nopequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overheen gelezen. Thnx. Geen kinderboek denk ik
.
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef sigme het volgende:Heeft de Duitse C&A zulks spul ook echt in de winkel? En zo ja: alleen nu of het hele jaar rond? Vind er wel erg leuke jurkjes tussen zitten.. (C&A past me in NL voor geen meter, dus 't zal wel niks zijn
).
Ja, maar de Duitse dirndl's zijn veel mooierquote:
Daar heb je inderdaad wat aan gemistquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik ook gvd hier niet een half uur... mis je Merel
Ja in het buitenland wordt C&A ook vaak gezien als heel hip, terwijl het bij ons zo'n winkel is waar je liever niet in gezien wordtquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.
Links voor jou of links voor de kijker?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links betekent dat je nog vrij bent, rechts betekent getrouwd/bezet.
O links dus! Of rechts als er veel vervelende mannen zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links betekent dat je nog vrij bent, rechts betekent getrouwd/bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |