Voor jezelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef neen het volgende:
[..]
Links voor jou of links voor de kijker?
Misschien nog een bakje yoghurt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Chicolate het volgende:
O/L: gebakken ei (3xmaatS) met 2 plakjes 30+ kaas
T: 3 blokjes kaas, 4 gehaktballetjes, 2 druiven
D: broccoli met pangafilet + yofresh
T: gehaktballetje, 25 druiven
Te weinig, maar echt geen zin meer in kaas/nootjes/vlees/ei vanavond. Misschien dat ik nog een tomaat/komkommer weg ga werken, maar daarmee wordt het dagtotaal niet veel hoger. Ben ook veel te laat opgestaan om genoeg te eten.
Ohja, ik heb nog kwark! Dat is een goede optie ja. Met bramenquote:
Ja, weggooien. Of houden voor als je gaat klussen. Of te lang niet hebt gewassenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ook een optiequote:
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, hebben jullie dat gezien net bij do you think you can danceIk had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij toneel, dans of muziek.
Ja, wegdoen. Je stoort je er toch alleen maar aan als je het aanhebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Swietje het volgende:
Mijn buik is vol. Mijn feestje is afgelopen. Ik ben moe.
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef neen het volgende:
O Ewelina misschien heeft m'n moeder ze ook nog wel, alleen denk ik niet dat ze die jaren heeft maar goed. Ik probeer haar deze week wel een keer te bereiken. Dat tijdschrift moet ze iig (gehad) hebben.
Ik kan me ook vergissen trouwens.
Allemaal rond etenstijd en niet zoveel mensen, maar ja het was wel gezellig...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |