Ja, maar de Duitse dirndl's zijn veel mooierquote:
Daar heb je inderdaad wat aan gemistquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik ook gvd hier niet een half uur... mis je Merel
Ja in het buitenland wordt C&A ook vaak gezien als heel hip, terwijl het bij ons zo'n winkel is waar je liever niet in gezien wordtquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het zuiden wel. In het noorden alleen in de webshop. De Duitse C&A is overigens gek genoeg (het is immers een NL-keten) veel beter in Duitsland.
Links voor jou of links voor de kijker?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Links betekent dat je nog vrij bent, rechts betekent getrouwd/bezet.
O links dus! Of rechts als er veel vervelende mannen zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh PF, als je echt een dirndl koopt, wel goed opletten waar je het schortje strikt:
Voor jezelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef neen het volgende:
[..]
Links voor jou of links voor de kijker?
Misschien nog een bakje yoghurt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Chicolate het volgende:
O/L: gebakken ei (3xmaatS) met 2 plakjes 30+ kaas
T: 3 blokjes kaas, 4 gehaktballetjes, 2 druiven
D: broccoli met pangafilet + yofresh
T: gehaktballetje, 25 druiven
Te weinig, maar echt geen zin meer in kaas/nootjes/vlees/ei vanavond. Misschien dat ik nog een tomaat/komkommer weg ga werken, maar daarmee wordt het dagtotaal niet veel hoger. Ben ook veel te laat opgestaan om genoeg te eten.
Ohja, ik heb nog kwark! Dat is een goede optie ja. Met bramenquote:
Ja, weggooien. Of houden voor als je gaat klussen. Of te lang niet hebt gewassenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ook een optiequote:
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, hebben jullie dat gezien net bij do you think you can danceIk had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij toneel, dans of muziek.
Ja, wegdoen. Je stoort je er toch alleen maar aan als je het aanhebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een shirtje dat al raar gaat ruiken na een paar uur. Vind het toch niet meer zo, gewoon weggooien dus?
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Swietje het volgende:
Mijn buik is vol. Mijn feestje is afgelopen. Ik ben moe.
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef neen het volgende:
O Ewelina misschien heeft m'n moeder ze ook nog wel, alleen denk ik niet dat ze die jaren heeft maar goed. Ik probeer haar deze week wel een keer te bereiken. Dat tijdschrift moet ze iig (gehad) hebben.
Ik kan me ook vergissen trouwens.
Allemaal rond etenstijd en niet zoveel mensen, maar ja het was wel gezellig...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er toch nog een heleboel mensen zijn gekomen? En niet allemaal rond etenstijd?
Die hele oude heeft ze sowieso niet maar misschien wat van in de 80's. Misschien is alles wel weg gegooid ook. Ze zijn van alles aan het opruimen en weggooien, er is immers ruimte nodig nu iedereen het huis uit is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je zou willen, graag! Periode mag lopen van 1956-1989.
Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkelquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was je onderwerp ook alweer Ewelina? Is dit een interessant boek?
Edit: laat maar. plaatje plakken lukt niet
Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zoek nog het boek Wunder wirtschaft van Ina Merkel
Consumentencultuur in de DDR, ik wil het gaan toespitsen op mode. Dat tijdschrift werd vergeleken met de westerse Vogue en ik zit me nu af te vragen of het bijdroeg aan westerse cultuuroverdracht.
Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestortquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor 13 euro + verzendkosten heb je het boek in je kast staan: http://www.amazon.de/Wund(...)Jahren/dp/3412083968
Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel etenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet het, moet alleen nog even wachten tot mijn salaris is gestort![]()
En diepvriesspinazie broccoli!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of twee dagen brood met pindakaas, melk en een appel eten
Die foto is anderhalf jaar oud hè. Nu ben ik echt dikkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de benen van Merelwow! (lang leve mod-powers
)
Is het al elf uur?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop vast want ik snap niet 100% wat cummulatieve penetratie is
Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik jou maar niet met een links gestrikte dirndl ziequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ben toch zo dol op dit soort informatie! Heb je nog meer?
Lijstje vandaag:
O: bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gekookt ei
L: half stokbrood met oude kaas
T: tomatensap
D: salade met gerookte kip
T: cappuccino, glas witte wijn, halve zak Thai Chilichips, peerijsje![]()
sport: uur en kwartier wandelen, ik doe uniekhoorn na
Blijf je nu ook wakker tot 12 uur?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:
Wat voor huisje is het Puff?
NOG EVEN EN DAN BEN IK JARIGNooit meer tiener...
Jaha, pas maar op, de aftakeling gaat beginnen! Het is afgrijselijk, maar het wentquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Swietje het volgende:
Wat voor huisje is het Puff?
NOG EVEN EN DAN BEN IK JARIGNooit meer tiener...
Mooi boek he!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
'Een schitterend gebrek' uit.
Zucht.
En nu ga ik in een nieuw boek beginnen en dan slapen.
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Blijf je nu ook wakker tot 12 uur?
groentenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed hoor! Inderdaad prachtig![]()
Die van mij is dat niet:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen kipkerrie
T: 2 reepjes bonbonbloc
T: zeker 5 biscuitjes
D: stoofvlees met groenten en aardappel, glaasje rode wijn
T: halve meloen