tijd voor een rel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef sp3c het volgende:
fb topics gaan langzamer als vroeger
tvp iig
ik blijf je een guitige fok!ker vinden. onder elke omstandigheid, waarvoor driewerf hulde.quote:
ze hebben me voor veel dingen uitgemaakt in onze FB reeks maar guitig vind ik nog wel leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik blijf je een guitige fok!ker vinden. onder elke omstandigheid, waarvoor driewerf hulde.
ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben me voor veel dingen uitgemaakt in onze FB reeks maar guitig vind ik nog wel leuk
Was al in gesprek met hem. 1 topic is al naar GC, die van de economie naar GC, maar die van die brug kan best in NWS.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, als ik Turkse verheerlijking wil lezen, ga ik wel naar de site van de Turkse regering. Kan iemand onze Polderturk een beetje intomen?
Hij zet wel een OP in zijn bericht. Wel een PM verstuurd dat het fijn zou zijn zijn ook om te blijven kijken naar zijn topics wanneer hij ze opent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:57 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/37149
Kan die gast ff aangesproken worden, met z'n nieuwsdumps.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij zet wel een OP in zijn bericht. Wel een PM verstuurd dat het fijn zou zijn zijn ook om te blijven kijken naar zijn topics wanneer hij ze opent.
Nog even toevoegen dat ik niets schokkends ontdek, dus niet echt nieuwsdump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |