abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87400190
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef MikeyMo het volgende:
Niet om het een of ander heur, maar waarom zijn we/jullie hier nog steeds zo over bezig gezien het feit het geen directe familie of vriend betreft?

Als Kees de Boer uit Vinkewaard zelfmoord had gepleegd en 2 kids en een vrouw had achtergelaten zaten we er ook niet over te lullen.

Dat is nou net de kanker in deze maatschappij; we zijn meer geobsedeerd met bekende Nederlanders (die al jaren niet meer in de spotlights stonden zelfs) dan dat we interesse tonen in de mensen om ons heen; De buurman kan maanden lang dood in de huiskamer liggen terwijl wij ons druk maken over Kim Feenstra die een pinpas heeft gestolen.

Stel je toch eens voor dat er een webcam in de kist werd gemonteerd van Antonie. Als het kon zoude we allen integraal de hele uitvaart zo hijgerig meegluren en tegelijkertijd lekker kwebbelen over de outfit van Isa. Uit respect natuurlijk, dat wel.
Niet iedereen denkt zo!!!!!!!!! :{w
pi_87400359
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef harcoi het volgende:
Antonie sterf in vrede swa ;(
;(
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 22:41:48 #203
240917 Mula
pi_87402018
Ik ben De kleine blonde dood aan het kijken. Wat een mooie charismatische man was het ook. Vooral in deze film.
pi_87402182
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:41 schreef Mula het volgende:
Ik ben De kleine blonde dood aan het kijken. Wat een mooie charismatische man was het ook. Vooral in deze film.
helemaal mee eens
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:52:56 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_87409884
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef MikeyMo het volgende:
Niet om het een of ander heur, maar waarom zijn we/jullie hier nog steeds zo over bezig gezien het feit het geen directe familie of vriend betreft?

Als Kees de Boer uit Vinkewaard zelfmoord had gepleegd en 2 kids en een vrouw had achtergelaten zaten we er ook niet over te lullen.

Dat is nou net de kanker in deze maatschappij; we zijn meer geobsedeerd met bekende Nederlanders (die al jaren niet meer in de spotlights stonden zelfs) dan dat we interesse tonen in de mensen om ons heen; De buurman kan maanden lang dood in de huiskamer liggen terwijl wij ons druk maken over Kim Feenstra die een pinpas heeft gestolen.

Stel je toch eens voor dat er een webcam in de kist werd gemonteerd van Antonie. Als het kon zoude we allen integraal de hele uitvaart zo hijgerig meegluren en tegelijkertijd lekker kwebbelen over de outfit van Isa. Uit respect natuurlijk, dat wel.
Helemaal mee eens. Als er een bericht zou komen op welke wijze Kamerling een einde aan zijn leven zou hebben gemaakt zou dit duizenden hits krijgen. Als de Prive of de Story toch foto's weet te maken van de uitvaart dan zou dit de verkoop gigantisch laten stijgen en wellicht zou er ook een fokker zijn die het artikel inscant om zo de rest te laten meegenieten. Waarom eigenlijk.. omdat men zo meeleeft geloof ik niets van, het is sensatiezucht want dit soort drama's komen elke dag voor maar dan bij Henk&Ingrid en dan boeit het niemand.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_87410375
Als er iemand sterft in mijn directe omgeving heb ik het er ook nog lang over, maar in directe kringen, aangezien niemand die persoon verder kent. Iedereen 'kent' Antonie Kamerling, eigenlijk al heel lang, dus hebben we het erover op een openbaar forum. Dat heeft verder (voor mij iig) niks met sensatiezucht te maken, ik vind het oprecht erg. Dus zo raar is het dan toch niet.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:53:02 #207
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87411273
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:07 schreef static het volgende:
Gaan we weer. :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:36:17 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87412475
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef controlaltdelete het volgende:

. Waarom eigenlijk.. omdat men zo meeleeft geloof ik niets van, het is sensatiezucht want dit soort drama's komen elke dag voor maar dan bij Henk&Ingrid en dan boeit het niemand.
Omdat we Kamerling kennen en Henk en Ingrid niet. Het is nu eenmaal zo, bij een ramp of een bekende dode dan willen mensen details zien en horen. Niks mis mee ook.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:44:49 #209
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_87412734
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Omdat we Kamerling kennen en Henk en Ingrid niet. Het is nu eenmaal zo, bij een ramp of een bekende dode dan willen mensen details zien en horen. Niks mis mee ook.
Oh jij kende kamerling. Vorig week nog samen uit eten geweest en zo.

Jij kent Kamerling van enkel rollen uit een vorig decennium, een sporadische opkomst in een talkshow oid. De laatste keer dat ik de beste man zag was in een talkshow over armoede en hij een voedselbankbezoekster ondervroeg. Volgens mij was het nog een softe linkse lul ook :')

Maar goed, we kennen de beste man niet en ons leven is in wezen niet anders nu dan het vorige week was. Al krijg ik wel de indruk dat men graag de indruk mag wekken dat het wel zo is...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:48:04 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87412841
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Daar gaat t toch niet om? Je 'kent' iemand al 10 jaar van tv en film en door de bladen, waar Antonie en Isa overigens ook aan meewerkten, en nu is Kamerling dood en dat is iemand die je al 10 jaar volgt. Je overbuurman heb je geen band mee.

Overigens heb ik meestal de dag zelf zoiets van 'wow, heftig', maar de volgende dag is dat wel weer weg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:50:42 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87412945
Trouwens, van alle 4 de GTST doden (Tom van Beek is de vijfde maar nooit van gehoord, de rest wel) deed die van Frederique Huyts mij het meest. En die kende ik het minste. Bij haar had ik zoiets van"wow, een jonge vrouw in de bloei van haar leven, wat erg. Bij Kamerling heb ik meer een 'jammer' gevoel. Die jongen koos er zelf voor niet meer te willen leven. Huyts' dood kwam harder aan op een of andere manier.
pi_87413339
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef Stefan het volgende:
Trouwens, van alle 4 de GTST doden (Tom van Beek is de vijfde maar nooit van gehoord, de rest wel) deed die van Frederique Huyts mij het meest. En die kende ik het minste. Bij haar had ik zoiets van"wow, een jonge vrouw in de bloei van haar leven, wat erg. Bij Kamerling heb ik meer een 'jammer' gevoel. Die jongen koos er zelf voor niet meer te willen leven. Huyts' dood kwam harder aan op een of andere manier.
bij kwam het overleden van Guusje Nederhorst het meest, daar was ik echt even van ondersteboven.
het overlijden van Huyts greep mij ook erg aan, zeker omdat op dat moment de afleveringen van WIDM nog volop werden uitgezonden.
ze was daarin zo positief en levenslustig..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:26:34 #213
189978 controlaltdelete
pi_87414000
Daarom kijkt ook half NL naar Boulevard omdat men details willen zien en horen, niet omdat ze emotioneel erbij betrokken zijn dan is het toch juist uit sensatiezucht? Hoe kun je nou emotioneel geraakt zijn bij iemand die je niet kent, alleen via de tv en de blaadjes? Dan is er toch iets mis met je in mijn ogen, labiel aangelegd ofzo, tijd teveel misschien? Ik heb dat niet met geen enkele bekendheid. Oja destijds wel met Theo v Gogh maar meer omdat het ook om de hoek bij mij is gebeurd en deze moord niet alleen om Theo ging ook om het vrije woord.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_87415041
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Niet iedereen denkt zo!!!!!!!!! :{w
maar iedereen is geen maatstaf en het commenraat snijdt wel hout.

dagelijks sterven er onbekende mensen die minsten zoveel hebben bijgedragen tot de wereld alleen hier in onze consumptie maatschappij is er een soort verafgoding van middelmatige mensen zoals kamerling en dat wordt nog extra versterkt door bepaalde figuren uit het Hilversums wereldje die er zelf alleen maar commerciele baat bij hebben. :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87416148
quote:

[..]

Jij kent Kamerling van enkel rollen uit een vorig decennium, een sporadische opkomst in een talkshow oid. De laatste keer dat ik de beste man zag was in een talkshow over armoede en hij een voedselbankbezoekster ondervroeg. Volgens mij was het nog een softe linkse lul ook :')

Maar goed, we kennen de beste man niet en ons leven is in wezen niet anders nu dan het vorige week was. Al krijg ik wel de indruk dat men graag de indruk mag wekken dat het wel zo is...
Doe niet zo triest joh :{w
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:34:43 #216
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_87416167
Zo voorspelbaar hoe dit soort topics gaan lopen. :{
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:36:39 #217
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87416232
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:34 schreef static het volgende:
Zo voorspelbaar hoe dit soort topics gaan lopen. :{
Wat wil je dan, dat iedereen zegt hoe zielig het is enzo? Wat is er mis met afwijkende meningen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:39:58 #218
15080 static
pi_87416344
Dat het geen afwijkende meningen zijn maar altijd hetzelfde. Waar post ik over het niet mogen hebben van een mening?

Het is zo dat:

1) men is geschokt
2) men praat erover
3) dan komt er iemand binnenvallen die het niets boeit
4) dan komt er iemand die roept 'je kent die persoon helemaal niet dus je bent hypocriet'
5) de volgende vindt het respectloos en zou liever willen dat er helemaal níét over gepost wordt.

Dat is globaal de synopsis van een topic zoals deze.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:43:58 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87416482
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef static het volgende:
Precies zoals het ook gaat op de werkvloer, in de wandelgangen en op straat. Ik vind die discussies prima, de een is verdrietig, de ander boeit het niks maar meldt het wel. Zolang er niet gebasht of getrold wordt.

Je zult dit altijd hebben, of het nu gaat om Jackson, Mandela of een acteur.
pi_87422412
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Daarom kijkt ook half NL naar Boulevard omdat men details willen zien en horen, niet omdat ze emotioneel erbij betrokken zijn dan is het toch juist uit sensatiezucht? Hoe kun je nou emotioneel geraakt zijn bij iemand die je niet kent, alleen via de tv en de blaadjes?
Zoiets heet empathie. Net zoals je ook emotionaal geraakt kan worden van een dramatische scene in een film, terwijl je weet dat het acteurs zijn die iets naspelen. Als ik foto's zie van huilende mensen bij een of andere ramp kan me dat ook raken, ook al ken ik ze helemaal niet. Punt is, je hoeft ze niet persoonlijk te kennen. Het blijven toch je medemensen en gevoelens zoals afscheid en verdriet zijn universeel en dus kun je je makkelijk inleven.
pi_87423651
What were all those dreams we shared
Those many years ago?
What were all those plans we made
Now left beside the road?
Behind us in the road

More than friends I always pledged
Cause friends they come and go
People change as does everything
I wanted to grow old
Just want to grow old

Slide on next to me
I’m just a human being
I will take the blame
Bust just the same
This is not me
You see
Believe
I’m better than this

Don’t leave me so cold
Or buried beneath the stones
I just want to hold on
And know I’m worth your love
Enough
I don’t think
There’s such a thing

It’s my fault, Now I been caught
A sickness in my bones
How it pains to leave you here
With the kids on your own
Just don’t let me go

Help me see myself
Cause I can no longer tell
Looking out from the inside of
The bottom of a well
It’s hell
I yell
But no one hears

Before I disappear
Whisper in my ear
Give me something to echo
In my unknown futures ear

My dear
The End
Comes near
I’m here
But not much longer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:17:42 #222
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87424241
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef vamperotica het volgende:
What were all those dreams we shared
Those many years ago?
What were all those plans we made
Now left beside the road?
Behind us in the road

More than friends I always pledged
Cause friends they come and go
People change as does everything
I wanted to grow old
Just want to grow old

Slide on next to me
I’m just a human being
I will take the blame
Bust just the same
This is not me
You see
Believe
I’m better than this

Don’t leave me so cold
Or buried beneath the stones
I just want to hold on
And know I’m worth your love
Enough
I don’t think
There’s such a thing

It’s my fault, Now I been caught
A sickness in my bones
How it pains to leave you here
With the kids on your own
Just don’t let me go

Help me see myself
Cause I can no longer tell
Looking out from the inside of
The bottom of a well
It’s hell
I yell
But no one hears

Before I disappear
Whisper in my ear
Give me something to echo
In my unknown futures ear

My dear
The End
Comes near
I’m here
But not much longer
Goeie keuze
kippenvel zoals gewoonlijk.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_87430109
quote:

[..]

Mensen blijven (hoe ontwikkeld we ook zijn) in wezen gewoon primitief. Als er een ongeluk gebeurt wil iedereen het zien en als er iets aan de hand is met bekende personen wil iedereen er over lezen. Ik kan je zeggen, als er morgen weer gladiatorengevechten zouden zijn met afgeslachte beesten en mensen staan de mensen er direct voor in de rij. Dat zit gewoon in de genen lijkt me. Brood en spelen weet je :{
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87430240
De nieuwsgierigheid heeft iedereen in zich zelf dus ja mensen vragen.
pi_87437518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef static het volgende:
Dat het geen afwijkende meningen zijn maar altijd hetzelfde. Waar post ik over het niet mogen hebben van een mening?

Het is zo dat:

1) men is geschokt
2) men praat erover
3) dan komt er iemand binnenvallen die het niets boeit
4) dan komt er iemand die roept 'je kent die persoon helemaal niet dus je bent hypocriet'
5) de volgende vindt het respectloos en zou liever willen dat er helemaal níét over gepost wordt.

Heb ik weinig last van :) Veel erger zijn de eindeloze papegaaireeksen met R.I.P.-posts bij (publieke) sterfgevallen. Zit je zo een halfuur voor niks te scrollen. Hier valt iets te lezen, al is het soms voorspelbaar, maar ik ben altijd wel benieuwd naar wat ik maar de 'Fok-mening' zal noemen. Zo weet ik nu dat er nog behoorlijk veel mensen zijn die zelfmoord egoïstisch vinden. En dat er dus vrij weinig bekend is over depressie. Ik zou bijna een mailtje sturen aan Postbus 51 :+
pi_87442731
Wanneer wordt hij begraven?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:02:28 #227
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87442895
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Wanneer wordt hij begraven?
Laat me ff in me glazenbol kijken :')
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:03:04 #228
15080 static
pi_87442906
Morgen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:04:30 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:19:02 #230
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87443485
Gelezen op de site van de http://www.ijmuidercourant.nl

quote:
Antonie Kamerling was een matig acteur die als beste rol de farce van zijn leven voor ons vertolkten. Met zijn egoïstische daad neemt ie dus door zijn bekendheid ook nog derden mee op sleeptouw. Nou lekker is dat dan.
Geplaatst door Witlof op 20:15 11-okt-2010
:')

Dit naar aanleiding van:

quote:
Roodgloeiend staat de telefoon bij de zelfmoordhulplijn 0900-1130113 online van de Haarlemse psychiater en oprichter Jan Mokkenstorm. Ook de website is al dagen overbelast. ,,De zelfmoord van een jong succesvol iemand als Antonie Kamerling kan iemand die zichzelf helemaal niet zo succesvol vindt, indirect een zetje geven.’’
pi_87444947
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef hexje het volgende:
Gelezen op de site van de http://www.ijmuidercourant.nl
[..]

:')

Dit naar aanleiding van:
[..]

Nou, die bovenste quote is een beetje cru gesteld, maar ik ben het wel eens met de constatering dat Antonie Kamerling een matig acteur was. Volgens mij had hij het verkeerde vak gekozen, en was hij zich daar in extreme mate van bewust. Ik vond hem sympathiek overkomen, heel 'dichtbij' (ik heb trouwens nog met hem in een studentenkamp rondgelopen, hij was ook aardig) maar ik kon bijna niet kijken naar zijn acteerspel, zo onecht en verwrongen vond ik hem overkomen. Dat deed bijna pijn aan mijn ogen. (De enige andere persoon met wie ik dat ook heb, precies datzelfde gevoel van onechtheid, en van héél graag willen maar het gewoon niet kunnen, is Caludia de Beij. Maar goed.)

Overigens, iets anders. Voor de discussie O-)

NRC Handelsblad plaatste zaterdag een stuk (zelfreinigend, heet dat denk ik) waarin de krant excuses aanbood voor het 'onterecht prominente bericht over de zelfmoord van Antonie Kamerling'. Op de voorpagina stond een vijfkoloms artikel plus enorme foto. Veel lezers waren er boos over; Antonie Kamerling zou geen groot acteur zijn geweest, hooguit een commercieel acteur met een - dientengevolge - grote populariteit. Zo'n bericht hoort - aldus NRC zelf - inderdaad niet thuis op de voorpagina. Dat het toch was gebeurd, was spijtig. Oók omdat het woord 'zelfmoord' in de kop stond. Dat schijnt een taboe te zijn; zoiets heet in krantentaal 'zelfdoding' (ik zie geen verschil, maar goed). Bovendien schijnen mensen inderdaad (wetenschappelijk aangetoond, aldus NRC) geïnspireerd te kunnen raken door de buitenproportionele media-aandacht rond een zelfmoord van een bekend persoon; ze gaan dan blijkbaar zelf sneller over tot actie, er kleeft misschien iets heroïsch aan zo'n (gehypte) zelfmoord.

Ik was ook verbaasd toen ik NRC donderdagmiddag uit de bus haalde. Ik dacht inderdaad - en daarom zal de krant zich wel excuseren - dat het nieuwtje over de zelfmoord blijkbaar écht nieuws was, terwijl ik het tot dan toe had beschouwd als een soort fait divers. Lullig en triest, maar geen onderwerp om nog lang over door te praten, zeg maar.

En toen ik vanmiddag in de Albert Heijn het Feestelijke Bewaarnummer van de Privé zag liggen, kreeg ik even de koude rillingen. Gadverdamme, wat een smeerlappen.
pi_87446598
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou, die bovenste quote is een beetje cru gesteld, maar ik ben het wel eens met de constatering dat Antonie Kamerling een matig acteur was. Volgens mij had hij het verkeerde vak gekozen, en was hij zich daar in extreme mate van bewust. Ik vond hem sympathiek overkomen, heel 'dichtbij' (ik heb trouwens nog met hem in een studentenkamp rondgelopen, hij was ook aardig) maar ik kon bijna niet kijken naar zijn acteerspel, zo onecht en verwrongen vond ik hem overkomen. Dat deed bijna pijn aan mijn ogen. (De enige andere persoon met wie ik dat ook heb, precies datzelfde gevoel van onechtheid, en van héél graag willen maar het gewoon niet kunnen, is Caludia de Beij. Maar goed.)
Goede constatering. En al die verhalen dat hij aan zichzelf twijfelde etc. Hij kon gewoon niet acteren dus dat was eigenlijk ook wel terecht, die twijfel. Ik vraag me ook af of hij niet op meer vlakken met zichzelf in de knoop zat en dus bijna zn hele leven tegennatuurlijk aan het leven was. Ik doel op zn sexualiteit. Voor hij bij GTST begon deed hij nog een fotoshoot voor een gay magazine om wat bij te verdienen. Er zijn zoveel manieren om aan wat extra geld te komen en om dan juist die optie te kiezen..... Weet natuurlijk niet of het echt zo is, echter ik heb het gevoel dat er echt nog wel iets meer moet zijn dan twijfel over je talent etc. om in een dermate zware depressie te geraken. .
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87446709
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Goede constatering. En al die verhalen dat hij aan zichzelf twijfelde etc. Hij kon gewoon niet acteren dus dat was eigenlijk ook wel terecht, die twijfel. Ik vraag me ook af of hij niet op meer vlakken met zichzelf in de knoop zat en dus bijna zn hele leven tegennatuurlijk aan het leven was. Ik doel op zn sexualiteit. Voor hij bij GTST begon deed hij nog een fotoshoot voor een gay magazine om wat bij te verdienen. Er zijn zoveel manieren om aan wat extra geld te komen en om dan juist die optie te kiezen..... Weet natuurlijk niet of het echt zo is, echter ik heb het gevoel dat er echt nog wel iets meer moet zijn dan twijfel over je talent etc. om in een dermate zware depressie te geraken. .
Ja,denk ik ook. Volgens mij is acteren een vak waarbij je jezelf moet 'loslaten', om dus in de huid van een ander te kruipen, en dat zal heel moeilijk zijn geweest voor Antonie K., omdat hij zich zo overbewust was van zichzelf en van zijn onvermogen om eens twee seconden los te komen van de (niet-acterende) persoon die hij in het echte leven was.

Wat jij zegt over die gayfoto's, wist ik niet. Maar ik moest bij het bericht van zijn overlijden wel meteen denken aan een oude Vrij Nederland die ik ooit las, en waarin toen een artikel stond over het fenomeen 'Landmarken', een soort zelfhelingscursus waar een hele cultus van geheimznnigheid en zwijgplicht omheen hangt. De VN-journalist was voor dit artikel zélf naar zo'n cursusweekend gegaan, en hij (of zij) beschreef uitvoerig wat er allemaal gebeurde in de bossen waar het zich afspeelde: huilen, oerkreten, dansen, in trace raken en dan weer huilen - dat soort dingen. En op dat weekend was ook 'een bekend acteursechtpaar' aanwezig - die twee stonden helemaal los te gaan en de longen uit hun lijf te schreeuwen, etc. Er stonden geen namen bij, maar ik dacht meteen: Antonie Kamerling en Isa Hoes. :)

In interviews kwamen ze allebei ook extreem tobberig over. Altijd maar uitspraken over 'persoonlijke groei' en 'heel diep gegaan met z'n tweeën'- het leken me geen mensen die het zichzelf gemakkelijk maakten, zacht gezegd.
pi_87449208
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Dat was ook gewoon in de media, dat de uitvaart woensdag in besloten kring zal plaatsvinden.
Don't you love her madly?
pi_87449478
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:41 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja,denk ik ook. Volgens mij is acteren een vak waarbij je jezelf moet 'loslaten', om dus in de huid van een ander te kruipen, en dat zal heel moeilijk zijn geweest voor Antonie K., omdat hij zich zo overbewust was van zichzelf en van zijn onvermogen om eens twee seconden los te komen van de (niet-acterende) persoon die hij in het echte leven was.
Ik vond hem ook geen geweldig acteur, maar als hij het niet zou kunnen dan zou er toch ook geen werk voor hem zijn denk ik dan? Of ben ik gewoon heel naïef en kan je het in die wereld op populairiteit ook redden?
Overigens herken ik in bovenstaande omschrijving mezelf heel erg (heb ook een fascinatie voor het acteervak al oefen ik het niet uit ;)) en ook herken ik dus de gevoelens van Antonie. Een depressie is me niet vreemd hoewel het me tot nu toe bespaard is gebleven om zo diep erin weg te zinken. Zijn beslissing houdt me enorm bezig, gewoon de angst dat een depressie daar dus in kan uitmonden. Dat het niet meer helpt dat je een gezin hebt, dat je het niet meer ziet...brrr...

quote:
In interviews kwamen ze allebei ook extreem tobberig over. Altijd maar uitspraken over 'persoonlijke groei' en 'heel diep gegaan met z'n tweeën'- het leken me geen mensen die het zichzelf gemakkelijk maakten, zacht gezegd.
Nou dat vond ik ook altijd inderdaad! Daarom was zijn beslissing om uit het leven te stappen niet heel verbazend voor mij.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:32:28 #236
189978 controlaltdelete
pi_87449564
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef static het volgende:
Morgen.
dan houden ze hem lang boven de grond. Doorgaans moet een overledene binnen 5 dagen begraven/gecremeerd worden.
pi_87449769
Weet iemand hoe hij zichzelf van het leven heeft beroofd? Verhanging? Overdosis?
pi_87449825
quote:

[..]

Tja, mensen willen graag idolen. Ik durf te stellen als hij er niet zo goed uitzag dat we dan nooit iets van hem hadden gehoord.

Hoe dat liedje "Toen ik je zag" hoorde, was het niet om aan te horen. Zo slecht gezongen. Maar wel hoog in de hitlijsten, hetgeen aantoont dat het niet om prestaties gaat maar om idiotie.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:43:01 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87451572
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dan houden ze hem lang boven de grond. Doorgaans moet een overledene binnen 5 dagen begraven/gecremeerd worden.
Werkdagen....
quote:
Begraving of crematie geschiedt niet eerder dan 36 uren na het overlijden en uiterlijk op de zesde werkdag na het overlijden.
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87451635
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Werkdagen....
[..]

Bron
O nee joh.....Hij is een prominent. die mag langer boven de grond hoor. Die hebben meer rechten :')
pi_87451804
Lijkenpikkers hier.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:53:08 #242
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87451856
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:

O nee joh.....Hij is een prominent. die mag langer boven de grond hoor. Die hebben meer rechten :')
Dat heeft er niks mee te maken of je bekende Nederlander bent of geen bekende Nederlander bent.
pi_87452657
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat heeft er niks mee te maken of je bekende Nederlander bent of geen bekende Nederlander bent.
De regeltjes gelden voor hun minder strikt hoor....
pi_87453282
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand hoe hij zichzelf van het leven heeft beroofd? Verhanging? Overdosis?
Is dat belangrijk?
pi_87453301
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Is dat belangrijk?
Ja.
pi_87453317
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, mensen willen graag idolen. Ik durf te stellen als hij er niet zo goed uitzag dat we dan nooit iets van hem hadden gehoord.

Hoe dat liedje "Toen ik je zag" hoorde, was het niet om aan te horen. Zo slecht gezongen. Maar wel hoog in de hitlijsten, hetgeen aantoont dat het niet om prestaties gaat maar om idiotie.
Niet om aan te horen :? Het was een leuk nummertje.Dus spreek voor jezelf :{w
pi_87453354
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja.
Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?Ik hoop echt dat het nooit uitkomt!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:49:02 #248
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87453459
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?
Dus omdat zn kids ooit op FOK! kunnen lezen mag er niet over gepraat worden? Kamerling heeft zelfmoord gepleegd en Kamerling was een bekende Nederlander. Ja, dan willen mensen weten hoe en wat.
pi_87453527
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Niet om aan te horen :? Het was een leuk nummertje.Dus spreek voor jezelf :{w
Het liedje is leuk. Maar zijn stem had niet het bereik wat nodig was. En dus scoorde Kamerling omdat hij Kamerling was. Niks meer of minder.
pi_87453560
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?Ik hoop echt dat het nooit uitkomt!
Hij koos er zelf voor om BN-er te worden en mocht op de allereerste rang van de maatschappij zitten. Ja, de lusten en de lasten....

De lasten zou ik er maar graag bijnemen als ik ook BN-er mocht zijn. En alles mag krijgen wat je hartje begeert.....Groot huis, pracht vrouw, nog mooie kinderen en altijd gevraagd worden.

Ipv overal om moeten schooien zoals de meeste van het voetvolk waartoe ik ook behoor.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:52:43 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87453570
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
En dus scoorde Kamerling omdat hij Kamerling was. Niks meer of minder.
Nee, omdat de film een succes was en dit liedje perfect aansloot bij het gevoel van de film.

Overigens vind ik de Hero-versie mooier dan de Meeuwisversie.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:37 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87453600
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij koos er zelf voor om BN-er te worden. en mocht op de allereerste rang van de maatschappij zitten. Ja, de lusten en de lasten.

Dat ben ik met je eens. Ze gingen ook premieres en openingen af en praatten met de roddelbladen.
pi_87453617
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus omdat zn kids ooit op FOK! kunnen lezen mag er niet over gepraat worden? Kamerling heeft zelfmoord gepleegd en Kamerling was een bekende Nederlander. Ja, dan willen mensen weten hoe en wat.
Het doet er gewoon niet toe hoe hij het gedaan heeft.Wat maakt dat in godsnaam uit?Het was zelfmoord.Klaar.Het maakt niet uit hoe het is gebeurd.Je wilt het alleen maar weten voor je eigen nieuwschierigheid.En als je het weet.Wat dan??Ben je dan blij? :N
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:55:17 #254
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_87453653
[..]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:56:48 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87453692
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Het doet er gewoon niet toe hoe hij het gedaan heeft.Wat maakt dat in godsnaam uit?Het was zelfmoord.Klaar.Het maakt niet uit hoe het is gebeurd.Je wilt het alleen maar weten voor je eigen nieuwschierigheid.En als je het weet.Wat dan??Ben je dan blij? :N
Het gaat je helemaal niks aan hoe ik me voel als ik het weet. Het gaat je ook helemaal niks aan of ik het al of niet weten wil of de foto's wil zien. We hadden ook fotos van een dode Anna Nicole Smith, een dode Tupac, een dode Jackson en een dode David Caradine die nog aan zn kledingkast hing met zn broek op zn enkels.

Als die plaatjes er zijn dan kijk ik ze.
pi_87453798
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het gaat je helemaal niks aan hoe ik me voel als ik het weet. Het gaat je ook helemaal niks aan of ik het al of niet weten wil of de foto's wil zien. We hadden ook fotos van een dode Anna Nicole Smith, een dode Tupac, een dode Jackson en een dode David Caradine die nog aan zn kledingkast hing met zn broek op zn enkels.

Als die plaatjes er zijn dan kijk ik ze.
Bah!!zulke mensen als jou :r Dus omdat die andere foto's er waren maakt het niks uit als er hier foto's van komen.Nou die foto's komen er niet.Helaas voor jou.Kick je erop?
pi_87453814
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Ze gingen ook premieres en openingen af en praatten met de roddelbladen.
Daarom. BN-ers die zeiken over privacy :r

Ik kan daar echt niet tegen. Ik wou dat ik het mocht zijn. Ze worden overal in de watten gelegd en worden altijd gevraagd. Dat vergeten ze dan even :')

Moet je eens kijken hoe Kamerling woonde!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:03:29 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87453862
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De regeltjes gelden voor hun minder strikt hoor....
In dit geval dus niet, als er morgen begraven wordt voldoet het keurig aan de wet op de lijkbezorging, zelfs overmorgen zou, afhankelijk van het tijdstip van overlijden, nog gewoon binnen de regels kunnen vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87453883
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval dus niet, als er morgen begraven wordt voldoet het keurig aan de wet op de lijkbezorging, zelfs overmorgen zou, afhankelijk van het tijdstip van overlijden, nog gewoon binnen de regels kunnen vallen.
Ik dacht dat hij vandaag begraven zou worden :?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:04:58 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87453906
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Bah!!zulke mensen als jou :r Dus omdat die andere foto's er waren maakt het niks uit als er hier foto's van komen.Nou die foto's komen er niet.Helaas voor jou.Kick je erop?
Gast, wat is je probleem :D Ik hoef geen dode Kamerling te zien maar als er een foto opduikt kijk ik die. En ja, dat zal erg zijn voor zijn kinderen als die foto zou lekken. Maar Antonie was een publiek persoon die er zelf voor koos dood te willen. Het is niet zoals Lady Di die vluchtend voor de paparazi verongelukte.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:06:38 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87453951
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, en kijk eens hoe gelukkig hij was, oh wacht....

Simpele feit blijft dat hij wellicht wel een hoge hypotheek kon krijgen op basis van zijn verdiensten, en dat die manier van verdienen heel zichbaar was, maar het feit dat we konden meekijken wil niet zeggen dat we automatisch met alles mogen meekijken en dat ze geen recht meer op privacy hebben, en als zij de uitvaart en de wijze van overlijden privé willen houden dan hebben ze dat recht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:08:35 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87454014
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vandaag begraven zou worden :?
Ik heb geen flauw idee of er vandaag, morgen of overmorgen begraven wordt, maar hoe je het ook wendt of keert valt het vandaag en morgen sowieso binnen de wet op de lijkbezorging, en overmorgen wellicht ook nog.

Ongeacht of er "wel eens" een uitzondering gemaakt wordt voor BN-ers, is daarvan in deze dus geen sprake.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:09:26 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87454041
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:

en als zij de uitvaart en de wijze van overlijden privé willen houden dan hebben ze dat recht.
Ja, maar de fotografen hebben het recht vanaf de openbare weg foto's te maken. Ja, ik wil daar foto's van zien, van de mensen die komen en de familie. We hebben 20 jaar lang met Kamerling-Hoes meegeleefd, het einde willen we ook meemaken, al is het dit keer geen happy end. Dat is het leven nu eenmaal.
pi_87454069
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Gast, wat is je probleem :D Ik hoef geen dode Kamerling te zien maar als er een foto opduikt kijk ik die. En ja, dat zal erg zijn voor zijn kinderen als die foto zou lekken. Maar Antonie was een publiek persoon die er zelf voor koos dood te willen. Het is niet zoals Lady Di die vluchtend voor de paparazi verongelukte.
Gast?Ben een vrouw.Maar verder ga ik geneens op mensen zoals jou meer reageren :{w :W
pi_87454138
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en kijk eens hoe gelukkig hij was, oh wacht....

Het blijft voor mij onbegrijpelijk. Maar ja, dat is ratio, ik weet natuurlijk ook niet hoe beroerd hij voelde :{
quote:
Simpele feit blijft dat hij wellicht wel een hoge hypotheek kon krijgen op basis van zijn verdiensten, en dat die manier van verdienen heel zichbaar was, maar het feit dat we konden meekijken wil niet zeggen dat we automatisch met alles mogen meekijken en dat ze geen recht meer op privacy hebben, en als zij de uitvaart en de wijze van overlijden privé willen houden dan hebben ze dat recht.
Natuurlijk, zij hebben net zo goed recht op privacy. Maar realiteit is gewoon dat je minder privacy hebt, als je op de eerste rang van de maatschappij zit. En daar kiezen ze dan wel degelijk voor. He bent dan immers ene publiek figuur. Met alles wat daarbij hoort...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:15:23 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87454228
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Gast?Ben een vrouw.Maar verder ga ik geneens op mensen zoals jou meer reageren :{w :W
Oh sorry mevrouw. :o Maar Kamerling was 20 jaar onderdeel van Bekend Nederland. Ze draafden op op feestjes en partijen, kwamen in de bladen. Dus ja, Nederlanders willen ook weten hoe hij dood ging en hoe hij wordt begraven. Sensatiezucht? Nee, dat heet meeleven met iemand die je oppervlakkig al die jaren hebt gekend.
pi_87455291
Eerlijk gezegd wil ik ook wel weten hoe.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_87455353
quote:

[..]

Ik begrijp ook niet zo goed waarom hij het niet over een totaal andere boeg heeft gegooid. Maar misschien was hij inmiddels toch gehecht geraakt aan zijn status en was dat zijn valkuil. Hij had gewoon een ander vak moeten gaan leren, of pianodocent worden. Iets meer humble. Als je dan toch zo bezig bent met persoonlijke groei...

Aan de andere kant, mensen die zo neigen naar depressiviteit zijn vaak juist zo passief in het nemen van de echte belangrijke stappen. Als buitenstaander zie je zulke zaken ook juist veel scherper, zelfs soms bij mensen die je amper kent. Die twee hadden een versterkende invloed op elkaar: dat ze het zochten in het 'zweverige' heeft naar mijn idee eerder een negatief effect gehad. Het is helemaal niet bevrijdend allemaal, maar enorm beklemmend. Dat je 'bij jezelf' moet komen, legt zo'n druk op alles. Ik heb schoonouders gehad die ook zo leefden en dachten. Ik ben zelf gereformeerd opgegroeid, maar ik vond hun manier van denken vaak net zo benauwend en dogmatisch als dat gereformeerde, waarvan zij zich zogenaamd 'bevrijd' hadden. Het geloof in die ideeën dat je alles uit jezelf moet halen, en dat je dat bereikt door esoterisch gedoe, en vooral de nadruk op het creatieve, als het 'hoogste goed'.. volgens mij is dat iets waar je vanzelf heel depressief van kunt raken, ook als je dat niet al was.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_87456008
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:46 schreef mane het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet zo goed waarom hij het niet over een totaal andere boeg heeft gegooid. Maar misschien was hij inmiddels toch gehecht geraakt aan zijn status en was dat zijn valkuil. Hij had gewoon een ander vak moeten gaan leren, of pianodocent worden. Iets meer humble. Als je dan toch zo bezig bent met persoonlijke groei...

Aan de andere kant, mensen die zo neigen naar depressiviteit zijn vaak juist zo passief in het nemen van de echte belangrijke stappen. Als buitenstaander zie je zulke zaken ook juist veel scherper, zelfs soms bij mensen die je amper kent. Die twee hadden een versterkende invloed op elkaar: dat ze het zochten in het 'zweverige' heeft naar mijn idee eerder een negatief effect gehad. Het is helemaal niet bevrijdend allemaal, maar enorm beklemmend. Dat je 'bij jezelf' moet komen, legt zo'n druk op alles. Ik heb schoonouders gehad die ook zo leefden en dachten. Ik ben zelf gereformeerd opgegroeid, maar ik vond hun manier van denken vaak net zo benauwend en dogmatisch als dat gereformeerde, waarvan zij zich zogenaamd 'bevrijd' hadden. Het geloof in die ideeën dat je alles uit jezelf moet halen, en dat je dat bereikt door esoterisch gedoe, en vooral de nadruk op het creatieve, als het 'hoogste goed'.. volgens mij is dat iets waar je vanzelf heel depressief van kunt raken, ook als je dat niet al was.
Ik denk er precies zo over :Y Als je maar diep genoeg graaft en lang genoeg op de divan blijft liggen, krijg je de depressie er gratis bij (of de identiteitscrisis of wat dan ook). Ik geloof meer in de Middeleeuwse methode van hard werken en zorgen dat je niet teveel tijd hebt om na te denken over vragen als 'Wie ben ik?' en 'Wat doe ik hier?', want die antwoorden kent niemand en zó lang is het leven ook weer niet. (Ik werkte ooit bij een man die net klaar was met een zevenjarige psychoanalyse. Zeven jaar! Elke werkdag, hè: vijf dagen per week graven in de eigen psyche. Reden: hij had het moeilijk met zijn ouders. Hij was zelf vijftig jaar. Dat is wel zonde van je leven, toch?)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:15:57 #270
92279 N.icka
Windforce 11
pi_87456351
quote:
Waarom ben je daar naar op zoek gegaan?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:26:49 #271
15080 static
pi_87456740
Om te stangen. :)

Ga er toch niet op in.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:49:31 #272
189978 controlaltdelete
pi_87457561
Ik denk dat het mettertijd toch uitkomt hoe hij zich van het leven heeft beroofd. Ik denk dat hij zich verhangen heeft trouwens. das toch wel de manier om jezelf om zeep te helpen. Misschien kunnen we een polletje maken? :Z
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:50:31 #273
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_87457588
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:15 schreef N.icka het volgende:

[..]

Waarom ben je daar naar op zoek gegaan?
Ik kreeg zo'n melding van dat Persoon X lid geworden is van de ...-hyves.. In dit geval dus deze. Waarom zou ik hier naar op zoek gaan :')
[..]
pi_87461890
Ze hebben toch ook samen een kpn reclame gemaakt?
In een strandtent, of was het voor de gouden gids.

Ik denk dat het leven voor Antonie, juist omdat hij een bn-er was, alleen maar zwaarder was. Voor zijn gevoel legde iedereen hem onder een vergrootglas en blijkbaar wantrouwde hij positieve opmerkingen.
pi_87461894
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:06 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik denk er precies zo over :Y Als je maar diep genoeg graaft en lang genoeg op de divan blijft liggen, krijg je de depressie er gratis bij (of de identiteitscrisis of wat dan ook). Ik geloof meer in de Middeleeuwse methode van hard werken en zorgen dat je niet teveel tijd hebt om na te denken over vragen als 'Wie ben ik?' en 'Wat doe ik hier?', want die antwoorden kent niemand en zó lang is het leven ook weer niet. (Ik werkte ooit bij een man die net klaar was met een zevenjarige psychoanalyse. Zeven jaar! Elke werkdag, hè: vijf dagen per week graven in de eigen psyche. Reden: hij had het moeilijk met zijn ouders. Hij was zelf vijftig jaar. Dat is wel zonde van je leven, toch?)
Het is wel een beetje kip en ei. Het zijn vaak al mensen die neiging hebben tot navelstaarderij die zich daaraan overgeven. En dan belanden ze van de regen in de drup.

Het is zonde, denk ik ja. Ik heb ooit het boekje gelezen van Paul Watzlawick: The Situation Is Hopeless, But Not Serious:The Pursuit of Unhappiness. Daarin wordt heel precies beschreven wat je moet doen om ongelukkig te worden. Geniaal.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:12:47 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87462750
Enkele foto's van voor de begrafenis. Lijkt wel of daar Reinout Oerlemans loopt zonder broek overigens.

http://www.at5.nl/gespot/(...)egraven-op-zorgvlied
pi_87462848
Goh, toch vandaag begraven. Triest allemaal hoor. Was een erge leuke vent. Je vraagt je af, kon hij echt niet geholpen worden.

Wat vreselijk als ik naar die foto's kijk. Veel te jong. Hoe ko het toch zover komen.

Rationeel is het niet te begrijpen.... Maar wat moet hij zich rot hebben gevoeld. :N
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:19:14 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87462995
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Enkele foto's van voor de begrafenis. Lijkt wel of daar Reinout Oerlemans loopt zonder broek overigens.

http://www.at5.nl/gespot/(...)egraven-op-zorgvlied
Dat is een verdomd mooi eerbetoon van Oerlemans...

In de begintijd van GTST gingen Antonie en Reinout de galapremieres wel vaker zo af, beiden in onberispelijke billentikker, maar dan zo'n hawai-korte broek eronder... /oma verteld

Vind het opvallender dat Barry Atsma in de eerste volgauto zit, waren dat zulke goeie vrienden dan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87463255
Vind ik maar raar om zonder broek te lopen :{

Hartverscheurend om die kinderen zo te zien. Die moeten nu verder zonder vader. dat oudste manneke is volgens mij amper 10 of zo... :N
pi_87463376
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Vind het opvallender dat Barry Atsma in de eerste volgauto zit, waren dat zulke goeie vrienden dan?
Misschien ook van Isa, die hebben samen heel lang heel nauw samen gespeeld in Rozengeur en Wodka Lime.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:30:10 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87463412
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daarom. BN-ers die zeiken over privacy :r

Ik kan daar echt niet tegen. Ik wou dat ik het mocht zijn. Ze worden overal in de watten gelegd en worden altijd gevraagd. Dat vergeten ze dan even :')

Als je bekend wilt worden, moet je zorgen dat je dat wordt. Jaloers gedoe.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87463574
Haha. succes is een keuze :')!
pi_87463791
En hier de beelden dan van de plechtigheid:

http://www.at5.nl/artikel(...)r-laatste-rustplaats
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:53:50 #284
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87464169
Die foto van Isa met de kinderen :'(
pi_87464271
quote:

[..]

In de begintijd van GTST gingen Antonie en Reinout de galapremieres wel vaker zo af, beiden in onberispelijke billentikker, maar dan zo'n hawai-korte broek eronder... /oma verteld

Wauw, daar krijg ik kippevel van, van dat eerbetoon van Reinout.

Die eerste volgauto, waar Barry Atsma inzit, dat is toch zijn eigen auto? Althans, ik begreep uit zijn twitterberichten dat hij een Caddilac had. Wist ook niet dat zij bevriend waren, wist het wel van Beau van Erven D
pi_87464404
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:56 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wauw, daar krijg ik kippevel van, van dat eerbetoon van Reinout.

Die eerste volgauto, waar Barry Atsma inzit, dat is toch zijn eigen auto? Althans, ik begreep uit zijn twitterberichten dat hij een Caddilac had. Wist ook niet dat zij bevriend waren, wist het wel van Beau van Erven D
Bedenk me nu: zo gek is het niet, in Rozengeur en Wodka Lime was Barry Isa's echtgenoot tenslotte...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:43:37 #287
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87465737
Jullie hebben gelijk dat de media toch erbij waren..Ook ik kreeg kippenvel. Op de eerste gezicht vond ik vreemd dat Reinout in zijn kortebroek liep. Later lieten ze foto zien van Antonie en reinout tijdens GTST in hun korte broek aan. ik vond wel netjes en ingetogen !
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:45:13 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87465787
Er liep ook een broer van hem, zag ik net bij Boulevard. Dacht even dat ze oude beelden van Antonie hadden gemixt met de beelden van vandaag, maar die broer lijkt afschuwelijk veel op hem :{
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:45:14 #289
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87465788
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Vind ik maar raar om zonder broek te lopen :{

Hartverscheurend om die kinderen zo te zien. Die moeten nu verder zonder vader. dat oudste manneke is volgens mij amper 10 of zo... :N
Merlijn wordt volgende week 12 jaar en Vlinder is 5 jaar ;( Vind ook zielig maar Antonie kan er niks aan doen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:48:01 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87465895
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Er liep ook een broer van hem, zag ik net bij Boulevard. Dacht even dat ze oude beelden van Antonie hadden gemixt met de beelden van vandaag, maar die broer lijkt afschuwelijk veel op hem :{
Kristian ken ik niet wel Liesbeth zag ik een van zijn twee zussen..Albert droeg de kist met andere mensen..
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:55:16 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87468663
quote:
ik zag het ook al.
echt twee druppels water, alleen wat minder licht blond
pi_87469736
Ik dacht even dat hij het was.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:18:11 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87469755
quote:
Dat dacht ik ook. Ik hoorde die muziek, ik keek naar de tv en ik zag hem. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:44 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87469829
quote:

[..]

Oh vandaar. Nou inderdaad een mooi eerbetoon. Zó gedurfd en gelijk zó écht een gebaar naar Antonie. Indrukwekkend....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:24:02 #295
163650 Greys
pi_87470076
Volgens mij reden ze wel met die volgauto dat blauwe geparkeerde autootje in elkaar :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:27:27 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87470206
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Haaibaaike het volgende:

Vind ook zielig maar Antonie kan er niks aan doen.
Hoe weet jij dat nou. Misschien weigerde hij wel medicatie ofzo.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:30:16 #297
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87470334
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef Stefan het volgende:

Hoe weet jij dat nou. Misschien weigerde hij wel medicatie ofzo.
En hoe weet jij dan ..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:32:26 #298
15080 static
pi_87470427
Geen geruzie. }:|
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:32:56 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87470457
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En hoe weet jij dan ..
Daar gaat het niet om. Maar dat gezever van: antonie kon er niks aan doen. Hij was ziek ja, maar niemand dwong hem naar een scheermesje te grijpen. Het is allemaal zielig voor iedereen maar dat vergoeilijken van zelfmoord, daar word ik kriegel van.
pi_87470994
Tja. Lastig . Feit is wel dat iemand zo ziek is dat hij het contact met de realiteit verloren is geraakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')