Laat me ff in me glazenbol kijkenquote:
quote:Antonie Kamerling was een matig acteur die als beste rol de farce van zijn leven voor ons vertolkten. Met zijn egoïstische daad neemt ie dus door zijn bekendheid ook nog derden mee op sleeptouw. Nou lekker is dat dan.
Geplaatst door Witlof op 20:15 11-okt-2010
quote:Roodgloeiend staat de telefoon bij de zelfmoordhulplijn 0900-1130113 online van de Haarlemse psychiater en oprichter Jan Mokkenstorm. Ook de website is al dagen overbelast. ,,De zelfmoord van een jong succesvol iemand als Antonie Kamerling kan iemand die zichzelf helemaal niet zo succesvol vindt, indirect een zetje geven.’’
Nou, die bovenste quote is een beetje cru gesteld, maar ik ben het wel eens met de constatering dat Antonie Kamerling een matig acteur was. Volgens mij had hij het verkeerde vak gekozen, en was hij zich daar in extreme mate van bewust. Ik vond hem sympathiek overkomen, heel 'dichtbij' (ik heb trouwens nog met hem in een studentenkamp rondgelopen, hij was ook aardig) maar ik kon bijna niet kijken naar zijn acteerspel, zo onecht en verwrongen vond ik hem overkomen. Dat deed bijna pijn aan mijn ogen. (De enige andere persoon met wie ik dat ook heb, precies datzelfde gevoel van onechtheid, en van héél graag willen maar het gewoon niet kunnen, is Caludia de Beij. Maar goed.)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef hexje het volgende:
Gelezen op de site van de http://www.ijmuidercourant.nl
[..]
![]()
Dit naar aanleiding van:
[..]
Goede constatering. En al die verhalen dat hij aan zichzelf twijfelde etc. Hij kon gewoon niet acteren dus dat was eigenlijk ook wel terecht, die twijfel. Ik vraag me ook af of hij niet op meer vlakken met zichzelf in de knoop zat en dus bijna zn hele leven tegennatuurlijk aan het leven was. Ik doel op zn sexualiteit. Voor hij bij GTST begon deed hij nog een fotoshoot voor een gay magazine om wat bij te verdienen. Er zijn zoveel manieren om aan wat extra geld te komen en om dan juist die optie te kiezen..... Weet natuurlijk niet of het echt zo is, echter ik heb het gevoel dat er echt nog wel iets meer moet zijn dan twijfel over je talent etc. om in een dermate zware depressie te geraken. .quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou, die bovenste quote is een beetje cru gesteld, maar ik ben het wel eens met de constatering dat Antonie Kamerling een matig acteur was. Volgens mij had hij het verkeerde vak gekozen, en was hij zich daar in extreme mate van bewust. Ik vond hem sympathiek overkomen, heel 'dichtbij' (ik heb trouwens nog met hem in een studentenkamp rondgelopen, hij was ook aardig) maar ik kon bijna niet kijken naar zijn acteerspel, zo onecht en verwrongen vond ik hem overkomen. Dat deed bijna pijn aan mijn ogen. (De enige andere persoon met wie ik dat ook heb, precies datzelfde gevoel van onechtheid, en van héél graag willen maar het gewoon niet kunnen, is Caludia de Beij. Maar goed.)
Ja,denk ik ook. Volgens mij is acteren een vak waarbij je jezelf moet 'loslaten', om dus in de huid van een ander te kruipen, en dat zal heel moeilijk zijn geweest voor Antonie K., omdat hij zich zo overbewust was van zichzelf en van zijn onvermogen om eens twee seconden los te komen van de (niet-acterende) persoon die hij in het echte leven was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Goede constatering. En al die verhalen dat hij aan zichzelf twijfelde etc. Hij kon gewoon niet acteren dus dat was eigenlijk ook wel terecht, die twijfel. Ik vraag me ook af of hij niet op meer vlakken met zichzelf in de knoop zat en dus bijna zn hele leven tegennatuurlijk aan het leven was. Ik doel op zn sexualiteit. Voor hij bij GTST begon deed hij nog een fotoshoot voor een gay magazine om wat bij te verdienen. Er zijn zoveel manieren om aan wat extra geld te komen en om dan juist die optie te kiezen..... Weet natuurlijk niet of het echt zo is, echter ik heb het gevoel dat er echt nog wel iets meer moet zijn dan twijfel over je talent etc. om in een dermate zware depressie te geraken. .
Dat was ook gewoon in de media, dat de uitvaart woensdag in besloten kring zal plaatsvinden.quote:
Ik vond hem ook geen geweldig acteur, maar als hij het niet zou kunnen dan zou er toch ook geen werk voor hem zijn denk ik dan? Of ben ik gewoon heel naïef en kan je het in die wereld op populairiteit ook redden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:41 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja,denk ik ook. Volgens mij is acteren een vak waarbij je jezelf moet 'loslaten', om dus in de huid van een ander te kruipen, en dat zal heel moeilijk zijn geweest voor Antonie K., omdat hij zich zo overbewust was van zichzelf en van zijn onvermogen om eens twee seconden los te komen van de (niet-acterende) persoon die hij in het echte leven was.
Nou dat vond ik ook altijd inderdaad! Daarom was zijn beslissing om uit het leven te stappen niet heel verbazend voor mij.quote:In interviews kwamen ze allebei ook extreem tobberig over. Altijd maar uitspraken over 'persoonlijke groei' en 'heel diep gegaan met z'n tweeën'- het leken me geen mensen die het zichzelf gemakkelijk maakten, zacht gezegd.
dan houden ze hem lang boven de grond. Doorgaans moet een overledene binnen 5 dagen begraven/gecremeerd worden.quote:
Tja, mensen willen graag idolen. Ik durf te stellen als hij er niet zo goed uitzag dat we dan nooit iets van hem hadden gehoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou, die bovenste quote is een beetje cru gesteld, maar ik ben het wel eens met de constatering dat Antonie Kamerling een matig acteur was. Volgens mij had hij het verkeerde vak gekozen, en was hij zich daar in extreme mate van bewust. Ik vond hem sympathiek overkomen, heel 'dichtbij' (ik heb trouwens nog met hem in een studentenkamp rondgelopen, hij was ook aardig) maar ik kon bijna niet kijken naar zijn acteerspel, zo onecht en verwrongen vond ik hem overkomen. Dat deed bijna pijn aan mijn ogen. (De enige andere persoon met wie ik dat ook heb, precies datzelfde gevoel van onechtheid, en van héél graag willen maar het gewoon niet kunnen, is Caludia de Beij. Maar goed.)
Werkdagen....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dan houden ze hem lang boven de grond. Doorgaans moet een overledene binnen 5 dagen begraven/gecremeerd worden.
Bronquote:Begraving of crematie geschiedt niet eerder dan 36 uren na het overlijden en uiterlijk op de zesde werkdag na het overlijden.
O nee joh.....Hij is een prominent. die mag langer boven de grond hoor. Die hebben meer rechtenquote:
Dat heeft er niks mee te maken of je bekende Nederlander bent of geen bekende Nederlander bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
O nee joh.....Hij is een prominent. die mag langer boven de grond hoor. Die hebben meer rechten
De regeltjes gelden voor hun minder strikt hoor....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken of je bekende Nederlander bent of geen bekende Nederlander bent.
Is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand hoe hij zichzelf van het leven heeft beroofd? Verhanging? Overdosis?
Niet om aan te horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, mensen willen graag idolen. Ik durf te stellen als hij er niet zo goed uitzag dat we dan nooit iets van hem hadden gehoord.
Hoe dat liedje "Toen ik je zag" hoorde, was het niet om aan te horen. Zo slecht gezongen. Maar wel hoog in de hitlijsten, hetgeen aantoont dat het niet om prestaties gaat maar om idiotie.
Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?Ik hoop echt dat het nooit uitkomt!quote:
Dus omdat zn kids ooit op FOK! kunnen lezen mag er niet over gepraat worden? Kamerling heeft zelfmoord gepleegd en Kamerling was een bekende Nederlander. Ja, dan willen mensen weten hoe en wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?
Het liedje is leuk. Maar zijn stem had niet het bereik wat nodig was. En dus scoorde Kamerling omdat hij Kamerling was. Niks meer of minder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Niet om aan te horenHet was een leuk nummertje.Dus spreek voor jezelf
Hij koos er zelf voor om BN-er te worden en mocht op de allereerste rang van de maatschappij zitten. Ja, de lusten en de lasten....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Owja sensatie he.Dat zijn kinderen dat later allemaal terug lezen en de reacties die daarop komen boeit mensen zoals jou zeker niet.Wat maakt het nou uit hoe hij het heeft gedaan?Ik hoop echt dat het nooit uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |