Dat is een verdomd mooi eerbetoon van Oerlemans...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Enkele foto's van voor de begrafenis. Lijkt wel of daar Reinout Oerlemans loopt zonder broek overigens.
http://www.at5.nl/gespot/(...)egraven-op-zorgvlied
Misschien ook van Isa, die hebben samen heel lang heel nauw samen gespeeld in Rozengeur en Wodka Lime.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind het opvallender dat Barry Atsma in de eerste volgauto zit, waren dat zulke goeie vrienden dan?
Als je bekend wilt worden, moet je zorgen dat je dat wordt. Jaloers gedoe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daarom. BN-ers die zeiken over privacy
Ik kan daar echt niet tegen. Ik wou dat ik het mocht zijn. Ze worden overal in de watten gelegd en worden altijd gevraagd. Dat vergeten ze dan even![]()
Moet je eens kijken hoe Kamerling woonde!
Wauw, daar krijg ik kippevel van, van dat eerbetoon van Reinout.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een verdomd mooi eerbetoon van Oerlemans...
In de begintijd van GTST gingen Antonie en Reinout de galapremieres wel vaker zo af, beiden in onberispelijke billentikker, maar dan zo'n hawai-korte broek eronder... /oma verteld
Vind het opvallender dat Barry Atsma in de eerste volgauto zit, waren dat zulke goeie vrienden dan?
Bedenk me nu: zo gek is het niet, in Rozengeur en Wodka Lime was Barry Isa's echtgenoot tenslotte...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wauw, daar krijg ik kippevel van, van dat eerbetoon van Reinout.
Die eerste volgauto, waar Barry Atsma inzit, dat is toch zijn eigen auto? Althans, ik begreep uit zijn twitterberichten dat hij een Caddilac had. Wist ook niet dat zij bevriend waren, wist het wel van Beau van Erven D
Merlijn wordt volgende week 12 jaar en Vlinder is 5 jaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Vind ik maar raar om zonder broek te lopen
Hartverscheurend om die kinderen zo te zien. Die moeten nu verder zonder vader. dat oudste manneke is volgens mij amper 10 of zo...
Kristian ken ik niet wel Liesbeth zag ik een van zijn twee zussen..Albert droeg de kist met andere mensen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Er liep ook een broer van hem, zag ik net bij Boulevard. Dacht even dat ze oude beelden van Antonie hadden gemixt met de beelden van vandaag, maar die broer lijkt afschuwelijk veel op hem
ik zag het ook al.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Er liep ook een broer van hem, zag ik net bij Boulevard. Dacht even dat ze oude beelden van Antonie hadden gemixt met de beelden van vandaag, maar die broer lijkt afschuwelijk veel op hem
Dat dacht ik ook. Ik hoorde die muziek, ik keek naar de tv en ik zag hem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
Oh vandaar. Nou inderdaad een mooi eerbetoon. Zó gedurfd en gelijk zó écht een gebaar naar Antonie. Indrukwekkend....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een verdomd mooi eerbetoon van Oerlemans...
In de begintijd van GTST gingen Antonie en Reinout de galapremieres wel vaker zo af, beiden in onberispelijke billentikker, maar dan zo'n hawai-korte broek eronder... /oma verteld
Hoe weet jij dat nou. Misschien weigerde hij wel medicatie ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind ook zielig maar Antonie kan er niks aan doen.
En hoe weet jij dan ..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef Stefan het volgende:
Hoe weet jij dat nou. Misschien weigerde hij wel medicatie ofzo.
Daar gaat het niet om. Maar dat gezever van: antonie kon er niks aan doen. Hij was ziek ja, maar niemand dwong hem naar een scheermesje te grijpen. Het is allemaal zielig voor iedereen maar dat vergoeilijken van zelfmoord, daar word ik kriegel van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |