Ben blij dat we elkaar begrepen. Mijn reactie komt denk ik voort uit het feit dat ik zelfmoord gelukkig nog niet in mijn omgeving heb meegemaakt. Wel iemand die dreigde, maar dat was meer een roep om aandacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
'
Jaa ik snap jou ook wel hoorMaar ik denk dat mijn reactie zo is omdat ik weet hoe het voelt.
Ik heb bij geeen ene zelfmoord ooit gedacht van wat laf.En van je had toch alles.
Behalve mensen die zwwaar in de schulden zitten en de nabestaande er mee opzadelen.Dat vind ik wel egoistisch.
Zo zien we maar weer.Hoe vrolijk iemand ook naar de buiten wereld is je weet nooit hoe iemand zich echt voelt.
Dat hoop ik met je mee.quote:Ik hoop ook dat hij toch nog ergens vanaf boven kan zien hoeveel mensen hem eigenlijk helemaal geweldig vonden.En dat hij echt de rust heeft die hij wou
Ja, of wanneer dat huis (eindelijk) verkocht is en de nieuwe eigenaar hem zegt te "zien", en op die manier claimt te weten hoe.... of de bladen verzinnen dan gewoon iets.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:57 schreef static het volgende:
Zal over een maandje of wat wel bekend zijn.
Pfffquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef roos85 het volgende:
mooie advertentie van Isa&kida
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
ja, vind het wel bijzonder dat ze zo'n "eenvoudige" advertentie, die meer dan 1000 woorden zegt, geplaatst hebben.quote:
Daarom wordt niet bekend gemaakt wanneer Antonie begraven wordt en waar de begrafenis is. Dus neem ik aan dat de papparazi niet erbij zijn. Gewoon, omdat ze niet weten wanneer de begrafenis is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:26 schreef roos85 het volgende:
ik hoop dat tijdens de begrafenis de paparazi zich netjes gedraagd en niet dat ze foto's gaat maken
Die zijn ook niet achterlijk hoor. Hebben genoeg ingangen om toch aan de locatie en tijd te komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom wordt niet bekend gemaakt wanneer Antonie begraven wordt en waar de begrafenis is. Dus neem ik aan dat de papparazi niet erbij zijn. Gewoon, omdat ze niet weten wanneer de begrafenis is.
dat hoop ik zo, maar als er nu veel BN -ers naar de uitvaart gaan, valt dat op..quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom wordt niet bekend gemaakt wanneer Antonie begraven wordt en waar de begrafenis is. Dus neem ik aan dat de papparazi niet erbij zijn. Gewoon, omdat ze niet weten wanneer de begrafenis is.
Vrienden zoals Reinout Oerlemans en Rick Engelkes zullen wel uitgenodigd zijn. En Olga Madsen zijn ontdekster van GTST ook denk ik. Ja ik hoop dat ze niet zo laf zullen zijn de pers.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:58 schreef roos85 het volgende:
dat hoop ik zo, maar als er nu veel BN -ers naar de uitvaart gaan, valt dat op..
of er als er iemand van een uitvaartorganisatie zijn mond voorbij praat...
zeker voor de kids hoop ik dat het niet uitkomt
hoop het ook, maar alles voor de verkoopcijfers hequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vrienden zoals Reinout Oerlemans en Rick Engelkes zullen wel uitgenodigd zijn. En Olga Madsen zijn ontdekster van GTST ook denk ik. Ja ik hoop dat ze niet zo laf zullen zijn de pers.
Mooi iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Besloten lijkt me in dit geval beste vrienden en familie. Ik hoop ook dat de pers wegblijftquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:10 schreef kvd het volgende:
Hte ligt er allemaal maar net aan wat je onder besloten verstaat. Hadden wij thuis ook een groot discissiepunt over met de crematie van mijn vader.
Je kan het natuurlijk opvatten als 'we hebben besloten dat jij mag komen' (waardoor de kans bestaat dat er veel BN-ers bij kunnen zitten. Of besloten als 'intiem', dan zullen de meest beste BN-ers misschien wel komen (bv een Reinoud, een Rick, een Jean van der Velde, een Olga Madsen), maar niet 20 jaar GTST acteurs/actrices
Natuurlijk niet. En waarom ook. Antonie en Isa hebben de pers ook nodig gehad in een carriere. Dus nu willen de mensen ook iets van de uitvaart zien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Besloten lijkt me in dit geval beste vrienden en familie. Ik hoop ook dat de pers wegblijft
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En waarom ook. Antonie en Isa hebben de pers ook nodig gehad in een carriere. Dus nu willen de mensen ook iets van de uitvaart zien.
Niks mis mee. Mensen willen weten hoe het is gebeurd en waarom en hoe de begrafenis is.
inderdaad, en zeker nu het kleine kids betreft vind ik dat de pers wel pas op de plaats mag makenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, maar dat betekend niet dat dat gezin helemaal geen recht meer heeft op een privéleven.
Waarom? Hij zei zelf tijdens het hoogste woord dat er een verschil was tussen de acteur en actrice en Antonie en Isa. De eerste houden wel van bekeken worden door mensen, de tweede niet. Voor zover ik weet wordt de mens Antonie begraven/gecremeerd, niet de acteur. Daarbij hebben de twee kinderen nergens om gevraagd, dus laat ze een prive-afscheid hebben. We horen geheid wel hoe het is geweest, maar dat kan ook zonder pottenkijkersquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En waarom ook. Antonie en Isa hebben de pers ook nodig gehad in een carriere. Dus nu willen de mensen ook iets van de uitvaart zien.
Niks mis mee. Mensen willen weten hoe het is gebeurd en waarom en hoe de begrafenis is.
mooi verwoordquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarom? Hij zei zelf tijdens het hoogste woord dat er een verschil was tussen de acteur en actrice en Antonie en Isa. De eerste houden wel van bekeken worden door mensen, de tweede niet. Voor zover ik weet wordt de mens Antonie begraven/gecremeerd, niet de acteur. Daarbij hebben de twee kinderen nergens om gevraagd, dus laat ze een prive-afscheid hebben. We horen geheid wel hoe het is geweest, maar dat kan ook zonder pottenkijkers
Hilarischquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:16 schreef Stefan het volgende:
Ik hoorde vrijdag overigens al de eerste grap: Antonie Kamerling die in de kamer hing
Echt hoor, zelfs op het VMBO maken ze niet zulke slechte grappen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:16 schreef Stefan het volgende:
Ik hoorde vrijdag overigens al de eerste grap: Antonie Kamerling die in de kamer hing
Allebei.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
Dat kan kloppen, dit was iemand die zn school niet had afgemaakt
Overigens over die media aandacht, ik vraag me altijd af als het schema van de omroepen worden omgegooid en ze ineens films en oude programma's uitzenden of het dan is uit eerbetoon of voor de kijkcijfers.
Het is niet echt een eerbetoon om 'Feestje' uit te zenden, wat een baggerfilm is dat.quote:
zo erg was je post toch niet? de opmerking van static was vast niet voor bedoeldquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:14 schreef kvd het volgende:
Sorry, heb de andere topics niet gelezen, maar blijkbaar is er al een hele discussie over geweest? Dan edit ik mijn vorige post
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef MikeyMo het volgende:
Niet om het een of ander heur, maar waarom zijn we/jullie hier nog steeds zo over bezig gezien het feit het geen directe familie of vriend betreft?
Als Kees de Boer uit Vinkewaard zelfmoord had gepleegd en 2 kids en een vrouw had achtergelaten zaten we er ook niet over te lullen.
Dat is nou net de kanker in deze maatschappij; we zijn meer geobsedeerd met bekende Nederlanders (die al jaren niet meer in de spotlights stonden zelfs) dan dat we interesse tonen in de mensen om ons heen; De buurman kan maanden lang dood in de huiskamer liggen terwijl wij ons druk maken over Kim Feenstra die een pinpas heeft gestolen.
Stel je toch eens voor dat er een webcam in de kist werd gemonteerd van Antonie. Als het kon zoude we allen integraal de hele uitvaart zo hijgerig meegluren en tegelijkertijd lekker kwebbelen over de outfit van Isa. Uit respect natuurlijk, dat wel.
Welnee joh. MickeyMo komt ons hoog te paard toespreken hoe erg het gesteld is met iedereen tegenwoordig. Na deze mooie woorden pakt hij zijn verrekijker en houdt hij de straat nauwlettend in de gaten. MickeyMo is de chemo van onze samenleving.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:14 schreef kvd het volgende:
Sorry, heb de andere topics niet gelezen, maar blijkbaar is er al een hele discussie over geweest? Dan edit ik mijn vorige post
Hm, anders kan Mickey daar ook nog even over losgaan. Dan is de buurman ook opeens zo belangrijk niet meer. Heel raar!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef kvd het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet. Hero volgens mij wel, kan me volgens mij ook herinneren wel eens foto's te hebben gezien van de begintijd van gtst waarop hij rookte. Maar weet het niet zeker meer
Daar had ik dus ook last van.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:08 schreef purplerose het volgende:
Ook net die aflevering zitten kijken, heel veel herkenning. Je hebt alles om gelukkig te zijn...en toch....$#%$%&&*%^$%^ lukt het niet![]()
Denken is killing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |