SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorige topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
Lady GaGa #8 | Don't call my name
Lady GaGa #9 | Waar de haters zich weer verzamelen
Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken. Wees lief voor elkaar.![]()
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 48% gewijzigd door krioro op 08-10-2010 22:01:07 ]
Het zijn inderdaad wel artiesten van haar niveauquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef Majkool het volgende:
[..]
Goede nummers? Moet trouwens wel, wat een artiesten noem je daar zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
Slaat wel ergens op! Heeft ze bedacht toen ze seks had met haar vriend, maar eigenlijk aan vrouwen dacht. Dat liet ze niet zien dus dat was haar poker face. Vandaar ook he/she's got me like nobody en I'm bluffin' with my muffin. Zoek de rest zelf maar uit, zo moeilijk is het niet.En nu ga ik echt (denk ik). Cheers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ook een hit voor haar schrijven over een pindakaaspot die leeg is?
Of over een lief wasbeertje.. OF! OF! OF! Over kaassoufflés? !
Huh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:14 schreef Majkool het volgende:
[..]Mag ik ook een hit voor haar schrijven een een pindakaaspot die leeg is?
korte termijn geheu. korte termijj, korte termijn ge korte termijn gquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Sisiorange94 het volgende:
Slaat wel ergens op! Heeft ze bedacht toen ze seks had met haar vriend, maar eigenlijk aan vrouwen dacht. Dat liet ze niet zien dus dat was haar poker face. Vandaar ook he/she's got me like nobody en I'm bluffin' with my muffin. Zoek de rest zelf maar uit, zo moeilijk is het niet.En nu ga ik echt (denk ik). Cheers!
diepgaande shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer komt haar seksvideo op het internet terecht?Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Als het goed klinkt maakt het niet uit waar het over gaat. Als het niet goed klinkt scoort het ook wel, zie de gebroeders Ko over een waterscooterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:14 schreef Majkool het volgende:
[..]Mag ik ook een hit voor haar schrijven over een pindakaaspot die leeg is?
Of over een lief wasbeertje.. OF! OF! OF! Over kaassoufflés? !
Jammer dat het alleen niet goed klinkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Als het goed klinkt maakt het niet uit waar het over gaat. Als het niet goed klinkt scoort het ook wel, zie de gebroeders Ko over een waterscooter
Niks tegen de Gebroeders Ko! Die hebben tenminste wél diepgaande, inspirerende lyrics. Vooral Boot Van Anna raakt me diep.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Als het goed klinkt maakt het niet uit waar het over gaat. Als het niet goed klinkt scoort het ook wel, zie de gebroeders Ko over een waterscooter
Absoluut nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef Majkool het volgende:
[..]
Niks tegen de Gebroeders Ko! Die hebben tenminste wél diepgaande, inspirerende lyrics. Vooral Boot Van Anna raakt me diep.
Maar goed, je geilt op de hitlijsten?
Daarom. Maar iedereen kent het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen niet goed klinkt.
Ja, net als met Lady gaga dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Daarom. Maar iedereen kent het!
Ja, omdat ze goed kan zingen, entertainen en hard gewerkt heeft om hier te komen. Zielige Justin Bieber fans die jullie zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:41 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja, net als met Lady gaga dus
Justin Bieberquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze goed kan zingen, entertainen en hard gewerkt heeft om hier te komen. Zielige Justin Bieber fans die jullie zijn.
Ik heb toch wel een beetje respect voor je omdat je geen Justin Bieber fan bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HalloweenJackquote:
quote:Lady Gaga Makes Forbes’ Powerful Women List
Lady Gaga has made it to the top ten of Forbes magazine’s 100 Most Powerful Women list. Gaga, placed at number seven, is the highest-ranking singer and the youngest woman on the annual list. The magazine described Gaga as the “new queen of pop” who “single-handedly reinvigorated pop music and pop culture.”
quote:Lady Gaga on EW’s Powerful Entertainers List
Lady Gaga came in at number two on Entertainment Weekly’s 50 Most Powerful Entertainers list, featured in the magazine’s latest issue, on newsstands tomorrow. Since her debut in 2008, Lady Gaga has sold over 5 million albums and 26 million singles in the United States alone and has “almost single-handedly revived the waning art of mainstream music videos.”
quote:Elton John Speaks about ‘Born This Way’
Elton John talked about a possible collaboration with Lady Gaga and her upcoming studio album Born This Way in a recent interview with Entertainment Weekly:
ELTON: “I love her, and I love her ability to write. There’s a chance I might do one track with her, but she’s so busy and I’m so busy, we can never get together! But her record – it’s fucking amazing. ‘Born This Way’, which is the title song, will completely get rid of Gloria Gaynor’s ‘I Will Survive’. This is the new ‘I Will Survive’. That was the gay anthem. This is the new gay anthem. Actually, it’s not a gay anthem – it can apply to anybody.”
Ik wil mijn naam hier niet aan verbonden hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, als je geen fatsoenlijke OP wil maken laat het openen van een nieuw deel dan aan iemand anders over die er wel zin in heeft.
Discussie mag natuurlijk, maar oeverloos gezever van mensen die het geen leuke muziek vinden hoeft ook niet hier, daarvoor ga je maar naar KLB.
Aangepast dus, als er nog dingen zijn die de fans anders willen laat het me even weten in MUZ FB.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam hier niet aan verbonden hebben
Een vervolg als in?...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef -YCH- het volgende:
ik vraag me af of er mog een vervolg op Telephone komt
ik bedoel dan als in video clip, want de Telephone clip gaat verder waar paparazzi is opgehouden, en aan het einde van de telephone video staat ''to be continued'',quote:
Gaga is de beste!quote:Op maandag 8 november 2010 08:58 schreef Majkool het volgende:
In wat voor wereld leef ikIk kan niet leven in een wereld waar Justin Bieber en GaGa als beste zangers worden gezien
Ik ook de 29ste.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hmmm... Het is hier wel erg stil...
Wie gaan er allemaal naar the Monster Ball deze maand?
Ik ga 29 novemberHeb er al zo'n zin in!
30equote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hmmm... Het is hier wel erg stil...
Wie gaan er allemaal naar the Monster Ball deze maand?
Ik ga 29 novemberHeb er al zo'n zin in!
Ik ben niet in het Gelredome geweest maar we zullen maandag en dinsdag wel zienquote:Op woensdag 24 november 2010 02:09 schreef dolfg het volgende:
Even omhoog halen!
Nog mensen die in Antwerpen zijn geweest en veranderingen aan de show hebben gezien?
Ik denk dat het in vergelijking met Gelredome wel een mooiere ervaring wordt in Ahoy.
Betere zaal en toch iets intiemer dan dat massale van de Gelredome.
Ringen door de neus? Als in septum? Huh?quote:Op donderdag 25 november 2010 04:26 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand van jullie ringen door de neus? Dan zag ik je bij De Wereld Draait Door. 'Het is niet Kakka maar Gaagaa'
Je had wel wat eerder kunnen waarschuwenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
10 keer GaGa op TMF (), yaaay.
JUST DANCE, GONNA BE OKAY.
JUST DANCE, SPIN THAT RECORD BABE, GONNA BE OKAY
JUST DANCEEE
Ik wist het ook pas sinds #4, haha.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je had wel wat eerder kunnen waarschuwen
Ik sinds 1quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wist het ook pas sinds #4, haha.
Ja, de laatste 3 zinnenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kon je toch nog lekker meezingen met Bad Romance.
Nu nog een kaartje regelen?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Jezus, wat is het irritant om een kaartje te regelen via marktplaats... Elke keer zijn mensen me al voor geweest
Ja, gedoe met mensen die eerst misschien toch wel mee wilden, en later opeens toch niet meer. Dus ik heb nu nog steeds geen kaartje.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nu nog een kaartje regelen?
Hangt er vanaf waarvoor het isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is er iemand die goed is in photoshoppen?
Wil een leuke afbeelding voor mijn profielwerkstuk, voor op de kaft. Hij moet bestaan uit het logo van de VVD en 't logo van de PvdA.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarvoor het is
Voor de 30e zijn er nog kaartjes: http://www.livenation.nl/(...)er-ball-tour-ticketsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja, gedoe met mensen die eerst misschien toch wel mee wilden, en later opeens toch niet meer. Dus ik heb nu nog steeds geen kaartje.
Ik ben bang dat ik dat niet kanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wil een leuke afbeelding voor mijn profielwerkstuk, voor op de kaft. Hij moet bestaan uit het logo van de VVD en 't logo van de PvdA.
Ik weet het, maar ik wil een staanplaats.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Voor de 30e zijn er nog kaartjes: http://www.livenation.nl/(...)er-ball-tour-tickets
Dan wordt het moeilijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil een staanplaats.
Hmm, okay.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat niet kanSorry!
Nee, 29 en 30 november in Ahoyquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze staat dus vanavond, 29 & 30 november in 't Gelredome?
Is er nog steeds geen (betaalde) live stream van concerten![]()
Aha! en wat kost zo'n kaartjûh nâw?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Nee, 29 en 30 november in Ahoy
http://www.livenation.nl/artist/lady-gaga-ticketsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aha! en wat kost zo'n kaartjûh nâw?
Nein.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ga jij trouwens de 29e ook?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
YES, ik heb dan ook eindelijk een kaartje!Voor de 29e, een arena ticket, 75 euro.
Ik doe er niks meequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie trouwens Tumblr?
Ja, maar voor Semi Precious Weapons komt DJ Lady Starlightquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:14 schreef --YCH-Official-- het volgende:
woohool, MAANDAG 29 NOVEMBER LADY GAGA,, op mijn verjaardag nog wel,,, woohoo, yaay word echt top
maar ik had een vraagje,, na SPW, kom gaga ( om 21:00 uur als het goed is ) ,, en daarna duurt de show toch tot 23:00 uur??
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef --YCH-Official-- het volgende:
dubbelpost: hoelaat gaan jullie al in de rij staan hahaha
Wow!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef --YCH-Official-- het volgende:
LADY GAGA HEEFT VANDAG TIJDENS HAAR MONSTER BALL IN POLEN BEVESTIGD DAT THE BORN THIS WAY ALBUM MINIMAAL 20 LIEDJES ZAL HEBBEN
is al bekend wanneer haar nieuwe album uit komt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef --YCH-Official-- het volgende:
LADY GAGA HEEFT VANDAG TIJDENS HAAR MONSTER BALL IN POLEN BEVESTIGD DAT THE BORN THIS WAY ALBUM MINIMAAL 20 LIEDJES ZAL HEBBEN
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
is al bekend wanneer haar nieuwe album uit komt?
er zijn wel geruchten dat haar album in feb/maart 2011 uitkomtquote:
quote:I promise you Ill never let them down. And no wonder: the album is finished, and its fucking I promise to give them the greatest album of this decade, just for you.
The funny thing is that some people have limited freedom to a brand. They think it is fashionable to be free. They think it is fashionable to beve decided on your identity. When in fact, there is no fashion in Born This Way . Born This Way is one spirit and in this context that we all share. Its something much deeper than a wig or lipstick, or a suit or a dress beef shit. Born This Way is what keeps us awake at night and do not be afraid.
BORN THIS WAY HAVE 20 SONGS !
Is dat Morrissey?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kunnen oude foto's zijn, maar okay.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die nu ook voor de deur ligt.quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten.En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...
Waarom?!quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten.En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...
Het schijnt dat ze nu op weg is naar Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is het fenomeen al geland eigenlijk of is ze hier al een paar dagen?
The Fame Monster*, ja, allang.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wat is haar nieuwste album? En is die al uit?
Oh ok dan ben ik nog bijquote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
The Fame Monster*, ja, allang.
Over een aantal maandjes komt 'Born This Way' uit.
* Ze heeft 'The Remix' uitgebracht na TFM, maar die bevat alleen singles van The Fame en The Fame Monster.
De eerste keer dat ze 'get on your feet' riep, stond 'ons vak' ook op en danste en juichte mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:24 schreef dolfg het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt, maar het tekende het aapjes-kijken-publiek-en-we-blijven-zo-lang-mogelijk-op-onze-stoel-zitten.
Pas na een uur kwam er enige beweging op mijn tribune.
Ik weet niet of het bij jou aan de overkant beter was Cee.
Semi Precious Weapons & Lady Starlightquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga vanaaf
Wie staat er in het voorprogramma? Want wat ik lees is het niet veel?
Ik ben echt benieuwd naar hoe jij er uit ziet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef --YCH-Official-- het volgende:
omfg omfg omfg,
dat was de beste verjaardag ooit
het was het 18 uur in de vrieskou wachten 7890dubbel en dwars waard
LADY GAGA
omfg
ze droeg mijn t-shirt voor een paar seconde tijden Telephone, dat was pas echt AWESOME,
woooooohooooo wat ben ik blij zeg, !!!!! LADY GAGA #MONSTER LOVE
nou ben ik benieuwd hoe jij eruit ziet loool, ja echt waarquote:Ik ben echt benieuwd naar hoe jij er uit ziet.
Ik heb een tijd lang foto's in mn FoBo gehad, hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 04:46 schreef --YCH-Official-- het volgende:
[..]
nou ben ik benieuwd hoe jij eruit ziet loool, ja echt waarheb je geen hyves ofzo :'O
Nee, die deed ze maandag niet. Vond ik niet zo ergquote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze Eh Eh niet gespeeld heeft, da's namelijk stiekem mijn favoriete liedje. Misschien omdat het nummer niet zo Gaga is, maar daarom was ik juist zo benieuwd hoe dat in die show had gepast.. ik dacht dat ik had gelezen dat ze het maandag wel speelde?
Dat vond ik wel jammer. Speechlees vind ik wel een mooi nummer, zeker zo akoestisch.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef --YCH-Official-- het volgende:
voor de mensen die op maandag waren gegaan (( viel het jullie ook op dat ze maar iets van 2 minuten speechless zong en daarna over ging op You & I)) had te maken met de tijd
Ja, jammerquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef --YCH-Official-- het volgende:
voor de mensen die op maandag waren gegaan (( viel het jullie ook op dat ze maar iets van 2 minuten speechless zong en daarna over ging op You & I)) had te maken met de tijd
Ik moest aan John Lennon denken..quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk een handtekening!!!11111 omgomgomg..
In welk vak zat jijquote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Godverdomme, zowel Cee als shiNinG_staR (echt meid, die breezah naam is zo 2001) bij Lady Gaga en ik wist van niks.
![]()
Ik was er gisteren ook, en het was echt geweldig. Jammer dat ik geen goede camera bij me had, de foto's met m'n telefoon waren echt compleet bagger.Maar damn, wat was ze goed, wat een show. Ik was echt helemaal happy. Ik heb echter niet veel gestaan, omdat ik op mijn plek niet echt veel ruimte had en ik mezelf met mijn motoriek zeer waarschijnlijk een paar rijen naar voren gelanceerd zou hebben.
Ik ben ook best lang, en voelde toen ik wel ging staan de irritatie van de twee rijen achter me ook meteen.
![]()
Voorprogramma trouwens compleet gemist, op het einde van Semi Precious Weapons na. Wij komen natuurlijk fashionably late, en hebben daarnaast weinig interesse in nobodies als GAGA de reden is dat we naar een concert gaan.
quote:
Ik zat in vak Ch, op de eerste ring vlak bij het podium.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In welk vak zat jij?
Ik heb het voorprogramma ook niet gezien, maar dat vond ik niet erg. En ja, mijn username doet me gewoon herinneren aan de zorgeloze breezahtijden van vroeger, dus ik hou 'm lekker
.
Oh, dan zat ik boven jequote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat in vak Ch, op de eerste ring vlak bij het podium.
Paws up!quote:
Ja, maar daar tegenover heb je dan wel weer dit: http://buylife.org/#kim-kardashianquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is dood en zal pas weer tot leven komen totdat er 1 miljoen dollar gedoneerd is aan Buy Life
http://buylife.org/#lady-gaga
Totdat er 1 miljoen is gedoneerd komt ze niet meer op Twitter, Facebook, YouTube, etc. In feite horen we niks van haar tot het geld binnen is!
Ik zat Ai, rij 4. Topplaatsen! Vooral top omdat ik altijd dacht dat de bovenste rijen de laagste nummers waren en het dus naar beneden toe hoger op liep.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef dolfg het volgende:
Ja Cee, gisteren was echt een wereld van verschil, ik zat gisteren in van Ai, daar hing jij maandag toch ook ergens uit?
Van mij mag ze dood blijvenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is dood en zal pas weer tot leven komen totdat er 1 miljoen dollar gedoneerd is aan Buy Life
http://buylife.org/#lady-gaga
Totdat er 1 miljoen is gedoneerd komt ze niet meer op Twitter, Facebook, YouTube, etc. In feite horen we niks van haar tot het geld binnen is!
Flikkers.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
kijk deze subsidie rapper vrolijk Just Dance kopieren alsof t niks is:
Dankjewelquote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef krioro het volgende:
Topic opgeruimd, geen gebagger hier graag.
Je weet toch wel dat Gaga afgelopen maandag & dinsdag hier had opgetreden ::??quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef Oliviertje1994 het volgende:
FUCK! Hier in Spanje zijn de luchtverkeersleiders aan het staken en als dat tot dinsdag duurt kan ik wss niet naar GaGa dinsdag!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:12 schreef --YCH-Official-- het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Gaga afgelopen maandag & dinsdag hier had opgetreden ::??
Mallorca lekker hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik woon op Mallorca, dus ik Barcelona is voor mij lekker dichtbij, maar als er geen vliegtuigen zijn zit ik wel vast op het eiland
Lucky!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:29 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de onthulling van het wassenbeeld in Madame Tussauds morgen! Ben erg benieuwd!
Leuk! Damn wat vet! Veel plezier.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gehoord dat het niet mag, dus ik denk het wel
Dankjewel!!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk! Damn wat vet! Veel plezier.
Hoe zat het in elkaar? Of ja, vertel wat meer.quote:
Ik ken de outfit eerlijk gezegd ook niet, had liever een bekendere gezien, maar goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer van de kleding combinatie.
Morgen vertel ik alles, ik ben nu zo moequote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe zat het in elkaar? Of ja, vertel wat meer.
Februari komt album, Born this way uit.quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het duurt me te lang dus waar blijft die nieuwe single nou...
Gister tijdens Harry Potter moest ik ineens aan jou denken, toen Bellatrix in beeld was.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Februari komt album, Born this way uit.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gister tijdens Harry Potter moest ik ineens aan jou denken, toen Bellatrix in beeld was.
Bij de Grammys zal ze haar nieuwe single brengenquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Februari komt album, Born this way uit.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Bij de Grammys zal ze haar nieuwe single brengen
En Born This Way en Living On The Radioquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En singles die bekend zijn: Italiana Girl en You and I.
Welke talen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En singles die bekend zijn: Italiana Girl en You and I.
Ze zal ook in 6 verschillende talen zingen.
Misschien op haar volgende album?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Misschien op haar volgende album?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Misschien op haar volgende album?Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, don't call my name, jantjeee
I'm not your babe, I'm not your babe, pietjeee
Don't wanna kiss, don't wanna touch,
just smoke my cigarette and hush,
Don't call my name, don't call my name, keesjeee
...
nee, beter geen Nederlands.
Vertaal geen songteksten als je ongelukkig wilt wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, don't call my name, jantjeee
I'm not your babe, I'm not your babe, pietjeee
Don't wanna kiss, don't wanna touch,
just smoke my cigarette and hush,
Don't call my name, don't call my name, keesjeee
...
nee, beter geen Nederlands.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Vertaal geen songteksten als je ongelukkig wilt worden
Loop loop mode schatje
Werk het, beweeg die teef gek
Loop loop mode schatje
Werk het, ik ben een gratis bitch, babyIk zing wel altijd met mijn beste vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL JE LIEFDE, EN IK WIL JE WRAAK
JIJ EN IK KUNNEN EEN SLECHTE ROMANCE SCHRIJVEN
WOHOHOHOHHHH
etc.
WOAH OH OH OH OHHHH OH OH OH OHHHH OH OH OHHH
GEVANGEN IN EEN SLECHTE ROMANCE.
Die is al oud.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet hem ook even hier posten, hoe ze het podium wordt afgepleurd.
Ja ik zag hem echt nog maar net, en ik zou ook godsgruwelijk schrikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die is al oud.
Ze doet ook niks verkeerd, ze.. aanbidt GaGa. Maar je ziet dat GaGa achteruit loopt en schrikt, haha.
Amerika lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze komt om middernacht met een announcement over Born This Way(Ik weet nou niet of het onze middernacht is of USA xD)
Om 6 uur 's ochtends voor onsquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze komt om middernacht met een announcement over Born This Way(Ik weet nou niet of het onze middernacht is of USA xD)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
quote:Lady Gaga
#thankgod4gaga is trending!? More like #thankgod4monsters! Maybe I should leak the lyrics to Born This Way today, whatdya say #leakitgaga?
Just put your paws up.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het gelezen op tumblr, ik vind de tekst wel nogal slecht.Het zal vast beter klinken met muziek eronder.
Doe ik zeker.quote:
Bij de meeste nummers is de melodie een stuk belangrijker dan de tekst. Maar die hebben we nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het gelezen op tumblr, ik vind de tekst wel nogal slecht.Het zal vast beter klinken met muziek eronder.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je veranderde je post net, want kom op. Urenlange airplay heeft Gaga niet, vooral niet in Nederland.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:40 schreef Nober het volgende:
Stefani is niet te betrappen op goede teksten, dus dat is geen verrassing, hieronder een aantal voorbeelden van de manier waarop ze beroemd is geworden... door te shockeren... nothing else I have to say, eh eh.
[..]
Niet echt bijzonder, maar dat is geen enkele tekst van GaGa. Is vast alsnog een tof nummerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Zeroku het volgende:
BORN THIS WAY
WRITTEN BY: LADY GAGA
PRODUCED BY: LADY GAGA, FERNANDO GARIBAY, DJ WHITE SHADOW
MIXED AND ENGINEERED BY: DAVID RUSSEL
*knip*
Bron.
Die afbeeldingen shockeerden jou?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:40 schreef Nober het volgende:
Stefani is niet te betrappen op goede teksten, dus dat is geen verrassing, hieronder een aantal voorbeelden van de manier waarop ze beroemd is geworden... door te shockeren... nothing else I have to say, eh eh.
[..]
Met twaalf singles is dat ook in Nederland het geval.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je veranderde je post net, want kom op. Urenlange airplay heeft Gaga niet, vooral niet in Nederland.
Dat lijkt me wel de bedoeling, het heeft niets met muziek te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:02 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Die afbeeldingen shockeerden jou?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de bedoeling, het heeft niets met muziek te maken.
Alleen dat het de cover is voor dat album.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft ook niks met muziek te maken
Wie weet wordt dat plaatje van Gaga ook wel de cover van het albumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen dat het de cover is voor dat album.
Die kans is zeker aanwezig, niet alleen omdat de titel van het album op de jas staat maar ook omdat het waarschijnlijk in meerdere programma's zal komen vanwege die slang uit d'r vagina, altijd handig...gratis album promotie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Wie weet wordt dat plaatje van Gaga ook wel de cover van het album
Het lijkt me dat iedereen die vergelijking wel hoort. Jeetje, tis bijna een kopie..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Mylene het volgende:
Ik heb wat reacties elders gelezen, o.a. Perez Hilton, en daar hoor je ook geluiden als vergelijkingen met Express Yourself van Madonna.
na een 4e keer luisteren hoor ik inderdaad de gelijkenis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Mylene het volgende:
Ik heb wat reacties elders gelezen, o.a. Perez Hilton, en daar hoor je ook geluiden als vergelijkingen met Express Yourself van Madonna.
Ik vind 't dus echt wel meevallen :/ Zo kun je op veel dingen wel iets similars vinden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Miam het volgende:
[..]
na een 4e keer luisteren hoor ik inderdaad de gelijkenis.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lol, kreeg een pm op hyves van http://hausofrenske.hyves.nl/ : "WTF hou je bek over born this way. dushiiiiiiii" Hahaha <insert scheldwoord>
Ik bedoel dat alles meteen verwijderd wordt. Filmpjes worden binnen minuten naar uploaden al verwijderd. Hoe 1993 kun je zijn als bedrijf...quote:
Hmm, tja..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alles meteen verwijderd wordt. Filmpjes worden binnen minuten naar uploaden al verwijderd. Hoe 1993 kun je zijn als bedrijf...
Ik ook! Ik dacht al "waarom komt dat liedje steeds in mn kop?". Later zag ik dat Express Yourself een TT was op Twitter, dus toen ging ik luisteren.. en bingo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest juist meteen denken aan 'WHEN LOVE TAKES OVEEERRRR'
En dat nummer was weer gejat van Coldplay - Clocks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest juist meteen denken aan 'WHEN LOVE TAKES OVEEERRRR'
quote:@gagapromo
"Born This Way" has been played 1,500+ times on the U.S. radio so far... and the day is far from over! #gagarecordbreaker
10 minutes ago via web
Tering hoe populair is Glee wel nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Take a look at the popularity bars in the U.S. iTunes Store:
[ afbeelding ]
Hahahaha awesome!
Dat is echt niet normaal daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tering hoe populair is Glee wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |