Het was briljant!
Ik moet zeggen dat ik een beetje uit spontane ingeving kaartjes had gekocht, want een uberfan ben ik niet. Haar muziek is wel tof en ze is natuurlijk een echte performer, dus ik was gewoon benieuwd.
Maar na gisteravond ben ik best wel een fan geworden

. Wat kan dat mens zingen, niet normaal! Ze beweerde niet te playbacken, tja, dan geloof ik haar wel. Tegen het einde had ze wel iets minder power in haar stem, maar dat was niet meer dan normaal, gezien de energie die ze tijdens de show eruit gooit. Ik noem haar geen nieuwe Michael Jackson, maar ik geloof dat ze wel een artiest is/wordt van hetzelfde kaliber. Ze kan veel en is daar ook heel goed in, en verpakt het in een mooie boodschap.
Ik was ook erg fan van die travoneger met die pompommetjes

. Ik keek volgens mij vaker naar hem dan naar Gaga, hoe hij in z'n spotlight helemaal in z'n eigen wereldje zat

. Hij deed me denken aan een kruising tussen Miss Jay en Dr Frankenfurter van The rocky horror picture show

.
Beetje jammer alleen dat ze Eh Eh niet gespeeld heeft, da's namelijk stiekem mijn favoriete liedje. Misschien omdat het nummer niet zo Gaga is, maar daarom was ik juist zo benieuwd hoe dat in die show had gepast.. ik dacht dat ik had gelezen dat ze het maandag wel speelde?
Anyhow.. tof concert, eentje dat me nog lang bijblijft