abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89332944
die had de gaga lookalike contest gewonnen.
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_89337024
Mensen die blijven zitten bij een concert. :')

Ik vond het super! O+ Ondanks het feit dat ik me op een gegeven moment zo slecht voelde dat ik echt wel iets te drinken moest halen... En dat terwijl ik helemaal vooraan stond. :'( Weg plek dus. Damn, wat baalde ik hard zeg...
pi_89337186
Het publiek op de tribunes vond ik inderdaad ook wat tegenvallen. Maar ik zag vooraf al veel moeders/vaders met hun dochter dus ik had daar ook niet veel vuurwerk verwacht. Ik had een staanplaats maar me heen werd er echter ook niet superveel gedanst ofzo. En dat boegeroep was inderdaad te triest voor woorden :')
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_89338509
Ben benieuwd, klinkt best veelbelovend! Ik ga vanavond :)
pi_89342990
veel plezier!! Geniet ervan!!
pi_89344021
Het was zoooooo leuk!! _O_
Echt geweldig! Vind het nog steeds jammer dat het voorbij is ;(
pi_89345791
ik ga vanaaf :D

Wie staat er in het voorprogramma? Want wat ik lees is het niet veel?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89346655
Bereid je voor op een bak teringherrie en zo'n 6000 keer FUCK roepen in 40 minuten.
Maar als je daar eenmaal aan gewend bent is het eigenlijk best grappig.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_89347499
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga vanaaf :D

Wie staat er in het voorprogramma? Want wat ik lees is het niet veel?
Semi Precious Weapons & Lady Starlight
pi_89350640
Goed om te horen dat het leuk was! :)
pi_89355338
omfg omfg omfg,
dat was de beste verjaardag ooit
het was het 18 uur in de vrieskou wachten 7890dubbel en dwars waard
LADY GAGA
omfg

ze droeg mijn t-shirt voor een paar seconde tijden Telephone, dat was pas echt AWESOME,
woooooohooooo wat ben ik blij zeg, !!!!! LADY GAGA #MONSTER LOVE
GAGA
pi_89358465
haha ik zag het ja. Je stond tegen de catwalk kop aan. Wit shirt met tekst.
pi_89366550
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef --YCH-Official-- het volgende:
omfg omfg omfg,
dat was de beste verjaardag ooit
het was het 18 uur in de vrieskou wachten 7890dubbel en dwars waard
LADY GAGA
omfg

ze droeg mijn t-shirt voor een paar seconde tijden Telephone, dat was pas echt AWESOME,
woooooohooooo wat ben ik blij zeg, !!!!! LADY GAGA #MONSTER LOVE
Ik ben echt benieuwd naar hoe jij er uit ziet.
pi_89369348
My lord, wat een verschil met gisteravond!
Ik had een lichte kater dus toen ik vanmiddag plots nog een prima plek vond op livenation (1e ring, rij 3, ter hoogte van de catwalk) dacht ik: ik ga nog een keer.
Wat een half uurtje eerder beginnen en een -voor mijn gevoel- veel enthousiaster publiek een verschil maakt.
En volgens mij was Gaga ook een stukje fitter.
Gaaf hoe ze de hele nacht met een joint in de bakkes 'Ik hou van jullie' heeft geoefend!
Ik vond het vanavond echt een topavond en we weten nu dat ook Gaga ons kikkerlandje mateloos bewonderd vanwege de joints die je hier op het Zuidplein gewoon kunt opsteken. :)
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_89372387
quote:
Ik ben echt benieuwd naar hoe jij er uit ziet.
nou ben ik benieuwd hoe jij eruit ziet loool, ja echt waar :P heb je geen hyves ofzo :'O
GAGA
pi_89375471
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:46 schreef --YCH-Official-- het volgende:

[..]

nou ben ik benieuwd hoe jij eruit ziet loool, ja echt waar :P heb je geen hyves ofzo :'O
Ik heb een tijd lang foto's in mn FoBo gehad, hoor.

http://94.100.124.29/9149(...)976560_5_853m_5.jpeg
Dat is zeg maar m'n duidelijkste foto.
pi_89375657
Het was briljant!

Ik moet zeggen dat ik een beetje uit spontane ingeving kaartjes had gekocht, want een uberfan ben ik niet. Haar muziek is wel tof en ze is natuurlijk een echte performer, dus ik was gewoon benieuwd.

Maar na gisteravond ben ik best wel een fan geworden :). Wat kan dat mens zingen, niet normaal! Ze beweerde niet te playbacken, tja, dan geloof ik haar wel. Tegen het einde had ze wel iets minder power in haar stem, maar dat was niet meer dan normaal, gezien de energie die ze tijdens de show eruit gooit. Ik noem haar geen nieuwe Michael Jackson, maar ik geloof dat ze wel een artiest is/wordt van hetzelfde kaliber. Ze kan veel en is daar ook heel goed in, en verpakt het in een mooie boodschap.

Ik was ook erg fan van die travoneger met die pompommetjes :D. Ik keek volgens mij vaker naar hem dan naar Gaga, hoe hij in z'n spotlight helemaal in z'n eigen wereldje zat _O-. Hij deed me denken aan een kruising tussen Miss Jay en Dr Frankenfurter van The rocky horror picture show :').

Beetje jammer alleen dat ze Eh Eh niet gespeeld heeft, da's namelijk stiekem mijn favoriete liedje. Misschien omdat het nummer niet zo Gaga is, maar daarom was ik juist zo benieuwd hoe dat in die show had gepast.. ik dacht dat ik had gelezen dat ze het maandag wel speelde?

Anyhow.. tof concert, eentje dat me nog lang bijblijft :)
pi_89387254
voor de mensen die het willen weten,, ik ben was de jongen met een grijze muts,,, ik stond helemaal vooraan in de rij voor mensen met Arena Staanplaatsen
GAGA
pi_89387373
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze Eh Eh niet gespeeld heeft, da's namelijk stiekem mijn favoriete liedje. Misschien omdat het nummer niet zo Gaga is, maar daarom was ik juist zo benieuwd hoe dat in die show had gepast.. ik dacht dat ik had gelezen dat ze het maandag wel speelde?
Nee, die deed ze maandag niet. Vond ik niet zo erg :P
pi_89388025
Nee, geen eh eh,, al sinds 18 februari niet meer, verder zijn Brown Eyes & Vanity verwijderd en is You & I toegevoegd,, achja

voor de mensen die op maandag waren gegaan (( viel het jullie ook op dat ze maar iets van 2 minuten speechless zong en daarna over ging op You & I)) had te maken met de tijd
GAGA
pi_89388152
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef --YCH-Official-- het volgende:
voor de mensen die op maandag waren gegaan (( viel het jullie ook op dat ze maar iets van 2 minuten speechless zong en daarna over ging op You & I)) had te maken met de tijd
Dat vond ik wel jammer. Speechlees vind ik wel een mooi nummer, zeker zo akoestisch.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_89388287
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef --YCH-Official-- het volgende:
Ja, jammer ;(
pi_89388664
Achja, maak je geen zorgen, Gaga zei het zelf haar inspiratie beginnen & eindigen ook in Nederland, dusja, verwacht maar als ooit weer een gloednieuwe tour gaat starten dat ze weer naar nederland komt en dan word het pas echt super, ik kan trouwens niet wachten op de BTW album
GAGA
  woensdag 1 december 2010 @ 16:50:09 #150
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_89391313
Godverdomme, zowel Cee als shiNinG_staR (echt meid, die breezah naam is zo 2001 :') ) bij Lady Gaga en ik wist van niks. :r

Ik was er gisteren ook, en het was echt geweldig. Jammer dat ik geen goede camera bij me had, de foto's met m'n telefoon waren echt compleet bagger. :') Maar damn, wat was ze goed, wat een show. Ik was echt helemaal happy. Ik heb echter niet veel gestaan, omdat ik op mijn plek niet echt veel ruimte had en ik mezelf met mijn motoriek zeer waarschijnlijk een paar rijen naar voren gelanceerd zou hebben. :') Ik ben ook best lang, en voelde toen ik wel ging staan de irritatie van de twee rijen achter me ook meteen. :D

Voorprogramma trouwens compleet gemist, op het einde van Semi Precious Weapons na. Wij komen natuurlijk fashionably late, en hebben daarnaast weinig interesse in nobodies als GAGA de reden is dat we naar een concert gaan.

Viel me trouwens op dat het publiek nogal... breed was. Ik had het niet verwacht, maar ik zag alles van kinderen van een jaar of 6 tot mensen die praktisch bejaard waren bij mij in het vak. Voor sommigen was het volgens mij ook een echt familie uitje ofzo. :')
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')