Bij de Grammys zal ze haar nieuwe single brengenquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Februari komt album, Born this way uit.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:16 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Bij de Grammys zal ze haar nieuwe single brengen
En Born This Way en Living On The Radioquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En singles die bekend zijn: Italiana Girl en You and I.
Welke talen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En singles die bekend zijn: Italiana Girl en You and I.
Ze zal ook in 6 verschillende talen zingen.
Misschien op haar volgende album?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Misschien op haar volgende album?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Misschien op haar volgende album?Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, don't call my name, jantjeee
I'm not your babe, I'm not your babe, pietjeee
Don't wanna kiss, don't wanna touch,
just smoke my cigarette and hush,
Don't call my name, don't call my name, keesjeee
...
nee, beter geen Nederlands.
Vertaal geen songteksten als je ongelukkig wilt wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, don't call my name, jantjeee
I'm not your babe, I'm not your babe, pietjeee
Don't wanna kiss, don't wanna touch,
just smoke my cigarette and hush,
Don't call my name, don't call my name, keesjeee
...
nee, beter geen Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Vertaal geen songteksten als je ongelukkig wilt worden
Loop loop mode schatje
Werk het, beweeg die teef gek
Loop loop mode schatje
Werk het, ik ben een gratis bitch, babyIk zing wel altijd met mijn beste vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL JE LIEFDE, EN IK WIL JE WRAAK
JIJ EN IK KUNNEN EEN SLECHTE ROMANCE SCHRIJVEN
WOHOHOHOHHHH
etc.
WOAH OH OH OH OHHHH OH OH OH OHHHH OH OH OHHH
GEVANGEN IN EEN SLECHTE ROMANCE.
Die is al oud.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet hem ook even hier posten, hoe ze het podium wordt afgepleurd.
Ja ik zag hem echt nog maar net, en ik zou ook godsgruwelijk schrikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die is al oud.
Ze doet ook niks verkeerd, ze.. aanbidt GaGa. Maar je ziet dat GaGa achteruit loopt en schrikt, haha.
Amerika lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze komt om middernacht met een announcement over Born This Way(Ik weet nou niet of het onze middernacht is of USA xD)
Om 6 uur 's ochtends voor onsquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze komt om middernacht met een announcement over Born This Way(Ik weet nou niet of het onze middernacht is of USA xD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |