quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lol, kreeg een pm op hyves van http://hausofrenske.hyves.nl/ : "WTF hou je bek over born this way. dushiiiiiiii" Hahaha <insert scheldwoord>
Ik bedoel dat alles meteen verwijderd wordt. Filmpjes worden binnen minuten naar uploaden al verwijderd. Hoe 1993 kun je zijn als bedrijf...quote:
Hmm, tja..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alles meteen verwijderd wordt. Filmpjes worden binnen minuten naar uploaden al verwijderd. Hoe 1993 kun je zijn als bedrijf...
Ik ook! Ik dacht al "waarom komt dat liedje steeds in mn kop?". Later zag ik dat Express Yourself een TT was op Twitter, dus toen ging ik luisteren.. en bingo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest juist meteen denken aan 'WHEN LOVE TAKES OVEEERRRR'
En dat nummer was weer gejat van Coldplay - Clocks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest juist meteen denken aan 'WHEN LOVE TAKES OVEEERRRR'
quote:@gagapromo
"Born This Way" has been played 1,500+ times on the U.S. radio so far... and the day is far from over! #gagarecordbreaker
10 minutes ago via web
Tering hoe populair is Glee wel nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Take a look at the popularity bars in the U.S. iTunes Store:
[ afbeelding ]
Hahahaha awesome!
Dat is echt niet normaal daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tering hoe populair is Glee wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |