Ik moest aan John Lennon denken..quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk een handtekening!!!11111 omgomgomg..
In welk vak zat jijquote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Godverdomme, zowel Cee als shiNinG_staR (echt meid, die breezah naam is zo 2001) bij Lady Gaga en ik wist van niks.
![]()
Ik was er gisteren ook, en het was echt geweldig. Jammer dat ik geen goede camera bij me had, de foto's met m'n telefoon waren echt compleet bagger.Maar damn, wat was ze goed, wat een show. Ik was echt helemaal happy. Ik heb echter niet veel gestaan, omdat ik op mijn plek niet echt veel ruimte had en ik mezelf met mijn motoriek zeer waarschijnlijk een paar rijen naar voren gelanceerd zou hebben.
Ik ben ook best lang, en voelde toen ik wel ging staan de irritatie van de twee rijen achter me ook meteen.
![]()
Voorprogramma trouwens compleet gemist, op het einde van Semi Precious Weapons na. Wij komen natuurlijk fashionably late, en hebben daarnaast weinig interesse in nobodies als GAGA de reden is dat we naar een concert gaan.
quote:
Ik zat in vak Ch, op de eerste ring vlak bij het podium.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In welk vak zat jij?
Ik heb het voorprogramma ook niet gezien, maar dat vond ik niet erg. En ja, mijn username doet me gewoon herinneren aan de zorgeloze breezahtijden van vroeger, dus ik hou 'm lekker
.
Oh, dan zat ik boven jequote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat in vak Ch, op de eerste ring vlak bij het podium.
Paws up!quote:
Ja, maar daar tegenover heb je dan wel weer dit: http://buylife.org/#kim-kardashianquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is dood en zal pas weer tot leven komen totdat er 1 miljoen dollar gedoneerd is aan Buy Life
http://buylife.org/#lady-gaga
Totdat er 1 miljoen is gedoneerd komt ze niet meer op Twitter, Facebook, YouTube, etc. In feite horen we niks van haar tot het geld binnen is!
Ik zat Ai, rij 4. Topplaatsen! Vooral top omdat ik altijd dacht dat de bovenste rijen de laagste nummers waren en het dus naar beneden toe hoger op liep.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef dolfg het volgende:
Ja Cee, gisteren was echt een wereld van verschil, ik zat gisteren in van Ai, daar hing jij maandag toch ook ergens uit?
Van mij mag ze dood blijvenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is dood en zal pas weer tot leven komen totdat er 1 miljoen dollar gedoneerd is aan Buy Life
http://buylife.org/#lady-gaga
Totdat er 1 miljoen is gedoneerd komt ze niet meer op Twitter, Facebook, YouTube, etc. In feite horen we niks van haar tot het geld binnen is!
Flikkers.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
kijk deze subsidie rapper vrolijk Just Dance kopieren alsof t niks is:
Dankjewelquote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef krioro het volgende:
Topic opgeruimd, geen gebagger hier graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |