abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89238160
O+

pi_89238331
quote:
I promise you Ill never let them down. And no wonder: the album is finished, and its fucking I promise to give them the greatest album of this decade, just for you.

The funny thing is that some people have limited freedom to a brand. They think it is fashionable to be free. They think it is fashionable to beve decided on your identity. When in fact, there is no fashion in Born This Way . Born This Way is one spirit and in this context that we all share. Its something much deeper than a wig or lipstick, or a suit or a dress beef shit. Born This Way is what keeps us awake at night and do not be afraid.

BORN THIS WAY HAVE 20 SONGS !
pi_89238690
Kunnen oude foto's zijn, maar okay.

zaterdag 27 november 2010 @ 23:00:10 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_89240744
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kunnen oude foto's zijn, maar okay.

[ afbeelding ]
Is dat Morrissey? :D
吴 曼 迪
pi_89241226
Gaga die de Ergo arena in polen verlaat

:):)
GAGA
pi_89257910
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten. :o En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...
pi_89261887
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten. :o En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...
Ik ken iemand die nu ook voor de deur ligt. :')
  zondag 28 november 2010 @ 17:41:47 #108
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_89262495
-hoeft niet-

[ Bericht 88% gewijzigd door krioro op 28-11-2010 18:07:56 ]
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_89263775
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom?!
pi_89264160
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom?!
Om vooraan te kunnen staan :P
pi_89271677
Is het fenomeen al geland eigenlijk of is ze hier al een paar dagen?
pi_89272206
Nou, dat is een strakke hal geworden!

Daar staan we dan morgen met tigduizend man.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_89273501
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is het fenomeen al geland eigenlijk of is ze hier al een paar dagen?
Het schijnt dat ze nu op weg is naar Amsterdam. :P Maar dat is ook niet 100% zeker.
pi_89274943
Let op! Je mag morgen pas vanaf 14 uur het terrein van Ahoy op!
pi_89279258
Handig, ik heb afgesproken 's ochtends al te gaan. :') Dat je er niet mag slapen kan ik nog begrijpen, maar 2 uur 's middags is wel erg laat vind ik... Dat wordt lekker zwerven rondom Ahoy dan.
pi_89299969
Mijn kaartjes voor 7 december in Barcelona zijn netmet de post aangekomen :) Ik heb zitplaatsen, dus wat is handig: daar uren van te voren in de rij gaan staan of gewoon een uur/halfuur van tevoren daar rustig aankomen aangezien ik vaste plaatsen heb?
pi_89311355
Wat is haar nieuwste album? En is die al uit? :@
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89317312
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wat is haar nieuwste album? En is die al uit? :@
The Fame Monster*, ja, allang.
Over een aantal maandjes komt 'Born This Way' uit.

* Ze heeft 'The Remix' uitgebracht na TFM, maar die bevat alleen singles van The Fame en The Fame Monster.
pi_89321883
quote:
Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

The Fame Monster*, ja, allang.
Over een aantal maandjes komt 'Born This Way' uit.

* Ze heeft 'The Remix' uitgebracht na TFM, maar die bevat alleen singles van The Fame en The Fame Monster.
Oh ok dan ben ik nog bij :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_89328708
Terug uit Rotterdam. Eerst anderhalf uur staan blauwbekken om mijn zusje zo ver mogelijk vooraan te krijgen, maar het was het waard. Erg vette show, en dat nieuwe nummer is best leuk (You and I). Alleen het voorprogramma was abominabel slecht :')
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  ESF Reporter dinsdag 30 november 2010 @ 01:05:49 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_89328955
Ben ook terug, het was super! En ik had ook geweldige tribuneplaatsen. Ben nu Speechless/You and I aan het uploaden (slaap? was da?).

Oké en nog een fotootje dan.

O+ Die jurk wil ik met carnaval :P

Trouwens te triest voor woorden, een meute mensen die 'boooeeee' gaat roepen als er nog even een MJ liedje wordt ingestart voordat het begon. Rustig rustig maar mensen, ze komt wel.
En ja, dat voorprogramma. Ik was er ook in Gelredome bij dus ik was erop voorbereid. Maar het blijft....apart. :')
pi_89329260
Wat een aanfluiting dit publiek.
Boegeroep omdat Gaga niet klokslag 9 uur begint, maar een minuut of 10 later.
Ik had het nog nooit meegemaakt, maar het tekende het aapjes-kijken-publiek-en-we-blijven-zo-lang-mogelijk-op-onze-stoel-zitten.
Pas na een uur kwam er enige beweging op mijn tribune.
Ik weet niet of het bij jou aan de overkant beter was Cee.
In ieder geval tekent bovenstaande foto misschien wel het verschil, tijdens dit nummer heeft ze niet een keer onze kant op gekeken.
Of het in Gelredome de vliegramp was of dat daar meer die hard fans waren, ik weet het niet maar het was voor mij vanavond absoluut niet de sfeer die in Gelredome heerste.

Ook Gaga zelf leek in het begin een beetje afwezig en het leek net of haar linker ooglid een beetje naar beneden 'hing'.
Anyhoe: na een uur begon de party en Gaga zelf wilde het liefst in Nederland blijven wonen, zo leuk vond ze het hier.
Die hard fans kunnen bevestigen of ze dat in alle landen roept, maar ze had in ieder geval zelf een toffe avond.
En ik ook hoor, maar ik schaamde me gewoon voor een flink deel van het publiek.
Op de vloer leek het feest compleet, gelukkig maar!

You and I is in ieder geval een heel mooi nummer, ik verwacht dat het nieuwe album veel mooie en wat volwassener nummers oplevert.

Hoogtepunt: tijdens Teeth Duitse danser Michael die van alle girls van Nederland houdt... en van alle boys. Net als Jezus houdt Duitse Michael van everybody!
Teeth was sowieso een gave uitvoering.
pi_89329475
wij zaten er sinds 12uur in de middag en stonden 2e rij achter de vips, perfecte plaatsen, goede show, alleen was mother monster niet in perfecte conditie...
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_89329565
Nee, die indruk had ik ook al, ze was een beetje low on energy en had nogal een zware ademhaling tussen de nummers door, ze was wel wat minder energiek dan in Gelredome.
Ik wijt dat deels aan het publiek, maar het zal een wisselwerking zijn geweest, la Gaga was inderdaad niet in topvorm.
  ESF Reporter dinsdag 30 november 2010 @ 07:21:33 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_89330729
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:24 schreef dolfg het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt, maar het tekende het aapjes-kijken-publiek-en-we-blijven-zo-lang-mogelijk-op-onze-stoel-zitten.
Pas na een uur kwam er enige beweging op mijn tribune.
Ik weet niet of het bij jou aan de overkant beter was Cee.
De eerste keer dat ze 'get on your feet' riep, stond 'ons vak' ook op en danste en juichte mee. *O* Aan het eind van het lied ging het merendeel weer zitten, toen ik niet meteen mee ging zitten werd ik al op m'n schouder getikt door degene die achter me stond.

:') :')

Het huishoudbeurspubliekgehalte was inderdaad hoger dan bij Gelredome. Die gast/vrouw in de arena vooraan helemaal aan de zijkant met die grote zilveren/witte vleugels trouwens, _O_ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')