quote:I promise you Ill never let them down. And no wonder: the album is finished, and its fucking I promise to give them the greatest album of this decade, just for you.
The funny thing is that some people have limited freedom to a brand. They think it is fashionable to be free. They think it is fashionable to beve decided on your identity. When in fact, there is no fashion in Born This Way . Born This Way is one spirit and in this context that we all share. Its something much deeper than a wig or lipstick, or a suit or a dress beef shit. Born This Way is what keeps us awake at night and do not be afraid.
BORN THIS WAY HAVE 20 SONGS !

Is dat Morrissey?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kunnen oude foto's zijn, maar okay.
[ afbeelding ]

En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...
 En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...

Ik ken iemand die nu ook voor de deur ligt.quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten.En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...

Waarom?!quote:Op zondag 28 november 2010 15:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, ik zag net op Twitter dat de eerste fans gewoon al sinds vannacht voor Ahoy zitten.En ik vond morgenochtend voor de deur staan al vroeg...

Het schijnt dat ze nu op weg is naar Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is het fenomeen al geland eigenlijk of is ze hier al een paar dagen?
 Maar dat is ook niet 100% zeker.
 Maar dat is ook niet 100% zeker.

Dat je er niet mag slapen kan ik nog begrijpen, maar 2 uur 's middags is wel erg laat vind ik... Dat wordt lekker zwerven rondom Ahoy dan.
 Dat je er niet mag slapen kan ik nog begrijpen, maar 2 uur 's middags is wel erg laat vind ik... Dat wordt lekker zwerven rondom Ahoy dan.

Ik heb zitplaatsen, dus wat is handig: daar uren van te voren in de rij gaan staan of gewoon een uur/halfuur van tevoren daar rustig aankomen aangezien ik vaste plaatsen heb?
 Ik heb zitplaatsen, dus wat is handig: daar uren van te voren in de rij gaan staan of gewoon een uur/halfuur van tevoren daar rustig aankomen aangezien ik vaste plaatsen heb?

The Fame Monster*, ja, allang.quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wat is haar nieuwste album? En is die al uit?

Oh ok dan ben ik nog bijquote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
The Fame Monster*, ja, allang.
Over een aantal maandjes komt 'Born This Way' uit.
* Ze heeft 'The Remix' uitgebracht na TFM, maar die bevat alleen singles van The Fame en The Fame Monster.

Die jurk wil ik met carnaval
 Die jurk wil ik met carnaval 

De eerste keer dat ze 'get on your feet' riep, stond 'ons vak' ook op en danste en juichte mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:24 schreef dolfg het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt, maar het tekende het aapjes-kijken-publiek-en-we-blijven-zo-lang-mogelijk-op-onze-stoel-zitten.
Pas na een uur kwam er enige beweging op mijn tribune.
Ik weet niet of het bij jou aan de overkant beter was Cee.
 Aan het eind van het lied ging het merendeel weer zitten, toen ik niet meteen mee ging zitten werd ik al op m'n schouder getikt door degene die achter me stond.
 Aan het eind van het lied ging het merendeel weer zitten, toen ik niet meteen mee ging zitten werd ik al op m'n schouder getikt door degene die achter me stond. 

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |