Ik heb er 20 euro voor neergeteld omdat ik dacht dat ik het een bazenfilm zou vinden. Stufi was net binnen en dan doe je dat soort aankopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeker een toffe film, ik vond alleen de dialogen niet tof. Ze kwamen op mij vaak te traag en lang over. Die dronken vader... meh. Maar als ik 'm ergens goedkoop tegenkom, dan koop ik 'm.
Gewoon, erbij staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat stel ik me voor bij dat hurken, zoiets als tegen mensen aan schuren?
Wait, whut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe zo als fles niet luistert [ afbeelding ]
ah daar zou ik ook bang van worden iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe zo als fles niet luistert [ afbeelding ]
Nee, ze deelde een gemeenschappelijke passie voor mijn pinpasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...maar jullie deelden een gemeenschappelijke passie voor punniken?
Oquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, erbij staanMaar misschien is het wel zitten, dus hurken.
Dat is wel een extreme uitnodiging hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe Koentjuhhhhhh
Kom er maar in
Als het niet over dit topic zou gaan welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is wel een extreme uitnodiging he
Het gaat niet altijd over seks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is wel een extreme uitnodiging he
Dat dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Djiezzzz hoeveel PM's passen er in je inbox
kom er maar inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het niet over dit topic zou gaan wel
Sex is vies.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over seks.
Wel vaak..
500 als je geen abbo hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
kom jij ook naar die meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar misschien als ik losgebrand ben dat ik dan wel tegen jou aan zou schuren
Meer dan genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Nou dat hebben mijn bedpartners nog nooit tegen mij gezegd.quote:
Dat haalt ie niet, stond dat er 20% gebruikt was op 50 PMsquote:
ik denk niet dat dat gaat lukken, nog nooit geprobeerd ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
kom er maar in
met een dikke vette dan?
Ja ik wist nieteens wat van dat Maffiaspel, de grote Johnny Torrio mist gewoon, dat kan toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck. Ik doe mee met dat maffia spel maar heb de hele avond in bed gelegen.Volgens mij loop ik gigantisch achter.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij loop ik gigantisch achter.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ja je zou het kunnen proberen natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar misschien als ik losgebrand ben dat ik dan wel tegen jou aan zou schuren
Dan kun je het toch uitrekenenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat haalt ie niet, stond dat er 20% gebruikt was op 50 PMs
nee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck. Ik doe mee met dat maffia spel maar heb de hele avond in bed gelegen.Volgens mij loop ik gigantisch achter.
Ik ben dan ook geen bedpartner hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou dat hebben mijn bedpartners nog nooit tegen mij gezegd.
ah k. ik schrok al ffquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat lukken, nog nooit geprobeerd ook
Van niemand?quote:
Oh is dat zo ja? Ik kan ook intens genieten van een goed partijtje ganzenbordquote:
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.quote:
quote:
Kusje op je menstruatiecyclus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
Opbokken met die Pm's. Ik heb al bijna PMS.
Ook tof ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja? Ik kan ook intens genieten van een goed partijtje ganzenbord
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.
Nou ik heb paarden en dat is niet vies hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.
Om voort te planten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dat doen
Ik kietel ze dan onder z'n kin en dan is het vaak wel over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik heb paarden en dat is niet vies hoor
Als een paard tegen je aan springt heb je heel andere problemen dan de vieze kleren die je oploopt
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga je me nu spanken volgende week?
Gewoon zeggen dat je een schoolfeestje hebt.quote:
quote:
Ik praat ze wel even om. Ik ben heel goed in betogen houden.quote:
Ik zei al 18+quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog geen enkele fucking PM gekregen, ik voel me buitengesloten
Dat betogen leer ik pas in Blok 3, anders wilde ik je graag assisteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik praat ze wel even om. Ik ben heel goed in betogen houden.
Wat is je nummer?
Wees ook maar blij, er staat niets interessants in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Hey ik kom nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet nog even een geile skinny jeans kopen voor de meet!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet nog even een geile skinny jeans kopen voor de meet!
Truste poesquote:
Maar er is toch wel enige voorkennis voor dat vak vereist?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat betogen leer ik pas in Blok 3, anders wilde ik je graag assisteren.
ik heb de meest debiele paarden tam gekregen (serieus) maar als ze echt naar je springen kom je niet aan kietelen toe hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kietel ze dan onder z'n kin en dan is het vaak wel over.
Als mijn sollicitatie morgen goed gaat kan ik komen. Anders niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
wie twijfelen er nu nog over volgende week?
nu blijft mijn ongelezen PM teller maar op 9 staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wees ook maar blij, er staat niets interessants in.
Moi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
wie twijfelen er nu nog over volgende week?
Die van mij op 62.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu blijft mijn ongelezen PM teller maar op 9 staan
Oh jeetjen zeg, ruig hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kom 's nachts wel bij jou, doe ik ook een geil stringetjen aan!
jij komt gewoon, anders gaan we met de pet rondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als mijn sollicitatie morgen goed gaat kan ik komen. Anders niet.
Ah, tofquote:
Haha, fopjas.quote:
Ff push-pmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb mijn pm uitgezet. Even is leuk, de hele dag een stuk minder leuk.
het is ook wel weer klaar nu lijkt me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb mijn pm uitgezet. Even is leuk, de hele dag een stuk minder leuk.
En nog niks gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:29 schreef Chowi het volgende:
Jezus hoeren kut tyfus.
Ik heb morgen een presentatie.
Maar ik bedoelde het serieus.quote:
Haha nee hoor. Dat bedoelde je niet serieus.quote:
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Nog niet eens 100 PM's. wat zeuren jullie.
Hmhm, geloof ik best jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.
idd, ik hoop zo dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij zijn de pm's klaarAl 2 sec. geen nieuwe gehad
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet..
Op zich is het niet zo heel veel werk qua voorbereiding. Ik moet een voorbeeld hebben van goede en een voorbeeld van slechte journalistiek en dat dan onderbouwen. Naja, ik neem morgen wel een Spits mee uit de trein ofzo.
Je kan het, en ik gun het je ook zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet meer de hele dag thuis zitten. Dus ik vind alles best. En het geld is ook welkom.
quote:
O.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dat bedoelde je niet serieus.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik kom er net achter. Maar dat is een maand geleden gezegd dat ik een presentatie zou hebben. Dat onthoud ik dan toch niet..
Op zich is het niet zo heel veel werk qua voorbereiding. Ik moet een voorbeeld hebben van goede en een voorbeeld van slechte journalistiek en dat dan onderbouwen. Naja, ik neem morgen wel een Spits mee uit de trein ofzo.
quote:
Ja, ik merk het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben in een vervelende bui....
Tsjik.quote:
Nee, mijn moeder vind dat ik moet liegen en een heel verhaal moet ophangen dat ik denk dat het goed is voor mijn carričre en dat ik verder wil in de mode en alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Myr, heel veel succes morgen! Je kan het! Heb je je een beetje voorbereid?
Succes Myrquote:
Wacht maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alweer? ga neuken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes MyrLaat ze een poepie ruiken, of niet, want dat kan natuurlijk ook tegen je gebruikt worden, dan hebben ze zoiets van 'he gatver, die laat scheten in 't openbaar, dat moeten we niet als collega hebben'. Vandaar de vraag: vanwaar de term 'een poepie laten ruiken' als je iemand succes wenst, aangezien het irl nooit een positieve werking zou hebben?
O myquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes MyrLaat ze een poepie ruiken, of niet, want dat kan natuurlijk ook tegen je gebruikt worden, dan hebben ze zoiets van 'he gatver, die laat scheten in 't openbaar, dat moeten we niet als collega hebben'. Vandaar de vraag: vanwaar de term 'een poepie laten ruiken' als je iemand succes wenst, aangezien het irl nooit een positieve werking zou hebben?
Tnx.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik heb maandag vrijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Volgende week heb ik een katje van 7 weken ik zorg wel dat jij niet slaapt
Dat blijkt niet echt te werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
Echt wat een overdreven gedoe zeg. Gewoon normaal vragen of iemand kan ophouden helpt vaak ook al in plaats van dit gejammer.
Ja, je moet misschien er eens op letten dat je een grapje vrij vaak te ver door laat gaan. Ook met dat Kitao-topic gisteren (eergisteren?), de vervolgdelen, het steeds terugkomen met "mag niet bashen van Benny"...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? ik vroeg het normaal, dacht ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
Echt wat een overdreven gedoe zeg. Gewoon normaal vragen of iemand kan ophouden helpt vaak ook al in plaats van dit gejammer.
Da's een probleem ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx.Je denkt wel een beetje teveel na.
Zelfde met het duitse "Hals- und Beinbruch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen..
Hey gamert, ff offtopic, Assassins Creed II gespeeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb maandag vrij
Dus leg dat katje maar bij mij
Jij, en meerderen. Meerdere keren. Maar nu heb ik er toch weer 14 waarvan 8 van c_a.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? ik vroeg het normaal, dacht ik
Ja vooral vlak voor je een tribune op moetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen..
Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij, en meerderen. Meerdere keren. Maar nu heb ik er toch weer 14 waarvan 8 van c_a.
Jij werkt in alle supermarkten tegelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver... ik heb loon gekregen van Super de boer nog.. maar dat zijn alleen compensatie uren, en roostervrije uren..
En die laatste 2 weken zitten er niet eens bij.. morgen even een heul boos telefoontje plegen
EN IK HEB MN LOON VAN DE JUMBO OOK NOG NIET>> DIKKE NAKKERS!!!
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'enquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?
Het is vanmiddag al normaal gevraagd zelfs. Ik gebruik PM best veel, maar voor hele andere zaken, zie tag. Dan zit ik niet te wachten op een neverending joke.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
ik las niet mee in het topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?
Is dat een uitdrukking in het Duits?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde met het duitse "Hals- und Beinbruch!"
Heb dat nooit begrepen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij werkt in alle supermarkten tegelijk?
[..]
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'en.
Platinum trophyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hey gamert, ff offtopic, Assassins Creed II gespeeld?
Dat!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Schattie ik ben toch ook heul niet boos, gekkie kusjekroelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik las niet mee in het topicEN zag je reactie pas toen ik ging terug lezen
Je tag is PR, niet PM.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vanmiddag al normaal gevraagd zelfs. Ik gebruik PM best veel, maar voor hele andere zaken, zie tag. Dan zit ik niet te wachten op een neverending joke.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
Jij bent zo schattig he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
DAT IS TOCH DUUZEND KEER GEDAAN MAFKEESquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen
Mjaquote:of d'r PM'en.
Ach ja zoveel vervelende buien heb ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je moet misschien er eens op letten dat je een grapje vrij vaak te ver door laat gaan. Ook met dat Kitao-topic gisteren (eergisteren?), de vervolgdelen, het steeds terugkomen met "mag niet bashen van Benny"...
Dan kan je in een vervelende bui zijn, maar het valt me op dat je dat vaker bent qua doorgaan net nadat het eigenlijk leuk is geweest.
jij niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Schattie ik ben toch ook heul niet boos, gekkie kusjekroel![]()
Nice! Ik vond het einde alleen best vaag, hele spel was cool, alleen bij dat dacht ik neeeee doe normaalquote:
[..]
Dat!
Nee, super de boer is jumbo geworden bij onsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij werkt in alle supermarkten tegelijk?
[..]
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'en.
Dankje.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Oohquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, super de boer is jumbo geworden bij ons
Gaat hetŋquote:
In principe waar, al heeft het woord 'duimen' natuurlijk een dubbele betekenis en pak jij net de betekenis die ze niet bedoelen. Maar ik mag jouw denkwijze wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Niemand?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja zoveel vervelende buien heb ik niet
Sorry....
Vaker
2 keerAls jij dat vaak noemt
![]()
[..]
jij niet...
Twee keer in twee dagen is best vaak jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vaker
![]()
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry....
Vaker
![]()
[..]
jij niet...
Nee. Dank je voor de interesse.quote:
Jij doet TT changen dan jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoor
drie keer in 1 nacht is nog veel vakerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee keer in twee dagen is best vaak ja
Wow 2 keer in 2 dagenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee keer in twee dagen is best vaak ja
Ze hadden het ook gewoon 'vingeren' kunnen noemen. "Ik zal voor je vingeren!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
In principe waar, al heeft het woord 'duimen' natuurlijk een dubbele betekenis en pak jij net de betekenis die ze niet bedoelen. Maar ik mag jouw denkwijze wel..
[..]
Dat!
Pheno, oudste zag foto's van Bento en was meteen van o dat wil ik ook leren, vooral toen hij zag dat er een ds tussen zatquote:
Dat zou eigenlijk wel wat zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hadden het ook gewoon 'vingeren' kunnen noemen. "Ik zal voor je vingeren!"
Of...?
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoor
Ik ga de rest van het jaar niet tellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow 2 keer in 2 dagen
Dat is echt veel op jaar basis
Ik kom nooooooit aan TT'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet TT changen dan ja![]()
Die zijn dan niet meer bij te houden, maar daar er hier nog meer van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Of...?
We hebben op de laatste trip nog een bentoboekje meegenomen, hoe allerlei figuurtjes te maken, stap voor stapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno, oudste zag foto's van Bento en was meteen van o dat wil ik ook leren, vooral toen hij zag dat er een ds tussen zat
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry....
Vaker
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Of...?
Tot de volgende buiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar mee
niet te lang hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht er ook opquote:
Kun je die hier ook gewoon krijgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben op de laatste trip nog een bentoboekje meegenomen, hoe allerlei figuurtjes te maken, stap voor stap
Dat zou nogal wat wenkbrauwen op doen trekken, denk je niet? Dan kun je beter iets onschuldigs kiezen als "ik zal voor je kussen!" (Ook dubbelzinnig want kussen/hoofdkussen en toch een onschuldige benaming.)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Of...?
Geen dank.quote:
Dat boekje niet, maar het is in plaatjes ook goed te volgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je die hier ook gewoon krijgen?
Ik lees geen Japans
Blijf wel gewoon C_A he?quote:
je werkte er zelf aan mee.... het topic van Kitao...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanmiddag kwam het opeens uit de lucht vallen vooral omdat we als mod best wel veel PM's krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.
Ze las niet mee on topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?.
HALLO IK LAS TOCH NIET MEE IN DIT TOPIC?????quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?.
Oke neem eens mee naar de meet? Aljeblieft, kan ik even kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat boekje niet, maar het is in plaatjes ook goed te volgen
Over mijn menstruatie cyclus en al de perikelen die daarbij horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat dit nou over meetPMs, over die PMs van goed gedrag in SC, of inderdaad over geile camsex PMs?
de 18+ pm'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat dit nou over meetPMs, over die PMs van goed gedrag in SC, of inderdaad over geile camsex PMs?
bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over mijn menstruatie cyclus en al de perikelen die daarbij horen.
Laatste vandaar dat jij ze niet kreeg, hoe vaak moet ik dat nu zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk over PMs die jou weinig tot niets aangaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
OKE MAAN DOE RUSTUG JONGEquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HALLO IK LAS TOCH NIET MEE IN DIT TOPIC?????
Ik was een dagje te laat. Maar vandaag stroomde het er toch weer mooi uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
iets over dozen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Kindje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een dagje te laat. Maar vandaag stroomde het er toch weer mooi uit.
Ga je een 2011 kalender ervan uitbrengen? Kassa!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Whahahahaha mijn stiefdochter zou helemaal crazy worden van jouw postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je werkte er zelf aan mee.... het topic van Kitao...
Maar maakt verder niet uit.... Ik ga in kamp Loveless85
Ik moet het nog worden, ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg ze ook niet, en ik ben wél 18+.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Laatste vandaar dat jij ze niet kreeg, hoe vaak moet ik dat nu zeggen
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je een 2011 kalender ervan uitbrengen? Kassa!
Ja maar dat komt omdat jjij zo awesome enzo bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg ze ook niet, en ik ben wél 18+..
Gamma.quote:
Ik heb er nu 2 rondlopen hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet het nog worden, ben benieuwd.
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jjij zo awesome enzo bent![]()
Oh my.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 rondlopen hier.
Als ze het allemaal worden mag ik wel een kliko in de plee zetten.
Zooo grappig die gesprekjes onder het eten over tampons
Orgies met Ll!? Waar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
Maar dat kamp Ll, is dat voor orgies enzo?
Trusten Cee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen, 't is alweer bijna 12 uur.Oma moet naar bed. Trusten.
Truste omiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Dat kun je dus echt gebruiken als excuus voor alles..
Weetje wat echt kut is. Mannenhuizen waar ze dus geen prullenbakje op het toilet hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 rondlopen hier.
Als ze het allemaal worden mag ik wel een kliko in de plee zetten.
Zooo grappig die gesprekjes onder het eten over tampons
jij stond er ook gewoon tussen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg ze ook niet, en ik ben wél 18+..
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:
Trusten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
Slaap lekker Ceequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
weltrusten omaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Cee het volgende:
I want you to love mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
Didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'
Oh, didn't I didn't I, didn't I see you cryin
I waaaaant yooooouuu to want mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
Didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'
Oh, didn't I didn't I, didn't I see you cryin
Waartussen? Een sandwich?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij stond er ook gewoon tussen hoor
Bloed uit je kut.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, dit is echt te erg. Ik kom net terug van de wc en guess what?
Ja.quote:
Je vergat te poepen en nu is je broek vies.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet waar zijn bed slaapt, zullen we hem stalken?
Ja dat is het ook, hoewel, ik had een pedaalemmer met glazen deksel in de plee staan, en ik heb toch maar even een dichte gekocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje wat echt kut is. Mannenhuizen waar ze dus geen prullenbakje op het toilet hebben.
What?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een toeval.quote:
quote:
?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, hoewel, ik had een pedaalemmer met glazen deksel in de plee staan, en ik heb toch maar even een dichte gekocht.
En met 7 meiden in huis toch wel een goede beslissing
je bent zwanger? Correctie, je was zwanger?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Daarom ga ik slapenquote:
Ik zou gek worden met zoveel vrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, hoewel, ik had een pedaalemmer met glazen deksel in de plee staan, en ik heb toch maar even een dichte gekocht.
En met 7 meiden in huis toch wel een goede beslissing
Truste.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik slapen
Welterusten of nachtbraakze
Echt hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gek worden met zoveel vrouwen.Mannen zijn zoveel makkelijker.
Ongesteld worden.quote:
Nee, ik ben alleen met mijn mamatje zu hausen.quote:
Eenschquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gek worden met zoveel vrouwen.Mannen zijn zoveel makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |