ah k. ik schrok al ffquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat lukken, nog nooit geprobeerd ook
Van niemand?quote:
Oh is dat zo ja? Ik kan ook intens genieten van een goed partijtje ganzenbordquote:
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.quote:
quote:
Kusje op je menstruatiecyclus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
Opbokken met die Pm's. Ik heb al bijna PMS.
Ook tof ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja? Ik kan ook intens genieten van een goed partijtje ganzenbord
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.
Nou ik heb paarden en dat is niet vies hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als een paard tegen je aan staat te springen wel ja.
Om voort te planten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen dat doen
Ik kietel ze dan onder z'n kin en dan is het vaak wel over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik heb paarden en dat is niet vies hoor
Als een paard tegen je aan springt heb je heel andere problemen dan de vieze kleren die je oploopt
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga je me nu spanken volgende week?
Gewoon zeggen dat je een schoolfeestje hebt.quote:
quote:
Ik praat ze wel even om. Ik ben heel goed in betogen houden.quote:
Ik zei al 18+quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog geen enkele fucking PM gekregen, ik voel me buitengesloten
Dat betogen leer ik pas in Blok 3, anders wilde ik je graag assisteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik praat ze wel even om. Ik ben heel goed in betogen houden.
Wat is je nummer?
Wees ook maar blij, er staat niets interessants in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Hey ik kom nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet nog even een geile skinny jeans kopen voor de meet!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet nog even een geile skinny jeans kopen voor de meet!
Truste poesquote:
Maar er is toch wel enige voorkennis voor dat vak vereist?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat betogen leer ik pas in Blok 3, anders wilde ik je graag assisteren.
ik heb de meest debiele paarden tam gekregen (serieus) maar als ze echt naar je springen kom je niet aan kietelen toe hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kietel ze dan onder z'n kin en dan is het vaak wel over.
Als mijn sollicitatie morgen goed gaat kan ik komen. Anders niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
wie twijfelen er nu nog over volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |