Ik heb er 20 euro voor neergeteld omdat ik dacht dat ik het een bazenfilm zou vinden. Stufi was net binnen en dan doe je dat soort aankopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeker een toffe film, ik vond alleen de dialogen niet tof. Ze kwamen op mij vaak te traag en lang over. Die dronken vader... meh. Maar als ik 'm ergens goedkoop tegenkom, dan koop ik 'm.
Gewoon, erbij staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat stel ik me voor bij dat hurken, zoiets als tegen mensen aan schuren?
Wait, whut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe zo als fles niet luistert [ afbeelding ]
ah daar zou ik ook bang van worden iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe zo als fles niet luistert [ afbeelding ]
Nee, ze deelde een gemeenschappelijke passie voor mijn pinpasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...maar jullie deelden een gemeenschappelijke passie voor punniken?
Oquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, erbij staanMaar misschien is het wel zitten, dus hurken.
Dat is wel een extreme uitnodiging hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe Koentjuhhhhhh
Kom er maar in
Als het niet over dit topic zou gaan welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is wel een extreme uitnodiging he
Het gaat niet altijd over seks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is wel een extreme uitnodiging he
Dat dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Djiezzzz hoeveel PM's passen er in je inbox
kom er maar inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het niet over dit topic zou gaan wel
Sex is vies.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over seks.
Wel vaak..
500 als je geen abbo hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
kom jij ook naar die meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar misschien als ik losgebrand ben dat ik dan wel tegen jou aan zou schuren
Meer dan genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Nou dat hebben mijn bedpartners nog nooit tegen mij gezegd.quote:
Dat haalt ie niet, stond dat er 20% gebruikt was op 50 PMsquote:
ik denk niet dat dat gaat lukken, nog nooit geprobeerd ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
kom er maar in
met een dikke vette dan?
Ja ik wist nieteens wat van dat Maffiaspel, de grote Johnny Torrio mist gewoon, dat kan toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck. Ik doe mee met dat maffia spel maar heb de hele avond in bed gelegen.Volgens mij loop ik gigantisch achter.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij loop ik gigantisch achter.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ja je zou het kunnen proberen natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar misschien als ik losgebrand ben dat ik dan wel tegen jou aan zou schuren
Dan kun je het toch uitrekenenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat haalt ie niet, stond dat er 20% gebruikt was op 50 PMs
nee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck. Ik doe mee met dat maffia spel maar heb de hele avond in bed gelegen.Volgens mij loop ik gigantisch achter.
Ik ben dan ook geen bedpartner hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou dat hebben mijn bedpartners nog nooit tegen mij gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |