Dat zou nogal wat wenkbrauwen op doen trekken, denk je niet? Dan kun je beter iets onschuldigs kiezen als "ik zal voor je kussen!" (Ook dubbelzinnig want kussen/hoofdkussen en toch een onschuldige benaming.)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hadden het ook gewoon 'vingeren' kunnen noemen. "Ik zal voor je vingeren!"
Of...?
Geen dank.quote:
Dat boekje niet, maar het is in plaatjes ook goed te volgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je die hier ook gewoon krijgen?
Ik lees geen Japans
Blijf wel gewoon C_A he?quote:
je werkte er zelf aan mee.... het topic van Kitao...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar mee
vanmiddag kwam het opeens uit de lucht vallen vooral omdat we als mod best wel veel PM's krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.
Ze las niet mee on topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?.
HALLO IK LAS TOCH NIET MEE IN DIT TOPIC?????quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als mensen je vragen te stoppen met PM'en, dan kun je dat toch gewoon doen ookal ben je in een vervelende bui, of ontgaat me nu iets?.
Oke neem eens mee naar de meet? Aljeblieft, kan ik even kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat boekje niet, maar het is in plaatjes ook goed te volgen
Over mijn menstruatie cyclus en al de perikelen die daarbij horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat dit nou over meetPMs, over die PMs van goed gedrag in SC, of inderdaad over geile camsex PMs?
de 18+ pm'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat dit nou over meetPMs, over die PMs van goed gedrag in SC, of inderdaad over geile camsex PMs?
bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over mijn menstruatie cyclus en al de perikelen die daarbij horen.
Laatste vandaar dat jij ze niet kreeg, hoe vaak moet ik dat nu zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk over PMs die jou weinig tot niets aangaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
OKE MAAN DOE RUSTUG JONGEquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HALLO IK LAS TOCH NIET MEE IN DIT TOPIC?????
Ik was een dagje te laat. Maar vandaag stroomde het er toch weer mooi uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
iets over dozen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Kindje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een dagje te laat. Maar vandaag stroomde het er toch weer mooi uit.
Ga je een 2011 kalender ervan uitbrengen? Kassa!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Whahahahaha mijn stiefdochter zou helemaal crazy worden van jouw postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je werkte er zelf aan mee.... het topic van Kitao...
Maar maakt verder niet uit.... Ik ga in kamp Loveless85
Ik moet het nog worden, ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg ze ook niet, en ik ben wél 18+.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Laatste vandaar dat jij ze niet kreeg, hoe vaak moet ik dat nu zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |