Tsjik.quote:
Nee, mijn moeder vind dat ik moet liegen en een heel verhaal moet ophangen dat ik denk dat het goed is voor mijn carričre en dat ik verder wil in de mode en alles.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Myr, heel veel succes morgen! Je kan het! Heb je je een beetje voorbereid?
Succes Myrquote:
Wacht maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben in een vervelende bui....
Alweer? ga neuken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes MyrLaat ze een poepie ruiken, of niet, want dat kan natuurlijk ook tegen je gebruikt worden, dan hebben ze zoiets van 'he gatver, die laat scheten in 't openbaar, dat moeten we niet als collega hebben'. Vandaar de vraag: vanwaar de term 'een poepie laten ruiken' als je iemand succes wenst, aangezien het irl nooit een positieve werking zou hebben?
O myquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes MyrLaat ze een poepie ruiken, of niet, want dat kan natuurlijk ook tegen je gebruikt worden, dan hebben ze zoiets van 'he gatver, die laat scheten in 't openbaar, dat moeten we niet als collega hebben'. Vandaar de vraag: vanwaar de term 'een poepie laten ruiken' als je iemand succes wenst, aangezien het irl nooit een positieve werking zou hebben?
Tnx.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
ik heb maandag vrijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Volgende week heb ik een katje van 7 weken ik zorg wel dat jij niet slaapt
Dat blijkt niet echt te werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
Echt wat een overdreven gedoe zeg. Gewoon normaal vragen of iemand kan ophouden helpt vaak ook al in plaats van dit gejammer.
Ja, je moet misschien er eens op letten dat je een grapje vrij vaak te ver door laat gaan. Ook met dat Kitao-topic gisteren (eergisteren?), de vervolgdelen, het steeds terugkomen met "mag niet bashen van Benny"...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? ik vroeg het normaal, dacht ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
Echt wat een overdreven gedoe zeg. Gewoon normaal vragen of iemand kan ophouden helpt vaak ook al in plaats van dit gejammer.
Da's een probleem ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx.Je denkt wel een beetje teveel na.
Zelfde met het duitse "Hals- und Beinbruch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen..
Hey gamert, ff offtopic, Assassins Creed II gespeeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb maandag vrij
Dus leg dat katje maar bij mij
Jij, en meerderen. Meerdere keren. Maar nu heb ik er toch weer 14 waarvan 8 van c_a.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? ik vroeg het normaal, dacht ik
Ja vooral vlak voor je een tribune op moetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |