Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jij laat me varkentjes tillen!
Trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, dat was echt grappig! ik dacht dat er nooit een sterveling kwam aan die kant van het station, maar wel dus.
mijn werk is daar dus precies aan de overkant van de weg. lekker dichtbij t station
en nu mandje in....
doeg allemaal
Hij wil vast wel vrienden worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.
Dat heb ik niet gezegd, dat maak jij ervan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.
Ja dat was de bedoeling niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij wil vast wel vrienden worden.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:big en kat die neus aan neus bij me op schoot liggen.
DC, dat staat op mijn shirt! HOAX!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Lay-DC het volgende:
Ik ben ook heel erg ongezellig en na 5 jaar net 1,5 dag single
Gewoon zwaar somber, zoals wel vkaer, Niks om ongerust over te worden oidquote:
ik heb 3 kids voor de gezelligheid heb ik geen katten nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ongezellig.
waarom wil je geen katten meer?
teveel rotzooi?
Sterktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Lay-DC het volgende:
Ik ben ook heel erg ongezellig en na 5 jaar net 1,5 dag single
Wow, je inzet is harverwarmend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, dat maak jij ervan!
Nu moet ik eerst naar beneden, om dat beestje naar boven te tillen.. Das toch ook niet leuk
Ja hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Trouwens, volgensmij zou ik zelfs biggetje en jou tegelijk omhoog kunnen tillenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling niet.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, volgensmij zou ik zelfs biggetje en jou tegelijk omhoog kunnen tillen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja hè
ik had the fountain van Mark ryden maar men vond het te emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het gaat beter met m'n hamster dus ik ben blij.
Zolang je vanzelf weer vrolijk word,zal ik mij geen zorgen makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zwaar somber, zoals wel vkaer, Niks om ongerust over te worden oid
Als je toch bezig bent, neem kat ook meteen mee, zal broertje leuk vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Too little too late, zeurkous
This is Fok! Zonder geweld en humor ben je nergensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had the fountain van Mark ryden maar men vond het te emo
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je vanzelf weer vrolijk word,zal ik mij geen zorgen maken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nu
*nomnomnom* snaaiquote:
* geeft yipYip een tik*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
This is Fok! Zonder geweld en humor ben je nergens
waarom dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een snaai en suiker verbod soms best lastig maar het begint goed te wennen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nu
Half 9 op school zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, 9 uur deelgemeente zijn..
Dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een snaai en suiker verbod soms best lastig maar het begint goed te wennen
Voor een student is dat best vroegquote:
10 voor 10 de deur uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, 9 uur deelgemeente zijn..
och.. Een uur of 9quote:
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.quote:
Ik hoop niet dat je een gipsen muur hebt waar die in hangtquote:
Beterrrrquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef xFriendx het volgende:
Morgen vrijGenoeg vrije dagen gespaard door het werken, nu lang weekend
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een gipsen muur hebt waar die in hangt
ik was al heel lang werkloos hoorquote:
*kuch* geen student meer *kuch*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een student is dat best vroeg
Betonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel goed, mooi zo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
Dat wordt pijnlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was al heel lang werkloos hooren daarbij.. Waarschijnlijk moet ik vanaf volgende week om 7 uur beginnen
Werk gevonden ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was al heel lang werkloos hooren daarbij.. Waarschijnlijk moet ik vanaf volgende week om 7 uur beginnen
Ja dat verhaal was ik jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was jij niet die slechtere versie van je zusje?
neuh, gewoon het radboud opgebeld, ff kijken wat ik aan uren krijgquote:
Dat moest ik even googlenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.
Ik ben een enorme zoettekauw dus was even heel moeilijk maar ben er nu helemaal aan gewend
en ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
ja, zo rond een uur of 6 de deur uit danquote:
ja zo zijn ze hè....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat zeg ik ook nietquote:
quote:
quote:
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoordequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moest ik even googlen
Mooi dat je dieet wel werkt zo
Beter als thuis zitten tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, gewoon het radboud opgebeld, ff kijken wat ik aan uren krijg
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
jua zo zijn ze hè....Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ahh oki. fijn dat je je beter voelt, al zal een dieet niet altijd even makkelijk zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.
Ik ben een enorme zoettekauw dus was even heel moeilijk maar ben er nu helemaal aan gewend
en ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoorde
maar is niets heel ernstigs
voordeel: je valt er van af
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help. Nee dank je, nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Je hebt er wel de leeftijd voorquote:
Ik ben nog niet antiek hoorquote:
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terugquote:
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.quote:
Sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteit
Ophemelen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
Wel hard op wegquote:
ik zei t verkeerd IK val er vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeel
Dus ik moet snel zijn met neer meppen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terug
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!quote:
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.
En dan soms twijfelt of je bi bent of niet
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat foutquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellen
Zit ik weer in PUB?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!
Tsja, wat is 'gewoon'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei t verkeerd IK val er vanaf
van snaaien en vreten (nog meer omdat ik gestopt was met roken) naar een uitgebalanceerd dieet dat merk je toch wel!
iemand die altijd al gewoon eet zal niet veel merken gok ik ghehe
Eind van de maand bereik ik die statusquote:
mijn mama bleef maar roepen dat ik lesbi was en ik weet het allemaal niet.. Uiteindelijk kwam het zo mn strot uit dat ik enorm ben uitgebarsten en tegen dr heb gegilt dat ze er nu eens mee op moest houden, dat ik niet perse iemand in mn leven nodig heb om me goed te voelen en dat ik me iig nooit zo zou verlagen om net zo'n relatie aan te gaan als zij die met mn vader heeft waarbij ze half zn slaafje is en ik weet het allemaal niet meer.. Sindsdien heeft ze er nooit meer over gezeurd..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.
En dan soms twijfelt of je bi bent of niet
[..]
Sorry
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaartsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama bleef maar roepen dat ik lesbi was en ik weet het allemaal niet.. Uiteindelijk kwam het zo mn strot uit dat ik enorm ben uitgebarsten en tegen dr heb gegilt dat ze er nu eens mee op moest houden, dat ik niet perse iemand in mn leven nodig heb om me goed te voelen en dat ik me iig nooit zo zou verlagen om net zo'n relatie aan te gaan als zij die met mn vader heeft waarbij ze half zn slaafje is en ik weet het allemaal niet meer.. Sindsdien heeft ze er nooit meer over gezeurd..
Nu begon ze laatst erover dat mn pa opa wil worden
jupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus ik moet snel zijn met neer meppen ?
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, wat is 'gewoon'?
Ik vind het knap hoor. Ik ben wel ooit bijna volledig gestopt met melkproducten en dat was ik binnen twee weken gewend. Maar snaai zou ik wel echt gaan missen denk ik
Ik merk het nu al inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaarts
Moet je dan je wekker zetten? Ik vergeet altijd mijn dieetdingen op tijd te nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
maar dat went dus ook heel snel!
en ik moet minimaal 7x per dag eten dus komt amper aan snaaien toe
En bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaarts
Dus hop aan de kinders voordat je zaad is ingedroogdquote:
CARRIOOONN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PUB is hier pas als Graseter hier ook is. Maar dan zijn er meer Puppies
Sssht!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ge zijt nieuw ende frisch! Ende andersch!
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:
*mes in tasje steekt*quote:
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat fout
Wat doe je vanavond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus hop aan de kinders voordat je zaad is ingedroogd
What happened to Lily?quote:
Och, je bent pas 18? Pfffquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat fout
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de pups zijn weer beide aanwezig
nah ik at altijd alwel regelmatig maar moet nu nog net even meer en dat was ook echt opletten in het beginquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je dan je wekker zetten? Ik vergeet altijd mijn dieetdingen op tijd te nemen
Jong... *proest*quote:
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deurquote:
Aston Martins zijn wel über geil. Dat klopt trouwens welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekken)
Ik zag puike foto's op FB, net zo heerlijk als het eruit zag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Mietersch! Doch terug verlangend naar de vakantie. En daar?
Wat is het lichaam toch een wonderlijk dingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik at altijd alwel regelmatig maar moet nu nog net even meer en dat was ook echt opletten in het begin
nu heb ik gewoon dan honger
Dan kan ik het nog wel vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deur
Zo zonde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deur
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je bent pas 18? Pfffno worries
Beluister ik als mijn nummer is afgelopenquote:
Dan had ik het niet gevraagdquote:
True.quote:
die talibanbaard moet er wel af hoorquote:
Kijk niet achteromquote:
Ok. Dat hij mag genieten enzulks, en jij natuurlijk ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True.
Nou, neuken met m'n man natuurlijk
Heb dan het idee dat het een groter probleem voor je zusje en/of ma is dan voor jezelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijk
[..]
Beluister ik als mijn nummer is afgelopen
Dat komt altijd wel goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Dat hij mag genieten enzulks, en jij natuurlijk ook!
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NIET ZO SCHREEUWEN NIET HEEL FOK MAG HET WETEN
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekken)
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ikquote:
en jij bent al zo oud ook he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ik
Ik heb nog nooit in mijn leven zo intens genoten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag puike foto's op FB, net zo heerlijk als het eruit zag?
Hier wel ok.
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijk
[..]
Beluister ik als mijn nummer is afgelopen
Age is just a number.. en zulks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ik
quote:
Struisvogelpolitiekquote:
Veel gaande in mijn leven ja, zijn geen dingen om hier open en bloot te bespreken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven zo intens genoten.
"Wel ok". Dat klinkt niet heel overtuigend. Tochvoor je.
Klopt, ben best tevreden met mezelf, en negatieve dingen pak ik graag aan. Al lukt het niet met allesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb dan het idee dat het een groter probleem voor je zusje en/of ma is dan voor jezelf![]()
Of je moet dik ontevreden zijn met jezelf, maar wat ik van je weet kan ik me dat niet zo goed voorstellen.
Maar dan hoeft het nog niet geschreeuwd te worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.
Ik snap het, veel succes en eventueel sterkte er mee in ieder geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel gaande in mijn leven ja, zijn geen dingen om hier open en bloot te bespreken.
Ik maak daar geen probleem van neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.
Mijn oudste collega is ook 41.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
41 is zo oud dat je al bijna weer kinds wordt, dus da's mooi
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
U komt nog welquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn oudste collega is ook 41.Voor hem is alles nieuw wat voor ons oud is.
Dit dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een kwestie van instelling en gedrag.
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een kwestie van instelling en gedrag.
Story of my life.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Ik wil feesten vanavond, maar ik ben te moe .... ik voel me oud
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
U komt nog welIk ben een vrouw. Daar tellen jaren dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
OMG de MIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standje
Ik wil niet feesten vanavond want ik heb geen leven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Dank dank, het komt vast goed. Want alles komt goed, en als niet, dan ga je wel een keer dood, dus dan is het ook opgelost.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap het, veel succes en eventueel sterkte er mee in ieder geval.
Ben je de 41 al gepasseerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Hier, wat motivatie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Dit ga ik er maar ff niet inwrijven ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Daar tellen jaren dubbel
nou, die oudemannenbilletjes.. Ik wou er eigenlijk niks over zeggen, maarquote:
Dat ook. Ik wil meer vrienden. Klinkt dat heel sneu?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil niet feesten vanavond want ik heb geen leven.
Yatta! Yatta! Je kent hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik keek in jouw fobo, nu heb ik Yatta in mijn hoofd.
En dan door de ambulancebroeder uit de knoop gehaald moeten wordenquote:
jij moet snachts gewoon slapen ipv andere dingen doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Hehehe, touché!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standje
OZ OZ OZ!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yatta! Yatta! Je kent het
Volgens mij wist ik dat al![]()
Daar heeft M&S tegenwoordig speciaal ondergoed voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, die oudemannenbilletjes.. Ik wou er eigenlijk niks over zeggen, maar
Mijne ook eigenlijk. Ik heb dit al sinds middelbare school. Dus ik wijt het dan ook niet aan mn leeftijd, maar aan het feit dat ik plat vermaak zo vermoeiend vind..quote:
Ach ja... vrienden zijn overrated.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
Dat ook. Ik wil meer vrienden. Klinkt dat heel sneu?
Define 'plat vermaak'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mijne ook eigenlijk. Ik heb dit al sinds middelbare school. Dus ik wijt het dan ook niet aan mn leeftijd, maar aan het feit dat ik plat vermaak zo vermoeiend vind..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft M&S tegenwoordig speciaal ondergoed voor
Als je wint heb je vrienden. Rijen dik, echte vriendenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja... vrienden zijn overrated.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dat gevoel heb ik inmiddels al meer als een jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwhahaha MIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar weet jij niks vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey, als vrouwen padded bh's mogen hebben...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan als je het uittrekt, je de putten gelijk ziet en je billen een halve meter lager hangen
echte vrienden niet, vind ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
In jouw geval? Nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
Zo waar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Als je wint heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden
Nog een trio op die leeftijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan door de ambulancebroeder uit de knoop gehaald moeten worden
Mooizoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn pillen werken nu tenminste.Ik kan eindelijk weer slapen.
Maar websites maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op, ik heb morgen een sollicitatie.
ik heb ook enkele hele lieve maar dan nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
Waarom zijn vrienden overrated? Ik kan niet zonder mijn vrienden.
Ik had me anders moeten uitdrukken: ik wil een actiever sociaal leven. Dat is het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dat gevoel heb ik inmiddels al meer als een jaar
Brrrrrrrrr..... bejaardenseksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog een trio op die leeftijdzou goed bezig zijn
Tot het moment waar je ze ècht nodig hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
Waarom zijn vrienden overrated? Ik kan niet zonder mijn vrienden.
Maar jullie deden er niets aan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat schattig.Die dromen had ik vorig jaar ook.
Samen met al mijn mede studenten.
eenschquote:
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.quote:
Je wantrouwt me blijkbaar nog genoeg om mij het nadeel van de twijfel te geven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe je dit bedoelt.
dat denk je.. Je hele huis hangt vol met spycamsquote:
Kies betere vrienden uit dan. Ik heb het nu moeilijk, ik bel zes keer per dag mijn vriendinnetjes, ze zijn er, helemaal, voor me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot het moment waar je ze ècht nodig hebt.
Je hebt dan ook vrienden en kennissenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
eenschZijn er vaak maar weinig,maar je hebt er meer aan dan al die lui die je "vriend" noemen
na jaren/maanden gewoon weer praten alsof het gisteren wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Echte vrienden zijn het meest waardevolle in een leven
I should hope notquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.
Het is niet voor niks dat je zintuigen achteruit gaan als je ouder wordt. Dan beleef je het allemaal niet zo bewust meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.
Jamaar, je deed een Pipo-smiley!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wantrouwt me blijkbaar nog genoeg om mij het nadeel van de twijfel te geven.
Preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt dan ook vrienden en kennissen
Nee jij doet niet meer aan sex als je bejaard bent?quote:
mannen moeten puur natuur gewoon al mjummie zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, als vrouwen padded bh's mogen hebben...
Volgens Hyves zijn het allemaal vrienden anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt dan ook vrienden en kennissen
Zuipen en kletsen (met restricties, want het moet wel leuk blijven) met half-onbekenden onder het genot van middelmatige muziek.quote:
Dat, of 24/7 aan kunnen kloppen voor hulp.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
na jaren/maanden gewoon weer praten alsof het gisteren was
Mindgames!quote:
ik noem niet snel iemand echt vriendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
eenschZijn er vaak maar weinig,maar je hebt er meer aan dan al die lui die je "vriend" noemen
Dit dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar wil ik nu nog niet aan denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jij doet niet meer aan sex als je bejaard bent?
ja iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen moeten puur natuur gewoon al mjummie zijn
Deur is altijd open hier, broertje heeft 't maar te accepterenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat, of 24/7 aan kunnen kloppen voor hulp.
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens Hyvesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Hyves zijn het allemaal vrienden anders.
ssshhhtquote:
mensen zonder HIVquote:
Ik heb er 1 sowieso.. Een 2e durf ik ook wel zo te noemen eigenlijk..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idden herinneringen ophalen enzo, love it
heb miss maar n stuk of 10 echte vriendenmaar ik zou voor ze door t vuur gaan, zonder twijfel
Dat is veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idden herinneringen ophalen enzo, love it
heb miss maar n stuk of 10 echte vriendenmaar ik zou voor ze door t vuur gaan, zonder twijfel
Heb ik dan ook geen vrienden?quote:
Eens, met dat laatste. Vechten moet je, voor de mensen om je heen. Keihard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.
mensen schrijven vrienden/partner nogal snel af om iets (relatief) kleins. of dat nou vriendschap of relatie is maakt niet zo uit, zie het vaak om me heen en lees het hier ook vrij vaak eigenlijk.
Mijne zijn geplastificeerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan als je het uittrekt, je de putten gelijk ziet en je billen een halve meter lager hangen
Hoi! Neuken zonder condoom?quote:
Hij wil vast je vriendje wel wordenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk je.. Je hele huis hangt vol met spycams
ik heb er 2 die ik ten alle tijde kan bellen en die er altijd voor me zijn.. En ik er ook voor hunquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er 1 sowieso.. Een 2e durf ik ook wel zo te noemen eigenlijk..
Ik heb al dat soort gedoe niet nodig andersquote:
Ik heb jou op hyves, wij zijn vriendjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Graseter het volgende:
Hyves, ik heb het ook nog. (Denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |