quote:
quote:
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoordequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moest ik even googlen
Mooi dat je dieet wel werkt zo
Beter als thuis zitten tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, gewoon het radboud opgebeld, ff kijken wat ik aan uren krijg
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
jua zo zijn ze hè....Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ahh oki. fijn dat je je beter voelt, al zal een dieet niet altijd even makkelijk zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.
Ik ben een enorme zoettekauw dus was even heel moeilijk maar ben er nu helemaal aan gewend
en ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoorde
maar is niets heel ernstigs
voordeel: je valt er van af
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help. Nee dank je, nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Je hebt er wel de leeftijd voorquote:
Ik ben nog niet antiek hoorquote:
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terugquote:
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.quote:
Sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteit
Ophemelen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
Wel hard op wegquote:
ik zei t verkeerd IK val er vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeel
Dus ik moet snel zijn met neer meppen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terug
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!quote:
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.
En dan soms twijfelt of je bi bent of niet
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat foutquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellen
Zit ik weer in PUB?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!
Tsja, wat is 'gewoon'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei t verkeerd IK val er vanaf
van snaaien en vreten (nog meer omdat ik gestopt was met roken) naar een uitgebalanceerd dieet dat merk je toch wel!
iemand die altijd al gewoon eet zal niet veel merken gok ik ghehe
Eind van de maand bereik ik die statusquote:
mijn mama bleef maar roepen dat ik lesbi was en ik weet het allemaal niet.. Uiteindelijk kwam het zo mn strot uit dat ik enorm ben uitgebarsten en tegen dr heb gegilt dat ze er nu eens mee op moest houden, dat ik niet perse iemand in mn leven nodig heb om me goed te voelen en dat ik me iig nooit zo zou verlagen om net zo'n relatie aan te gaan als zij die met mn vader heeft waarbij ze half zn slaafje is en ik weet het allemaal niet meer.. Sindsdien heeft ze er nooit meer over gezeurd..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.
En dan soms twijfelt of je bi bent of niet
[..]
Sorry
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaartsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama bleef maar roepen dat ik lesbi was en ik weet het allemaal niet.. Uiteindelijk kwam het zo mn strot uit dat ik enorm ben uitgebarsten en tegen dr heb gegilt dat ze er nu eens mee op moest houden, dat ik niet perse iemand in mn leven nodig heb om me goed te voelen en dat ik me iig nooit zo zou verlagen om net zo'n relatie aan te gaan als zij die met mn vader heeft waarbij ze half zn slaafje is en ik weet het allemaal niet meer.. Sindsdien heeft ze er nooit meer over gezeurd..
Nu begon ze laatst erover dat mn pa opa wil worden
jupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dus ik moet snel zijn met neer meppen ?
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, wat is 'gewoon'?
Ik vind het knap hoor. Ik ben wel ooit bijna volledig gestopt met melkproducten en dat was ik binnen twee weken gewend. Maar snaai zou ik wel echt gaan missen denk ik
Ik merk het nu al inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaarts
Moet je dan je wekker zetten? Ik vergeet altijd mijn dieetdingen op tijd te nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook
maar dat went dus ook heel snel!
en ik moet minimaal 7x per dag eten dus komt amper aan snaaien toe
En bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieve schat, luister naar de wijze woorden van een antieke vrouw: Na je 20e gaat het snel bergafwaarts
Dus hop aan de kinders voordat je zaad is ingedroogdquote:
CARRIOOONN!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PUB is hier pas als Graseter hier ook is. Maar dan zijn er meer Puppies
Sssht!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ge zijt nieuw ende frisch! Ende andersch!
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:
*mes in tasje steekt*quote:
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat fout
Wat doe je vanavond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus hop aan de kinders voordat je zaad is ingedroogd
What happened to Lily?quote:
Och, je bent pas 18? Pfffquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat fout
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de pups zijn weer beide aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |