quote:
quote:
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoordequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moest ik even googlen
Mooi dat je dieet wel werkt zo
Beter als thuis zitten tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, gewoon het radboud opgebeld, ff kijken wat ik aan uren krijg
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
jua zo zijn ze hè....Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ahh oki. fijn dat je je beter voelt, al zal een dieet niet altijd even makkelijk zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.
Ik ben een enorme zoettekauw dus was even heel moeilijk maar ben er nu helemaal aan gewend
en ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat had ik ook gedaan toen ik t voor t eersthoorde
maar is niets heel ernstigs
voordeel: je valt er van af
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help. Nee dank je, nog niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Willen ze met je trouwen en kinderen krijgen en eeuwig samen blijven.
Je hebt er wel de leeftijd voorquote:
Ik ben nog niet antiek hoorquote:
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terugquote:
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.quote:
Sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou ik minder erg vinden als de realiteit
Ophemelen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst helemaal ophemelen en lief doen en dan in één keer *BAM*
Wel hard op wegquote:
ik zei t verkeerd IK val er vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor iemand die juist aan wil komen klinkt dat niet als een voordeel
Dus ik moet snel zijn met neer meppen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso.. Met een beetje geluk krijg ik mn spierballen weer terug
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!quote:
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, maar soms frustrerend, vooral als je je moeder af en toe naar je ziet kijken.
En dan soms twijfelt of je bi bent of niet
Ik maak me er geen druk om, interesseert me vrij weinig. Maar soms zie ik haar kijken en denken als we het over zusjelief hebben en dan denk ik. Doe ik toch wat foutquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje apart als je moeder zich al zorgen gaat maken omdat je op je 18e nog geen schoonzoon aan haar hebt kunnen voorstellen
Zit ik weer in PUB?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens een kwart eeuw oud!
Tsja, wat is 'gewoon'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei t verkeerd IK val er vanaf
van snaaien en vreten (nog meer omdat ik gestopt was met roken) naar een uitgebalanceerd dieet dat merk je toch wel!
iemand die altijd al gewoon eet zal niet veel merken gok ik ghehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |