*nomnomnom* snaaiquote:
* geeft yipYip een tik*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
This is Fok! Zonder geweld en humor ben je nergens
waarom dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een snaai en suiker verbod soms best lastig maar het begint goed te wennen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nu
Half 9 op school zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, 9 uur deelgemeente zijn..
Dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een snaai en suiker verbod soms best lastig maar het begint goed te wennen
Voor een student is dat best vroegquote:
10 voor 10 de deur uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, 9 uur deelgemeente zijn..
och.. Een uur of 9quote:
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.quote:
Ik hoop niet dat je een gipsen muur hebt waar die in hangtquote:
Beterrrrquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef xFriendx het volgende:
Morgen vrijGenoeg vrije dagen gespaard door het werken, nu lang weekend
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een gipsen muur hebt waar die in hangt
ik was al heel lang werkloos hoorquote:
*kuch* geen student meer *kuch*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een student is dat best vroeg
Betonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel goed, mooi zo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
Dat wordt pijnlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was al heel lang werkloos hooren daarbij.. Waarschijnlijk moet ik vanaf volgende week om 7 uur beginnen
Werk gevonden ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was al heel lang werkloos hooren daarbij.. Waarschijnlijk moet ik vanaf volgende week om 7 uur beginnen
Ja dat verhaal was ik jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was jij niet die slechtere versie van je zusje?
neuh, gewoon het radboud opgebeld, ff kijken wat ik aan uren krijgquote:
Dat moest ik even googlenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hypoglykemie en sta op een soort dieet, weinig (witte) suikers, geraffineerde graan producten en meer foute zooi en minimaal 7x kleine hoeveelheden aan granen volkoren rauwkost enzo eten.
Ik ben een enorme zoettekauw dus was even heel moeilijk maar ben er nu helemaal aan gewend
en ik voel me zoveel beter nu (lichamelijk)
ja, zo rond een uur of 6 de deur uit danquote:
ja zo zijn ze hè....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat zeg ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |