Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jij laat me varkentjes tillen!
Trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, dat was echt grappig! ik dacht dat er nooit een sterveling kwam aan die kant van het station, maar wel dus.
mijn werk is daar dus precies aan de overkant van de weg. lekker dichtbij t station
en nu mandje in....
doeg allemaal
Hij wil vast wel vrienden worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.
Dat heb ik niet gezegd, dat maak jij ervan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt... dan gaat het niks worden.
Ja dat was de bedoeling niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij wil vast wel vrienden worden.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef missbehavin het volgende:big en kat die neus aan neus bij me op schoot liggen.
DC, dat staat op mijn shirt! HOAX!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Lay-DC het volgende:
Ik ben ook heel erg ongezellig en na 5 jaar net 1,5 dag single
Gewoon zwaar somber, zoals wel vkaer, Niks om ongerust over te worden oidquote:
ik heb 3 kids voor de gezelligheid heb ik geen katten nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ongezellig.
waarom wil je geen katten meer?
teveel rotzooi?
Sterktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Lay-DC het volgende:
Ik ben ook heel erg ongezellig en na 5 jaar net 1,5 dag single
Wow, je inzet is harverwarmend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, dat maak jij ervan!
Nu moet ik eerst naar beneden, om dat beestje naar boven te tillen.. Das toch ook niet leuk
Ja hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Trouwens, volgensmij zou ik zelfs biggetje en jou tegelijk omhoog kunnen tillenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling niet.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, volgensmij zou ik zelfs biggetje en jou tegelijk omhoog kunnen tillen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja hè
ik had the fountain van Mark ryden maar men vond het te emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het gaat beter met m'n hamster dus ik ben blij.
Zolang je vanzelf weer vrolijk word,zal ik mij geen zorgen makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon zwaar somber, zoals wel vkaer, Niks om ongerust over te worden oid
Als je toch bezig bent, neem kat ook meteen mee, zal broertje leuk vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Too little too late, zeurkous
This is Fok! Zonder geweld en humor ben je nergensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had the fountain van Mark ryden maar men vond het te emo
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je vanzelf weer vrolijk word,zal ik mij geen zorgen maken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, als ik morgen wakker wordt en gewerkt heb, zal ik me wel iets beter voelen dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |