Volgens Hyves zijn het allemaal vrienden anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt dan ook vrienden en kennissen
Zuipen en kletsen (met restricties, want het moet wel leuk blijven) met half-onbekenden onder het genot van middelmatige muziek.quote:
Dat, of 24/7 aan kunnen kloppen voor hulp.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
na jaren/maanden gewoon weer praten alsof het gisteren was
Mindgames!quote:
ik noem niet snel iemand echt vriendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
eenschZijn er vaak maar weinig,maar je hebt er meer aan dan al die lui die je "vriend" noemen
Dit dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar wil ik nu nog niet aan denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee jij doet niet meer aan sex als je bejaard bent?
ja iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen moeten puur natuur gewoon al mjummie zijn
Deur is altijd open hier, broertje heeft 't maar te accepterenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat, of 24/7 aan kunnen kloppen voor hulp.
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
eenschZijn er vaak maar weinig,maar je hebt er meer aan dan al die lui die je "vriend" noemen
Jij hebt niet eens Hyvesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Hyves zijn het allemaal vrienden anders.
ssshhhtquote:
mensen zonder HIVquote:
Ik heb er 1 sowieso.. Een 2e durf ik ook wel zo te noemen eigenlijk..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idden herinneringen ophalen enzo, love it
heb miss maar n stuk of 10 echte vriendenmaar ik zou voor ze door t vuur gaan, zonder twijfel
Dat is veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idden herinneringen ophalen enzo, love it
heb miss maar n stuk of 10 echte vriendenmaar ik zou voor ze door t vuur gaan, zonder twijfel
Heb ik dan ook geen vrienden?quote:
Eens, met dat laatste. Vechten moet je, voor de mensen om je heen. Keihard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.
mensen schrijven vrienden/partner nogal snel af om iets (relatief) kleins. of dat nou vriendschap of relatie is maakt niet zo uit, zie het vaak om me heen en lees het hier ook vrij vaak eigenlijk.
Mijne zijn geplastificeerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan als je het uittrekt, je de putten gelijk ziet en je billen een halve meter lager hangen
Hoi! Neuken zonder condoom?quote:
Hij wil vast je vriendje wel wordenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat denk je.. Je hele huis hangt vol met spycams
ik heb er 2 die ik ten alle tijde kan bellen en die er altijd voor me zijn.. En ik er ook voor hunquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er 1 sowieso.. Een 2e durf ik ook wel zo te noemen eigenlijk..
Ik heb al dat soort gedoe niet nodig andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |