quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn oudste collega is ook 41.Voor hem is alles nieuw wat voor ons oud is.
Dit dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een kwestie van instelling en gedrag.
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een kwestie van instelling en gedrag.
Story of my life.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Ik wil feesten vanavond, maar ik ben te moe .... ik voel me oud
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
41 is zo oud dat je al bijna weer kinds wordt, dus da's mooi
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
U komt nog welIk ben een vrouw. Daar tellen jaren dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
OMG de MIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standje
Ik wil niet feesten vanavond want ik heb geen leven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Dank dank, het komt vast goed. Want alles komt goed, en als niet, dan ga je wel een keer dood, dus dan is het ook opgelost.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap het, veel succes en eventueel sterkte er mee in ieder geval.
Ben je de 41 al gepasseerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Hier, wat motivatie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Dit ga ik er maar ff niet inwrijven ...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Daar tellen jaren dubbel
nou, die oudemannenbilletjes.. Ik wou er eigenlijk niks over zeggen, maarquote:
Dat ook. Ik wil meer vrienden. Klinkt dat heel sneu?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil niet feesten vanavond want ik heb geen leven.
Yatta! Yatta! Je kent hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik keek in jouw fobo, nu heb ik Yatta in mijn hoofd.
En dan door de ambulancebroeder uit de knoop gehaald moeten wordenquote:
jij moet snachts gewoon slapen ipv andere dingen doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef mahlah het volgende:
Hehehe, touché!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Dat wil ik je nogmaals horen zeggen als je op je 80e in de kramp schiet tijdens een spannend standje
OZ OZ OZ!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yatta! Yatta! Je kent het
Volgens mij wist ik dat al![]()
Daar heeft M&S tegenwoordig speciaal ondergoed voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, die oudemannenbilletjes.. Ik wou er eigenlijk niks over zeggen, maar
Mijne ook eigenlijk. Ik heb dit al sinds middelbare school. Dus ik wijt het dan ook niet aan mn leeftijd, maar aan het feit dat ik plat vermaak zo vermoeiend vind..quote:
Ach ja... vrienden zijn overrated.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
Dat ook. Ik wil meer vrienden. Klinkt dat heel sneu?
Define 'plat vermaak'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mijne ook eigenlijk. Ik heb dit al sinds middelbare school. Dus ik wijt het dan ook niet aan mn leeftijd, maar aan het feit dat ik plat vermaak zo vermoeiend vind..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft M&S tegenwoordig speciaal ondergoed voor
Als je wint heb je vrienden. Rijen dik, echte vriendenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja... vrienden zijn overrated.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dat gevoel heb ik inmiddels al meer als een jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwhahaha MIquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar weet jij niks vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey, als vrouwen padded bh's mogen hebben...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]en dan als je het uittrekt, je de putten gelijk ziet en je billen een halve meter lager hangen
echte vrienden niet, vind ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
In jouw geval? Nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef L-E het volgende:
Zo waar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef MissMSX het volgende:
Als je wint heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden
Nog een trio op die leeftijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan door de ambulancebroeder uit de knoop gehaald moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |