nah ik at altijd alwel regelmatig maar moet nu nog net even meer en dat was ook echt opletten in het beginquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je dan je wekker zetten? Ik vergeet altijd mijn dieetdingen op tijd te nemen
Jong... *proest*quote:
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deurquote:
Aston Martins zijn wel über geil. Dat klopt trouwens welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekken)
Ik zag puike foto's op FB, net zo heerlijk als het eruit zag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Mietersch! Doch terug verlangend naar de vakantie. En daar?
Wat is het lichaam toch een wonderlijk dingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik at altijd alwel regelmatig maar moet nu nog net even meer en dat was ook echt opletten in het begin
nu heb ik gewoon dan honger
Dan kan ik het nog wel vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deur
Zo zonde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, ik ben getrouwd en snoep niet buiten de deur
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je bent pas 18? Pfffno worries
Beluister ik als mijn nummer is afgelopenquote:
Dan had ik het niet gevraagdquote:
True.quote:
die talibanbaard moet er wel af hoorquote:
Kijk niet achteromquote:
Ok. Dat hij mag genieten enzulks, en jij natuurlijk ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True.
Nou, neuken met m'n man natuurlijk
Heb dan het idee dat het een groter probleem voor je zusje en/of ma is dan voor jezelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijk
[..]
Beluister ik als mijn nummer is afgelopen
Dat komt altijd wel goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Dat hij mag genieten enzulks, en jij natuurlijk ook!
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NIET ZO SCHREEUWEN NIET HEEL FOK MAG HET WETEN
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel, altijd nog jouw zaak natuurlijk. Misschien is je zusje niet per se populair maar is ze snel verliefd en wil jij liever niet 3 Fiat Panda's maar sparen voor die Aston Martin (om auto's maar weer eens te betrekken)
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ikquote:
en jij bent al zo oud ook he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ik
Ik heb nog nooit in mijn leven zo intens genoten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag puike foto's op FB, net zo heerlijk als het eruit zag?
Hier wel ok.
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa, nee maar je kent mijn zusje niet en mijn ma. Maar das verder niet belangrijk
[..]
Beluister ik als mijn nummer is afgelopen
Age is just a number.. en zulks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Damn, jij bent zelfs nog ouder dan ik
quote:
Struisvogelpolitiekquote:
Veel gaande in mijn leven ja, zijn geen dingen om hier open en bloot te bespreken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven zo intens genoten.
"Wel ok". Dat klinkt niet heel overtuigend. Tochvoor je.
Klopt, ben best tevreden met mezelf, en negatieve dingen pak ik graag aan. Al lukt het niet met allesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb dan het idee dat het een groter probleem voor je zusje en/of ma is dan voor jezelf![]()
Of je moet dik ontevreden zijn met jezelf, maar wat ik van je weet kan ik me dat niet zo goed voorstellen.
Maar dan hoeft het nog niet geschreeuwd te worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.
Ik snap het, veel succes en eventueel sterkte er mee in ieder geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel gaande in mijn leven ja, zijn geen dingen om hier open en bloot te bespreken.
Ik maak daar geen probleem van neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET AL ZO VEEL KEER VERTELD.
Mijn oudste collega is ook 41.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
41 is zo oud dat je al bijna weer kinds wordt, dus da's mooi
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
41 is zo oud dat je al bijna weer kinds wordt, dus da's mooi
U komt nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |