Mooizoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn pillen werken nu tenminste.Ik kan eindelijk weer slapen.
Maar websites maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op, ik heb morgen een sollicitatie.
ik heb ook enkele hele lieve maar dan nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
Waarom zijn vrienden overrated? Ik kan niet zonder mijn vrienden.
Ik had me anders moeten uitdrukken: ik wil een actiever sociaal leven. Dat is het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dat gevoel heb ik inmiddels al meer als een jaar
Brrrrrrrrr..... bejaardenseksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog een trio op die leeftijdzou goed bezig zijn
Tot het moment waar je ze ècht nodig hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
Waarom zijn vrienden overrated? Ik kan niet zonder mijn vrienden.
Maar jullie deden er niets aan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat schattig.Die dromen had ik vorig jaar ook.
Samen met al mijn mede studenten.
eenschquote:
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.quote:
Je wantrouwt me blijkbaar nog genoeg om mij het nadeel van de twijfel te geven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe je dit bedoelt.
dat denk je.. Je hele huis hangt vol met spycamsquote:
Kies betere vrienden uit dan. Ik heb het nu moeilijk, ik bel zes keer per dag mijn vriendinnetjes, ze zijn er, helemaal, voor me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tot het moment waar je ze ècht nodig hebt.
Je hebt dan ook vrienden en kennissenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
eenschZijn er vaak maar weinig,maar je hebt er meer aan dan al die lui die je "vriend" noemen
na jaren/maanden gewoon weer praten alsof het gisteren wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Echte vrienden zijn het meest waardevolle in een leven
I should hope notquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.
Het is niet voor niks dat je zintuigen achteruit gaan als je ouder wordt. Dan beleef je het allemaal niet zo bewust meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Daar denken we vast anders over als we zelf bejaarden zijn.
Jamaar, je deed een Pipo-smiley!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wantrouwt me blijkbaar nog genoeg om mij het nadeel van de twijfel te geven.
Preciesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt dan ook vrienden en kennissen
Nee jij doet niet meer aan sex als je bejaard bent?quote:
mannen moeten puur natuur gewoon al mjummie zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, als vrouwen padded bh's mogen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |