Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff lekker oh oh cherso kijken
ik ga het ook eens opzoeken./ SBS 6 zker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
RTL 5quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga het ook eens opzoeken./ SBS 6 zker?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig net weer langs.
Liebchenquote:
Sterktequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudstequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
2002!Het jaar dat ik mn lief leerde kennen
Euh wie is Lenny?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny weegt 2,6 kilo, nu nog minimaal 2 erbij
Ahwwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudste
Liebchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
[..]
Liebchen.
[..]
Sterkte.
Sopze!quote:
Woah! Worden die katten altijd zo groot?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny weegt 2,6 kilo, nu nog minimaal 2 erbij
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je avatar houdt niet voor niets zijn neus dicht, natuurlijk!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
2002!Het jaar dat ik mn lief leerde kennen
De katquote:
Een goed jaar dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
2002 is het jaar dat mn jongste werd geboren, 2001 mn oudste
quote:
Ahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De kat
Het is een exotic shorthair en die mogen tot 6,5 kilo wegen oid? (Ik weet t niet precies)
[ afbeelding ]
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer veels te snel
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
2004 is mijn topic en 2007 en 2008
2008quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
2004 is mijn topic en 2007 en 2008
Marijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
[..]
Sopze!
[..]
Woah! Worden die katten altijd zo groot?
[..]
[..]
![]()
Mn eerste woog 8 kilo, die was iets te zwaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Worden die katten altijd zo groot?
2008 was ook een goed jaar, weg bij ex in t begin en Ado ontmoet aan t eindquote:
Hai Enfer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!Was leuk
![]()
Hoe ist met je?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn eerste woog 8 kilo, die was iets te zwaar![]()
We hadden een poes die veeeel te licht was en dus aan moest komen (dat ras en dan 1,2 kiloze moest rond de vier zitten) dus altijd voer hebben staan en daar at hij dus ook van
Uhhuhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Enfer!![]()
Dat geloof ik zo ja![]()
Mwah, even wat minder, maar na wat uurtjes slaap vanmiddag gaat het wel weer iets beter
Thijsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Jaar dat mn man en ik getrouwd zijn
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie is iets van 3,5 en meer moet ze ook niet worden, ze is nu precies goed
maar dat dat ras zo groot is, dat wist ik niet
Mooie tekening van de vachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uit
[ afbeelding ]
Hier kun je goed de bouw zien
Ik moet toch weten war iedereen over praat hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dan ook niet kijk
Maar wil je er wel over mee praten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet toch weten war iedereen over praat he
ZO was mijn vorige katerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooie tekening van de vacht
Hmhm, en dan word je verliefd en dan wil je altijd diequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
ZO was mijn vorige katerJack, wilde er nu niet weer een met die kleur, was een beetje bang dat ik zou willen dat ie Jack was. Maar vind ze wel erg mooi, volgende keer weer ws. Ze hebbengewoon zo'n lief karakter
Dat niet, maar in de TAL SC moet je welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil je er wel over mee praten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
UhhuhWe waren op Lowlands, ik wist dat hij bezet was, (toevallig heette ze ook Merel
) maar heb toch met 'm gezoend en daarna koos ie voor mij
![]()
![]()
Ohhh das niet leuk
FijnLekker dutje kan idd goed helpen soms ja!
Giertje
Oh wauw, ja, nu snap ik het wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet zp heel groot uit, maar ze zijn heel compact en fors en zien er altijd wat dikkig uit
[ afbeelding ]
Hier kun je goed de bouw zien
maar daar kom ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet, maar in de TAL SC moet je wel
marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee toch?
En hoi gf
jij komt ook overalquote:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en dan word je verliefd en dan wil je altijd die
Vanwaar is 2005 een zwart jaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
2004 dat was pas een klote jaarquote:
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik voor een zwarte kater zou vallen, heb ik nooit iets mee gehad, maar Lenny had zo'n mooi koppieen het is ook een schat, heel sociaal . Was ie al bij de cattery, iedereen die binnenkwam vroeg of ie nog beschikbaar was omdat ie gelijk aandacht wilde
Trusten Ferbjequote:
Ja, maar, Mirre is ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat met Mirre, ik kwam binnen in de quarantaine in het asiel (om er schoon te maken) en ze deed: mrrrr?
Dus. Die moest mee
Ik moest Sofie om d'r pyama-streepjes-staart op de fotoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
Nu zondag? wat is er dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er iemand zin om zondag langs te komen oid toevallig?
quote:
Wat kunnen ze dat goed he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk he, als dieren je zo ineens grijpen
quote:
Erg hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk verhaal
Ja, heb 3 uur geslapen uiteindelijk
[..]
Oh wauw, ja, nu snap ik het wel jaEn mooie tekening inderdaad
Niks, gewoon zomaarquote:
Oe, zal eens kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zondag zelf al bezoek... Maar de 17e zou wel kunnen![]()
Ja, soms wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat kunnen ze dat goed he?
Deed ie zelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat heb je mooi uitgekient!
[..]
Erg heNja. Het is me wel gelukt
Zoheedat had je wel ff nodig dan!
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnenquote:
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe deze zondag als de volgende niks op de planning staan, dus waarom niet gewoon wanneer de meeste kunnen
Dat vind ik een puik planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het zwarte jaar 2005 overslaan!
En waar is daar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O,ik had t niet over een meet ofzo, gewoon bezoek![]()
is ook leuk btw
Ja, was ook een grapjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed ie zelfHij hoefde helemaal nog niet
![]()
En HOE zeg, mevrouw de getrouwde mevrouw
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga weg van de laptop, ga bankhangen en relaxen
Janies, laten we even pmen over een afspraak
Trusten alvast lieverds
Trusten alvast, en bankhang-ze!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Slaap lekker straks lieverdjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Fijne avond Marijkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Maffe Chinezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2004 dat was pas een klote jaar
Weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, was ook een grapjeVet
In China zijn ontzettend veel keizersnedes gedaan op die dag omdat het cijfer 8 geluk brengt
Bankhang ze en slaap lekker straksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Scheelde niet veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het had ook net zo goed de 9e kunnen zijn toch?
Lelystadquote:
Slaap lekker en okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten alvast lieverds
* LovelyLady schudt handquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Omdat het heel kut eindigde. Maar daar ga ik hier verder niet op in.
Jaaaaa!quote:
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?quote:
Yupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne avond Marijke![]()
[..]
Maffe Chinezen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Toen ik in paniek de verloskundige belde omdat ik lekte zei de assistente: wat een geweldige dag om te bevallen!!!!
Das wel lang jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?
bijna 4 uur met het ov is mij toch iets te veel van het goede
Dan moet je niet zo ver weg in Twente gaan wonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het ook goed dat ik een keer op bezoek kom zodra ik een auto heb?
bijna 4 uur met het ov is mij toch iets te veel van het goede
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaa!
Maar ja, ik begon ook pas om 9 uur 's ochtends
10 dagen maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Mijn god.. Alsof je daar over nadenkt dan XD Nja.
Hoeveel weken/dagen was je te vroeg dan?
Volgende maand een herkansing!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Ik heb mijn verjaardag op FOK! gemist
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik begon om half 6 'sochtendsop de 8e... en beviel 26 uur later
![]()
Wat een geluk toch weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens wel een tof KSC-nummer mogen openen, trouwens... na mijn geboortejaar, nu ook het jaar waarin ik me op FOK! registreerde!
Met de auto duurt het nog maar ruim 1.5 uur(dat is nog eens een verschilquote:
DAT WAS DINSDAGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Welke, die van vorig jaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is wel heel langquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik begon om half 6 'sochtendsop de 8e... en beviel 26 uur later
![]()
Ik denk ook niet dat die er niet zo blij mee zijn met dat recordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach Het is geen record hoor, er zijn er bij die er langer over doen
Ohhh oké, gelukkig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10 dagen maar![]()
En ik was het al WEKEN zat (18, om precies te zijn)
Nogal jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
Met de auto duurt het nog maar ruim 1.5 uur(dat is nog eens een verschil)
nee, die van 2 dagen geledenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke, die van vorig jaar?
[..]
Dat is wel heel lang
Met de Auto of ov? en van waar naar waar was dat dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik moest naar Ado elke week 2 uur en een kwartier heen en terug
Nog gefeliciteerd danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die van 2 dagen geleden
Ja, vanaf toen zat ik verplicht thuis met veel te veel stress en maagzuurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh oké, gelukkig.
HahahahahJa joh, zo lang al?
Dus je was wel blij dat ie zich wat eerder aankondigde!
Ik heb het laatste halfjaar van mn opleiding stagegelopen op de zwangerenafdeling van het Erasmus, dus ik ken alleen maar horrorverhalen (vroeggeboortes en alles,)
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat die er niet zo blij mee zijn met dat record
Oké, dus met 38+ weken beviel je, dus met 20 weken zat je al thuis?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vanaf toen zat ik verplicht thuis met veel te veel stress en maagzuur
Ja, helemaal goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
Oké, dus met 38+ weken beviel je, dus met 20 weken zat je al thuis?![]()
Als ik het goed bereken?
OV, Ehv - Lelystadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met de Auto of ov? en van waar naar waar was dat dan?
Jeutje, dat is wel ontzettend balen zeg... Maar teveel stress?quote:
Dan klinkt 1,5 uur enkele reis (zonder fiel) ineens best okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja
Ik moest naar Ado elke week 2 uur en een kwartier heen en terug
Mijn bloeddruk was prachtig, de hele zwangerschapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Enfermera het volgende:
Jeutje, dat is wel ontzettend balen zeg... Maar teveel stress?Had je ook een te hoge bloeddruk of dat niet?
Oh, goed zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was prachtig, de hele zwangerschap![]()
Nou ja, behalve die ene keer dat ik naar het ziekenhuis moest, vlak voordat Thijs werd geboren. Maar toen zat ik al een uur in een loeihete wachtkamer bij de VK en moest ik daarna nog een steile trap opklimmen![]()
En het was vervelend ja, maar als ik verhalen hoor van zwangerschapsvergiftiging en bekkeninstabiliteit enzo dan ga ik niet klagen
Spuit 11quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef OA het volgende:
#2000 volbaggeren zonder mij in te lichten
Toch balen van die maagzuur hoor...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was prachtig, de hele zwangerschap![]()
Nou ja, behalve die ene keer dat ik naar het ziekenhuis moest, vlak voordat Thijs werd geboren. Maar toen zat ik al een uur in een loeihete wachtkamer bij de VK en moest ik daarna nog een steile trap opklimmen![]()
En het was vervelend ja, maar als ik verhalen hoor van zwangerschapsvergiftiging en bekkeninstabiliteit enzo dan ga ik niet klagen
Ja, en dan nog denken dat er wat mis is met MIJ...nee, mensen, met jullie asprakenplanning is iets misquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef Enfermera het volgende:
Oh, goed zoNee, dan ist niet zo gek dat ie wat omhoog gaat
Ja precies..Ik kan je ook genoeg verhalen vertellen. Op die afdeling waren we altijd blij als iemand de 30 weken haalde.
Je krijgt zo'n vertekend beeld dan. Ik weet ook echt al te veel voor als ik zelf zwanger word straks, mja.
#1000 werd tenminste op slot gedaan voor de laatste post, zodat ik er nog in kon postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spuit 11JE BENT NIET DE ENIGE HOOR
Is voor medische doeleinden ter lering en...leringquote:
Nou. Mooi. Voor mij allemaal VOLSTREKT loze informatiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is voor medische doeleinden ter lering en...lering
Dan lees je het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mooi. Voor mij allemaal VOLSTREKT loze informatie
Dan moet ik het toch eerst lezen om te zien of ik het moet lezen suffiequote:
Nee, gewoon casual scannen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet ik het toch eerst lezen om te zien of ik het moet lezen suffie
quote:
He gatsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spuit 11JE BENT NIET DE ENIGE HOOR
[..]
Toch balen van die maagzuur hoor...
Mijn eerste zewangerschap verliep als een zonnetje, nergens last van. Behalve dat de bevalling zo lang duurde. En dat ik een litertje bloed verloren was daarna ....
De 2e was alleen maar hel![]()
incl bevalling en zelfs de week daarna ook nog
Ohjaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan nog denken dat er wat mis is met MIJ...nee, mensen, met jullie asprakenplanning is iets mis![]()
Ja, ik snap dat je teveel weet, maar aan de andere kant lijkt het me ook weer heel anders als je het dan zelf meemaakt hoor![]()
Verder ging altijd alles goed met mij en de papa, en Thijs en is er noooooooit meer wat misgegaan.![]()
Heus. Roze wolken alom. Echt. Genieten
Idd flesje, niet zo meutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon casual scannen.
Slaapze Trevquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens naar bed![]()
Bis Later Lui![]()
geloofde je me?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
He gats![]()
Wat vervelend joh! En zolang die nasleep dan nog? Voelde je je niet goed van de bevalling dan?
[..]
OhjaPfff.
True.Wat goed
Hahahaha
[..]
Idd flesje, niet zo meuten
Achgos, moet je huilen?quote:
Eh, nopequote:
Ik kan ook wel precies vertellen hoe het ging hoor.quote:
Haha. Arme jijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef Enfermera het volgende:
Eh, nopeDaar weet ik inmiddels dus teveel van XD
Nee, maar ik had vaag begrepen dat het iets met zwangerdinges te maken had dus ik hoopte op wat zinnig commentaar hier. Mij is het volstrekt duister hoe een vloeistof kan breken namelijk.quote:
Doet het ook niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ik had vaag begrepen dat het iets met zwangerdinges te maken had dus ik hoopte op wat zinnig commentaar hier. Mij is het volstrekt duister hoe een vloeistof kan breken namelijk.
quote:
Wiki.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ik had vaag begrepen dat het iets met zwangerdinges te maken had dus ik hoopte op wat zinnig commentaar hier. Mij is het volstrekt duister hoe een vloeistof kan breken namelijk.
Ik moest het drie of vier keer lezen, maar ik begrijp dat het nogal een enthousiaste kledderzooi geworden is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehehe, die VK zou nu nog willen dat ze niet zei: blaas eens op je hand?![]()
![]()
Twijfel dan ook niet als iemand zegt dat de vliezen zijn gebroken, biatch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moest het drie of vier keer lezen, maar ik begrijp dat het nogal een enthousiaste kledderzooi geworden is?
monstertjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat testen met monstertjes water.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 186 wel.o.k
02. 171 MaleDuck
03. 135 goldfinger1963
04. 105 Enfermera
05. 076 Marijkezwolle
06. 073 LovelyLady
07. 065 JaniesBrownie
08. 065 MPG
09. 061 suikertaartje
10. 060 Trevland
11. 046 Giertje
12. 040 Dr_Flash
13. 031 Ladylike
14. 027 DaMart
15. 023 marcb1974
16. 023 TJDoornbos
17. 012 Muck
18. 010 Lenny_Leonard
19. 008 Ferb
20. 008 friemelaar
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 7 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 257 Symphonic
05. 197 goldfinger1963
08. 186 wel.o.k
11. 177 MaleDuck
21. 159 Pheno
27. 143 Dr_Flash
31. 134 JaniesBrownie
48. 112 Enfermera
62. 088 LovelyLady
63. 087 naatje_1
68. 080 Marijkezwolle
74. 075 Trevland
79. 071 MPG
Een nette nummer 2quote:
Net buiten de top 10quote:
quote:
fier bovenaanquote:
en een mooie top 10 noteringquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:15 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen een ieder
[..]
Een nette nummer 2
[..]
Net buiten de top 10
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu is het gemiddelde helemaal weg![]()
Heb ik er zo mn best voor gedaan
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fier bovenaan![]()
[..]
en een mooie top 10 notering![]()
[..]
![]()
duck
Of een mod lief aankijken of die posts van DM weggehaald kunnen wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we damart aanklagen voor fraude en valsheid in topics.
![]()
moeten wij eens doen op fok, krijg je gelijk een note
sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze moeten ook allemaal mij hebben vandaag
![]()
Eerst erachter komen dat DM heel ons gemiddelde naar de knoppen geholpen heeft... en nu steek jij je tong nog naar me uit ook....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of een mod lief aankijken of die posts van DM weggehaald kunnen worden
Dat is een meer vredelievende oplossing denk ik...
Ik voel me meteen beterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorrykom maar [ afbeelding ]
[..]
o ja, dat kan ook
we zijn geen stelletjequote:
Ja GF heeft een hoop paartjes. Met hem lijkt het me niet leuk rummicuppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
we zijn geen stelletje![]()
wel spammers
en in deze reeks hebben we meer met paren... zeker als gf hier ronddoolt
mogguh trouwens
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
we zijn geen stelletje![]()
wel spammers
en in deze reeks hebben we meer met paren... zeker als gf hier ronddoolt
mogguh trouwens
bij rummikub heb je toch triotjes nodig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja GF heeft een hoop paartjes. Met hem lijkt het me niet leuk rummicuppen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie, dat had ik van jou niet verwacht dat je nu al over sex begint
Goedemorgen lovely! goed geslapen? Al zin in je etentje vanavond en het klussen morgen?quote:
Mogguh Duckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen lovely! goed geslapen? Al zin in je etentje vanavond en het klussen morgen?
wie begint er nou over paren en triootjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bij rummikub heb je toch triotjes nodig?![]()
[..]Dirty mind...
Als jij niks had gezegd, had die hond nu nog geslapen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu is het gemiddelde helemaal weg![]()
Heb ik er zo mn best voor gedaan
Mooizo! succes met het harde werken morgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Duck![]()
Ja kort geslapen, raar gedroomdmaar goed ik heb wel zin in vanavond...
![]()
En morgen op zich ook wel, als het af is
En wie heeft daar nou weer rare gedachten bij???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie begint er nou over paren en triootjes
Als jij mij gewoon had geloofd, dan hadden we nu nog op nummer 3 gestaan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij niks had gezegd, had die hond nu nog geslapen!
Goedemorgenquote:
Ik had een hele goede reden om eraan te twijfelen: topic #1.000... Want nadat dat topic al even dicht was, zijn er door GC-mods wat posts weggehaald, zodat ook anderen er in konden posten. Dus daar gebeurde min of meer hetzelfde, en dat topic staat nu bovenaan... dus die 10 a 15 minuten waar ik eerder over sprak kloppen wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Als jij mij gewoon had geloofd, dan hadden we nu nog op nummer 3 gestaan...
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Duck![]()
Ja kort geslapen, raar gedroomdmaar goed ik heb wel zin in vanavond...
![]()
En morgen op zich ook wel, als het af is
Je had ook gewoon kunnen kijken bij de stats, het tijdverschil tussen de eerste en laatste post kunnen delen op het aantal posts dat er stonden, dan krijg je vanzelf het gemiddelde. Dus wok en ik vonden eigenlijk dat je die laatste post nu wel weg mag halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om eraan te twijfelen: topic #1.000... Want nadat dat topic al even dicht was, zijn er door GC-mods wat posts weggehaald, zodat ook anderen er in konden posten. Dus daar gebeurde min of meer hetzelfde, en dat topic staat nu bovenaan... dus die 10 a 15 minuten waar ik eerder over sprak kloppen wel hoor.
eenquote:
opgelostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eenpinguin... dat wordt dekking zoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Wokquote:
Nee ik was die kleine uk naar de psz brengenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
wat een rust hier... is iedereen aan het compenseren voor gister...
helaas nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey mopAlles goed?
[..]
TJ
Solique![]()
huilende kinderen, die van jezelf zijn...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik was die kleine uk naar de psz brengen
Mijn vriend was dit keer mee dus vond meneer het nodig om meteen al te gaan brullen
Gelijk daarna boodschappen gedaan... en zometeen naar de bouwmarkt voor een ondervloertje, plinten e.d.
Heb je toen je baas gebeld en gezegd dat je niet komt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huilende kinderen, die van jezelf zijn...daar wordt je niet vrolijk van...
die kleine van mij besloot vanmorgen dat ik niet mocht gaan werken
lijkt me wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je toen je baas gebeld en gezegd dat je niet komt?
ik heb klachtenquote:
gisteren:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar vandaag was er weer niks aan de hand met miniwokquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
dit was een voorteken
[..]
ze heeft 30 minuten met diepe uithalen liggen snikken bij me
hele natte plek in mijn overhemd![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je toen je baas gebeld en gezegd dat je niet komt?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
wat een rust hier... is iedereen aan het compenseren voor gister...
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eenpinguin... dat wordt dekking zoeken...
vind je dat niet wat lang? Ik ben na vandaag maar t/m woensdag vrij en vrijdag weer dagje vrij alleen is de reden niet vrolijk. Met Muckie mee naar ziekenhuis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ze de dienst niet uitmaakt...
ze moet maar een dagje geduld hebben... dan heb ik twee weken vakantie!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb klachten(sorry duck)
werd vanochten wakker en spieren in mijn rug zitten helemaal in de knoop![]()
ik kan niet eens rechtop lopen![]()
[..]
gisteren:
[..]
maar vandaag was er weer niks aan de hand met miniwok
Ik heb ook geen klachten hoor... behalve dat ik nog niet helemaal wakker kan worden, maar daar klaag ik niet over, dat onderga ik gewoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iedereen laat mij ook maar in de steek..
klachten: 10
klachtvrij: 3
Ik ben niet goed in cryptogrammen... kan je uitleggen wat je bedoelt?quote:
Volgens mij ben jij 1 van de 3 klachtvrij, samen met mij en trev...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen klachten hoor... behalve dat ik nog niet helemaal wakker kan worden, maar daar klaag ik niet over, dat onderga ik gewoon.
De eerste keer is het het ergstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft massage aan wokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb klachten(sorry duck)
werd vanochten wakker en spieren in mijn rug zitten helemaal in de knoop![]()
ik kan niet eens rechtop lopen![]()
gisteren:
[..]
maar vandaag was er weer niks aan de hand met miniwok
omdat het pas 9.40 isquote:
ow das minder... hopen dat het goed gaat met de rikketik van Muckie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vind je dat niet wat lang? Ik ben na vandaag maar t/m woensdag vrij en vrijdag weer dagje vrij alleen is de reden niet vrolijk. Met Muckie mee naar ziekenhuis.
Ik kan wel gaan klagen als je dat wilquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de 3 klachtvrij, samen met mij en trev...
klacht vrij:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de 3 klachtvrij, samen met mij en trev...
Ja, het beste is gewoon om te doen wat je wilde, dan zijn ze het het snelst vergete...quote:
* MaleDuck voelt ook ineens wat in zn nek...quote:[..]
* LovelyLady geeft massage aan wok
heel scherp lovely!quote:[..]
omdat het pas 9.40 is
Hey LLquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De eerste keer is het het ergst![]()
[..]
Wat was er dan aan de hand met miniwokje![]()
[..]
omdat het pas 9.40 is
oeh, aah, auw, ja daarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De eerste keer is het het ergst![]()
[..]
Wat was er dan aan de hand met miniwokje![]()
[..]
omdat het pas 9.40 is
Alleen als jij dat wil hoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan klagen als je dat wil
vergeet jezelf niet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klacht vrij:
maleduck
DaMart
TrevLand
MPG
klachten:
tjdoornebos
Lovelylady
GoldFinger1718
Enfermera
Marijkezwolle
JaniesBrownie
suikertaartje
Dr_Flash
Ladylike
Muck
Ferb
aanvullen mag
Heb ik geen zin in, maar atm wel koppijn en last van mijn rugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil hoor...![]()
[..]
vergeet jezelf niet...![]()
dan is de stand 4-12
klopt, en male duck in zijn nekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
trevland heeft toch ook klachten aan zijn schouder?
Ik ga naar de bouwmarkt
Heb je last van je schouders?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, aah, auw, ja daarietsje hoger
auw ja daar
![]()
geen idee wat er was met miniwok, gewoon verdrietig ofzo, ze kon het niet vertellen.
was wel hangerig en moe maar niet warm.
hier nog 1...quote:
Hihihi, heldinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh marijke! Heldin
LL shopze!
[..]
hier nog 1...
Hey Marijkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal vanaf mijn vers geïnstalleerde pc![]()
![]()
Nu alleen nog internet onder XP en dan doet alles het weer![]()
* Trots is
Hoe is het hier?
En succes bij de bouwmarkt LL!
Marijkjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je last van je schouders?En sip van mini Wok
De mijne begint om half 6 en hoe laat de jouwe?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh marijke! Heldin
LL shopze!
[..]
hier nog 1...
psst... dat was alleen om een massage van lovely te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, en male duck in zijn nek
dus:
klacht vrij:2
DaMart
MPG
klachten:14
TrevLand
maleduck
Wel.o.k
tjdoornebos
Lovelylady
GoldFinger1718
Enfermera
Marijkezwolle
JaniesBrownie
suikertaartje
Dr_Flash
Ladylike
Muck
Ferb
mijn vakantie begint om kwart voor vier... tenminste volgens mn contract... in de praktijk is het meestal een uur later...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne begint om half 6 en hoe laat de jouwe?
beetje lopen klachen dat je in de verkeerde rij staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
psst... dat was alleen om een massage van lovely te kunnen krijgen![]()
Dus nog steeds klachtvrij hoor
16:00 tijdens operatie stofwolkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne begint om half 6 en hoe laat de jouwe?
wie zegt dat ik klachten heb?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klacht vrij:
maleduck
DaMart
TrevLand
MPG
klachten:
tjdoornebos
Lovelylady
GoldFinger1718
Enfermera
Marijkezwolle
JaniesBrownie
suikertaartje
Dr_Flash
Ladylike
Muck
Ferb
aanvullen mag
wok...quote:
gierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Giertje het volgende:
effe live vanuit mijn werk een goeiemorgen
Liebchenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal vanaf mijn vers geïnstalleerde pc![]()
![]()
Nu alleen nog internet onder XP en dan doet alles het weer![]()
* Trots is
Hoe is het hier?
En succes bij de bouwmarkt LL!
Wok lieverdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje![]()
computerprutserin
opeens weet ik hoe het komt....
Liebchenquote:
Morgen Gierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Giertje het volgende:
effe live vanuit mijn werk een goeiemorgen
Hihihi je had het al gelezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Goed bezig![]()
* MPG trots is op marijke, de bijna-nerd-godin.
dit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok lieverdWat was er aan de hand dan?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt marijkje op zijn schouders
Hoog genoeg op gebeurt?
fhaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Fha het volgende:
Mogguh![]()
Rustig wakker worden met een theetje, dan lekker even niksen, dan verder niksen met een vriend en dan boodschapjes. Manmanman wat een activiteit vandaag
26 juni 2013quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Gieralles goed daar?
[..]
Hihihi je had het al gelezenBijna nerd-godin
![]()
![]()
Dankje
ja hoor bijna klaar dus ik ben effe weg en daar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Gieralles goed daar?
[..]
Hihihi je had het al gelezenBijna nerd-godin
![]()
![]()
Dankje
Gefeliciteerdquote:
Wehehheequote:
En nu wil je dat we je allemaal gaan volgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie ooit al een keer bekend dat ik wel Twitter heb maar er niets mee deed?
Dus.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu wil je dat we je allemaal gaan volgen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik jullie ooit al een keer bekend dat ik wel Twitter heb maar er niets mee deed?
Dus.
jij hebt hartklachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
enige klacht die ik heb is dat ik geen miljoenen op de bank heb
Ja, nee, nou, ik was het zelf ook een beetje vergetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt twitter
dat had je mij nog niet verteld![]()
tevens:
suikertaartje
![]()
![]()
![]()
Meisje waar ik stage mee loop heeft sinds vorige week ook Twitter. Mijn god wat een kansloze bedoelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
PM je twitter dan maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Want mijn leven is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooo spannend.
twitter wat is dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dus.
zie je wel dat het van wok komtquote:
aaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Meisje waar ik stage mee loop heeft sinds vorige week ook Twitter. Mijn god wat een kansloze bedoeling![]()
Maar jou zou ik natuurlijk wel willen volgen als ik Twitter zou hebben
DM de sherlock van KSC, o nee, dat was wok al...quote:
Neem nog wat koffie johquote:
giertjequote:
whehehequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
vergeef me heer ik heb gezondigt![]()
het vlees is zwak en nieuwsgierigheid een zonde
gfquote:
Heb je je weer aan die secretaresse vergrepen of heb je weer gelogen over je leeftijd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
vergeef me heer ik heb gezondigt![]()
het vlees is zwak en nieuwsgierigheid een zonde
Sorry... maar ik moest gewoon even weten of je wakker bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een idioot die me zo vroeg wakker belt
Ik mag die man niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mijnusse had toch maar geen plek vandaagquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik mag die man niet.
Ik mag van hem niet meer zingen onder de douchehij is goed friemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succesquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik mag die man niet.
Ik mag van hem niet meer zingen onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet me denken aan deze:quote:
ik mag geen suiker van de dokter.
het is niet dat ik ruzie heb met de dokter maar toch mag ik geen suiker van de dokternee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |